wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    Nou voordeel is dat momenteel het mode beeld al van die zwangerschapstruien en jurken hebt (quote ff mijn mannetje, hij zegt elke keer dat alles wat in de winkel hangt wel positiekleding lijkt, omdat de slankste vrouwen er nog een buikje in lijken te hebben :)) Dus dan valt zo'n buikje niet zo op ;)

2. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    OOOOOOOOH carla, wat heerlijk een echo!

Anniek, natuurlijk mag jij dat;) Ja af en toe een daggie rust moet kunnen. En dan morgen natuurlijk weer aan de eiersalade 8)

@justfem, mmmmmmmm nou ben benieuwd hoe mijn cyclus zal zijn dan, ben nu ook aan die pillen :rolleyes:

@patje, jij ook binnenkort de echo, heeeeeerlijk! Eerder vertel denk ik. Maar vind het moeilijk in te schatten hoor. Ikzelf zou het hoe dan ook wel willen horen iig.

@jo, :) :) wel de camera standby houden hoor, zou die koppen wel eens willen zien :)

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    @Patje, moeilijk, ik denk dat ik het erna zou vertellen, dan heeft ze ook weer een vrolijk nieuwtje als ze zich niet al te best voelt, pept misschien wat op.
    @Veertje, klinkt wat raar, maar het is wel 'fijn' dat er nu eens naar gekeken wordt en misschien eens echt duidelijk wordt wat er op welke tijd allemaal in je lichaam gebeurt, want zolang alles onregelmatig is en met een lange tijd er tussen, weet je helemaal niet waar je aan toe bent. Ben benieuwd wat er de 14e uit de echo komt!

4. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @veertje: kan me helemaal voorstellen dat je met je hoofd bij hele andere dingen zit, dan te reageren op ons kwek-topic, dus excuses zijn helemaal niet nodig. Wel spannend allemaal, ook omdat je cyclus zo raar lijkt te verlopen, ik hoop voor je dat je idd zwanger blijkt bij die echo in het zh, dan hoeven jullie toch niet helemaal de MM in ;)

5. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    @veertje, oh ik hoop ook voor je dat het snel raak zal zijn! Bij mijn vriendin ging het wel zo. Ze kreeg een onderzoek waarbij ze zagen dat de eisprong er aan kwam. Dus hopla aan de klus, en eindelijk na 15 maanden was ze toch nog spontaan zwanger. Sterkte en veel succes!

6. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    @Justfem, ja, van de zomer had ik ook al zo'n dingetje aan wat lekker luchtig en ruim zat, maar toen ging mijn schoonmoeder natuurlijk weer gelijk vragen of ik zwanger was. Eeeuh, nee, dit is gewoon mode nu. Ik wíst gewoon van tevoren dat ze dat ging vragen.

7. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    veertje
    i hope it so! je verdiend het meid

JESSICA
    hihi een rust dag moet kunnen en idd flink eitjes en chocolade eten!

pff ik kán nog niet zwanger zijn én ik wordt NU al ongeduldig! dat had ik voorgaande 2 maanden niet! maar nu al wel! hihi niet te geloven!
    vanavond nog maar ff klussen voor het geval dat dit wat ik nu voel me rammelend ei is!

8. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @patje: dat ligt er denk ik aan wat voor type je vriendin is, blijft lastig zulke dingen, ik denk dat je je gevoel moet volgen, vaak is dat het juiste. Mensen die ernstig ziek zijn voelen zich vaak anders benaderd omdat ze ziek zijn en krijgen dan het gevoel dat je er al vanuit gaat dat het negatief zal aflopen, hoe normaler je met ze omgaat hoe meer zij voelen dat je ondanks alles hoopt dat het positief zal aflopen.

9. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @jo79: ik kreeg in de zomer ook al van die vragen :)

10. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Ik begin om mee heen ook al opmerkingen te krijgen?

Wil ik wel koffie? Of een glaasje wijn? Of toch liever wat anders.......
    Mijn schoonmoeder vroeg het gewoon ronduit gisteren, of ik weer zwanger was, mijn eigen moeder voreg ook wanneer de volgende kwam.......

Alsof ik dat weet :) :)

*eh nou, we dachten 1 september 2009 om 12.30, schikt dat een beetje?*

11. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    :) hier verwachten ze het ook hoor!
    steeds maar weer opmerkingen....
    van 1 kant grappig, van de andere kant ergerlijk hihi

12. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    "Gelukkig" heb ik een buikje overgehouden aan Noah hihihi. Was vroeger SUPER slank en nu ben ik toch wel wat "anders" dan voorheen, mijn buikje is gewoon slapper en uit model :( Dus kan een eventuele zwangerschap nog wel ff verbergen hoor... (Helaas :oops: )

Wat leuk al die echo's jezus dames wat ben ik JALOERS! Ik wou zo graag het goede nieuws delen met sinterklaas of kerst.... Pffffff hoop dat dat er nog in zit, al lijkt het me moeilijk.

@Veertje: jeetje niet verodschuldigen, je mag best een keer lekker alleen aan jezelf denken, het is ook niet niet! Ik blijf voor jullie duimen.

@Justfem: Ik draag gelukkig al sinds mijn vorige zwangerschap andere kleding omdat ik mezelf toch anders in mijn vel voel zitten dus ik ben heeeeeeeeel blij met de nieuwe mode 8)

@Lilly: en zo blijf je bezig... Maareuh vanavond zou je toch ff de buurman kunnen raadplegen hihi

Ik had vanmiddag zo'n buikpijn pfff was echt ff pittig.... ik dacht echt van nou daar zullen ze dan aankomen..........................................................
    Niets is minder waar, nog steeds geen ongi te bekennen, ik word er zo simpel van, begrijp het echt niet meer. Heb vandaag maar de goedkope testen van kruidvat gekocht 2 voor €5,- heb ook gehoord dat mesen die gevoeliger vinden dan sensitest en matcare ultra dus ben benieuwd! Heb voor heen wel vaak de duurdere van kruidvat gebruikt en die bevielen altijd goed. Hoop dat er snel duidelijkheid komt!

13. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    zomaar
    tot wanneer ga je je inhouden?
    niet morgen weer testen he! {dan ben ik er de hele dag niet!}

doe maar donderdag, dan heb ik avonddienst :)

zo nu ga ik de laptop dichtknallen en even met frisse tegenzin naar boven om de bovenverdieping een beurt te geven! dat is hard nodig. al ga ik niet té erg me best doen want zondag beginnen we denk ik met breken duszzzz en stof komt overal! óók waar het NIET moet komen

14. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Anniek: AAAAAAAAAAAAAAH zo laat nog poetsen ja.... Doe het je niet na hoor! Ikke weet het niet tot wanneer ik het vol kan houden... Misschien wel tot morgen vroeg ;)

15. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Die datum en tijd komt idd prima uit.
    Kunnen ze meteen vrij nemen. :)

Anniek, veel poets plezier! :p

Zomaar, pfff vreemd hoor weer die buikpijn...
    Hopelijk doet deze test je van al die onzekerheid verlossen. ;)

Jo, schoonloeders :rolleyes:
    Wel een leuke manier om te vertellen dat je zwanger bent!
    Hoop dat ze 'm snappen. ;)
    Mijn neef heeft het van 't weekend verteld op de verjaardag van zijn vrouw.
    Had ze zelf een chocoladetaart gebakken met een groot vraagteken erop in roze en blauwe muisjes.
    Het enige wat mijn tante dacht toen ze die taart zag was: 'ik lust helemaal geen chocoladetaart' Whahaha!
    Gelukkig snapte haar eigen moeder het wel.

Veertje, een dikke knuffel voor jou en succes bij de gyn de 14e!

16. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Hi Veertje, geen sorry hoor! Hoop dat je gelijk hebt maar hou maar rekening van niet anders is het weer zo'n grote terleurstelling de 14de!

Ik heb echt 10 mnd elke mnd gedacht dat ik zwanger was.. had elke x weer een andere of nog een zwangerschapsverschijnsel die ik daarvoor niet had!

Zomaar, wat vrezelijk irritant dit.. (voor jou!). Ik ben wel eens 2 dg overtijd geweest... dat vond ik al erg!

Ik had vandaag een strak jurkje van Prenetal aan en daar zie je heel goed in dat ik zwanger ben! Bij Dylan zag je met 20 wk nog niks en nu begin ik al aardig een buikje te krijgen! Zal deze week ff een foto maken ...

Morgenavond geslachtsecho... spannend hoor!

17. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @funny: spannend, ik en mijn mannetje hadden het er gisteren nog over of we het zouden willen weten, we zijn er nog niet helemaal uit, mij lijkt het leuk om het al te weten :) Laat je het ons ook weten?

@lilly: wel handig een baby op bestelling af laten leveren waar regel jij dat :confused: :) :) :)

@zomaar: ik barst al 3 dagen van de buikpijn, weet niet meer of het nou de eisprong is of niet, en vandaag ben ik de hele tijd misselijk, 't is iig niet mijn blindedarm :( ,maar wat dan wel, dadelijk ga ik dezelfde weg als jij allemaal door die Etos-pillen, als jij nou morgenochtend ff positief test, dan heeft mijn verhaal misschien ook een positief einde ;)

@anniek: voel met je mee, bij mij ligt er nog een strijk te wachten :(, en een berg pendel aanvragen, zal wel weer laat worden vanavond
    :(

18. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @zomaar: ik ben ook niet meer zo strak als voor Noa, soms mis ik dat nog weleens, maar ja ik heb er iets anders leuks voor terug gekregen :D

19. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @runner: dat hoor je idd vaak dat de schoonloeders de clue niet door hebben. Wel eens gehoord van iemand dat haar schoonmoeder een week later belde en zei ''Oh ben je ECHT zwanger!'' Alsof je daar een grap over maakt :confused:

20. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    @justfem: :confused: huh nou den hebben ze de hint zeker niet begrepen!
    Hoe kan dat nou, je gaat toch feliciteren enzo?

@zomaar; he getver, weer een negatieve test?!
    Hoeveel dagen ben je nou precies overtijd?
    En het zou natuurlijk best een innestelingsbloeding kunnen zijn!
    Wacht idd die drie dagen maar af, kun je daarna alsnog testen.

@ de zwangere dames; oef jullie maken mij ook jalours hoor!
    Om dan je wondertje te kunnen zien,...... :cry:
    pffff....ben heust niet emotioneel flexibel hoor!

@lilly & Jo79;
    irritant he die vragen steeds.
    Moet zeggen dat ik er nu gewoon ronduit kwaad om kan worden.
    (zeker op de momenten dat je net weer ongi bent geworden, en zelf dus super baalt!)
    De verassing is er ook een beetje af als ze elke keer maar blijven vragen.
    Maar begrijp ook wel dat het alleen maar goed bedoelt is.

Heb vandaag die maansteen gekocht. Mooie lange ketting erbij dacht ik,
    dan valt hij net onder mijn kleren.
    Scheelt nog meer vragen, dacht ik.
    Maar nu blijkt de ketting ff te lang, HAHAHHA hangt de hele tijd klem tussen mijn borsten nu...pfffff
    Hij zal evenzogoed z'n werk wel doen toch?

OKe op naar een novemberbeeb!

@kaatjesmam; niet zeuren om een beetje regen he!
    Zeker niet als het dan ook nog 25 graden is
    (hier spreekt helemaal geen jalours, koukleumend, tot op het bot bevroren vrouw hoor!)

Deel Deze Pagina