wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Mijn mannetje heeft gelukkig de hele week vakantie, toen ik vanaf de wc riep dat ik een schone onderbroek nodig had wist hij al genoeg, ben daarna huilend naar boven gerend (zijn kind van 6 zat ook beneden) maar mijn man kwam al snel boven omdat hij al dacht dat het goed fout zat.... (zielig schaap hij had me vanmorgen nog zo'n lief kaartje gegeven :( )

Anniekje: Je bent een schatie dat je zo meeleeft, het is me ook best zwaar gevallen, misschien zwaarder dan de eerste keer omdat ik me al echt zwanger voelde (kwaaltjes enzo) en omdat de weg naar de posi test al zo raar was, hoop/geen hoop, hoop/geen hoop.... Maarja nu is het erg duidelijk en kan ik niets anders doen dan verder gaan.

Wat ik KL*te vond is dat ik mijn moeder om 14.00 vertelde dat ik zwanger was en om 16.30 dat ik wederom een mk had gehad :( Had ik nog maar even gewacht......

MAAR het word de hoogste tijd o het huis te gaan versieren en ballonnen te gaan blazen! Toedeloe dames

2. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Jippie mijn mannie is jarig! (zegt een redelijk emo zomaartje die niet kan slapen) Ga nog maar ff mijn kleine kanjer een zoentje geven! Ooooh wat is het speciaal en bijzonder maar ook echt zo'n moment waarop alles aan je voorbij flitst!

3. kaatjesmam

kaatjesmam Bekend lid

24 sep 2008
    635
    0
    0
    China
    Jeetje Zomaar, wat een rotbericht. Na alle spanning van het wel/niet zwanger zijn, nu dit?
    Enige voordeel is dat het niet vandaag gebeurt op de verjaardag van Noah. (Gefeliciteerd met z'n verjaardag!) Ik hoop dat je het een beetje van je af kunt zetten en ook dat de stolsels al weg zijn (ik vond het na 7 weken echt ongelofelijk wat een hoop er al in je lichaam zit).
    En het voordeel van het vertellen aan je moeder is dat je het wel kwijt kunt bij haar toch? Nou sterkte en hopelijk is het nu snel goed raak zodat je dit achter je kunt laten.

De rest is ook niet erg vrolijk als ik zo de berichten lees. Kop op allemaal en sterkte.

Ik ben weer terug in china. Tentamens waarschijnlijk wel gehaald. Wel grappig hoor om dat zo in je eentje te doen bij het nederlandse consulaat. Wel lekker even nederlands praten!

4. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    lieve zomaar geniet heerlijk van je kleine mannetje vandaag en probeer er het beste van te maken! bah wat een rotperiode voor jou nu! maar in ieder geval van HARTE GEFELICITEERD met noah!

5. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Lieve zomaar, Geniet vandaag van je mannetje, hopelijk kun je alle ellende even opzij zetten.

Noah van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag!

6. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    En dan nu wel op de juiste dag!

Zomaar van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je grote liefde!

7. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    Zomaar, gefeliciteerd met je kleine mannetje Probeer van deze dag te genieten. Knuffel

8. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @zomaar, allereerst gefeliciteerd met jullie kleine man! Geweldig leuk zo'n eerste verjaardag.
    En ten tweede wil ik je nog een dikke knuf geven....wist niet wat ik zag in je onderschrift, sterkte meid.

En nu moet ik aan het werk...hup hup, ben niet vooruit te branden vandaag!

9. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Gefeliciteerd Zomaar met je kleine/grote mannetje!
    Misschien ook wel lekker dat je moeder het weet? Weet niet hoe de band is met je moeder maar ik was toen heel blij dat ik heb behalve met m'n man met iemand echt kon delen. Ik had het het hele dorp al verteld en dan wordt het iets minder... Maar probeer te genieten van Noah. En inderdaad volgend jaar heeft Noah een broertje of zusje die kijkt als hij 2 kaarsjes uitblaast!

Kaatjesmama, praat je de hele dag engels? Wanneer hoor je de uitslag van je examens?

10. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Zomaar, allereerst dit:

en voor vandaag: GEFELICTEERD MET JE ALLERLIEFSTE KANJER

Lilly, ook voor jou een hele dikke knuffel...
    Schoonmoeders... :c:

11. kaatjesmam

kaatjesmam Bekend lid

24 sep 2008
    635
    0
    0
    China
    @funny; nou met karlijn en m'n man praat ik wel nederlands natuurlijk. maar verder engels en heeeeel gebrekkig chinees. 1 tentamen heb ik zeker gehaald en die andere hoor ik over 6 weken ofzo. Maar denk dat die ook wel ok is.

Zomaar, gaat het al iets beter met je? En hebben jullie een mooie dag (gehad, waarschijnlijk als je dit leest)

12. kaatjesmam

kaatjesmam Bekend lid

24 sep 2008
    635
    0
    0
    China
    poeh nog 9 dagen tot testen......lang nog

13. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    @kaatjesmam, spannend hoor... Die dagen voor je NOD duren zoooo lang! En je haalt je van alles in je hoofd, heb allemaal zwangerschapsklachten ;) . Succes!

Ben volgende week van woe t/m za in Disney dus niet te veel schrijven allemaal... hihi. Kaatjesmam, wel wachten met testen hoor totdat ik terug ben ;)

14. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Goedemorgen! Zomaar gefeliciteerd met je zoontje! Wat een rare tijd voor je, hoge bergen en diepe dalen. Ik hoop dat jullie vandaag een mooie dag hebben!

Ik heb me toch een nacht achter de rug, kon alleen maar overgeven. Voel me nog steeds belabberd. Straks komt mijn moeder oppassen, misschien dat ik het haar wel zeg. Als dit zo blijft, zal ze wel vaker moeten helpen.
    Net ook weer mijn ontbijt eruit gegooid en ik had alleen een kopje kamillethee met een beschuitje op. Jakkes.
    Sorry voor mijn (onsmakelijke) klaagzang, weet dat ik blij moet zijn dat ik zwanger ben, dat ben ik ook, maar bleeeeh, ik hoop dat die misselijkheid nu over gaat.

15. kaatjesmam

kaatjesmam Bekend lid

24 sep 2008
    635
    0
    0
    China
    @jo, oh dat herken ik nog zo goed van de vorige keer. zo graag zwanger willen worden en toen ik het eenmaal was zooo misselijk. Overgeven tussen vergaderingen door. Af en toe echt een huilbui omdat ik het niet zag zitten. Nee geen roze wolk die zwangerschap. Maar toch.....ik wil zo graag weer.
    Heel veel sterkte!

16. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    @jo, kan me voorstellen dat dat niet leuk is!

Hier 2 oppaskindjes en Ruben is ontzettend aan het klieren :evil:
    Trekken, duwen, porren, dingen afpakken.......pffffffff
    Ben geloof ik voor het eerst echt boos op hem geworden, en dat vind ik helemaal niet leuk :cry:

Ik weet dat hij het niet kwaad bedoeld maar hij doet die kindjes pijn en hij moet toch weten dat het niet kan :rolleyes:
    Ik heb al medelijden met zijn broertje of zusje........
    Nou ik ga kijken of ik ze even positieve aandacht kan geven zodat ik van dat nare gevoel af kom :(

17. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    @ jo: wat vervelend voor je meid, ik hoop dat het snel over is
    @lilly: succes met de kindjes

Ik had nog ff een vraagje. Ik werd vanmorgen wakker met een zeurend gevoel bij mijn re eierstok, alsof ik mijn ovu ga krijgen. Ik heb deze maand voor het eerst ovu-testen gebruikt omdat ik vorige maand een vmk heb gehad en omdat ik geen idee had hoe mijn cyclus ging lopen. Nou heb ik 3 november mijn ovu gehad, dat was heel duidelijk te zien. Nu heb ik vanmorgen toch maar een ovu testje gedaan en nu krijg ik weer 2 strepen. Moet wel zeggen dat de streep lichter is dan de controle streep, maar wel duidelijk aanwezig.
    Heb je altijd LH in je urine, of heb ik gewoon een gek lichaam :(

18. kaatjesmam

kaatjesmam Bekend lid

24 sep 2008
    635
    0
    0
    China
    ovu testen reageren ook op hcg. hcg lijkt qua structuur erg op lh. andersom werkt het niet. Dus het klopt dat je een streep ziet.

19. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    zomaar
    van harte gefeliciteerd met je kleine grote vent! geniet van deze speciale dag!

hier ook een beroerde nacht gehad... kyana tussen ons in {alweer! :oops: } en stront verkoude... nog steeds een zeurend gevoel in me buik! pff hóóp dat het 'f positief is óf dat het na me ongi weg is!

ennuh.... nog 9 dagen tot testen...

nationale testdag 15 november!

20. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    @jo wat vervelend zeg dat je zo misselijk bent....Ik voel helemaal niets, maar moet zeggen dat ik dat ook niet altijd prettig vind.....

Deel Deze Pagina