@Justfem, Bah weet (helaas) precies hoe jij je voelt... Je gaat je ventje op dat moment ook niet bepaald aardiger en socialer vinden Alleen al daarom zou ik nu ook heel graag zwanger willen zijn, want zwanger worden is voor mij/ons niet bepaald goed voor onze relatie... klinkt enorm stom maar is echt zo, krijg in die maanden erg sterk het gevoel dat ik er alleen voor sta. (misschien dat justfem dat helaas wel begrijpt) Meid hij verdient !Wat jij in jouw berichtje hebt geschreven schreef ik een paar weken terug ook. Inclusief ik ga opzoek naar een donor Hoop dat het voor jou ook mega snel raak is want het is geen pretje! @Funny, zo lang dat ik het echt echt echt echt niet leuk meer vind, is het nog steeds geen vrijdag 8-[
@Carla de zwangere, Ja als de er morgen nog niet zijn ga ik testen, volgens justfem zou hij dan ook posi zijn
carla geluksvogel! wawie echt tegek! en dat al 2dgn voor nod! super! ennuh nogmaals gefeliciteerd! IKKE WIL OOKKKKKKKKK zomaar jij bent de next one he? justfum.... zucht... een knuff vanuit hier en ff het lijstje aanpassen... weet overigens niet zo goed wanneer me nod is... ik had namelijk bruin verlies en daarna pas ongi...
Hoe is het eigenlijk met Mandy? Zij zou toch een nieuwe echo krijgen? Weet iemand wanneer of hoe het met haar is?
Anniek -1ste Kyana 19 maanden - nu in ronde 3- NOD 15 nov ?? Alieke - 1ste Loïs 10 maanden - ronde 2 - NOD 22 nov? Djezelf -1ste Jonathan - 21 maanden- nu in ronde 7 - NOD 28 oktober Carla - 1ste Kyra 19 maanden - zwanger in ronde 1 Funny -1ste Dylan 2.5 jaar - zwanger in ronde 10 Jo79 - 1ste dochtertje 1 jaar - zwanger in rond 2 Justfem -1ste meisje Noa 7 jr - nu in ronde 2 - NOD 17 nov. Kaatjesmam -1ste Karlijn 20 maanden - nu in ronde 11 - NOD 15 nov Knuf -1ste Daphne 20 maanden - Nu in ronde ? - NOD ? Lauraatje- 1ste Danisha 1,5 jaar - nu in ronde 3 - NOD 27 okt Layla -1ste zoon 26 mnd - begint in december Lilly -1ste Ruben, 1.5 jaar - nu in ronde 2 - NOD ? Mandy1 -1e Noa 1,5 jaar - zwanger in ronde 1 Marlieke-1ste Marciano 16 mnd - Zwanger in ronde 12. Mystic sun -1ste Anouk 8 jaar - nu in ronde 1 - NOD 27 september. Patje- 1ste Femke 16 maand - zwanger in ronde 4- uitgerekend 16-6-09 Runner - 1e Ruben 20 mnd -nu in ronde 1 - NOD 21 nov. Veertje -1ste Stijn 21 mnd - ronde 9 - NOD geen idee Velobabe - 1ste Keano 15 mnd - nu in ronde 3 - NOD ? Verena87- 1ste Dayenne 9mnd - officieel ronde 1 - NOD onbekend Zomaar - 1ste Noah 11 mnd - nu in ronde 3 - NOD 30 okt. Test dagen: 27 okt - Lauraatje 30 okt - Zomaar 30 okt - Djezelf 15 nov?? Anniek
was ik net aan het denkne maar ze kreeg 2 november haar echo zover ik weet. duszzzz pff lijkt me echt zo ontzettend moeilijk he!
Jajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajaja jajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajaja Jajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajaja jajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajaja Jajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajaja jajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajaja Jajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajaja jajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajaja Jajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajaja jajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajaja Ik wil wel hoor!
8) 8) 8) 8) 8) ikke ookkkkkkkkkkkkkkkkkkk ikke wil ook op 15 novemberrrrr wat moet ik nu doen met sexe? elke dag? om de dag? mmm weet me nod niet precies... komt erop neer als ik invul 19/20okt en 27/28 dgn dat ik nu mijn vruchtbare dagen ga krijgen inspecteer vaak genoeg me doos... { } duszz HELLUPPPP
Carla, gefeliciteerd! Ik had net al 2 anderen mee laten kijken naar je 1e test, zeiden allebei dat er idd een vaag lijntje te zien was. Maar duidelijker als het op de 2e test staat kan bijna niet! Wanneer ben jij nu precies uitgerekend? Veertje, jamer hoor dat het zwanger worden niet zo makkelijk lukt bij jullie. Hopelijk heeft de gyn snel een wonder middeltje voor je zodat jij ook van een 2e wondertje kan aan genieten. Justfem, echt ontzettend irritant dat je mannetje geen zin had. Heb al tegen de mijne gezegt dat ie dan maar zin moet gaan maken want ik heb geen zin om de hele maand te verspillen omdat hij 1 keertje niet wilt... Hopelijk is dat door hem doorgedrongen. Die billenkoek die Zomaar gaf, vind ik in dit geval zeer gepast.
Als ik zwanger ben dan zou het gelukt zijn met om de dag, zou het ook niet vaker doen hoor ze zeggen toch dat elke dag niet echt geweldig is voor de sperma... En mijn man zou sterven van verdriet hahahaha
Anniek -1ste Kyana 1.5 jaar - nu in ronde 2- NOD 18 okt Alieke - 1ste Loïs 10 maanden - ronde 2 - NOD 22 nov? Djezelf -1ste Jonathan - 21 maanden- nu in ronde 7 - NOD 28 oktober Carla - 1ste Kyra 19 maanden - zwanger in ronde 1 Funny -1ste Dylan 2.5 jaar - zwanger in ronde 10 Jo79 - 1ste dochtertje 1 jaar - zwanger in rond 2 Justfem -1ste meisje Noa 7 jr - nu in ronde 2 - NOD 17 nov. Kaatjesmam -1ste Karlijn 20 maanden - nu in ronde 11 - NOD 15 nov Knuf -1ste Daphne 20 maanden - Nu in ronde ? - NOD ? Lauraatje- 1ste Danisha 1,5 jaar - nu in ronde 3 - NOD 27 okt Layla -1ste zoon 26 mnd - begint in december Lilly -1ste Ruben, 1.5 jaar - nu in ronde 3 - NOD 26 nov Mandy1 -1e Noa 1,5 jaar - zwanger in ronde 1 Marlieke-1ste Marciano 16 mnd - Zwanger in ronde 12. Mystic sun -1ste Anouk 8 jaar - nu in ronde 1 - NOD 27 september. Patje- 1ste Femke 15 maand - nu in ronde 4 - zwanger okt. Runner - 1e Ruben 20 mnd -nu in ronde 1 - NOD 21 nov. Veertje -1ste Stijn 21 mnd - ronde 9 - NOD geen idee Velobabe - 1ste Keano 15 mnd - nu in ronde 3 - NOD ? Verena87- 1ste Dayenne 9mnd - officieel ronde 1 - NOD onbekend Zomaar - 1ste Noah 11 mnd - nu in ronde 3 - NOD 30 okt. Test dagen: 27 okt - Lauraatje 30 okt - Zomaar 30 okt - Djezelf 26 nov - Lilly
die van mijn iet.. pff die wel als het hem ligt wel 2 keer per dag... ennuh geld dat om de dag niet voor slechter sperma bij kyana hebben we maar wat gedaan duszz... maja om de dag is vanavond... maar wil me vruchtbaarste dag natuurlijk niets missen he
Nou wilde alleen ff mijn gegevens aanpassen maar eh, welke kleur moeten die testdagen nou zijn heb geloof ik alle kleuren blauw wel gehad maar tis toch elke weer anders GRRRRRRRRRRR @carla, je schuldig voelen? Alsof jij er iets aan kunt doen dat je een keer mazzel hebt. Maar ik snap je gevoel wel, ik was bij Ruben binnen 4 weken zwanger.....maar toch ophouden nou, en genieten!
Ik ben ook de hele dag aan het broek koekeloere.... 8-[ Neeeuh zie ze nog niet, beetje plas eruit persen en afvegen maar 8-[ goed op het wcpapiertje kijken.... 8-[ Neeeuh hier zie ik ze ook nog niet.... 1o minuten later: Weer naar de wc, broek omlaag 8-[ Neeeuh zie ze nog niet, beetje druppelen boven de wc (hoef eigenlijk helemaal niet ben tenslotte net geweest) wc papiertje pakken 8-[ goed controleren... Neuuuh hier ook nog niet Pfff gelukkig maar....... Enne wel weg blijven hé
hihi nou vanavond beni k er dus niet 8) ben aan het google en zit nu op zwangerstraks.nu daar staat op dat je rond je ei je vrijfrequentie kunt opvoeren naar elke dag voor meer kansen... nou denkd at john dat niet erg zal vinden! ahaha maja we zullen zien.... ben meestal niet zo in de stemming na een late {en al helemaal niet als ik er een vroege na heb zoals zaterdag}
Anniek -1ste Kyana 1.5 jaar - nu in ronde 2- NOD 18 okt Alieke - 1ste Loïs 10 maanden - ronde 2 - NOD 22 nov? Djezelf -1ste Jonathan - 21 maanden- nu in ronde 7 - NOD 28 oktober Carla - 1ste Kyra 19 maanden - zwanger in ronde 1 Funny -1ste Dylan 2.5 jaar - zwanger in ronde 10 Jo79 - 1ste dochtertje 1 jaar - zwanger in rond 2 Justfem -1ste meisje Noa 7 jr - nu in ronde 2 - NOD 17 nov. Kaatjesmam -1ste Karlijn 20 maanden - nu in ronde 11 - NOD 15 nov Knuf -1ste Daphne 20 maanden - Nu in ronde ? - NOD ? Lauraatje- 1ste Danisha 1,5 jaar - nu in ronde 3 - NOD 27 okt Layla -1ste zoon 26 mnd - begint in december Lilly -1ste Ruben, 1.5 jaar - nu in ronde 3 - NOD 26 nov Mandy1 -1e Noa 1,5 jaar - zwanger in ronde 1 Marlieke-1ste Marciano 16 mnd - Zwanger in ronde 12. Mystic sun -1ste Anouk 8 jaar - nu in ronde 1 - NOD 27 september. Patje- 1ste Femke 15 maand - nu in ronde 4 - zwanger okt. Runner - 1e Ruben 20 mnd -nu in ronde 1 - NOD 21 nov. Veertje -1ste Stijn 21 mnd - ronde 9 - NOD geen idee Velobabe - 1ste Keano 15 mnd - nu in ronde 3 - NOD ? Verena87- 1ste Dayenne 9mnd - officieel ronde 1 - NOD onbekend Zomaar - 1ste Noah 11 mnd - nu in ronde 3 - NOD 30 okt. Test dagen: 27 okt - Lauraatje 31 okt - Zomaar 30 okt - Djezelf 26 nov - Lilly Zooooooo heb het maar weer aangepast hé lilly, nu klopt de kleur tenminste weer
Carla, gefeliciteerd! Mazzelkont die je d'r bent! Lekker van genieten, joh! Hier 14 november NOD, ronde 4.. Ik wil nu echt wel eens.. Vrienden raken maar zwanger en ik niet!