wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kitty

Kitty Actief lid

10 nov 2005
    442
    0
    0
    Opvoeder-begeleidster
    Willebroek
    Kom even checken hoe het met de testers gaat. Voelde me hier lekker thuis in het topic en loop nu een beetje verloren...

Pim, hopelijk snel die ongi, dan kan je er weer tegenaan gaan. Klinkt wel heftig in deze situatie ;)

Vanaf nu draaien mn duimen vor jullie! En en beetje voor mij opdat het geen mk zou worden. Na eentje blijft de schrik er toch precies n beetje inzitten.

Veel Liefs
    Kitty

2. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Hoezo bedoel je heftig Kitty? Het is toch 'gewoon' een negatieve test? Het is ook nog maar ronde 3. Dus heb geen recht om te simmen vind ik. Hoop wel dat ik snel ongesteld wordt zodat we verder kunnen. Heb vanavond wel een MEGA stuk appeltaart op...bij wijze van troost :) !

Ik denk dat de angst voor een mk er altijd in blijft zitten als je er eenmaal een hebt gehad. Je bent een stukje onbezorgdheid/ onbevangenheid kwijt.

Blijf maar fijn bij ons, hopelijk heb je hier binnenkort een hoop 'lotgenoten'!

Pim

3. mamma van stef

mamma van stef Bekend lid

27 jan 2008
    957
    0
    0
    hier zijn de :evil: net gearriveerd

4. Sylvia79

Sylvia79 Fanatiek lid

12 sep 2005
    1.245
    0
    0
    onthaalmama (gastouder)
    denderleeuw
    pim op naar de volgende ronde en hopelijk meer geluk :D

kitty
    niet te veel aan proberen te denken en genieten van je zwangerschap

konden we de tijd mar even door draaien ik word wat ongeduldig :oops: :oops: :oops: :oops:
    en dan ben ik nog maar in de derder ronde wat moeten de dames die nog langer bezig zijn dan zeggen ? :oops:

GROETJES SYLVIA(TIBO)

5. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Ow ja, dat ongeduld ken ik. Pfff... zit inmiddels in ronde 8 en we zijn vanaf mei bezig. Dan zakt de moed je toch soms wel een beetje in de schoenen. Ik weet rationeel wel dat ik blij mag zijn als het binnen 1 jaar lukt, maar ja... het gevoel zegt soms wat anders he.

6. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ben nog niet ongesteld. Bah.

Hebben jullie ook het gevoel dat je je kindje tekort doet door zo bezig te zijn met de wens voor een tweede? Ik was vanochtend niet echt in m'n hum zeg maar en dan zie ik Emme en denk ik: wat ben ik toch een oen dat ik niet volop geniet van Emme en wel zie wanneer ik zwanger raak van de tweede.

Typisch geval van verschil tussen gevoel en verstand he........

Pim

7. veertje

veertje Fanatiek lid

Jeetje pim, ik hoop dat je snel duidelijkheid heb.

Ik heb af en toe ook wel het idee dat ik Stijn te kort doe maar zodra ik dat gevoel krijg probeer ik me echt met Stijn bezig te houden zoals vandaag en wat krijg ik als beloning zijn eerste losse stapje :D

Ik zal er het weekend weinig zijn en volgende week helemaal niet want we gaan een midweekje weg dus voor de gene die moeten klussen, veel plezier, voor de gene die moeten testen ik duim en voor de gene die moeten wachten succes.

8. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Mama van stef en veertje, jammer van jullie ongesteldheid...Wel fijn dat je nu duidelijkheid hebt en hopelijk meer geluk in de volgende ronde.

Pim, je kan maar zo te vroeg getest hebben. Bij Emme testte je dan al wel vroeg positief, maar iedere zwangerschaps is anders. Ik duim nog volop voor jullie.

Dat verschil tussen verstand en gevoel ken ik. Op het moment dat ik weer ongesteld word, kan ik soms net iets minder hebben van Milan en dan baal ik natuurlijk weer van mezelf, want wat kan dat mannetje er aan doen.....

Ik mag van mezelf ook maar 1 dag sippen en afgelopen keer mocht ik van mn mannetje wat leuks kopen als troost haha. Ik zei al tegen hem, hoop maar dat het snel raak is, anders koop ik je nog arm :D

Iedereen alvast fijn weekend! Het wordt weer super met dat zonnetje. Vanmiddag zit deze mama in de speeltuin op een bankje in de zon!

9. queensan

queensan Actief lid

3 jan 2008
    154
    0
    0
    huismoeder en schoonmaakster
    groningen
    spannend meiden

en de meiden die net ongie zijn geworden
    jammer maar hopend op de volgende ronde wel
    postief is

gr sandra

10. Arjanne

Arjanne Nieuw lid

15 feb 2008
    2
    0
    0
    Boekhoudster
    Hallo dames,

Zal me even voorstellen ben Arjanne en ben nieuw hier. Wij gaan ook voor onze tweede kindje. We hebben een zoontje van bijna 16 maanden. Was toen 10 jaar aan de pil geweest. Na het stoppen van de pil was ik al binnen twee maanden zwanger.

Nu gaan we voor de tweede kindje. Ben nooit meer echt aan de pil geweest. Zitten nu net in de 2de ronde. Ben er nu veel meer mee bezig om zwanger te worden dan de eerste. Hebben jullie dat ook?

Gr Arjanne :)

11. Kitty

Kitty Actief lid

10 nov 2005
    442
    0
    0
    Opvoeder-begeleidster
    Willebroek
    Pim: ertegenaan gaan als in 'heftig klussen' ;)

Was grappig bedoeld hoor!

Liefs
    Kitty

12. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    O zo haha! Was gisteravond in niet zo een grappige stemming... Net als Maryloes als schreef mag ik 1 avondje/dagje sippen en daarna kop op en verder.

Ondertussen ben ik nog steeds niet ongesteld. Maar ik ga er maar vanuit dat ik dat een dezer dagen word.

Hoe voel je je Kitty?

Welkom Arjanne. En zoals je leest zijn alle mama's er weer veel (te veel) mee bezig rond de NOD. Ach je kunt je er maar beter bij neerleggen dat dat zo is denk ik ............

Pim

13. Kitty

Kitty Actief lid

10 nov 2005
    442
    0
    0
    Opvoeder-begeleidster
    Willebroek
    Hoe ik me voel: af en toe wat steekjes. Vooral als ik Myrthe even heb gedragen. Vriend wordt dan boos, maar ja... En mn borsten mogen ook ophouden met hun pijn. Maar zolang ik 's ochtends fris blijf ben ik al heeeeel blij. Doe namelijk ook nachten op het werk en dit nog tot aan mn 7 maanden.

Wat grappig dat je zelf je start en stop van een dipje kan opleggen. Van verstand boven hart gesproken! Ga je een afspraak maken bij ha, of wacht je nog wat af?

Liefs
    kitty

14. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Nee joh nog niet naar de ha. Als ik halverwege volgende week nog niet ongesteld ben doe ik nog een testje. Ik wacht eerst maar eens af.

Morgenochtend ff snel naar stad wat boodschapjes doen.
    Zondagochtend komt m'n zus met d'r 3 kids koffie drinken.
    Zondagmiddag naar vrienden.

Genoeg afleiding in ieder geval. En het wordt geweldig weer volgens mij!

Pim

15. smallgirl77

smallgirl77 Bekend lid

17 okt 2007
    523
    0
    0
    Ik ben al een tijdje actief hier op het forum maar was nog niet bij jullie topic wezen kijken.
    Ik kom me hier ook aanmelden.
    We zijn net als jullie ook bezig voor een 2e.
    Voor mij is het mijn 2e en voor mijn man de 1e. Ik heb al een dochter van 9 jaar.
    We zijn in augustus 2007 gestopt met de pil en zitten nu in de 5e ronde.
    Dit zal wel een lange ronde worden. Ik zat meestal 28-30 dagen maar zit nu al mijn 30e dag en volgens mij heb ik gister of eregister mijn ei gehad. Tenmijnste als mijn temp klopt. Nu dus nog een dag of 10 afwachten en maar hopen.....

16. dorito

dorito Bekend lid

10 nov 2005
    868
    0
    0
    @ kitty super zeg en dan al zo snel een positieve test. zo gefeliciteerd. ben zo blij voor je.

@ pim balen zeg.laat ze nu maar komen.

@ joki: aftellen voor de volgende goede tijd. en dan wel raak hopelijk.

ik ga maar aan ovulatietesten beginnen. ik word er zo moedeloos van. moet dinsdag weer ongesteld worden en te zien aan mijn lichaam is het niet raak. begin weer te twijfelen, dus hopelijk brengt mij dat een beetje rust.

17. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Gelukkig ben ik ongesteld aan het worden. Neem denk ik morgen als eerste dag van m'n cyclus op. Dan zet het nl. denk ik pas goed door.
    Pff gelukkig, kunnen we weer verder!

Pim

18. HappyLuna

HappyLuna Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.069
    0
    0
    Noord-Holland
    Hé dat is goed nieuws Pim.
    Heb je in ieder geval duidelijkheid, en kan je op naar
    een nieuwe ronde!

Succes!

19. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Nou er is een hoop onzekerheid verdwenen.
    Op naar de volgende ronde.!
    En dan weer die 2 rottige weken.!
    Gelukkig begrijpen we elkaar heel erg goed.!
    Ik dacht altijd dat ik de enige ongeduldige miep was.
    haha..

Nieuwe meiden, welkom en succes met zwanger worden.

Ik zit midden in de troep. overal dozen..!
    Volgende week zondag gaan we verhuizen.
    Pffff.........

20. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    Wij zitten ook al in de dozen :) wij gaan begin maart verhuizen ;)

Deel Deze Pagina