wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    @Marieke, welkom!

@Carla, ik heb inderdaad vorige week al gebeld. Bij Robin heb ik met ruim 7 weken geloof ik gebeld en omdat ze toen al vol zaten (en Kerst tussendoor kwam), kon ik pas met 10,5 week voor de eerste afspraak. Nu heb ik een afspraak staan voor 8 weken, krijg ik een echo.

Robin stinkt, ik ga haar een schone broek geven en lekker in bed stoppen.

2. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Dan ga ik nu bellen! Bedankt!

3. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    En Carla, wanneer mag je?
    Doen jullie ook mee met MvM?

Zomaar, AAAHHHH! ik word gek van jou!
    Wat is jou lijf allemaal voor fratsen aan het uithalen?!

Marieke, welkom hier!

4. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Moet je nagaan wat ik ervan wordt.....

5. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    man zomaar
    dit is echt balluh... maar ik hoop voor een goed doel!

.... ik heb steeds een zeurend gevoel onderin me buik! net of ik ongi ga worden...
    wat is dit nu weer? ga toch niet nu al ongi worden... :(

6. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Ik mag 10 december!

7. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
  8. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Welkom Marieke!

Nee anniek, geen eelt haha! Gek mens!

Enne vandaag zowiezo ff rust want manlief is er niet vanaaf!

Nou ik ga verder met schilderen, nog 1 muurtje en dan klaar!
    (dan nog behangen, kastje schilderen, gordijnen inkorten.........kozijn en radiator schilderen........maar dan klaar haha :) )

9. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    Een etos-eieren cyclus kan natuurlijk ook niet normaal zijn ;) :) :) Ik heb zelf ook geen flauw idee meer ik heb afgelopen 7 dagen al 4 keer gedacht hey dat is mijn ei-sprong, zou ik er dan 4 hebben gehad?

@Marieke: welkom op het gezelligste topic van zwangerschapspagina! :) Hopelijk is het snel raak! ;)

10. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Zomaar, geef je lichaam een trap in de kont...:)
    Maar zonder gekheid, het kan dus nog altijd...

Marieke, welkom!

Carla, wat een eind weg nog he? 10 december. Ik heb ook gebeld met ongeveer 4 weken en ben 27 november aan de beurt. Ik ben dan 9,5 week of 10,5 week zwanger...Ik krijg dan ook meteen een termijnecho! Krijg jij ook al direkt een echo?

11. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    lilly {of mag ik hier je real name gebruiken?}
    hihi ik gek neer hoor... een vliegtuig
    ennuh vandaag rust? hihi geweldig

12. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Ja ik krijg meteen een echo dan, ik ben dan 9.4 weken.

13. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Oh wat leuk! Als je eenmaal een echo hebt gezien is het pas helemaal echt, vind ik! :)

14. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Hihi, ik had de afspraak voor de echo ook al op de kalender gezet, maar met een lekker vage omschrijving. Mijn man snapte er al niets van, haha, maar goed, die kalender hangt op de w.c. en anders ziet het bezoek het ook.
    @Runner, ik weet nog niet of ik aan MvM mee ga doen, vorige keer wel gedaan vanaf een week of 9. Waarschijnlijk doe ik het wel, maar ik heb niet zoveel zin om 10 weken lang in een kannetje te moeten piesen, dus waarschijnlijk geef ik me gewoon weer met een week of 9 op.

Ik heb al een leuke manier bedacht om het te vertellen (als ik me niet eerder verspreek). Ik heb een ooievaar bij de Wibra gekocht. Ik ga hem met Kerst in de oven stoppen met het lichtje aan en dan zeggen 'het gevogelte staat al in de oven, ga maar kijken'. Dan zullen ze wel verwachten een kalkoen te zien :), maar voilà, daar is de ooievaar !

15. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    :) Dat is echt een super originele manier om het te vertellen, maar dan moet je idd nog wel een tijd je mond niet per ongeluk voorbij praten :)

16. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    jo
    das wel een grappige...
    alleen die van mij zouden zeggen; jah doei sta ff lekker zelf op... hihi

ennuh dan moet je nog een aantal weken wachten! ennuh zie je het dan niet al?
    ik heb het bij kyana op een gegevenogenblik gewoon verteld omdat je het al langzaam begon te zien! met 9 wkn zag je al een bolling komen.

17. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Wij vertellen het komend weekend aan de familie, ouders weten het al!

18. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @jo, hahahah, dat is nog eens origineel. Ben benieuwd of ze het snappen.

@zomaar, jee zeg, wat vaag allemaal, als ik jou was zou ik aan het einde van de week naar de HA gaan als je nog niet ongi bent. Misschien ff een bloedtestje.

Ik heb mijn eerste afspraak volgende week en de 24ste de eerste echo. Ben dan 11 weken zwanger geloof ik. Ach jee, bedenk me opeens dat op die dag een vriendin van me een operatie moet ondergaan omdat ze borstkanker heeft.
    Komen wij met goed nieuws op zo'n dag....wat vinden jullie, eerder vertellen of juist na de operatie?

19. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Vorige keer heb ik het pas met ruim 13 weken verteld. Ging met 12 weken naar de wintersport en had geen zin in allerlei waarschuwingen (kan zelf ook wel nadenken), dus we hebben het ze verteld toen we terug waren. Je moest goed kijken, deed gewoon niet te strakke kleren aan met familiebezoekjes. Pas met 16 weken begon het er een beetje uit tezien alsof ik teveel gevreten had.
    Maar ja, bij een tweede zwangerschap wordt je buik vaak eerder groot hè? Ach, wie weet zeg ik het wel eerder, ik heb me nu al een paar keer bijna versproken.

20. veertje

veertje Fanatiek lid

Heey meiden!

Ik kom even mijn exuses aanbieden want ik verwaarloos jullie een beetje.
    Ik ben momenteel heel erg veel met mezelf bezig maar lees nog wel een beetje met jullie mee.
    Ik begin helemaal niks meer te snappen van mijn lichaam.
    Ik had namelijk niet verwacht dat ik vorige week ongesteld zou worden ivm de vermoedelijke eisprong datum, ik had 11 oktober ontzettend veel slijm en 24 oktober ontzettende pijn in mijn buik waardoor ik dacht dat 1 van die 2 datums mijn eisprong was maar helaas niet aangezien ik het vorige week woensdagavond werd :( Sinds dat ik eigenlijk ongesteld ben heb ik steeds het gevoel dat ik zwanger ben, ik ben elke dag kotsmisselijk en voel me gewoon heel erg raar en mijn borsten zijn nog ontzettend zacht en altijd als ik ongested word is dat niet meer zo.
    Ik durf geen test te doen omdat ik gewoon normaal gemenstrueerd heb.
    Als ik 14 november naar het ziekenhuis moet voor de samenlevings test krijg ik een echo dus als ik zwanger zou zijn dan zullen ze daar wel wat op zien.
    1 voordeel dit cycles is dat ik wel weet wanneer mijn eisprong is aangezien ze me helemaal gaan volgen dit cycles :D
    Dus maar hopen dat het dit keer gewoon lekker raak is.

Deel Deze Pagina