wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Justfem: Ik zou heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag jouw verhaal tot een positief einde brengen hoor, allen werkt mijn lijf niet zo mee :( Bedoel euhhh beetje hcg aanmaken en van 1 celletje 2 maken en van 2 weer 4 en zo verder hoe moeilijk kan dat nou zijn ;) Tja mijn jonge strakke buikje EN maat 34 heb ik al een tijdje opgegeen hoor, daarvor in de plaats heb ik maar een zebra printje genoemen hihi.

@Funny: Oh oh oh wat spannend hé! Weten of je zwanger bent van een jngen of een meisje, en uberhaubt of de kleine spruit een beetje mee wil werken :) Buik foto LEUK! Ben benieuwd!

@Runner: de enige test die mij nu van alle onzekerheid zou kunnen verlossen terwijl ik niet ongi ben is een positieve... dat realiseer jij je wel he? ;)

Wanneer o wanneer zou ik er een kruidvat testje tegen aan gooien?Ben alweer 5 dagen overtijd..... :( Echt als dit alles binnekort een postief einde heeft horen jullie mij niet meer klagen hoor maar nu, tsja sorry kan ik niet anders :oops: MAAAAAARUH IK LAAT HET LOS ;)

2. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    @funny, oh wat heerlijk een echo morgen! Ik vond dat zo leuk om te horen toen bij Ruben. Weten of je een zoon of een dochter krijgt ipv 'een kindje" maakte het voor mij weer een tikkie echter. Toen we het eens waren over de naam noemden we onder elkaar Ruben ook al Ruben (helaas heeft manlief zich ook een keertje versproken :evil: )

Ik zou het nu ook zeker weer willen weten!
    Alvast heel veel plezier, en wel foto's laten zien he.

@zomaar, hang in there girrrrrrrrrrrrrrl ;)
    Hopelijk morgen dan toch die positieve, of laat ander die buikpijn toch de voorbode voor de :evil: :evil: zijn. Maar ik blijf duimen hoor!

En strak....ach ik mag niet klagen. Ik was voor de zwangerschap al niet superstrak maar ben weer redelijk hetzelfde 'geworden'. Als ik wat aan de buikspieren zou doen zou het wel weer als van ouds kunnen worden maar ja, je raad het al......dat doe ik niet :oops: ;)

Oh en ik wil ook plannetjes smeden voor hoe en wanneer we het gaan vertellen :rolleyes:

3. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    JAAAAAAAAAAA laat het los!

4. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Euhhhm ikke nu 5 dagen, enne van een novemberbeeb zou je zwanger worden in feberuarie net zoals ik een hele tijd geleden, denk dat je een septemberbeeb bedoelt hihi

5. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Funny, ik ben wel benieuwd naar je buikje. :)

Justfem, veel plezier met pendelen. :(
    Als je het zat bent gooi je gewoon het zooitje nee hoor!
    En kom je weer gezellig hier mee lullen. :)

Zomaar, dat lijkt me nou een strak plan van jou! ;)

Djezelf, op dat plekje moet ie wel z'n best doen. :p

Lilly, jullie wisten het met 20 weken al at het een jongetje was/is?

Ik zeg nu dat ik het niet wil weten.
    Maar weet niet of ik me in kan houden als het eenmaal zover is. :rolleyes:

6. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    @Djezelf: Of bedoel je een zwangerschap in November :) Tja kreeg ineens zo'n ingeving dat je dat misschien bedoelde hihi

7. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    @Funny, spannend morgen de echo!
    @Zomaar, volgens mij bedoelde ze dat ook ;) :) !

8. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    @zomaar: :) ja dat bedoelde ik natuurlijk!
    (pfff anders zouden we allemaal nog langer moeten wachten!)

@runner: HAHA als we er vanuit gaan dat het een manlijke steen is, heeft hij idd niets te klagen nu!

9. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Sorry djezelf! Het is niet de bedoeling dat jij je door oa mij rot gaat voelen!

Justfem, had nog een pendel voor je liggen maar morgenavond weet ik het dus 1 minder voor je! En natuurlijk vertel ik het jullie (waarschijnlijk als eerste!)

zomaar en lilly, was de 1ste x er zo van overtuigd dat het een meisje was (en dat is het dus echt niet..) dat ik nu heel graag wil weten wat het word. Al denk ik zelf een jongen... we will see !

Lilly, mijn man heeft zich ook met Dylan 2 x versproken bij m'n moeder die wist dus ook al dat hij Dylan zou heetten.. niet echt leuk maar hij vond het ook heel erg! Hoop dat hij nu z'n mond kan houden maar aangezien we er nog niet uit zijn over een naam is het wat makkelijker, we hebben nog even!

Zomaar, tja wanneer weer testen? Moeilijk hoor want negatief testen is echt heel frustrerend. Heb meerdere keren voor m'n nod getest en ik werd er zo down van dat ik de laatste x na m'n nod testte en toen was ie positief! Het kan nog alle kanten op maar duidelijkheid is wel heel fijn nu... of wat langer wachten en dan zwanger ;) !

10. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Runner, m'n borsten lijken nu nog groter dan m'n buik! Volgens m'n man zijn ze een stuk groter dan met Dylan! En hij vroeg zich af of ik niet bijna voorover viel :confused: . Mannen zijn zo tactisch!

11. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Pfffffffff mijn man is dan niet weg te slaan (is een borsten man :( ;) )

12. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Ik vind dat zo vervelend als hij aan mijn borsten wilt zitten.
    Die zijn altijd gevoelig... :(

Funny, gelukkig was het maar je moeder die het te horen kreeg.
    Zij ook haar mond gehouden?
    Krijgt iedereen het weer te weten van jullie, of ga je je mond houden?
    Spannend hoor!

Djezelf, die mannelijke steen van ja zal zeker geen koude oren krijgen! :)

13. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    @zomaar: ik hoop voor je dat je snel uit die onzekerheid bent, want dit is ook erg vermoeiend. Hopelijk heb je een traag hcg en test je gewoon lekker postief. Ik neem dan idd 14/11 als nod-dag. Thanx

@Jo79; nog gefeliciteerd met je zwangerschap, wat heerlijk voor je.En wet een leuke manier van vertellen, ik zou hun gezichten wel willen zien

@ anniek; ik had ook zo'n zeurend gevoel in mijn buik alsof ik ongi ging worden, bij bij was het juist positief want ik was hartstikke zwanger van Cas
    @carla1980, nog gefeliciteerd met je zwngerschap en wat lekker dat je 10/12 al naar de vk kan en meteen een echo hebt

@lilly: succes met klussen :D schilderen
    @justfem: is denk idd het gezelligste forum is. Hoop idd snel zwanger te zijn, ik duim ook voor jou
    @Marlieke: veel plezier met de echo 27 november, spannend

@funny, veel plezier met de geslachtsecho. Ik had hem ook met 17 weken, verbaasde me hoeveel ze al kunnen zien

14. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    @funny; begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind het helemaal super hoor!
    En wil graag al jullie leuke verhalen horen!
    Wil alleen zelf ook zo graag, ennuh voel me niet rot hoor
    (dat had ik een paar dagen geleden, nu ga ik weer vol goede moed de volgende maand in!)

15. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Ze zijn van mij ook heel gevoelig en zeker nu... kijken mag maar aanraken [​IMG] Zijn trouwens wel heel mooi.. bleven ze altijd maar zo..helaas!

Gelukkig heeft m'n moeder d'r mond gehouden! Heb met Dylan iedereen een sms gestuurd maar nu zeg ik het wel tegen mensen die ernaar vragen maar ga het niet meer van de daken schreeuwen.

16. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    @marieke81: weet niet meer of ik je al welkom had geheten hier?
    In ieder geval;

17. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    djezelf, gelukkig! Heb je ook niet dat je aan het begin van je cyclus denkt 'wat duurt het allemaal lang' nog 2 wk en dan kan je gericht klussen en dan weer 2 wk voordat je wat kan weten! Sterkte en succes deze mnd! Hier wat hcg van mij: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea:

Heb die kleine gisteren voor het eerst gevoeld :whistle:

18. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Funny wat geweldig dat je de kleine al gevoeld hebt, super!

19. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    @djezelf: Volgens mij heeft iedereen die weer ongi wordt last van zo'n dipje, hoort gewoon bij het hele proces van zwanger worden ;)

@runner: wat mijn pendel wegleggen en met jullie meekletsen :confused: goed idee....

@funny: nou ik ga je natuurlijk nog wel ff pendelen... dan krijg ik morgen gelijk een bevestiging of het goed of fout was ;) En super dat je die kleine gevoeld hebt..... zwijmel *zucht*

@zomaar: ja laat het los, maar hou dat bevruchte etos-ei vast ;)

@marieke: 't is wel up-tempo lezen en mee kletsen hier ;)

20. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    zo nu genoeg gezooid en gepoetst
    dadelijk me doos en benen scheren bleh! hatelijk werkje maja morgen zwemmen duszzz

en wbt het zeuren gevoel
    dat is er nog steeds... beetje raar maar af en toe komt het po en dan gaat het weer weg....
    conclusie; EEN RAMMELEND EI?

funny
    hihi ik had dat na de bevallen heel erg... ik riep me vriend toen ik onder de dcouhe vandaan kwam {en de kraam hulp liep ook rond kwam geloof ik ook nog kijken, was een wereld wijf} hey; ik heb meloenen man!

Deel Deze Pagina