hey! ons wat lekker maken met een dode mus! tssss *anniek steekt haar hand in de lapto, op zoek nar zomaar*
HALLO Daar ben ik dan...... Ten eerste il ik aan iedereen mijn excuses aanbieden dat ik vergeten ben te melden dat ik vandaag eerst een verjaardag had, daarna had afgesproken met mijn ouders OM vervolgens mijn laptop mee te nemen zodat mijn schoonzus er een programmatje op kon knallen OMDAT zij dinsdag mijn laptop leent om een tentamen mee te maken Dus sorry sorry sorry, hoop niet dat er al melding gedaan was bij opsporing verzocht Zetten jullie het dus aub in je agenda dat dinsdag ochtend mijn schoonzus mijn laptop leent en ik dus niet online zal zijn! HET IS HIER WEL WEER ERG RUSTIG GEWEEST IDD....... hoefde maar een klein beetje terug te lezen... Hier nog steeds geen duivels te zien..... ook wederom geen bruinverlies wel regelmatig krampjes om dan vervolgens weer urene niets te voelen Ik wacht nog steeds "geduldig" af, heb van mijn schoonzus een matcare ultra gekregen, wie weet wanneer ik die ga gebruiken, vind het zo zonde van al die testen, als ze nou mooi posi waren maar het is eigenlijk elke keer letterlijk weggegooid geld omdat ze elke keer negatief zijn Wil alleen nog maar een posi test hahaha. Iedereen is lekker vroeg naar bed gegaan zo te zien.... Dat ga ik zo ook lekker doen want ik ben gesloopt, morgen zal ik even naar iedreen proberen te reageren. Slaap lekker allemaal! Enne lilly echt hoor sorry, hoop niet dat je vannacht ligt te woelen van onrust en je niet kunt slapen omdat je je nog steeds afvraagt waar ik ben...
hihi ja ja... ons wat lekker maken maaruh niet stiekum dinsdag testen he en het ons niet kunnen melden...
en aan die slijmzooi te zien heb ik me ei gehad... tenminste dat denk ik maar me vent zit f1 te kijken... en ik heb geen verleidingspuf hihi
pfoeh ben blij dat er nog iets van je kwam! Wilde eigenlijk al naar bed, maar bedacht dat het niet leuk voor je was als je hier vet leuk nieuws had gepost en dan tot morgen moest wachten tot je een reactie van ons kreeg! maar nu is het dus Ennuh dinsdag is een mooie dag om te testen!
Dames ik ga ervandoor, val om van de slaap... Tot morgen! Enne have fun hé Anniekje Hehehe thanks djezelf, wat zou ik toch zonder jullie moeten
zomaar tnxx... denk alleen dat me luiken zo gaan sluiten... hihi ga ervanuit dat ik me ei al achter de rug heb... hihi truste alll en tot morgen