wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. veertje

veertje Fanatiek lid

Positief moeten we zeker blijven maar helaas is dat niet altijd makkelijk.
    Ik zie er gewoon zo tegen op als ik weer 16 maanden moet wachten en elke maand weer ongesteld te moeten worden enzo.

Ik ga nu ook de 3de ronde in, hopen maar dat het snel raak is voor ons allemaal.

2. dorito

dorito Bekend lid

10 nov 2005
    868
    0
    0
    wat leuk zeg jullie berichten allemaal. wij zijn ook bezig voor een tweede en ik kan inderdaad ook niet wachten. soms twijfel ik eraan of ik wel zwanger kan worden, maar dan denk ik ik heb al zo'n lief manneke, dan komt een tweede ook wel goed.

maar iedere maand dat het duurt, is eigenlijk te lang. en je kunt er niets van zeggen. ik probeer het wat meer los te laten, maar ik vind dat wel moeilijk. en nu met een cyclus van 38 dagen duren de rondes wel erg lang....

sterkte iedereen met wachten.

3. veertje

veertje Fanatiek lid

38 dagen is zeker lang, ik vond mijn 30 dagen cycles al lang maar dat valt dus wel mee :D
    Toen ik zwanger wou worden van Stijn was hij ook altijd stipt 30 dagen en nu weer dus daar ben ik wel blij mee :D
    Ik probeer het ook los te laten maar rond mijn eisprong begin ik toch weer er over na te denken enzo.

4. lila07

lila07 Actief lid

29 okt 2007
    298
    0
    0
    België
    Hey dames!

Mijn dochtertje is net 1 jaar geworden en nu begint het bij mij ook stevig te kriebelen voor een 2e kindje. Ik zou graag maar een 2-tal jaar verschil tussen onze baby'tjes hebben, maar ik denk dat moeder natuur daar over beslist natuurlijk.

Daarom vind ik het wel eens zo moeilijk om te plannen wanneer je begint voor een 2e. Stel dat ik nu met m'n pil stop en onmiddellijk zwanger ben (dat zou pas een luxe zijn!), dan vind ik het precies snel opeen. Maar als het op z'n minst weer een half jaar duurt, dan beginnen we er nu best aan.

Zo moeilijk toch, mijn hart zegt 'Ja', mijn verstand weet het nog niet zo goed...
    Maar ik ben toch jaloers dat het bij jullie al zover is, weer spannende tijden tegemoet, allemaal héél veel succes hoor!

5. willemien

willemien Lid

28 okt 2007
    45
    0
    0
    Hoi,hoi,
    Zijn ook hard aan het werk voor een 2e.Onze kleine hoopt in april 2 te worden, en zitten nu alweer in klusronde 4, was gisteren 7 dagen overtijd, maar helaas, kwamen de rode duivels toch nog, wel even stevig balen.
    gr,

6. maitestar

maitestar Lid

8 okt 2007
    91
    0
    0
    Hondenspeciaalzaak
    Meppel
    Hoi allemaal,

Wij zijn ook bezig voor ons 2e kindje :D We hebben al een zoon van 4 jaar genaamd Bryan die sinds de zomer hele dagen naar de basisschool gaat.
    In 1e instantie wou ik geen 2e kindje omdat Bryan nogal door de medische mallemolen is geweest. Maar hij is vorig jaar nog een keer voor laatste onderzoeken geweest en is helemaal gezond verklaard. Sindsdien hebben we het vertrouwen een beetje terug.
    In Juni heb ik spiraaltje laten verwijderen en het was vlot daarna raak. Helaas is het in november met bijna 11 weken misgegaan.

Zelf heb ik een hondenspeciaalzaak vanuit huis, dus ik kan lekker mijn eigen uren indelen en Bryan helpt vaak en erg goed mee. Mijn man Albert is baggeraar en is bijna alleen in het weekend thuis. Verder hebben we nog eens 3 honden, 3 katten en een aquarium :) Dus lekkere drukke boel hier :D

Groetjes Wendy

7. veertje

veertje Fanatiek lid

@willemien, 7 dagen is best lang, je zal wel flink balen dat je toch ongesteld bent geworden, hopen maar dat het deze ronde wel raak is voor je.

8. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi,

Leuk dat er zo veel mensen reageren..
    @ HappyLuna, wat leuk tegelijk testen allebij raak afgesproken :D
    @ durito, wel lang zo'n cyclus, lijkt me vervelend.

Ik werk overigens 28 uur van de 36 uur werkweek (werk ook in de weekenden en ik vind dat weer lekker. Alleen maar thuis zijn wordt ik heel vervelend van, ben na een vakantie al blij dat ik weer aan het werk mag.
    Jurgen werkt 32 uur van 40 eurige werkweek en we hebben 2 binnenkort 3 dagen kinder dagverblijf. En Tycho vind dat ook leuk (geen huilend kind als we hem brengen (eerder als we hem te vroeg halen) dat maakt het wel makkelijk..

Jooze

9. trotsemama27

trotsemama27 Actief lid

12 dec 2007
    151
    0
    0
    Hoi Meiden...

Wat een gezellig drukte hier :) Allemaal met een 2e kindje bezig! Helaas heb ik nu weinig tijd om te reageren op jullie allemaal maar ik kom van de week wel weer even terug, moet morgen weer werken(net als vandaag) en daarna gaan we lekker een lang weekend er tussenuit! Heb er erg veel zin in! De angst dat het dit ker niet gaat lukken of niet zo snel lukt als de 1e keer herken ik trouwens ook wel hoor! We moeten het maar gewoon afwachten eerst nog van mijn bloeding afkomen en dan kunnen we er pas echt voor gaan!
    Kitty...bedankt voor je antwoord op mijn vraag, het is dus wel normaal die bloeding als ik zo van jou lees, het is nu ook al een heel stuk minder hoor! Die bloeding had ik trouwens ook na het plaatsen van de mirena, dat schijnt ook nomaal te zijn! Wat een hoop uren maak jij zeg poeh! Maar goed wat de rest ook al zegt, als jij dat fijn vind en je er goed bij voelt dan moet je dat lekker doen, ik zou er alleen niet aan moeten denken het liefst zou ik nog 1 dag minder willen dus naar 2 dagen, maar dat gaat helaas niet lukken.
    Er zijn hier dus ook al een paar meiden die binnenkort kunnen gaan testen...spannend!Houden jullie ons op de hoogte?

Nou ik ga er weer vandoor! Fijne avond nog allemaal. Tot snel! Groetjes trotse mama

10. willemien

willemien Lid

28 okt 2007
    45
    0
    0
    ja was erg iritant, hadden beetje hoop, ik voelde ook vanalles natuurlijk!, wat kun je jezelf dan voor de gek houden zeg.

11. marun

marun Lid

5 feb 2007
    77
    0
    0
    fysiotherapeut
    Hoi,

Wat een hoop bij te lezen als je een dag niet kijkt.
    Wel heel leuk om te zien dat ik niet de enige ben.

Ik herken alle dingen wel hoor.
    Bij de eerste was het in de eerste ronde raak en de tweede keer ook. Helaas werd dat een miskraam. Nu zitten we in de derde ronde.
    Ik hoopte dat het deze keer ook zo snel zou gaan, maar helaas moeten we afwachten.

12. HappyLuna

HappyLuna Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.069
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Willemien, inderdaad erg vervelend zeg, dat je alsnog
    ongesteld werd. :( Kan me goed voorstellen dat je daar
    flink van baalt. Hopelijk meer succes in deze nieuwe ronde!

Echt leuk alle reacties van iedereen. Veel herkenbare dingen.
    Mijn cyclus is ook ongeveer 30 dagen, meestal ietsje langer.
    Nu we met ronde 1 bezig zijn merk ik pas hoe lang dat duurt,
    30 dagen, tjonge jonge... ;)

Kan niet wachten om te testen...

Groetjes!

13. veertje

veertje Fanatiek lid

Het word zeker lekker gezellig hier :D
    @Trotsemama, alvast een heel erg fijn weekend, ik zal zelf er ook niet veel meer zijn want ik heb de griep:(
    Tot snel allemaal

14. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Veertje, beterschap.
    Ik ben al maanden verkouden.., kom er niet bovenop.
    Telkens als het bijna overgaat begint het weer. :(
    Ben toe aan het voorjaar. Het liefst met een baby in mn buik... :)
    Ik hoop dat niemand van ons lang hoeft te wachten.

Trotse mama heel fijn weekend alvast.

Heel gek, maar ik denk steeds dat ik niet zwanger kan worden..,
    dan kijk ik naar mn meisje en denk dan ohja, toch wel.
    Stom hè.? Volgens mij had nog iemand hier last van (weet niet meer wie) :oops:

Groetjes

15. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Beterschap Veertje

En een heel fijn weekend trostemama; ben jarloers op je, ik wil ook heel graag een weekendje weg, maar helaas zit dat er eventjes niet in

Ik ben wel benieuwd of jullie de calculator gebruiken op de pagina om te zien of het "tijd" is om te klussen of hoe jullie dit anders doen. Ik heb niet echt een hele regelmatige cyclus, dus lijkt het erop dat ik bijna een week lang aan het klussen zal gaan!

-x-
    Qwizzle.

16. veertje

veertje Fanatiek lid

@Qwizzle, ik gebruik ook de calculator maar of het echt helemaal klopt wat ie zegt dat weet ik niet, ik voel namelijk mijn eisprong altijd 2 dagen nadat hij het zegt haha.
    Zonde dat je niet echt een regelmatig cycles hebt want zo weet je ook niet waar je aan toe bent, toen ik zwanger probeerde te worden van Stijn had ik een 30 dagen cycles en nu weer dus daar ben ik wel blij mee.

17. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Een regelmatige cyclus zou inderdaad wel handig zijn nu! Maar dat is helaas niet anders! En hoe voel jij je eisprong? Ik heb niet echt het idee dat ik die voel....

18. marun

marun Lid

5 feb 2007
    77
    0
    0
    fysiotherapeut
    Hoi,

Ik heb wel een calculator, maar of er echt iets van klopt.
    Ik voel mijn ei ook later dan hij hem aangeeft.
    Ze zeggen ook wel dat je er niet 100 % vanuit moet gaan, maar toch.
    Vandaar dat ik deze maand maar eens ovulatie testen ga proberen om te kijken of mijn gevoel echt wel klopt.
    Voor mijn bevalling had ik nooit het idee dat ik mijn ei voelde.
    Nu is het een ochtend van stekende pijn aan de linker kant van mijn onderbuik.

Zijn er eigenlijk meiden die binnenkort mogen testen?

19. HappyLuna

HappyLuna Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.069
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallo Dames!

@Veertje; beterschap!
    @Trotsemama; fijn weekend, lekker hè zo'n weekendje weg.
    wij gaan volgend weekend naar Centerparcs!
    @Qwizzle, ik kijk wel naar mijn banner wanneer deze mijn
    eisprong aangeeft. Ik heb mijn eisprong nog nooit bewust
    gevoeld, maar volgens mij heb ik hem deze ronde in mijn
    rechterlies gevoel, 2 dagen eerder dan mijn banner aangaf.
    Voelde als een stekend gevoel, maar was snel weer weg.
    Kan ook goed zijn dat het totaal iets anders was... :(
    Maar als het wél klopt; de avond ervoor is er geklusd!
    @Marun; ik denk dat ik volgende week vrijdag ga testen, want
    die middag gaan we naar Centerparcs, en dan zou ik het
    graag willen weten. Maar dat is wel nog voor mijn NOD...

Groetjes!

20. Kitty

Kitty Actief lid

10 nov 2005
    442
    0
    0
    Opvoeder-begeleidster
    Willebroek
    Weekendje weg: ook voor ons het weekend erop. En deugt dat dat gaat doen, hopelijk heb jij er evenvel deugt van. Wij gingen vroeger altijd op hotel, maar daar vlieg je zo vlug van de kamer dat we nu naar zee naar het appartement van verre vrienden gaan. Een stuk goedkoper en ik klan er op en eraf wanneer we maar willen.

Pff, bekijk mn banner is. Ik ben uitgegaan van 30 dagen. Maar als het er terug 28 moesten zijn, dan is het misschien wel zover.

Voel jullie vrij effe mee te hopen! Ik hoop alvast met ieder van jullie mee.

En zo'n 2 jaar tussen de twee leek mij ook altijd ideaal.

Liefs
    Kitty

Deel Deze Pagina