ikke blijf ook lekker hier hoor, al zit ikke ook bij de tienermoeders... Ik ben aan het twijfelen, zal ik mijn vriendje ene test laten halen of zal ik gewoon braaf wacht entot morgen? er word er hier ene wakker
Precies, we blijven allemaal bij dit clubje, tot ons tachtigste, kunnen we lekker over de kleinkinderen praten enzo! Dat juli-clubje houd ik nu al niet meer bij joh, wie wie is enzo. Nee, ik blijf lekker hier, bij de toppertjes, de crème de la crème, de diamant onder de clubjes...da's toch niet overdreven ofzo? Ik ga zo lekker pepernootjes eten met een kop thee erbij, lekker!
Niemand jaagt niemand weg en vooral geen stomme opmerkingen maken.. Oeii.. Pepernootjes! Ik zit hier van de chocola te snoepen.. verder geen trek, maar wel in chocola nu..
Ooh, stelletje snoeperts! De winter is weer begonnen, dan heb ik ook snoep neigingen hoor... @verena, tja.......what to do, what to do..to test or not to test, that's the question @jo, overdreven, nee hoor vind dat je je nog bescheiden uitlaat over ons topic zie ons al zitten over 50 jaar @andi, tuurlijk blijf je lekker @kaatjesmam, het is moeilijk maar de moeite waard om ff door te bijten!
Zal het eens uit proberen, maar ws krijg ik dan een standje van hem, want kaarsjes branden da's echt heel gevaarlijk met een kind in huis @zomaar: gewoon nog een keer testen, mijn pendel heeft het bijna nooit goed met de juiste test datum En wat betreft je man zouden die van mij en jou familie zijn ofzo @weet niet meer wie het heeft gezegd, maar ja ik heb er alles aangedaan om hem te verleiden, behalve gesmeekt dat vond ik wel erg ver gaan Vanavond nog maar een keer proberen, blijf hoop houden dat mijn eisprong toch pas morgen is, dat zegt mijn pendel, misschien heeft ie dat dan wel goed @carla1980: niet schuldig voelen!, voor iedereen komt zijn tijd, bij de 1 nou eenmaal eerder dan bij de ander! En wel hier blijven en niet naar de juli-mama's verhuizen he! Anders worden we natuurlijk wel [-( @mandy: gewoon hier blijven lekker gezellig, fijn te horen dat het goed gaat met je, dat geeft iig een positief gevoel voor je a.s. echo
He meiden, Hoe is het met iedereen? Ik ben mega druk geweest, dus even geen tijd om bezig te zijn met internet. Grrr best vervelend als je steeds op dit forum wil lezen en wil kijken. Vandaag eindelijk iets wat lijkt op een positieve test. Na 6 testen met maar 1 streepje, nu langzaam maar zeker een tweede streepje te zien. Dit is mijn eerste ronde na de pil, dus verwacht niks, maar hier ben ik wel blij mee. Ik ga even teruglezen.. Jo, gefeliciteerd! Zwanger, wow! Mogen wij je allemaal maar volgen. liefs Kimmie
Marlieke, geweldig die stunt van jou! Hoe reageerde je hubbie? Verena, als ik jou was geweest had ik die test morgen gedaan. Maar aan gezien ik jou niet ben zou ik die test nu maar halen en doen. Anders word ik dus weer ongeduldig en morgen moet ik werken, hahaha. Lilly en Zomaar, het is maar dat we weten wie dit allemaal zeggen. Volgens mij neemt niemand jullie meer serieus. hihihi
MEE EENS MEE EENS MEE EENS! Enne ik heb npog niet eens gekeken bij de juli 2009 mama's. Heb het hier al veel te druk en op het maart 2007 topic!
ja, mijn mannetje zou kijken of er ene mee kon nemen... 8) Trouwen Morgen ben ik er lekker niet MOrgen moet ik sowieso naar de gyneacoloog... ALs mijn manneke er ene mee neemt ga ik wel gelijk testen maa rhij had het druk op zijn manier Ik wacht gewoon ff af of dat die hem mee neemt, zo ja, ga ik gelijk testen, zo nee, ga ik braaf wachten tot de gyn morgen Marlieke, die stunt is idd geweldig! Kimmie, spannend! Ik ben uitgesnoept voor ffies... Over ene uurtje alweerkoken... En eigenlijk moet ik nog even stoffen en de keukenschrobben van te voren, maar ik heb er geen zin in
Ja ik weet t.... maar meot echt weer gebeuren.. En morgen ben ik er niet, en zaterdag en zondag heb ik er vast geen zin in haha Ik ga in elk geval wel ff stoffen, Kan Dayenne me helpen
@Justfem, daarom schreef ik er ook bij..(buiten)...! Achter het huis ofzo, of op het balkon? @Runner, mijn hubbies reactie: hij liep naar boven en riep waar ik bleef... Dus het hielp wel... @verena, morgenvroeg testen met cb digitaal!
Oh daar heb ik over heen gelezen, valt hier ook zoveel te lezen als je een paar uurtjes niet online bent hihihihi Hopen dat het droog blijft kan ik het mooi in de tuin doen hihihi *schatje mocht je meelezen bespaar me al die moeite asjeblieft!*