wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    @Lilly, dat wordt klussen vanavond en morgenavond en... :)

En wat betreft je kereltje: het gaat wel weer over. Ik ben inmiddels al zovaak boos (lees kwaad) geweest op ons ventje dat ik er al enigszins aan gewend raak. Ik heb hem zelfs al een paar keer op de gang moeten zetten. 1 jaar oud dus 1 minuutje. We hebben echt een mega-eigenwijs kereltje. En sommige dagen wil ie ook nog eens totaal niet luisteren. Hij weet heel goed (meestal) wat wel mag en niet mag, maar toch blijven doen...:rolleyes:

@Patje, wat verschrikkelijk! Mijn man zei het gisteravond (ik zat net op de wc) en hij zei dat het bij mijn oom en tante's huis in de buurt was...
    Er zijn dara al heel erg veel verkeersslachtoffers gevallen. De dodenlaan noemen ze het weleens...

@Jo, wat naar voor je, die misselijkheid.
    Hopelijk gaat het snel weer over meid!

@Kaatjesmam,:) ik en ovutesten terwijl ik al zwanger ben. Nee hoor, ik geef dat geld liever straks uit aan leuke dingetjes voor de kleine uk.

2. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam

@jo79: daar mee doel ik niet op jou hoor :oops: ook niet de andere zwangere in ons clubje, doel meer op een aantal vrouwen uit mijn directe omgeving, ik weet hoe erg die misselijkheid kan zijn, ik heb er toendertijd zelfs medicijnen voor gekregen, aangezien ik niet alleen ochtend misselijkheid had, maar heel de dag door en ik heel erg afviel i.p.v. bij kwam. Ik hoop dat je je snel beter voelt ;)

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Geeft niet hoor ;) ! Ik voel me ook wel een beetje lullig als ik klaag, maar ik besef me ook maar al te goed dat ik blij mag zijn dat ik zwanger ben. Ik ken ook mensen die dan zeggen 'was ik maar nooit zwanger geworden' ofzo en dan meestal tegen iemand die al een jaar bezig is.
    De ene zwangerschap is de andere ook niet natuurlijk, de een blaast op tot formaat olifant, bekkeninstabiliteit, buikpijn etc. en de ander gaat zingend de zwangerschap door.

4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    @Lilly, ach ja, soms is het toch gewoon zo, dan hebben ze zo'n klierbui, dan kun je ze we even achter het behang plakken. En sommige dagen gaat het goed en andere dagen minder, maar ja, natuurlijk hou je net zo veel van ze.
    Terwijl ik dit zat te typen, is ze in de (lege) kotsemmer naast me gekropen. Even een fotootje. Ze kwam er alleen makkelijker in dan uit!

5. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Wat een leuke foto jo79 :D

6. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Wat een lieve foto!

7. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    *Fem komt binnen, kijkt ff rond en denkt wat is het stil hier???* :confused: :D :)

2@ll: Waar is iedereen ????? :cry: :)

@zomaar: hoe was de verjaardag vond je kleine man de taart lekker en heb je nog een stukje voor ons bewaard? ;)
    En hoe ging het je af vandaag heb je het doorstaan, niet te veel vervelende vragen? :(

Hier is het nu rustig, mannetje slaapt, heeft straks nachtdienst :(, kindje kijkt nog even tv, dus die is ook lekker rustig. Verder is het maar saai en wat duurt wachten lang ik wou dat het al weer volgende week was... :confused:

8. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Ikke is hier!

9. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Leuke foto JO! Ja dat is ook zo maar ik kan zo slecht tegen negativiteit en als ik dan de hele tijd loop te mopperen dan raak ik gefrustreerd en in een dip. Positiviteit en een lach, dat wil ik!

Sjoooooooo..........heb de dag weer overleefd........en het is hier weer netjes ook. Jeumig een uur geleden leek het hier nog een slagveld :rolleyes:

Ontploffing in de keuken, koekjesdeeg en bloem op tafel en vloer, OVERAL speelgoed, een bed een speelkleed, verzorgingstassen WHAAAAAAAAA. En dan nu rust en sereniteit 8)

Heeeeeeeeeerlijk!

@zomaar, hoe was de verjaardag? En hoe is het nu met jou?

@justfem, ik begrijp wat je bedoeld maar ik denk dat iedereen wel eens klaagt toch. Ik erger me altijd aan vrouwen met buikbanden maar die nog geen echte buik hebben :) Dat dat ding eignelijk maar om je buik heen flubbert (nou ben ik al geen fan van die banden maar dat is gewoon een smaakkwestie, en als je nou een echt buik hebt dan snap ik het nog :rolleyes: ).

@Marlieke, en die dag daarop, en die dag daarop, en die dag daarop.....
    Ja ik heb Ruben vandaag ook voor het eerst even op de gang gezet, wist even niet hoe het anders moest. Maar gewoon je zo BOOS te voelen, daar hou ik echt niet van :cry:

@kaatjesmam, jij ook zo'n heerlijk engeltje vandaag :confused: Laten we het hopen dat ze morgen weer lief en zoet zijn ;)

10. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Present!

11. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @lilly: heerlijk zo'n schoon huis, en wat betreft je gevoel over boos worden, daar heb ik ook altijd last van gehad, maar soms halen ze het bloed onder je nagels vandaan en moet je ze wel straf geven, achteraf voelde ik me dan altijd rot...
    Tegenwoordig gaat het me al beter af, ik merk dat noa veel beter luistert, ze gaat nu regelmatig in discussie (schijnt meisjes eigen te zijn) en onderhandeld over d'r straf :) Best lastig af en toe, maar zolang ik mijn grenzen maar blijf aangeven, gaat het goed. ook is het wel leuk dat ze tegenwoordig zegt nadat ik boos ben geworden: 'mama ik vind je lief, want je bent streng maar rechtvaardig', hier maken we het ook altijd officieel goed, je kunt nou eenmaal niet boos blijven ;)
    Ps die buikbanden vind ik idd ook overdreven als je nog niets ziet! :)

@carla1980: En voel je je al helemaal zwanger nu?

12. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Jo meldt zich!

Haha, ja, van die flubberbuikbanden! Een vriendin van mij is allergisch voor moeders die constant met hun handen over hun zwangere buik wrijven. Al moet ik toegeven dat ik dat zelf ongemerkt ook wel eens deed of gewoon lekker met mijn handen op mijn buik zat.

13. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Jo, geinige foto!
    Maar goed ook dat ie leeg was. ;)
    Hier ook een kereltje die gefasineerd is van emmers hij heeft al de bijnaam Fred Emmer gekregen. :)

Lilly, zozo, jij had er zin in. :p

Justfem, slim meidje zeg. Hihihi.
    nu al onderhandelen met d'r moeder. :)

Ik moet bekennen dat ik ook vaker met mijn handen op mijn buik zat dan dat ik zelf dacht. :)
    Heb ook echt een hele tijd dat getrappel in mijn zij gemist. :p

14. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @runner: Fred Emmer :) :) :) :)

Ik kan me ook nog wel herinneren dat ik veel met mijn handen op mijn buik zat, dat bewegen miste ik ook wel, was altijd wel gezellig zo met z'n tweetjes, het trappen op mijn uiteindelijk gekneusde rib miste ik niet zo :p :) (noa zegt altijd dat ze het zo gezellig vond in mijn buik, maar ook wel blij is dat ze nu geboren is, ik ben ook blij dat ze geboren is, anders had ik nu 30 kilo in mijn buuik mee moeten dragen :D )

15. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    justfem: Tja voel ik me zwanger, vind het nog steeds onwerkelijk. Heb vanochtend nog een test gedaan...Stond toch echt weer zwanger op!
    We gaan het dit weekend aan de familie vertellen en daar heb ik wel zin in!

16. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Dan wordt het helemaal echt ;)

17. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    oh heeeerlijk Carla!

Handen op de buik vind ik niet zo erg, dat snap ik wel hoor!

Oh derek begint weer!

18. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    Hallo dames,

Ik draai natuurlijk nog niet zo lang mee op dit forum...
    Maandag lekker zitten kletsen en elke keer kreeg ik updeetjes via de mail... en dat hield dinsdag op.
    (Verkeerde link geklikt; ik weet het niet).
    Dus vandaag dacht ik; laat ik toch maar eens kijken...
    Ik heb dus gewoon 30 pagina's gemist!
    Hoe kan dat nou?
    Ik heb ze niet allemaal bijgelezen, maar ik heb in ieder geval gezien dat Carla1980 & Zomaar ROZE zijn, toch????

VAN HARTE GEFELICITEERD dames!
    Ik ben jaloers ;)

Tsja, en wat moet ik zeggen...? Ben al een week misselijk. Maar dat kan ook door de spanning komen. Daarnaast heb ik nog steeds pijn in mijn borsten. 's Ochtends valt het mee, maar in de loop van de dag wordt het steeds erger.
    En voelt mijn buik nu ook opgezet? Ik weet het niet... Ik denk steeds dat ik het me allemaal verbeeld.
    De verleiding is groot om alvast een test te doen, maar mijn NOD is toch echt 11-11 pas. Effe volhouden dus.
    Weet nu al wel dat ongi worden een zware teleurstelling gaat worden, maar ik probeer me er toch maar op voor te bereiden!

Ik heb in ieder geval geleerd dat ik hier toch echt (voor zover kan) elke dag effe moet kijken :oops:
    Ik zal mijn best doen!

Fijne avond.

19. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    cimu zomaar heeft een mk gehad

20. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    Oh, sorry........ balen zeg! Dat komt dus doordat ik niet alle pagina's heb gelezen. Het spijt me ontzettend! :oops: :oops: :oops:
    Ik weet maar al te goed hoe dat voelt; heb er ook net 2 achter de rug...

Deel Deze Pagina