wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    we Zijn nu met ze 2e en 9uur komt mannetje me halen

ze hebben dat station al de 4e keer by deze;fde man overvallen pfff

2. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    getver, lijkt me ontzettend schrikken!

nou nog 15 min en dan kan je weer lekker veilig naar je huisje!

@justfem: knap van je hoor!
    Je bent er idd helemaal niet mee bezig...... (hihihihihihi)

3. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    @Wenneke, welkom terug! Wat een schrik, met die overval zo vlakbij...brrr.
    En tandjes, lastig voor jullie maar nog lastiger voor de kleine...

@Cimu, leuke naam heeft je zoontje!

@Jo, hoe was je bad? :)

@Patje, fijn om te lezen dat de buisjes hebben geholpen bij Femke. Nu maar hopen dat alles rustig blijft in haar oortjes! Hoe gaat het verder met je?

4. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    goedenmorge bven weer aan het werk

ze hebben dader nog niet staat op kliknieuws omgeving oss

personeel heeft niks is al 4e keer by dezelfde man

kleine kwam vannacht maar 1x hahah

zow fijne dag meiden

5. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    @djezelf: ik vind het ook jammer dat die andere marco er niet uit is, wat een kwal is dat. Ik moet zeggen dat ik het niet vaak volg,maar als ik het kijk irriteer ik me altijd aan hem

@wenneke: werkse vandaag
    @justfem: ik had ook tot 2 dagen geleden pijnlijke boobs, maar da is weer helemaal weg (tevens ook de hoop op een zwangerschap) Ik had 2 dagen geleden toch nog een ovu test gedaan omdat ik zo'n zeurende re eierstok had, en ik had wel 2 steepjes maar de 1 was veel lichter dan de andere. Ik helemaal blij, ik dacht misschien reagert het wel op hcg, gister nog 1 gedaan helemaal niks meer te zien. Ik denk dat ik mijn ovu 30/10 heb gehad, maar ik ben denk al blij als ik een normale cyclus heb na mijn mk. Ik ga in ieder geval voor je duimen, dat het voor jou allemaal positief is.

@to all: hele fijne zaterdag

6. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Goedemorgen allemaal!

Hier weinig te melden, ben nog zoekende naar mijn ei. Heb na die ene keer niks meer van dat slijm gespot dus twijfel nu toch of het geen klusresten waren........ :(

Nou ja, wij klussen gestaag door dus we gaan hoe dan ook kans maken ;)

Nog een paar dagen voor de eersten weer kunnen gaan testen dus er breken weer spannende tijden aan.......

Fijn weekend allemaal!

7. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    zow net mannetje overgehaalt als we morge me pa overgehuisd hebbe we effe naar de trouwbeurs gaan hahah

ach ja aangezien vandaag die naapert gaat en die moet ik effe niet tegen komen ook al is ze me vriends nicht

8. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @marlieke, met mij gaat het wel goed, tja de beroemde kwaaltjes, zoals moe en met vlagen misselijk, maar goed dat hoort erbij.
    Hoe is't met jou?

@wenneke, he bah dat lijkt me vreselijk als je voor de 4de keer wordt overvallen.
    Veel plezier op de trouwbeurs.

@lily, moeten we helpen zoeken? ;)

9. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Hoi meiden,

Ben weer thuis, zonder Dylan want die wilde nog bij oma blijven :confused: ! En ik maar denken dat hij me mist... je ziet het zomaar... ze hebben het allemaal!

Ik vind 2 gezonde kindjes een zegen maar er zit nog een kleine twijfel voor een 3de. Dat ligt aan meerdere factoren maar vooral wat voor kindje de 2de is. Dylan was 2,5 toen hij voor het eerst een nacht doorsliep, hahah! En het belangrijkste (is wel zo makkelijk) m'n man wil geen 3de! Hij vind zichzelf te oud worden :confused: ... Maar eerst maar eens dit kleintje op de wereld zetten!

@zomaar, denk dat het met een tweede inderdaad anders is maar niet zoals die moeder op school! Dat zou betekenen dat een 2e kind altijd minder aandacht krijgt. Volgens mij hoeft dat niet, het is ook hoe je zelf er mee bezig bent. En Noah heeft misschien wel extra aandacht erbij gekregen van je stiefkind!

Denk dat bi heel erg is en pijnlijk. Ik heb alleen heel misselijk geweest. (met Dylan moest m'n man me van de vk op een gegeven moment in de gaten houden en bijhouden wat ik binnen hielp anders liet ze me opnemen in het ziekenhuis...) gelukkig ging het na 16 wk beter. Soms zijn er vrouwen 9 mnd misselijk!
    Voel me nu prima... ga zeker die vla uitproberen tegen maagzuur.

Jo79, ik heb medicijnen van de ha gehad voor m'n misselijkheid maar toe ik de bijsluiter las heb ik ze aan de kant gelegd... kreeg nachtmerries over DES kinderen. Tip: rooibos thee, regelmatig kleine beetjes eten, waterijs! en verder veel slapen (al gaat dat niet zo makkelijk als je een kleintje in de rond hebt lopen ;) ).

Oh, welke marco is eruit? Heel af en toe kijk ik omdat ik verbaasd ben waarom je daaraan mee zou doen (en je meteen de eerste nacht voor de camera laat nemen... :oops: )...

Ga nu ff lekker een bak ijs pakken... hmm.

Zijn er vandaag kunnen testen? Kaatjesmam?

Welkom terug knuf en wenneke! Wij gaan woensdag naar Disney. Was het leuk?

10. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    jA ECHT SUPER MAAR DUUR HE

11. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Het is onwijs duur.. ik heb gelukkig veel korting op alles! Dat scheelt echt!

12. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
  13. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    jij had trouwens ook een mooie bruidsjurk hoor prachtig

14. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    @ funny: sappie marco is eruit, de donkere zit er nog in :oops:

15. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    @Marlieke; bedankt voor het compliment :)

Tsja, nog een paar dagen wachten en dan pas ga ik testen. De verleiding is erg groot. Ik heb ook echt het gevoel dat ik zwanger ben... Maar ik wil toch wachten tot na mijn NOD...
    @justfem... ik kan het me zo voorstellen dat je je gedachten niet de vrije loop wilt laten gaan. Ik heb het ook geprobeerd. Maar bij mij is het helemaal mis. Ik weet zeker dat ik heel teleurgesteld ben als het deze maand niet raak is. Ook vanwege de gevoelens; pijnlijke borsten, misselijk, maagzuur, moe... Maar goed... we zullen het woensdag zien.
    Of eerder als het niet pos is.
    Genier allemaal van deze lekkere najaars-zaterdag!

16. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    @cimu: ik vind het echt knap dat je nog wil wachten met testen. Ik hoop voor je dat het echt positief is. Je verschijnselen zijn in ieder geval wel goed. Succes nog ff

17. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    @cimu: ja probeer met mijn voeten op de grond te blijven want volgens mij zou pas nu bij mij ongeveer de innesteling zijn, en ja natuurlijk voel ik nu steken in mijn buik, dus gaan mijn gedachten weer met me aan de loop ;) Voor jou is het helemaal spannend, succes morgen met het testen. Zal voor je duimen dat het positief voor je uitpakt ;)

18. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.067
    3.861
    113
    @Funny, de waterijsjes en rooibosthee zijn in huis gehaald hoor, ik volg alle tips op. Vandaag gaat redelijk, maar waarschijnlijk had ik ook nog een ander virus te pakken, waardoor ik helemaal aan alle kanten leegliep (bah). De weegschaal gaf gelijk al 2 kilo minder aan, maar daar zit ik nu niet op de wachten.
    Mijn zus zei gisteren al lachend 'haha, je bent gewoon zeker zwanger' en ik nog lachend 'jaahaa! Ze vatte het gewoon op als grap, maar ik heb niet gelogen ;) .
    @Cimu, spannend, ik duim voor je!

Nou, de caviakooi moet weer verschoond worden, dus ik ga even wat qualitytime met Clara de cavia doorbrengen!

19. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    Ik heb vandaag al wel een test gekocht... maar aangezien dinsdag pas mijn NOD is, wil ik pas woensdag testen.
    Ben gewoon veel te bang dat het vals alarm is...
    Maar ik laat het jullie woensdag weten hoor!
    Prettig weekend nog allemaal.

20. kaatjesmam

kaatjesmam Bekend lid

24 sep 2008
    635
    0
    0
    China
    Oh Cimu, wat spannend! Jij bent waarschijnlijk weer de eerste die gaat testen. Ik zit bij de 15de-groep dus moet nog even geduld hebben. Na m'n miskraam ben ik vaak eerder ongesteld dan 28 dagen dus misschien al wel eerder (slecht) nieuws. Ik heb nu ook onwijze zere borsten (maar ja zoals eerder verteld heb ik dat wel vaker na de ovulatie dus zegt helemaal niks) en ben erg moe. Ik vind nu dat het echt wel een keer raak mag zijn. Alweer bijna een jaar bezig...zucht. de 25ste zou ik uitgerekend zijn.

Karlijn is nog steeds een beetje moeilijk de laatste dagen. Ze is me echt aan het testen. Wat Lilly ook zei; ik vind het zo'n rotgevoel als ik echt boos wordt. Dat wordt nog wat als ik zwanger ben en net zo "gezellig" als de vorige keer.
    Vanmorgen wel weer op het potje geweest. Stoer he.

Jo, veel sterkte met je misselijkheid. Bij mij hielp ook vooral; veel rust nemen (niet veel geprobeerd met een drukke baan) en vaak kleine beetjes eten, ook 's nachts.

Nou Karlijn breekt de boel weer af dus ik moet weer aan de slag.

Deel Deze Pagina