Woops, ben hier al twee dagen niet meer geweest.. Zomaar, gefeliciteerd meid, lekker van gaan genieten! En gefeliciteerd met Noah! Hier zijn we weer op het wachtbankje beland.. :c: Heb daar altijd zo'n hekel aan..
ik heb er geen woorden voor zomaar, jeetje wat een rot nieuws, je voelde hetzelf al aan volgens mij omdat je er al over begon... veel sterkte! En een grote knuffel van mij!
Klopt, gisteren nog niet maar vandaag bekroop mij een gevoel, ook alles ging mis vandaag, ga deze dag snel proberen te vergeten en morgen genieten van mijn mannetjes verjaardag! Dat moet gewoon!
@zomaar zal ik de lijst voor je aanpassen da's misschien wel zo prettig voor je? En gewoon ff rustig aan doen en genieten van je kleine mannetjes verjaardag... en ik stuur je wat positieve energie opdat het de volgende ronde weer raak zal zijn en zal blijven
@zomaar: he meis, ik weet ff niet wat ik moett zeggen, maar heel veel sterkte. Geniet morgen van je kleine mannetje die 1 wordt, want dat is heel speciaal.Rustig aan
Dank je wel meiden voor jullie woorden. Misschien dat ik hier even wat minder ben, moet het even een plekje geven, het is al mijn 2de keer vind he heel moeilijk hoe bijvoorbeel de biologische moeder van mijn stiefkind met gemak weer zwanger word en nog 2 kinderen krijg wanneer zij wens en wilt, terwijl zij NIETS doet voor haar eerste kind (waar ik nu voor zorg)... en ik kruip door het stof voor mijn eigen kind en mij word mijn wondertjes keer op keer afgenomen : Waar is dan de rechtvaarding? Ik snap het allemaal even niet meer, het zal zo zijn reden hebben maar ik ben het even helemaal kwijt..... Je zorgt voor je kind en zelf voor een kind wat niet voor jezelf is en toch............. Pffffff maar goed heb het er heel even moeilijk mee. @Justfem: graag pas de lijst maar weer even aan, ronde 4 Nod geen idee...
Uit alle dagen heeft Noah vandaag ook voor het eerst verzonnen dat sinds vanavond alleen papa hem eten mag geven en dat hij alleen bij papa wil zitten (hij heeft al één keer eerder een beetje ik hang bij papa dag gehad maar dit nog noooooit) uitgerkende van alle 365 dagen kiest hij deze dag/avond uit om dat te doen nou mijn tranen zijn op voor vandaag....
doordat ik net gestopt was met de pil komt dat. het schijnt dat je heel vaak de eerste eisprong en menstratie overslaat waardoor je dus overtijd lijkt te zijn. ik ben dus pas mijn tweede eisprong bevrucht geraakt zeg maar. ik heb het hartje zien kloppen verder was er nog niet veel te zien.
Lieve zomaar, sterkte meid! Morgen gelukkig een dag dat je het even van je af kan zetten en genieten van Noah! Het is inderdaad niet eerlijk maar jouw tijd komt ook, echt! Tja, en juist als je behoefte hebt aan je mannetje willen ze niks van je weten. Of ze het aanvoelen! Vraag dan maar wat extra aandacht van je man! Dikke kus! Genieten morgen hoor!
@Zomaar, ik schrik er van, wat een verdrietig nieuws ! Soms is het allemaal zo oneerlijk! Heel veel sterkte hoor!
Och zomaar Ik kan er ook met mijn pet niet bij.....Waarom nou toch.....Sterkte meis en kop op morgen!
Hier ook ff een dipje........ Mijn schoonouders willen Ruben zijn 1e sint niet met ons vieren omdat drumpapa ruzie heeft met zijn (tweeling)broer en we het dus niet met alle kleinkindern (hun hebben er 3) kunnen vieren. Mijn kindje zijn eerste sint.........baal er echt van, bah......
@zomaar; oooohhhh ik was alles aan het terug lezen van vandaag en ineens zag ik in jouw onderschrift vmk staan. Schrok me rot en ben snel al je berichtjes gaan lezen. Wat ontzettend vreselijk om te lezen dat het mis gegaan is! Het was je zo gegund! Ik hoop dat je nog de kracht kunt vinden om morgen de verjaardag van je ventje door kunt komen. Wees er op bedacht dat mensen gaan vragen of er al een tweede komt en hoe je daarop wil gaan reageren! Heeeeeel veeel sterkte meissie! Dikke knuffel vanuit hier
Ik zeg het wat een dag wat een dag Het is er eentje om snel te vergeten en morgen weer fris verder te gaan....
zomaar pff wordt er een beetje verdrietig van! wat balen joh! misscihien mag ik dit niet vragen maar hoe weet je dit? ben je 'ongesteld" geworden of hoe moet ik dat zien? sorry he lilly wat balluh voor jou.. maaruh 1 correctue; 2e sint! verder weet ik het niet meer... ben een beetje teneer geslagen