Tsjonge jonge jonge jonge........ Wat kunnen jullie toch weer goed luisteren Moest ik nog 2 en een halve pagina terug lezen.... Runner: Nee echt... niet? neemt niemand mij meer serieus? Aaaah hoe kan dat nou? Hahaha ja dit wrd later het bejaardenclubje! Gaan we gezllie praten over welke rolator het beste is en zo 8) @Justfem, boffen wij even hé met onze mannen..... (soms wel maar nu even niet )
tegen de tijd dat wij ou en grijs zijn hebben ook rollators motoren, en dan word er geklets hoe hard we wel niet gaan
ja inderdaad Nou, ik heb net ff getest, en hij was weer negatief... DUS gewoon wachten tot morgen, ik verwacht nu dus ook niet meer dat ik morgen alsnog een verassing krijg bij de gyn, het zal wel weer wat anders zijn.
Verena, jammer! Op naar morgen bij de Gyno! Justfem, smeken zou mij ook te ver gaan! Wel moeilijk hoor! Marlieke, wat een geweldig idee dat met die waxinelichtjes, hahahah! Zomaar, zwanger raken is ook niet best voor onze relatie geweest. Elke mnd weer die teleurstelling reageerde ik echt om m'n man af! Nu ben ik zwanger en nog steeds chagerijnig Gelukkig kan onze relatie wel wat hebben (soms)...
Verena, balen zeg dat hij negatief was... Hopelijk weet je morgen wat meer. Ik heb vanmiddag weer mijn donatie gehad. Heb echt totaal geen idee wanneer ik nou mijn ei zou moeten hebben. Justfem, wat een sago op die scootmobiel. Die zou bij mij er niet meer in komen hoor!
@verena, wat balen, ik hoop dat je morgen meer zekerheid krijgt bij de gyn. Ennuuhhh kletmiepjes, jullie hebben de verkeerde lijst gequote.....ik had 'm aangepast maar nu staat de oude erweer....... nou ja, anders pas ik die wel weer even aan morgen,, moet nu weg. Voor alle testende dames morgen heel veel succes!
Dames ik ga ook afsluiten voor vandaag, duik lekker vroeg m'n bedje in want ben best moe. Samen met m'n hubbie nog getest toen hij thuis kwam! Tot morgen! Weer een belangrijke dag voor de testers onder ons! @ verena succes bij de gyn...
Ik heb vanmiddag dom gedaan...... Heb om hakf 4 ongeveer een etos eigen merk test gedaan.... (al 3000 keer naar de wc geweest die dag maar goed) Zag een eel licht 2de streepje, meteen al na een minuut of zo maar het streepje bleef wel erg licht Was ook geen indrooglijntje want de test was nog niet droog Ikke als een idioot WEER naar de drogist en clear blue digitaal gekocht, ikke met alle kracht en moeite er nog een plasje uitgeknepen, testje erin.............. NIET ZWANGER Je snapt vast dat ik het niet meer snap Morgen ochtend maar één met ochtendurine doen... Pffffffffff
Zomaar heb je een fotootje van die 1e test zodat wij mee kunnen kijken? Succes morgen! Nu moet het lukken!
Nope, was zo PISSIG dat ik de test in de prullenbak heb gegooid en de zak uit deprullenbak in een vuilniszak heb gedaan (anders blijf je er naar kijken en kijken en kijken) ik zie hem "gewoon" als negatief en dan zie ik morgen wel verder... De test streep was in ieder eval IETS minder duidelijk dan bij die van carla....
@carla: gefeliciteerd zeg! echt super! @zomaar: ik duim voor je meid.. het moet gewoon raak zijn! Verder niet veel tijd om te kletsen want mijn meissie is ziek en ik heb aantal gebroken nachten gehad dus duik er weer in.. weltrusten allemaal
Zomaar, die digitale hebben toch superveel HCG nodig? Die deed het vast dan nog niet en dit weekend wel!Een vaag streepje is een goed teken toch? Ik heb vanmorgen alles wel teruggelezen maar weet niet meer zo goed wat er allemaal stond, dus verder niet echt reactie van mijn kant. Hier even stilte voor de storm. Ik heb de hele dag nog een jongetje in huis (zijn ouders gaan verhuizen) en zodirect komen er nog 4 voor het Halloween gebeuren. Vanochtend een positieve ovu-test. Zouden die chinese dingen dan toch werken? Poeh drukke dag.....
Goede morgen allemaal, @zomaar jeetje wat balen zeg, maar goed je zag wel een licht streepje op die etostest en dat komt er natuurliojk niet voor niks. Voor die clear blue zeggen ze idd dat je veel HCG moet hebben dus wie weet komt het toch nog allemaal goed meid. We duimen voor je. Fijne dag allemaal!
goedemorgen even terug gelezen.. mar heb niet zoveel tijd kindje van me vriendin is hier {was anniekje vergeten. lekker handig} kindje is van januari 2... vind kyana geweldigggg maar kyaantje ligt nog op bed. zomaar testen met ochtendpies mannnnn ennuh een streep verschijnt niet zonder hcg! ennuh ik speurde gisteren vruchtbaarslijm zover ik het zie....