wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    @zomaar: Echt overduidelijk die 2de foto, wat ben ik toch goed met mijn pendel :whistle: :D :confused: :oops:

@velobabe: ik stuur wat positiviteit je kant op, knuffel met je kleine en neem wat lekkers bij de thee ;) Knuffel vanaf hier!

2. Niet meer actief

@zomaar: GEFELICITEEEEEERD! :whistle:

3. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    hey meiden...

ik vandaag op dag 42 ongesteld geworden..word er niet vrolijk van

4. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Ga net hier op mijn werk naar wc zie beetje bruin bloed :oops: sorry voor de details kan ik na 14 dagen al weer ongi worden denk of kan een eisprong ook oud bloed geven? Hoop dat het dat laatste is of iets anders is want anders krijg ik wel een hele vreemde cyclus.

Net nog met HA gebeld moet vanavond voor griepprik en bedacht me opeens of dat wel mag als je met zwanger worden bezig bent, schijnt gewoon te mogen volgens de assistente, maar nu lees ik net op internet dat het wordt afgeraden in het eerste trimester, mmmm dilemma wie weet het beter assistente of internet?

@zomaar zwanger :) :nu kun je natuurlijk t kruidvat en etos niet meer aanklagen :)

5. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Jeetje wat vervelend voor je, kan het me helemaal voorstellen als je zo'n lange cyclus hebt :(

6. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    @Velobabe: Dank je wel, en jij rust lekker wat uit maak maar lekker je hoofd even leeg maar we hopen je uiteraard snel terug te zien! Hier wat hcgtjes :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea:

@Justfem: Ik heb daar wel eens eerder van gehoord dat je bloed zou kunnen verliezen bij je eisprong, heb het zelf alleen nooit gehad. Enne ik denk dat ik de griepprik over zou hebben geslagen als ik jou was...

7. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Ik heb ook nooit zo'n bloeding gehad, maar ik zal er maar vanuit gaan dat het dat is, weet het anders ook niet, zou innestelbloeding kunnen zijn als ik een cyclus van 26 dagen heb, maar goed da's gissen... had iedere vrouw maar gewoon een standaard cyclus, zou het leven makkelijker maken! ;) Wat betreft griepprik die laat ik toch maar aan me voorbij gaan, kan misschien geen kwaad maar neem liever geen risico. :(

8. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    @Velobabe, sterkte!

@Zomaar, heee, jij bent 1 dag later uitgerekend dan ik, leuk! Als alles goed gaat, zitten we straks rond dezelfde tijd te puffen. Ik ben benieuwd naar onze Etos-kindertjes.

Vandaag de foto's van de supermarktfotograaf opgehaald. Natuurlijk weer het hele pakket genomen (was nog wel van plan om 3 foto's ofzo te nemen) en 38 Euro lichter, maar goed, dan stuur ik iedereen in de familie weer een mooie foto op en zijn ze hopelijk ook weer gelukkig.

Halen jullie normaal wel een griepprik? Ik nooit, hoop niet dat griep erg veel kwaad kan tijdens de zwangerschap, maar dat zal meer de koorts zijn denk ik die je in de gaten moet houden. Moet mijn zorgverzekering ook weer een pakketje upgraden voor volgend jaar, zodat ik alles vergoed krijg rondom de zwangerschap en het bevallen.

9. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Dat is idd wel belangrijk om die up-te-graden helemaal nog niet over nagedacht, zit dat niet in het basispakket?
    Over de griepprik, ik krijg sinds 2 jaar een oproep omdat ik een keer een grote ontsteking aan m'n been heb gehad en kort daarna een bijna longontsteking, dus toen leek het de HA verstandig me als risicogroep te bestempelen. Als je gezondheid redelijk normaal is is het niet echt nodig, hoewel ik nu wel las dat het voor vrouwen die verder zijn dan het eerste trimester wel weer verstandiger zou zijn.

10. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @zomaar: weet je mannetje het al eigenlijk?

11. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ja, ik wil bijv. in het ziekenhuis bevallen en met het pakket dat ik nu heb, wordt poliklinisch bevallen niet vergoed. Bij die andere (die had ik ook in het jaar dat ik van Robin zwanger was) krijg ik dat wel vergoed, zwangerschapsgym, kraampakket, lactatiekundige etc.
    Dit jaar had ik daar allemaal niets van nodig, dus heb ik weer een wat minder uitgebreid pakket genomen. Zit trouwens bij Agis.

12. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Jaja mannetje was erbij die heeft deze week vakantie :p Waren allebei een beetje verrast door het streepje hihi (had het niet meer verwacht deze ronde 8) )
    Gisteren sprak een vreindin van vroeger mij aan over de msn en ze begon met: Ik had vannacht gedroomd dat jij weer zwanger was....
    Tja toen dacht ik, laat ik toch nog maar ff een testje wagen. Naders ha ik misschien een paar dagen langer gewacht.

Oh een lactatiekundige in het pakket ja, dat zou een uitkomst zijn hmmmm ga ook eens ff snuffelen.

13. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    @ZOMAAR: meis van harte, echt geweldig. Eindelijk een beetje rust.
    @justfem: ik heb ook wel eens bruinverlies gehad tijdens mijn ei, volgens de gyn kan dat

verder sluit ik me aan bij de positieve novembergedachte:
    NOVEMBER WORDT DE BABYBOOMMAAND

14. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    @Jo, Nu 2 dagen... hihihi de calculator hiet op de site doet HEEL raar hoe vaak ik ook de datum 02-10-08 als uigangsdatum invoer maakt er er na het knopje berekenen 01-10-08 van, dus kreeg ook op alle andere site's de datum 08-07-09 te zien maar nu weet ik waarom 8)
    Wat hoeveel betaal jij voor foto's bij de supermarkt? :( Ik heb ze bij de C1000 laten maken van bell photo en geloof dat als ik ze de 14de op ga halen en ik zou ze allemaal nemen dat ik iets van 140 euro moet betalen, zitten er wel belachelijk veel poster formaat foto's bij.... Maar ja als de de cd wil hebben met afdruk licenties dan moet je het totaal pakket kopen :confused:
    Ben ook mega benieuwd hoe knap etos kinderen worden :)

Morgen ga ik dat andere testje ook doen :D en nog een paar dagen later een CB digitaal :)

15. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Dit was 38 Euro voor 12 foto's. 10 foto's van 13 x 18, 1 grote foto (ongeveer A4) en 1 foto waarop 5 pasfotootjes en datzelfde fotootje iets groter staat. Voor 17,50 extra kan ik het op c.d. nabestellen, maar ja, ik weet nog niet of ik dat doe.
    Ik heb er 2 fotootjes van in mijn album gezet, de leukste zitten al ingelijst, dus die kan ik niet meer inscannen.

16. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Inderdaad, eindelijk weer een beetje rust hier nu Zomaar zwanger is pfffff ;)

@justfem, bloedverlies...mmmmmmmmm...... zal je etos ei wel zijn, die is natuurlijk zo enorm........ ;)

@karagoz, balen :cry:

@velobabe, sterkte en hopelijk tot snel.

17. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    @ zomaar: Ik heb ook bij bellphoto foto's laten maken, waarvan drie hele grote, 2 op a4 formaat, 1 a4 vel met 4 foto's en dan nog een vel foto's met allemaal pasfoto's. Ik was 90 euro kwijt. Ik kreeg niet de mogelijkheid om de cd te nemen, ik moest evt via de site nabestellen

18. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    @zomaar, WAUW wat een mooie foto........

19. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Zomaar, gefeliciteerd!
    Geniet van je zwangerschap!

Ik mag hopen dat jij 41 weken bedoeld? ;)

Ik ga eerst even de lijst aanpassen. :p

20. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    He, heb ik wat gemist of is Djezelf al een paar dagen niet hier geweest?

Deel Deze Pagina