wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Dus haar nieuwe partner is de oom van hun kindje?

Dus als die twee kindjes krijgen zijn het neefjes/nichtje en half broer/zus?

2. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    Dat lijkt me dan echt een hele rare situatie!
    Is ze ervandoor met de broer van haar man of met de man van haar zus dat kan natuurlijk ook nog, hoe dan ook ik begrijp niet dat er mensen zijn die dat doen?! :confused: Ik vind het al ingewikkeld dat ik een halfbroertje heb dat 11 maanden ouder is dan noa :(

3. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    jep lilly....
    dat klopt

4. kaatjesmam

kaatjesmam Bekend lid

24 sep 2008
    635
    0
    0
    China
    jee wat een rotberichten weer. Dat relativeert onze zwangerschapstressjes wel weer.
    (niet dat ik nu ophou met klagen en me druk maken hoor)

5. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    @zomaar: gefeliciteerd met je ventje he!
    Hoop dat het je lukt om te genieten van vandaag!

@lilly: jup dat klinkt verdacht veel als vruchtbaar slijm!
    Wat doe je hier nog?
    Aan de klus jij!

@patje: wauw wat een naar verhaal! Raar is dat he, ja hoort dat soort dingen wel vaker op het nieuws, maar als het dan iemand uit je omgeving is dan komt het zo vreselijk dichtbij allemaal!

@Anniek; weet niet of een kaartje gepast is,
    Misschien is het nog wat te pril om nu al een kaartje te sturen.
    Weet natuurlijk niet hoe goed het contact is tussen jou en de overbuurman?
    Wel raar hoor, begrijp nooit zo goed hoe dat kan, heb je net een kindje en dan ga je ervandoor met een andere man..... :(

@kaatjesmam; jij dan ook maar aan de klus nog he, just in case!

6. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Ik relativeer helemaal niks! :) :) :)

Zwanger en moeder willen zijn is gewoon zo'n oerdrang........

Natuurlijk als je het rationeel bekijkt kun je zeggen wat is nou een half jaar proberen.......En de wereld vergaat toch ook niet als het helemaal niet zou lukken, dan ga je andere leuke dingen doen, reizen en zo :rolleyes:

Nou, ammehoela.......Wat mij betreft vergaat de wereld wel als het niet meer zou lukken en ik vind 3 maanden klussen al meer dan genoeg :evil:

(Uiteraard heb ik meer medelijden met diegenen die al veel langer bezig zijn dan ik he, tot zover lukt he trealitveren bij vlagen nog wel ;) )

7. kaatjesmam

kaatjesmam Bekend lid

24 sep 2008
    635
    0
    0
    China
    haha...nou je bent in ieder geval eerlijk! Ik kan het ook niet echt dat relativeren hoor, maar ik probeer het wel heel hard, want na een jaar word ik anders echt gek.

@djezelf; ja ik heb gisteren maar het zekere voor het onzekere genomen...nu wil ik echt niet meer hoor......

8. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    uhm nou ze is ervandoor met de man van de zus van haar man/ex...
    uhm snappen jullie het nog? dit is in iedergeval wat ik weet he!

9. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    @djezelf, ik zit mijn zoon in de gaten houden zodat ie niet weer mijn oppaskindje van 8 maanden kan omduwen.....arme ziel.....Of de hond kan knijpen.....of het oppaskindje van 1,5 niet alles uit de handen rukt......Word vandaag ff niet goed van mijn eigen kind...En daar ben ik heel verdrietig over want ik ben zo gek op hem.

10. kaatjesmam

kaatjesmam Bekend lid

24 sep 2008
    635
    0
    0
    China
    over relativeren gesproken:

dit weekend gehoord dat m'n broer ook snel gaat starten met proberen. 1 andere schoonzus gaat begin 2009 beginnen (vorige keer in 1x raak grrrr...., o nee, heel fijn voor haar). En dan nog een schoonzus die al een hele tijd voor mij een miskraam heeft gehad (volgens mij zo'n 1,5 jaar geleden) en zover ik weer ook nog niet zwanger. Haar man en die van mij zijn broers, dus we maken altijd grapjes over het zwakke zaad in de familie.
    Bij haar hoop ik dat ze eerder zwanger is dan ik, maar van die andere 2 zou ik het echt heel erg vinden als ze eerder zwanger zijn.
    Waar je je al niet druk over kunt maken he...

11. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Ja ik kan het nog volgen ;) Blijft niet kunnen vind ik [-X

12. kaatjesmam

kaatjesmam Bekend lid

24 sep 2008
    635
    0
    0
    China
    @lilly. Karlijn was vandaag ook echt niet te genieten. Het leek wel of ze me wilde straffen omdat ik er een paar dagen niet was. Ik was echt blij dat ze naar bed was. Terwijl ik ook superveel van haar hou en haar echt geweldig vindt. Maar soms.....Ze gaan richting 2 jaar he, dat schijnt nog veel gezelliger te worden.
    Ik ben ook bezig met zindelijkheidstraining en dat ging vandaag ook helemaal niet.

Nou morgen zijn het vast weer engeltjes....

13. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Relativeren: komt al sinds 2 jaar niet meer in mijn woordenboek voor :oops: ik probeer het wel, maar het valt me zwaar, en hoewel ik het al die vrouwen en hun mannen heel erg gun (zeker als ze nog geen kinderen hebben) kan ik er af en toe zo ziek van worden, niet eens zo het zwanger zijn van die vrouwen, maar vooral de "aanstellerij" die ze er dan bij ten toon kunnen stellen :confused: Doe normaal dan doe je al normaal genoeg! :)

Ok weer terug in de gewone wereld ;) ik zal wel net zo erg zijn als hen als ik eenmaal zwanger ben... :)

@lilly: die oer-drang daar heb ik ook last van :p

14. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Patje, wat erg zeg.
    Het is niet eerlijk!

Kaatjesmam, ik ga hard duimen dat jij de 1e bent die zwanger is. :)

Lilly, heerlijk zo'n bui van j kleine man.
    Sterkte ermee!
    Morgen is het weer over. ;)

Anniek, lekker is dat dan van je ex overbuurvrouw.
    Waren die zus en die kerel al uit elkaar of niet?

15. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @kaatjesmam en lilly: En dan te bedenken dat ik met weemoed terug denk aan die tijd dat noa zo oud was als jullie kids, toen viel het nog mee in vergelijking met de jaren daarna :confused:

:) En toch wil ik er nog 1 :)

16. kaatjesmam

kaatjesmam Bekend lid

24 sep 2008
    635
    0
    0
    China
    hee dank je wel Justfem, precies wat we nodig hadden deze aanmoediging ](*,)

17. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Ssstt Justfem, laat ons aub in de waan dat we het nu erg hebben. ;)
    Wil niet weten wat het straks moet worden met die driftbuien. :oops:

18. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Ach ik denk altijd maar zo, straks als mijn dochter een kind krijgt, dan mag ik lekker zo'n lieve oma zijn, die het kind als het vervelend wordt weer naar de ouders kan brengen, is al die ergenis toch niet voor niks geweest :)

19. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    @kaatjesmam, ach natuurlijk weet ik wel dat het nog een paar maanden kan duren en dan zal de wereld ook nog niet vergaan hoor ;) Zo erg is het nou ook weer niet, je moet me maar met een korreltje zout nemen hoor af en toe ;)

@justfem, welke aanstellerij bedoel je?

20. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @lilly: de vrouwen die zwanger zijn en dan lopen te klagen dat ze het zo zwaar hebben als zwangere vrouw met alle kwaaltjes, dan denk ik je wilde het toch zelf (tenminste dat neem ik aan?) wees blij dat je al zwanger bent.
    Zo voel ik dat tenminste ws mijn jaloezie die de boventoon voert op zo'n moment, wat een aansteller ben ik toch :)

Deel Deze Pagina