wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Joki wat jammer, had het zo gehoopt. Maar wel fijn dat je nu zekerheid hebt.

Kitty, gefeliciteerd! Wat goed dat je al zo snel positief test!

Pim, spannend voor jou, ik duim volop!

2. veertje

veertje Fanatiek lid

Sorry meiden maar ik moet even klagen.
    Ik ging gisterenavond naar bed met lichte krampen in mijn onderbuik dus zeg nog tegen mijn vriend dat het vannacht wel door zal zetten. Rond een uur of 6 werd ik wakker op naar de wc te gaan en had nog steeds lichte krampen dus ik denk nou nou wanneer komt het nou eens.
    Vervolgens net mijn vriend maar weer gesmst dat het er nog steeds niet is, ik snap gewoon helemaal niks meer van mijn eigen lichaam, altijd ben ik het regelmatig en nu ineens 4 dagen over tijd en negatieve testen.
    Als het nou eens doorzet dan kan ik teminste verder.
    Bij hoelang overtijd zouden jullie de dokter inschakelen?

3. Kitty

Kitty Actief lid

10 nov 2005
    442
    0
    0
    Opvoeder-begeleidster
    Willebroek
    Wanneer heb je laatst getest? Moet zeggen dat ik gisterenavond ook ongi pijnen kreeg en er even niet gerust in was.

Durf je nog te hopen of zit je op je ongi te wachten?

Liefs
    Kitty

4. HappyLuna

HappyLuna Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.069
    0
    0
    Noord-Holland
    @Veertje; je vorige 2 cyclussen waren erg regelmatig, dus ik
    denk dat ik misschien na een week overtijd, en nog steeds
    negatieve testen, naar de dokter zou stappen. Ik hoop dat je
    snel duidelijkheid krijgt, want dit is niks zo!

Weten jullie misschien hoe het zit als je ziek wordt tijdens
    de vruchtbare dagen? Ik had dinsdag namelijk mijn meest
    vruchtbare dag, we hebben ook geklust toen 's avonds, maar
    's nachts werd ik ziek; diarree en overgeven. De volgende dag
    was ik alweer een stuk beter. Denken jullie dat er nog een
    goede kans bestaat dat de bevruchting is opgetreden?

Alvast bedankt voor jullie reactie!

5. veertje

veertje Fanatiek lid

@kitty, ik heb dinsdag voor het laatst getest.
    Ik hoop zeker nog wel een beetje.
    Het liefste wil ik gewoon snel duidelijkheid en dan maakt het me niet uit wat er uit komt.

@happyluna, volgens mij heeft ziek zijn geen invloed op je vruchtbare dagen.

Nou ik ben iig nog niet ongesteld en momenteel ook geen tekenen dat ze er aan komen, ik denk dat ik vanmiddag maar even wat testjes ga bestellen zodat ik het weekend weer kan testen.
    Ik hoop dat ik voor zondag duidelijkheid heb want we gaan zondag met mijn ouders een midweekje weg en heb dan geen zin om met dit de hele tijd in mijn achterhoofd te zitten.

6. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Veertje, hopelijk heb je snel duidelijkheid.

Kitty, die buikpijn alsof je ongesteld wordt is volgens mij normaal hoor. Had ik ook.

HappyLuna, ik weet het niet, maar ik denk dat een griepje je vruchtbaarheid niet aantast.

Ik vind het nu echt spannend worden. Ik heb net als bij mijn vorige zwangerschap echt spierpijn in mijn buik. Geen ongikrampen. Ik heb het ook heel warm. Ik zit in dubio of ik morgen ga testen of dat ik het nog een paar dagen aankijk. Ben gewoon bang voor een negatieve test. Wat een schijterd ben ik he :) !

Pim

7. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    @pim, wat knap dat je nog niet getest hebt! Hou ik me ook elke maand voor maar lukt niet erg....

@veertje, succes meid! Erg he die onzekerheid. Ik ben ook heel regelmatig ongesteld en was plotseling vorige mnd 3 dagen overtijd.. na 4 testen verder werd ik eindelijk ongesteld..

@happyluna, ik ben afgelopen wk ook erg ziek geweest (met alles erop en eraan). Volgens de huisarts heeft dit geen invloed op je bevruchting. Aangezien ik ook in m'n vruchtbare periode zat hebben we het ook gewoon gedaan.. hihi Je weet maar nooit!

@kitty, gefeliciteerd! Volgens mij zijn die menstruatiekrampen , innesteling.

@mamavanluca, heb hetzelfde hoor! Raakte heel makkelijk zwanger dus 'rekende uit' wanneer ik wilde bevallen. Alleen jammer dat ik na een miskraam niet meer zwanger ben geraakt. Dus als ik nu zwanger raak wordt het precies de mnden die ik 'niet zo leuk' vind maar dat kan me nu niks meer schelen! Wil gewoon heel graag weer zwanger raken!

x

8. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik heb niet alles gelezen (waren mij teveel pag.'s 8) ), maar hoop het vanaf nu bij te kunnen houden!

Ik ben 28, getrouwd en heb een zoontje van bijna 1,5 (5 rondes nodig gehad).
    Om op nr zeker te gaan, ben ik na de bevalling aan de mini-pil gegaan. 11 maanden later o.a. vanwege vele 'tussenbloedingen' en misselijkheid tijdens die bloedingen ermee gestopt en besloten dan maar gelijk weer 'voor het echie' te gaan, in de hoop dat we weer max. een ronde of 5 nodig zouden hebben.

Zitten nu in ronde 6, dus hopen vuuuuurig... ;) :D

9. queensan

queensan Actief lid

3 jan 2008
    154
    0
    0
    huismoeder en schoonmaakster
    groningen
    van harte gefeliciteerd met je zwangerschap

en sterkte joki

en meiden die ziek zijn ook beterschap
    en dat jullie snel op knappen

gr sandra

10. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi Meiden,

Veel twijvels enzo lees ik. Ik probeer altijd maar positief te zijn. Geen bloed geeft moed, dus niet wachten op ongesteld worden, maar wachten op een positieve test...
    Ziek zijn hoeft inderdaad niet veel effect te hebben op de vruchtbaarheid geloof ik, maar ja je weet nooit zeker natuurlijk..

Zelf zit ik wederom in de ik praat mezelf zwanger fase.. Niet echt goed geklust op de vruchtbare dagen, maar ja wat zijn je vruchtbare dagen na een miskraam (nog even doorklussen ook voor de zekerheid;))
    Daarnaast begin ik weer last van mijn bekken te krijgen (bekkeninstabliteit), vorige keer zei iedereen dat is veel te vroeg, maar het bleek een duidelijk voorteken van zwangerschap. Nu weet ik het niet zeker (is het eigenlijk helemaal weg geweest na mijn miskraam of niet)....

Ofwel het worden 2 lange weken :rolleyes:
    Voor iedereen succes en is het niet deze ronde dan de volgende wel!

Jooze

11. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Pim het klinkt goed voor jou! Als je dan nog niet voor jezelf wilt testen morgen, doe het dan voor ons :D

Veertje, ook voor jou duim ik voor een positieve test!

Jooze, vervelend van je bekken klachten, ik hoop dat het een goed teken is van een nieuwe zwangerschap.

12. HappyLuna

HappyLuna Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.069
    0
    0
    Noord-Holland
    @Jooze; hé wat is dat nou?! De afspraak staat nog steeds hè?
    Dit wordt onze maand :D !
    De bekkenklachten zijn inderdaad een vroeg symptoom, ik ben
    ervan overtuigd! Hoop dat het niet erger wordt.

@Iuno; welkom, en veel succes deze ronde!

13. veertje

veertje Fanatiek lid

Nou hier eindelijk duidelijkheid, ik ben ongesteld geworden.
    Nou kunnen we in ieder geval weer verder.

14. HappyLuna

HappyLuna Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.069
    0
    0
    Noord-Holland
    Jammer dat je ongesteld bent geworden Veertje, :(
    Maar nu kan je wel weer beginnen aan een nieuwe ronde, dat
    is dan een schrale troost...

15. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi Happy Luna,

Inderdaad dit is onze maand! Daar ga ik vanuit :rolleyes:, en mijn bekkenpijn ach ik weet dat dat een drama wordt, dus laat het maar erger worden dan ben ik in iedergeval zwanger....

Jooze

16. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    @Iuna, Welkom!
    @Veertje, jammer dat je ongesteld bent geworde, maar inderdaad wel duidelijkheid en dat is ook wel eens prettig.. Op naar de komende ronde!

Jooze

17. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Heb de tests gehaald na m'n werk en ook maar meteen gedaan. Negatief :cry: . Nou ja dan maar snel ongesteld worden zodat we verder kunnen voor de volgende ronde. Bah, ik ben toch echt slecht in zwanger worden hoor. Zwanger zijn ging me een stuk beter af!

Veertje, fijn dat je duidelijkheid hebt.

Pim

18. HappyLuna

HappyLuna Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.069
    0
    0
    Noord-Holland
    Pim; shit zeg, dat is even flink balen.
    Misschien, heeel misschien heb je nog even te vroeg getest?

Die spierpijn in je buik is toch misschien een positief teken?

19. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Nee, ik ga er vanuit dat het game over is voor deze maand.
    Anders had ik toch al iets van hcg in m'n bloed moeten hebben.
    Bij mijn vorige zwangerschap testte ik 4 dagen voor mijn NOD al positief.

Pim

20. veertje

veertje Fanatiek lid

Zonde pim, maar hopen dat het voor ons de volgende ronde raak is.

Deel Deze Pagina