wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    trustuh!

2. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Dinsdag testen, offline zijn en ons de halve dag in spanning laten zitten [-X ? Geen goed idee hoor. Dan zoek je maar ergens een computer om ons de uitslag te melden :) .

3. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    Beetje late reactie; heb een druk weekend gehad. Maar dank je voor jullie positiviteit! Hopelijk helpt het.
    Het is inderdaad een hele spannende tijd tot mijn NOD, maar eerlijk gezegd maak ik me meer zorgen om de tijd daarna. Heb nl al 2 MKs achter de rug. Dus ik denk dat ik me pas helemaal lekker voel als ik de 12 weken voorbij ben.

Die maansteen is helemaal nieuw voor mij; nog nooit van gehoord. Maar ik hoop van harte dat het voor je helpt, djezelf.

Eigenlijk ben ik ook wel heel benieuwd of jullie mannen allemaal meteen heel enthousiast reageerde op een 2e kindje. Die van mij namelijk niet direct. Nu dat we de keuze hebben gemaakt, gaat hij er wel voor. Maar dat heeft even geduurd.

@zomaar: ik kan me heel goed voorstellen dat je nog even wilt wachten. Maar slechts een paar dagen dan nog he, niet tot 29-11 ;)

4. kaatjesmam

kaatjesmam Bekend lid

24 sep 2008
    635
    0
    0
    China
    Hier weer een berichtje uit een regenachtig Hong Kong.
    @Zomaar; wat een spanning, wat doe je ons aan?

@cimu; ja Chinezen mogen maar 1 kind (wel wat uitzonderingen), maar dat geldt niet voor buitenlanders die in china wonen hoor.

@lilly; ik ben ook 3x zwanger geworden met iedere dag klussen. maar ja als ronde 11-klusser, kun je niet echt opmij bouwen.

Hier de klustijd voorbij (volgens ovutesten, zere borsten en de banner). Temp gaat niet echt omhoog. Daar ben ik nu weer lekker over aan het piekeren. 't zal toch wegoed zitten met die eisprong....?

En nu dan weer die 12 dagen wachten...poeh. Gelukkig ben ik er helemaalniet veel mee bezig ](*,)

5. kaatjesmam

kaatjesmam Bekend lid

24 sep 2008
    635
    0
    0
    China
    sorry beetje rot toetsenbordje. veel letters vallen weg

6. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    @Kaatjesmam; voor jou ook een spannende tijd aangebroken! Ik las jouw opmerking over klustijd voorbij, volgens banner, OVU test en pijnlijke borsten... dat laatste verrast mij; ik heb pas last van pijnlijke borsten in de 2e helft van mijn cyclus sinds de MKs. Ik dacht dat dat daarmee te maken heeft. Of heeft iedereen dat? Voor mij was het voorheen een 'symptoom', maar nu kan ik er niet meer van op aan...

Schrale troost; hier in NL (mijn deel van NL tenminste) is het ook regenachtig, grauw en grijs! Zitten we zover van elkaar en toch hetzelfde barre weer :(

7. kaatjesmam

kaatjesmam Bekend lid

24 sep 2008
    635
    0
    0
    China
    Ja hier is het gelukkig nog wel 25 graden...

Bedoelje dat je het voor je MK nooit had, zere borsten? Ik krijg na mijn eisprong gevoelige borsten. Paar dagen voor menstruatie zakt dat weer en vlak voor menstruatie vaak ook weer gevoelig.
    Ik lette er voorheen niet zo op, dus ik weet niet zeker of ik dit altijd al heb gehad.

8. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    @Jo, Hahahaha Tja dacht zou wel een stunt zijn inderdaad.... Maar euhhhhhhhhhhhhhhhhhh...... heb vandaag al getest hoor.

@Kaatjesmam: Oh oh oh wat zullen die chinezen jaloers op jullie zijn, zeker als jullie 2de een jongetje zou worden... Het klopt toch hé dat ze eigenlijk liever een jongen willen omdat die hun later zou kunnen "onderhouden"?!

@Cimu: Mijn man die laat het altijd geheel aan mij over qua wanneer gaan we voor de 2de 3de 4de etc ;) Hij wil er wel 20 (als we miljonair waren geweest zegt hij :) ) Maar zo'n het maakt mij niet uit jij zegt het maar instelling kan het soms erg ongeintesseerd over komen....

Nou dames heb getest met een matcare ULTRA........ HARDSTIKKE NEGA, pffff ben echt echt echt niet wanger dus deze ronde maar er is ook geen ongi te bekennen :( Ik ga vanmiddag naar de winkel en ff kijken of ik een ander lichaam kan kopen! Ben deze nu alweer zat! :confused:

9. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    Lekker. 25 graden! Dat redden we hier net niet :cry:
    Ik denk dat het net 12 graden is hier....

Ja, ik bedoel inderdaad dat ik voor de MKs nooit pijnlijke borsten had. Deze had ik in juli wel en toen bleek ik zwanger. Dus zodoende. Maar vorige ronde had ik dat ook en toen was het loos alarm... Vandaar.

10. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    @zomaar; WAT BALEN ZEG! ](*,)
    Ja, soms snap je helemaal niets meer van je lichaam...
    Ik heb eigenlijk geen idee wat ik ervan zeggen moet.
    Niet ongi, maar ook niet positief....?
    Wat moet je ermee...?

11. kaatjesmam

kaatjesmam Bekend lid

24 sep 2008
    635
    0
    0
    China
    Balen Zomaar. Wordt dan maar snel ongesteld, dan ben je in ieder geval van die stress af. En kun je weer gezellig meedoen met mutsen over klussen enzo

Cimu; ik heb ook al een paar keer gedacht dat ik zwanger was door die zere borsten, maar nu weet ik dat het door de progesteron na de eisprong komt. Dit niveau neemt af als je niet zwanger bent (vlak voor de menstruatie) en stijgt door als je wel zwanger bent. (heb even gegoogled)
    Niet iedere cyclus hoef je dat evengoed te voelen.

12. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    zomaar
    nou das dus mooi balen... grr laat die smerige duivels nu dan ook maar arriveren!

verder niet veel te melden. lekker geslapen maar helaas wel weer met kyana tussen ons in, die werd om 2 uur weer wakker.
    maar goed ik ga hier een poets dagje houden want morgen ga ik zwemmen met mijn vriendin en woensdag moet ik sint/sfeerartikelen inkopen voor het werk en donderdag late! en dan 10 dgn vrij! joepie!
    zaterdag gaan we tegels kopen voor de badkamer. zonder beginnen we met demoteren maandag slopen dinsdag opruimen denk ik... en dan opbouwennnnnnnnn joepie! ik kan niet wachten en zou het liefste vandaag al beginnen!

13. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Zomaar wat balen zeg, snap er niks van....

14. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    @zomaar.....oooohhhhhhhhhh.......ik weet zo goed hoe je je voelt :( Had wel gedacht dat je posi zou testen nu. :rolleyes: Heb het met je te doen maar kan alleen maar zeggen dat het wel goed komt! Alleen duurt elke dag te lang, das logisch!

@anniek, you go girl! Maar 3x klussen in 4 dagen :rolleyes: Hier 3x geklust in 2 dagen :)

@kaatjesmam, ik heb de afgelopen 2 rondes ook last gehad van mijn borsten, en dan met name mijn rechterborst. Echt met van die harde klieren. Ik weet nu dus ook dat ik dat blijkbaar na mijn ei heb :rolleyes:

@cimu, hier ook grauw en grijs en heb besloten de slaapkamer e gaan schilderen!

15. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    Hoi allemaal, ben ik weer ;) we hadden het druk met het inhalen van de verloren klustijd van afgelopen week :oops:

@zomaar: ff een kleine opmerking, je hebt bruin verlies gehad 1 dag, is dat niet de innesteling geweest? effe wat info van het internet geplukt, bruin bloed is niet het begin van een menstruatie, direct na de innesteling zal het lichaam het zwangerschapshormoon hCG gaan produceren. Elke 2 tot 3 dagen verdubbelt de hoeveelheid van het zwangerschapshormoon hCG. Ik heb al een hoop vrouwen gezien op het forum die pas na 2 weken overtijd positief testen.
    Op internet raden ze aan zolang je niet ongi bent en nega test het pas na 3 dagen weer te doen en als dan nega is weer 3 dagen verder, enz als het meer dan 19 dagen na je NOD is en er nog niks is dan raden ze je aan naar de huisarts te gaan.
    Als er verder niks gebeurd zou ik over een week nog een testje wagen, nega heb je posi kan je krijgen! Wij kunnen dan ook nog wel even vooruit

@cimu27: welkom op het forum, hopelijk test je 11-11 positief ;)

@aliki: ook welkom op het forum, wat betreft die mensen, niks van aantrekken, hoor, zeker als het je ouders zijn, uiteindelijk vinden ze een tweede kleinkind ook leuk, mijn moeder ziet ook al allemaal beren op de weg (da's haar manier van bezorgdheid). Wat betreft het leeftijdsverschil, ik heb heel lang gedacht dat dat een probleem zou zijn als er te veel verschil tussen zou zitten, maar het is bij mij nu eenmaal anders gelopen, en als ik het nu opweeg tegen de voordelen van weinig leeftijdsverschil dan zijn er eigenlijk net zo veel voordelen aan veel leeftijdsverschil. En ik heb vriendinnen die schelen 2 jaar met hun zusje of broertje en die kunnen het niet met elkaar vinden, dus het zegt niks. Wat betreft je ruimte wij hebben overburen die wonen met zijn 8ten in een 4 kamer eensgezinswoning en die hebben van alles bedacht, waardoor ik ook ben gaan geloven dat het makkelijk kan als je met zoveel bent :) :)

@lilly: november baby boom maand

@de rest: ik weet ff niet meer wat er allemaal nog meer gezegd was! Dus ik begin vanaf nu maar weer te reageren op jullie :oops:

16. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    lilly
    heb jij eelt op je doos? :) :)
    maaruh teveel klussen is echt niet goed voor de zwemmers he, dat weet je toch wel of niet?

zomaar
    als je nog 12dgn w8 dan testen we samen positief, ok?
    hihi geintje hoor... ik zou idd over 3daagies nog eens testen.

17. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    Hoi allemaal,

Ik lees al een tijdje mee met jullie, jullie hebben het wel gezellie hier :D
    Wij hebben 2 maanden geleden ook besloten om voor een tweede te gaan. Cas is nu bijna 10 maanden en we vinden het leuk, om er niet te veel leeftijdsverschil tussen te hebben.
    Ik heb afgelopen maand een vmk gehad, dus ik heb echt geen idee wat op het moment mijn cyclus is. Ik heb 30/10 een positieve ovu-test gehad, dus ik hou 14/11 als mijn nod dag aan, klopt dat dan?

@zomaar: ik had toen ik zwanger was van cas op mijn nod dag klein beetje bruin verlies daarna niks meer. Ik teste pas twee weken later positief, echt heel gek maar het kan dus wel. Ik zal dus voor je duimen meid

Ik ga weer even strijken :cry: want ja dat moet ook gebeuren

Groetjes marieke

18. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    AAAAHHHHH ik word al gek van het woord testen alleen al.... Pfff Ben helemaal test moe hihihi. Ben gewoon alle vertrouwen in een eventuele zwangerschap verloren.... 8-[

@Lilly: Woehoe toch wel een sexy kleurtje hé? Eentje lustopwekkend is of zo hihi.

@Justfem: Daar had ik zelf ook aan zitten denken omdat ik dus 1 keer 1 kloddertje oud bloed ben verloren maar dan zou mijn cyclus wel HEEL erg raar moeten zijn geweest, ik ga nergens meer vanuit in ieder geval.

@Anniek: Neeeeeeeeeeeeeee wil toch wel graag wat eerder iets meer weten :( :D

IK BEN ECHT ECHT HELEMAAL ZAT! BAH :cry:
    had ook weer zo'n stom lijntje net zoals bij die etos test laatst.... das dan echt zo'n streepje wat je ziet wat lijkt op een schaduwlijntje, zo van: DAAR had het streepje moeten staan (en helaas kleurloos dus...) Stomme testen. Carla kun jij die man niet ff langs sturen kan hij ff kijken of ik zwanger ben :)

19. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    @Marieke: Welkom! Ik zou inderdaad ook de 14de nemen als nod, posi test 30ste eisprong 31ste nod 14-11!
    Moet eerlijk zeggen dat ik al een paar dagen niet meer geklust heb.... even kijken Vrijdag 31ste bruinverlies 5 dagen daarvoor dus dan ongeveer ei das dus de 26ste... dat zou dag 24 van mijn cyclus geweest zijn.... Hmmmmmmm weet niet hoor hihihi 8)

20. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Ik zal die man eens even een roindje door Nederland laten maken en bij jullie langs laten komen!

Hey wanner bel je ook alweer de VK om een 1e afspraak te maken? Kan ik nu al bellen of is dat nog te vroeg? Weet niet meer wanneer ik dat bij Kyra gedaan heb...

Deel Deze Pagina