Ik ben blij met 2, maar ergens droom ik stiekum van nog een 3e....... Maar het moet allemaal wel te doen zijn natuurlijk. Het brengt wel net ff wat meer gedoe met zich mee een 3e Ach we zien het wel, eerst maar eens een posi test!
Ik zou die tweede al helemaal geweldig vinden, we hebben het er al wel over gehad om hoe we tegenover een derde staan, en we hebben allebei zoiets is wel leuk, maar moet wel in het plaatje passen. Het hangt natuurlijk helemaal af van hoe het met zo'n tweede zal verlopen als daar geen problemen optreden dan denk ik wel dat we voor een derde zouden gaan. Mijn vriend zegt dat ie niks uitsluit, maar vind 3 wel echt het maximum net als ik. Mijn collega heeft 4 kids en klinkt hartstikke gezellig hoe het bij hem thuis gaat, maar als ik zie waar ze allemaal tegen aan lopen, moesten een grotere auto, een groter huis, z'n vrouw kan niet meer werken, hij heeft 2 banen om toch rond te kunnen komen. Dan denk ik ik weet niet of ik dat er allemaal voor over zou hebben Wel respect voor degene die dat wel kunnen.
Hallo ben ik ook weer even, ik ga ook klagen, ik ben het mega bloeden en zo wel weer zat... je hebt er ook gewoon niets aan, bah! Tja klets wel gewoon weer mee hoor, je moet verder, uiteraard heb ik nog mijn moeilijke momenten maar dan kijk ik weer even naar mijn kleine schat en dan gaat het alweer stukken beter. Alles heeft zijn reden en een miskraam heeft dat dus ook. Ik zou er denk ik ook best 3 willen maar dat zou dan ook afhangen van wat voor een "soort" kindje als 2de kind krijgt, is hij/zij druk of rustig etc. Maar ja voor mij zal dat dan al helemaal moeilijk worden omdat het dan het 4de kind in ons huis zou zijn. Ik heb in mijn eerste zwangerschap ook BI gehad en moets ook volledig thuisblijven van het cwi (wat een omgedraaide wereld dan ineens hé, normaal doen ze alles om je aan het werk te krijgen en dan vertellen ze je dat je thuis MOET blijven.... wist niet wat ik hoorde ) verder heb ik nooit een zwangerschap gehad zonder kinderen omdat ik een stiekfkind heb. Een vrouw op school heeft ook ooit een hele foute opmerking naar mijn geplaatst omdat ze dacht dat mijn stiefkind mijn kind is, ze zei toen Noah net geboren was en ik met de kinderwagen op het schoolplein stond te wachten dat het toch een stuk minder genieten is van een 2de', omdat je nooit is een dag helemaal om je kleintje kan laten draaien, hij moet mee opstaan en eten ivm school van de oudste de gezetten tijden etc etc dus het echte genieten was er dan wel een beetje af......... Dat kwam redelijk hard op mijn dak vallen omdat ik dus nooit "gewoon" maar één kinde heb gehad en altijd de zorg voor mijn stiefkind heb gehad. Ik vroeg me toen serieus ook echt af of ik iets gemist zou hebben omdat je inderdaad heel je dag om een naar schoolgaand kind moet plannen ivm schooltijden.... Maarja zo zie je maar weer al heb je BI of weet ik veel wat, je past je daar "gewoon" zo veel mogelijk op aan maar het leven gaat door! En heb het toch als geweldig ervaren. Zelfs mijn fysiotherapie was een genot, ze paste soms haptonomie toe op mijn zwangere buik @Jo, heb hier ook wel een gelezen dat een paar slokjes cola of vla zou helpen maar ik heb zelf geen ervaring met misselijkheid in de zwangerschap. Ik wil ook mijn handen op mijn buik leggen en steen en been bij elkaar klagen.... want dan was ik tenminste zwanger
Hier ook 2 kindjes... Maar ja, ik moet de echo nog maar even afwachten he? Straks zitten er 2 of meer. Maar 2 kindjes in deze onzekere, dure tijden is voldoende voor ons.
Ik weet het nog niet. 3 lijkt me wel heel leuk, maar eerst maar eens die 2de. Kijken hoe oud ik dan ben en in wat voor situatie we dan zitten. Nu zou het best lastig zijn omdat we veel reizen (vind ik met 1 al een hele onderneming), maar als we weer in Nederland wonen kan de situatie heel anders zijn. Oh en ik wil zoooooo graag die 2de. Ben erg bang voor de terleurstelling als ik deze maand weer ongesteld word.
Hai dames, ik ben er ook weer eens. Niet bijgelezen omdat het wat teveel is om bij te lezen. Zodra mijn eerste ongi na de MK geweest is, klussen wij ook weer verder voor een tweede. Een derde komt er hier alleen blij als ik zwanger raak van een tweeling (wat wel dubbel voorkomt in de naaste familie). Anders houden we het bij twee.
Ha die knuf, hoe is het met jou? Ik wil er ook wel 3, alleen ligt dat idd aan verschillende factoren, we moeten het maar eerst met 2 zien te redden, hahah. Ik ben vanmorgen bij de kno geweest en de buisjes zijn eruit, ze zitten er nog wel in maar zullen er gauw uit gaan vallen. Het zag er rustig uit dus als het zo blijft gaan is het super maar als we weer dachten het niet goed gaat dan kunnen we gelijk weer bellen.
Nou, bij ons worden het er max 2. Voordat we de eerste hadden, dacht ik één is meer dan genoeg. Maar het is zoveel leuker dan ik gedacht had. Ik kon me er gewoon geen voorstelling van maken. Mijn man vind 1 nog steeds prima, omdat dat lekker practisch is. Ik wil graag een 2e omdat het mij gewoon fijn lijkt voor mijn mannetje om een broertje of zusje te hebben. Heeft hij tenminste iemand om lekker mee over zijn ouders te klagen als hij straks in zijn puberteit komt Maar goed, mijn man is 4 jaar ouder en heeft ook wel zo zijn limiet gesteld aan de klus-fases... niet vanwege het klussen natuurlijk maar vanwege zijn leeftijd als nr 2 dan geboren zou worden. We wachten het dus even af. Maar, mits nr 2 een tweeling blijkt te zijn, blijft het bij ons max bij 2. Voor wat betreft de (vanille) vla; ik weet wel dat dat, in kleine beetjes, heeeeel goed helpt tegen maagzuur! (uit ervaring!). Maar voor de misselijkheid weet ik helaas niets.
meiden mag ik weer hier mee kletsen vanaf januari gaan we ervoor ben wel gestopt met pil heb gebeld naar de bruidszaak en ze kunne er altyd een stuk tussen zetten liefs
verder gaat alles goed niels heeft al 5tandjes en 6e onderweg ook kruipt ie achteruit en gaat ie nu sinds deze week naar het kdv ik heb echt lichamelijk sinds de bevalling van alles buikpijn blijf misselijk en moe heb vandaag bloed laten prikken voor suiker en schildklier volgende week de uitslag de andere dokter waar disndag was zei het komt omda je niet sport ja dus mooi niet we zullen zien hahah
HE meiden, @zomaar; dat bloeden zal zeker nog wel een paar dagen aan houden? Was je ook nog bij de HA geweest? @wenneke: welkom terug! Hoe verloopt het plannen van je bruiloft? @cimu: jij ook weer welkom hier, hebben idd al een tijdej niets van je gelezen. Hoe oud is je man dan als ik vragen mag? oh wacht volgens mij stond onder je onderschrift dat jij 33 bent, dus dan is hij ....37 (kun je niet meer zien he als je een antwoord schrijft!) Mijn man is nu ook 37, vind dat nog niet heel oud ofzo. @kaatjesmam: ja wat kan dat verschillen per maand hem, de ene maand baal je wel als je weer ongi word, maar deandere maand kun je er echt heel verdrietig van worden! Heb vanochtend lekker geshopt met mijn zus. Mooie jurk en trui gekocht bij steps en een jurk en mooie spijkerbroek bij mixt. Ben helemaal happy, voel me er super vrouwelijk in (en je ziet mijn vetribbels bijna helemaal niet! Whoehoe) Wij willen graag 3 kids, maar 4 sluit ik ook niet helemaal uit! Lijkt me erg leuk een groot gezin. Bij vier word het wel lastiger, kom dan boven een kamer te kort. En je moet dan idd een grotere auto. Maar als het ons allemaal gegund is dan zeker 3! (laat eerst nmr 2 maar eens komen )
=http://i310.photobucket.com/albums/kk415/justfem/BabyShower.gif]i310.photobucket.com/albums/kk415/justfem/BabyShower.gif Aliki83 - 1ste zoontje 5jaar - nu in ronde 2 - NOD 13 nov Andi - 1ste Gabriël 20 mnd - nu in ronde 4 - NOD 14 nov Anniek -1ste Kyana 19 maanden - nu in ronde 3- NOD 15 nov? Alieke - 1ste Loïs 10 maanden - ronde 2 - NOD 22 nov? Carla - 1ste Kyra 19 maanden - zwanger in ronde 1 Cimu27 - 1ste zoontje 2 jaar - ronde 8 - NOD 11 nov. Djezelf -1ste Jonathan - 21 maanden- nu in ronde 7 - NOD 28 oktober Funny -1ste Dylan 2.5 jaar - zwanger in ronde 10 Jo79 - 1ste dochtertje 1 jaar - zwanger in rond 2 Justfem -1ste meisje Noa 7 jr - nu in ronde 2 - NOD 19 nov. Kaatjesmam -1ste Karlijn 20 maanden - nu in ronde 11 - NOD 15 nov Knuf -1ste Daphne 20 maanden - Nu in ronde ? - NOD ? Lauraatje- 1ste Danisha 1,5 jaar - nu in ronde 3 - NOD 27 okt Layla -1ste zoon 26 mnd - begint in december Lilly -1ste Ruben, 1.5 jaar - nu in ronde 3 - NOD 26 nov Mandy1 -1e Noa 1,5 jaar - zwanger in ronde 1 Marieke81 - 1e Cas 10 mnd - nu in ronde 1 - NOD 14/11? Marlieke-1ste Marciano 16 mnd - Zwanger in ronde 12. Mystic sun -1ste Anouk 8 jaar - nu in ronde 1 - NOD 27 september. Patje- 1ste Femke 15 maand - Zwanger in ronde 4. Runner - 1e Ruben 20 mnd -nu in ronde 1 - NOD 21 nov? Veertje -1ste Stijn 21 mnd - ronde 9 - NOD geen idee Velobabe - 1ste Keano 15 mnd - nu in ronde 4 - NOD 26 nov? Verena87- 1ste Dayenne 9mnd - officieel ronde 1 - NOD onbekend Zomaar - 1ste Noah 11 mnd - Zwanger in ronde 3 Positieve gedachte van deze maand NOVEMBER BABY BOOM MAAND Test dagen: 27 okt? - Lauraatje 30 okt? - Djezelf 15 nov - aliki83 15 nov? - Anniek 15 nov - Kaatjesmam 19 nov - Justfem 21 nov - Andi 26 nov - Lilly
@Aliki; leuk zo'n lijst! Alle details op een rijtje! Mijn zoontje heet trouwens Thiago als je toch bezig bent, haha. Testdag zal 12-11 worden ... hoop ik tenminste!
alles staat vast en heb een nieuwe jurk gekocht had jij dat toen meegekregen by de maart mama s ze zyn weer bezig omdat er eentje had gereageerd op me spullen die te koop heb zucht* we zijn vorige week in ondertrouw gegaan en euro disney geweest hahah