@ kaatjesmam: Ik heb als het goed is geen HCG in mijn lichaam, of ik moet zwanger zijn Ik kan 14 november testen. Ik weet dat er geen Hcg in mijn lichaam meer zit omdat ik vorigem maand mijn bloed moest laten prikken. Dus wel raar dat er dan een lijntje verschijnt @anniek: ik doe gezellig met je mee op de nationale testdag
oh sorry, ik was even in de war met Marlieke. dom dom dom ik vond het al een beetje gek dat je met ovu testen in de weer was ik ben er ook bij de 15de....hoop ik
@zomaar, van harte gefeliciteerd met je kleine, ik hoop dat je ondanks alles toch een ontzettend mooie dag hebt.
@zomaar: Gefeliciteerd met je kleine Bink! Maak er een onvergetelijke dag van Wat betreft je moeder, nu heb je een extra schouder om op uit te huilen. @marieke81: was op een ander topic iemand die had dat ook en die bleek zwanger, ze deed een zwangerschapstest en kwam er zo al een week voor haar NOD achter dat ze zwanger was! Dus wie weet ik d uim voor je
*Waarschuwing!! Onderstaand bericht niet lezen wanneer u last heeft van een zwakke maag* FF tussen de bedrijven door een vraagje aan de ladies die weten hoe dat vruchtbare slijm ernou uit ziet. Ik weet dus niet wanneer mijn ei is. Heb nu 1x een cyclus van 43 dagen gehad en 1x 31, dus heb deze ronde 31 dagen aangehouden. Maar...........justfem heeft gependeld dat ik 7 november mijn ei zou hebben, morgen dus. En nu ging ik net naar het toilet en bij het afvegen voelde het nogal glibberig zeg maar Dus ik dacht, ok laat ik eens kijken of ik van die smurrie heb waar iedereen het altijd zo leuk over heeft En ik had dus inderdaad een 'klodder' transparant slijm waar je draden van kunt trekken zeg maar...... ale: We hebben gisteren niet geklust want manlief meost oefenen met de band, de 4 dagen ervoor wel. Zouden het dan nog klusresten kunnen zijn of is dit dat welbefaamde vruchtbare slijm? Heb manlief wel al ingelicht dat vanaf nu echt elke dag moet haha
Lilly, ws is dat idd vruchtbaar slijm. Succes vanavond! Justfem, bedankt voor het aanpassen van de lijst. Zomaar, gefeliciteerd met Noah zijn allereerste verjaardag! Wat word ie verwend door jullie! Kaatjesmam, nog wat leuks gedaan met je broer? Marieke, dat zou wel heel welkom zijn! Ennuh, nog 9 dagen tot testen.
@lilly: zo zag het bij mij er gister en een aantal dagen ervoor ook uit , nu is het weer weg (ondanks dat er geklust is gister), denk dus dat dat mijn ei was wist het ook niet zeker gewoon klussen zou ik zeggen, baadt 't niet...
@runner, thanx voor je antwoord. Het lijkt wel een beetje op van die hele dikke snot. Of zoals dat slijm dat je voor je bevalling verliest, alleen niet zo veel natuurlijk haha Sorry dat ik zo'n stomme vraag stel hoor, en ik snap ook wel dat jullie vanaf daar nooit 100% zeker kunnen zeggen wanneer mij ei springt Nou we gaan gewoon aan de bak, als dit idd de voorbode voor mijn ei is dan heb ik wel een veel kortere cyclus ineens.......zou mooi zijn Nou ik ga ff gauw dweilen, de doerakken liggen op bed pfffffff
ja lekker ik heb net m'n avondeten op.... ik weet het niet zo goed met dat slijm. Op de dagen dat ik het zou moeten checken zijn we veel aan het klussen en dan is het allemaal nogal verwarrend (als je snapt wat ik bedoel) Op www.fertilityfriend.com staat wel heel veel uitleg. Het moet er eiwitachtig uitzien in ieder geval. En die draden trekken is volgens mij ook goed. Ik had gisteren ook een hele klodder (na een hele middag sjokken in Hong Kong). M'n eisprong zou (volgens ovu testen,temperatuur en gevoelige borsten) afgelopen zaterdag al zijn geweest. Ik had ook zoiets van; he wat is dit nu weer. Als je niet probeert om zwanger te raken valt het waarschijnlijk niet eens op. Kortom; aan mij heb je weinig en voor de zekerheid maar goed aan de klus
@kaatjesmam, ja ik vind het ook maar verwarrend dus wij gaan de aankomende 2 weken gewoon elke dag klussen denk ik dan is de kan het grootste dat we raak schieten haha!
Ik heb ff pauze en zit gewoon te trillen in mijn stoel. Iemand gister hart van nederland gezien? Er is een 29 jarige vrouw uit Raalte overleden door een frontale botsing en nu hoorde ik net wie het was......een bekende dus, die net getrouwd is en ook nog eens een kindje hebben die niet lang meer te leven heeft.....heb er geen woorden voor....... mijn god wat vreselijk, ik zit echt met tranen in mijn ogen.
Jeetje wat een vreselijk verhaal Patje , heel veel sterkte! En een knuffel vanaf hier. Was het kindje ook betrokken bij het ongeluk? Lees net het nieuwsbericht, jeetje het is ook nog eens de schuld van zo'n eikel die inhaalt waar het niet hoort, die bestuurder heeft niks... ik wordt er helemaal misselijk van
patje jeetje zeg pfff.... ik heb er geen woorden voor lilly jep dat is nou die troep! hahaha duszz drumpapa je wordt vanavond besprongen! maaruh hier lek ik ook behoorlijk maar volgens mij geen vruchtbaar slijm meer... lijkt wel water wat eruit gutst! maar we hebben al heel wat dagen NIET geklust! en wat hoor ik nu net; me {ex} overburen zijn uitelkaar! hadden een zoontje van 3dgn ouder dan kyana maar die vrouw is er met haar zwager vandoor!bah ben best beetje van slag! vind het zooo zielig voor die man! bah bah... zou een kaartje gepast zijn?