Sommige vinden het erg leuk om zich met andere te bemoeien dat heb ik wel geleerd In dit geval zijn het ook mijn ouders die dit doen Maar wij zijn van mening wij willen nog een kindje dan is ons gezin compleet Maar het word een beetje verpest door dat er dus zo over gedaan word en ik word er onzeker en verdrietig van omdat ik bang ben als ik dus zwanger blijk te zijn strakies dat de hel los breekt en er weer hele drama,s en ruzies gaan ontstaan En tuurlijk ik weet zelf ook wel dat het in ons huis nou niet echt ideaal is maar een ander huis zit er voorlopig nog niet in voor ons we zijn er druk mee bezig maar zoals iedereen weet is het moeilijk om woonruimte te krijgen Kopen is bij ons niet van toepassing en huurhuizen zijn echt heel moeilijk Dus als we moeten gaan wachten tot we idd een groot huis hebben dan zijn we ben ik bang al gauw 3 a 4 jaar verder al het niet meer is en wij hebben zoiets van onze zoon word bijna 5 dus het word wel tijd voor een broertje of zusje voor onze boef Zijn er nog meer meiden die dit kennen wat ik nu heb? Jo :Bedankt voor je reactie dat geef toch weer een beter gevoel
@Erdala, knap van je dat je die beslissing hebt kunnen nemen... @Zomaar, stom he? Laat ze dan idd maar helemaal komen of helemaal niet! Dat zou nog mooier zijn. Zal ik speciaal voor jou nog wat extra strooien? Misschien helpt dat nog... ********************* ************************* ************************* ************************* @Velobabe, jammer meid!
Aliki, ten eerste welkom hier! Ik vind in principe dat het helemaal niks uit maken wat een ander vind maar blijkbaar trek je het je toch erg aan Dus misschien heb je wat aan het volgende........ Ik heb een oppaskindje van 8 maanden en die heeft een zusje van 7 Zijn zusje is helemaal weg van hem! Zij zit nog bij een andere oppas (die wilde er geen baby meer bij want zelf zwanger) maar het grietje smeekt haar ouders telkens of ze ook bij mag komen want ze is he tliefste dag en nacht bij haar broertje! Het leuke is dat ze heel erg betrokken is bij de zorg voor hem. Ze geeft hem de fles, speelt met hem, kleed hem aan, erc.etc. Alles heeft zijn charmes, zijn voor en tegens. Voor jullie was het blijkbaar neit eerder dan nu aan de orde. Als jullie er nu aan toe zijn een 2e kindje te krijgen dan is dit voor jllie het perfecte moment en is het leeftijdsverschil prima! En vroeger leefden men met zijn 10-en in kleinere huizen dan waar wij tegenwoordig in wonen. Mijn schoonouders wilden een 2e kindje maar de 2e werd een tweeling Maar ze hadden nog maar 1 slaapkamer over.......hadden ze er dan maar eentje weg moeten geven of zo? 8) ER zijn mensen die opvoeden volgens 'natuurlijk ouderschap' en deze mensen kiezen er juist heel bewust voor hun kindjes heel lan gbij hen op de kamer te laten slapen. Dus......wat nou dat kan niet? Misschien merk je dat ik me er over opwind Maar ik vind het belachelijk dat mensen over jullie oordelen. Ik zou zeggen, lekker zwanger worden en die mensen die er zo op tegen zijn er lekker buiten houden, pfffffffff wat denken ze wel !
Nou........... Je kan wel merken dat er een hoop in de klus of fase zitten Het is hier beangstigend stil Nou ik ben vanavond weg, cocktails drinken, das dan weer t voordeel dat ik nog niet zwanger ben (alhoewel ik het helemaal niet erg had gevonden om niet te drinken hoor ). Morgen is het hier druk met visite dus weet niet of ik dan nog van de partij zal zijn. Dus.........fijn weekend iedereen!
Dank je wel voor je bericht! Ik trek het me ook te veel van Maar je hebt idd gelijk wat betreft over op de kamer slapen en alles ik ga lekker zwanger worden als dat al niet het geval is dat zullen we zien over 2weekjes ongeveer! Nogmaals bedankt voor je bericht ben weer wakker geschud
@Zomaar Ik bedoelde het zo van...je bent niet de enige die baalt als een stekker. Weet dat we het elkaar gunnen om zwanger te raken, wie eerst maakt niks uit @Aliki Welkom. Maak je niet druk en doe wat je wilt doen! Laat anderen eerst maar eens naar zichzelf kijken. Ik (lees wij) willen geen groot leeftijdsverschil en daarom baal ik extra dat het deze ronde niet gelukt is het verschil wordt natuurlijk alleen maar groter, maar Lilly heeft gelijk Alles heeft zijn eigen charme! @Lilly Veel plezier.
@velobabe: Weet ik wel maakte maar een grapje hoor Maar euhhhh lees dadelijk maar het onderste van mijn berichtje... @Aliki: Had jou berichtje vanmiddag al gelezen... en vroeg me eigenlijk meteen als af waar jij je druk om maakt, laat die mensen lekker zeuren, het is jou leven en jij moet de beslissingen nemen. En daar bij neem ik aan dat jij niet alleen een 2de kindje wilt voor je zoontje om mee te spelen maar dat je zo wie zo een 2de kindje wil. Het geeft ook geen garantie dat al zou er een klein leeftijdsverschil zijn dat ze dan met elkaar zouden spelen.... Ik zou me daar niet door laten leiden, ik ken succes verhalen met een groot leeftijdsverschil en ik ken minder goede verhalen. Lekker doen wat JOUW hartje je ingeeft voordat het te laat is en je spijt krijgt! Ik word gek dames.......! Ik schreef gisteren dat ik ongi was geworden maar het is bij dat ene kleine vlekje bruinverlies gebleven, heb nog steeds 0,0 bloed gezien en verder ook geen bruinvelies meer.... Wat moet ik nu? Wat moet ik nu denken?...... Ik weet dus nog steeds helemaal niets....
Hallo allemaal, Ik heb me pas kort geleden ingeschreven en ben de forums dus nog even na aan het lopen en kwam deze tegen. Wij willen ook graag een tweede kindje. Mijn zoontje is inmiddels 2 jaar en 3 maanden. Het meest ideale leeftijdsverschil zou ik persoonlijk 2,5 jaar vinden, maar gezien het feit dat ik nog niet zwanger ben, gaat dat niet meer lukken Iedereen heeft zo zijn eigen mening. Heb je verkering, dan vraagt de hele wereld wanneer je gaat trouwen en/of samenwonen. Als dat het geval is, vragen ze wanneer het eerste kindje komt. Wanneer je een kindje hebt, vindt iedereen dat er een tweede moet komen. Kies je voor één is het niet goed, kies je voor een tweede, dan is het altijd wel te snel of een te groot leeftijdsverschil. Mijn punt: wat je ook doet, er zijn altijd mensen die commentaar moeten leveren. Vrienden van ons hebben ook 6 jaar tussen de eerste en de tweede. Zij zijn daar heel gelukkig mee... @Aliki: Doe lekker je ding! Het is jou/jullie leven. En naast dat alles; wie weet of het wel lukt? Zo'n kleintje blijft een wonder! Een kind neem je niet, je mag jezelf gelukkig prijzen als je er een mag krijgen. En geloof me; na 2 (vroege) miskramen realiseer ik mij dat maar al te goed!
Heb gewoon geen zin meer om nog meer geld te verspillen aan al die nega testen.... Ga morgen ook echt niet testen bah heb er gewoon geen zin in! Is toch gewoon belachelijk dat je geld aan het betalen bent om op het schermpje te zien NIET ZWANGER Als er staat zwanger dan vind ikhet meer dan de moeite waard
Dat is een goed punt! Jeetje, ik baal nog meer... Een vriendin van zwpagina is zwanger van de tweede. Haar zoontje heet ook Keano en is een maandje jonger dan mijn Keano. Bij haar was de derde ronde wel raak. Ikke wil ook. Heb haar oprecht gefeliciteerd want het is hartstikke leuk, maar ik ben nu nog verdrietiger... Denk dat we het deze maand maar elke dag gaan doen.
Ohhhh was het nu jou 9de ronde alwwer of haal ik iemand ik de war? Weet ff niet of het djezelf was of jij................ Hoe dan ook ik heb het ook nu al hoor, iedereen hier lijkt ook wel mondjes maat zwanger te worden, leuk voor hun uiteraard, gun het ze ook maar het is toch altijd wel ff slikken. En ik baaaaaal van die stommem onzekerheid, weet me echt geen raad nu, heb tenslotte bij Noah de eerst 3 mnd ook bruinverlies gehad maar er stond toch echt NIET zwanger dus had alle hoop gisteren al opgegeven het is dit keer echt een emotionele rollercoaster....
@allemaal, Klinkt allemaal heel bekend. Als je zelf graag zwanger wilt worden en het lukt niet, lijkt ineens de hele wereld om je heen zwanger te worden. En natuurlijk gun je het iedereen, maar elke keer als ik weer zo'n 'dik buikje' voorbij zie komen, denk ik: DAT WIL IK OOK. Stiekum ben ik dan wel een beetje jaloers. En stiekum ben ik blij hier te lezen dat ik niet de enige ben die daar een beetje verdrietig van wordt. Geeft mij toch een beetje troost.
Ronde 4 gaat nu beginnen. Van mij mogen de duiveltjes nu weel weer opzouten! Ik geloof dat er wel iemand aan de 9e ronde begint. Kan me niet voorstellen hoe dat moet voelen, lijkt me enorm (piep). Als er niet zwanger staat, maar je bent niet ongi blijf je toch twijfelen. Hoe is het met je cyclus?
Ja zie jij ronde 4 (netzoals ikke als ik ongi was geworden) en djezelf ronde 9..... Ik ben nu alweer 3 dagen overtijd........ Weet niet meer wat ik moet doen of DENKEN dat is nog wel het ergste denk ik. Ben nog nooooooooooooooooooooooooooit zo laat ongi geworden dag 28 was bij mij altijd het uiterste en nu zit ik alweer op dag 30... pffff
@Cim Was ik geloof ik vergeten: welkom! @Zomaar Je moet maar zo denken als je zwanger bent dan ben en blijf je zwanger. Ben je niet zwanger dan wordt je ongi en ga je ook door naar ronde 4.