Zomaar, wat een naar nieuws zeg! Sterkte! Vanavond lekker opo tijd naar bed zodat je morgen weer fris en fruitig de 1e verjaardag van je kleine man kunt vieren. Lilly, wat een rot streek van je schoonloeder!
@anniek, wat is er? JA de 2e, maar de 1e die we echt gaan vieren met zak, cadeautjes etc................
Hier wordt bij m'n ouders wel gezellig sint gevierd, maar bij schoonfamilie zijn ze daar vorig jaar mee gestopt omdat de rest van de kleinkinderen te groot is, dus doen ze het nu met kerst...vind ik ook niet leuk...Kleinkinderen daar zijn 12-8-7 en 6 anniek whats up?
Nou ik ga naar bed, ben erg moe.......... Zomaar, ik wens je veel sterkte maar ook veel plezier morgen! Denk aan je lieve kleine, iets grotere nu, Noah. Morgen is jullie dag, geniet ervan! En aan het einde van de dag kun je dan altijd nog een een potje janken om je andere kindje dat er ook al bij had moeten zijn. Maar ik denk dat hij of zij er volgend jaar in levende lijve bij zal zijn hoor, als Noah zijn 2 kaarsjes uitblaast! Dikke knuf.
Aliki83 - 1ste zoontje 5jaar - nu in ronde ? - NOD ? Andi - 1ste Gabriël 20 mnd - nu in ronde 4 - NOD 14 nov Anniek -1ste Kyana 19 maanden - nu in ronde 3- NOD 15 nov? Alieke - 1ste Loïs 10 maanden - ronde 2 - NOD 22 nov? Carla - 1ste Kyra 19 maanden - zwanger in ronde 1 Cimu27 - 1ste zoontje 2 jaar - ronde 8 - NOD 11 nov. Djezelf -1ste Jonathan - 21 maanden- nu in ronde 9 - NOD 30-11 Funny -1ste Dylan 2.5 jaar - zwanger in ronde 10 Jo79 - 1ste dochtertje 1 jaar - zwanger in rond 2 Justfem -1ste meisje Noa 7 jr - nu in ronde 2 - NOD 19 nov. Kaatjesmam -1ste Karlijn 20 maanden - nu in ronde 11 - NOD 15 nov Knuf -1ste Daphne 20 maanden - Nu in ronde ? - NOD ? Lauraatje- 1ste Danisha 1,5 jaar - nu in ronde 3 - NOD 27 okt Layla -1ste zoon 26 mnd - begint in december Lilly -1ste Ruben, 1.5 jaar - nu in ronde 3 - NOD 26 nov Mandy1 -1e Noa 1,5 jaar - zwanger in ronde 1 Marieke81 - 1e Cas 10 mnd - nu in ronde 1 - NOD 14/11? Marlieke-1ste Marciano 16 mnd - Zwanger in ronde 12. Mystic sun -1ste Anouk 8 jaar - nu in ronde 1 - NOD 27 september. Patje- 1ste Femke 17 maand - 16-6-09 uitgerekend en zwanger in ronde 4. Runner - 1e Ruben 20 mnd -nu in ronde 2 - NOD 14 nov Veertje -1ste Stijn 21 mnd - ronde 9 - NOD geen idee Velobabe - 1ste Keano 15 mnd - nu in ronde 4 - NOD 26 nov? Verena87- 1ste Dayenne 9mnd - officieel ronde 1 - NOD onbekend Zomaar - 1ste Noah 11 mnd - ronde 4 - NOD onbekend Positieve gedachte van deze maand NOVEMBER BABY BOOM MAAND Test dagen: 27 okt? - Lauraatje 15 nov - Anniek 15 nov - Kaatjesmam 15 nov- Runner 19 nov - Justfem 21 nov - Andi 26 nov - Lilly 30 nov - Djezelf
@zomaar: ik heb de lijst voor je bijgewerkt. Dat je kleine mannetje je even met rust laat is omdat hij aanvoelt dat je momenteel al genoeg aan jezelf hebt, morgenochtend fris weer op en lekker taart eten, je aardse kindje wordt al weer 1 jaar oud, dat is iets waar je trots op mag zijn! @ll ik heb de lijst hier en daar wat aangepast om dat ik in wat berichtje dingen voorbij zag komen die gewijzigd heb mocht ik iets over het hoofd gezien hebben laat het me dan even weten, dan pas ik het morgenochtend aan Hier een drukke dag achter de rug en over mijn rug gesproken, ik heb onwijs last van mijn buik en onderrug, voelt alsof ik een mega etos-ei moet baren, het meest vreemde is dat mijn stuitje echt super pijnlijk is en ik nauwelijks normaal kan zitten.... erg irri... Mijn griepprik mag ik halen als de zich deze maand weer hebben laten zien, dan heb ik iig zekerheid dat ik nog niet zwanger ben. Nu ga ik naar mn bedje toe, zal morgen nog proberen wat terug te lezen en reacties te plaatsen Allemaal lekker slapen en morgen met een possitief gevoel weer op!
En wat ziet mijn oog we zijn al op pagina 400 belandt nog 100 pagina's waarin iedereen zwanger wordt dat gaat opschieten
ff uitleggen teneer geslagen denk ik; berichtje zomaar... beetje beroerd... druk in me kop {sint inkope gedaan voor het werk en nog sfeerartikelen... heb me collega ff net behoorlijk wat naar haar kop geslingerd.... uhm gewoon niet zo heel lekker en druk, morgen nog werken en dan gelukkig 10 dagen ff off van mijn werk! Moeten we hier aan de klus en dat vraagt ook veel energie maar dat is wel anders én leuk!
He anniek, was omdat je had geschreven dat je wat teneergeslagen was. Gelukkig is er niets met je! @justfem: Zie dat je mijn dingen ook heb aangepast. Thanks! @zomaar: wens je een goede nachtrust toe, en dat je maar wel volop kunt gaan genieten van de verjaardag! @kaatjesmama: jij alvast goedemorgen
@Anniekje: Natuurlijk mag je dat wel vragen hoor.... Mijn 1ste miskaarm, voor Noah dus kwam heel spontaan mekte ik niets van het enige was dat ik ineens begon te bloeden tijdens het plassen, SCHOK me helemaal wild! Nu had ik (zoals je aan mijn eerder berichten kunt zien) een "naar" gevoel bij mijn zwangerschap, gewoon het idee dat je het niet kunt geloven en er zat een klein "stemmetje" in mijn hoofd die mij op één of andere manier wou waarschuwen... ook de test van vanmorgen deed niet zoveel goeds! Maar euhmmm het begon vanmiddag in de auto, ik kreeg een buikpijn waar je van denkt OEH dat zit denk ik niet goed... toen ging ik thuis direct naar de wc en zat mijn onderbroek al onder met bloed en stolsels.... en nu ben ik dus erg heftig ongi met VEEL stolsels Heb heel veel gehuild vandaag en ben vanplan om morgen met nieuwe frisse moed te beginnen! Meiden allemaal HEEEEEEEEEEEEEEEEl erg bedankt voor jullie lieve woorden, ben serieus echt wel heel blij met ons clubje!
oke... sorry dat ik jullie geshokeerd heb! zomaar sorry voor me misschien wat lullige vraag maar ik leef erg met je mee! ik zei net nog tegen mijn vriend; bah bah dat vind ik echt té erg! zo heen en weer gesjord met gevoelens eerst natuurlijk blij, toen verdrietig en morgen weer blij! hoe moeilijk ook... geniet morgen van die bijzonder speciale dag, wat dat is ie! ALVAST VAN HARTE GEFELICITEERDDDDD *knuff en kus*
@zomaar: pffff kan me voorstellen dat je erg geschrokken bent! Was je alleen thuis? of is er iemand meteen bij je gekomen? Fijn dat je hier nog wel wat troost kan putten en fijn dat wij je dat kunnen geven!
anniekske gaat naar bed... bah bah voel me niet lekker en morgen ook nog een late draaien... achjah ik overleef het wel, ben nu gewoon te moe om nog ff lekker te kunnen relativeren... ben ik toch een zeik muts *slaat zichzelf voor haar kop en druipt af* truste