goedenmorgen even snel hier een vreselijke nacht achter de rug trouwbeurs gaat ook niet door gister effe gaauw naar de jumbo vriendje pakt daar stukje stokbrood met pate nou da doet ie ook nooit meer hy heeft nu dus voedselvergifitging hele nacht boven wc gezeten en aan de dunne daar gaat ons leuke dagje en nou sliep de kleine dus door tot half 8 maar ware we om de andere reden slapeloos fijne dag meiden
Goedemorgen dames, Pffff wat spannend al die bijna testers en mensen die kwaaltjes voelen etc etc..... Daar moet ik nog een hele tijd op wachten Het verjaardagsfeestje was gisteren klein maar fijn.... nu is het echt voorbij, mijn mannetje is een dreumes! @cimu, zoooo klinkt echt wel goed, spannend hoor! @kaatjesmam, De handjes vol aan de kleine meid zo te horen Waarom laat je de nanny er niet op los @Jo, Oooooh je hebt het dus al "verteld" tegen je zus hihi @Funny: Dubbel is dat gevoel hé.... aan de ene kant ben je blij dat ze het ook vertrouwd en fijn kunnen hebben bij anderen maar aan de andere kant pfff moeten we ze ineens gaan "delen". Tja moet er ook eigenlijk gewoon niet over na moeten denken hoe het zou zijn als.... want het is nu eenmaal zo dat ik mijn 1ste kind heb gekregen terwijl er al een groter kind rondloopt. Mijn stiefkind is heel erg op zichzelf en speelt dus ook niet samen, hij speelt eigenlijk altijd op zijn kamer soms zou ik dus bijna even vergeten dat hij er ook is hij is extreem rustig @Lilly, gewoon blijven zoeken totdat je er bij neer valt hé KUNNEN WIJ HET MAKEN? NOU EN OF! klusgordel op het nachtkastje leggen en gaan met die banaan
Pfff.. ik loop een beeeeeeeetje achter hiero.. Zomaar.. vind het echt erg voor je dat je een vmk hebt gehad... Echt, ik had je in de ene post gefeliciteerd en de volgende post erachteraan was dat je een vmk had gehad.. Sterkte meis! En voor de zwangeren onder ons, gefeliciteerd! Hier dag 27 van de 31... En ik voel me toch zwanger.. Ik lust geen koffie meer(had ik met Gabriël ook!), ongelofelijk pijnlijke borsten, heel erg veel moe.. Het voelt echt precies weer als toen met Gabriël.. [-o< Spannund!
OHHHHHH, Andi dat klinkt echt heel spannend! @zomaar, dat mens lekker laten kletsen hoor Is waarschijnlijk haar eigen frustratie, zij kon een 2e kind misschien wel helemaal niet aan of zo Fijn dat het feessie leuk was, en hier is het nooit druk met familie verjaardagen want bijna geen familie (in de buurt dan). !cimu, voor jou ook al zo spannend pfffffff...... Ik moet nog ff wachten met alles Ga straks verder met teruglezen, nu lekker croissantjes uit de oven halen, hebben heerlijk uitgeslapen!
Goedemorgen allemaal, Wat is het rustig... heb wordt toch weer heel spannend voor een aantal van jullie! Succes! Dylan heeft vandaag niet z'n dag.. hij heeft zeker 15 min. gehuild omdat hij maar 1 snoepje kreeg ipv 2 ! Ja dag! Hij zit nu uitgeteld naast me op de bank met dat ene snoepje nog in z'n hand. Hij is zo moe van het huilen dat hij volgens mij zo ligt te slapen! Wat zullen we doen vanmiddag? Kennen jullie dat? Nergens zin in maar ook geen zin om thuis te blijven... M'n man is de ramen aan het lappen, hihi
hallo allemaal, Wij hebben ook heerlijk uitgeslapen vandaag! Ons mannetje was pas om 8 uur wakker. Daarna heeft hij lekker bij ons in bed televisie liggen kijken en hebben we ontbijt op bed gehad van man lief! Goed he! Ik denk er ook wel eens over na hoe ons mannetje zou reageren op een baby. Maar mijn zus heeft een baby van 7 weken en daar is hij heeeeel lief voor. Ook op het kdv is hij heel lief voor baby's. Nu maar hopen dat dat hier ook goed komt Vanmiddag gaan we lekker bij vrienden op bezoek, maar tot die tijd lekker niksen! Fijne dag nog allemaal!
@funny: He... dan heb jij het beter bekeken dan ik.... Heb net zelf alle ramen gelapt, leuk hoor vrijstaand wonen, maar je heb wel dubbel zoveel ramen te doen! Wij gaan vanmiddag ff op visite bij mijn zwager en vanavond komen er een paar bij me eten. (druk zat alweer!) @wenneke: beterschap aan je ventje. @Andi: oeh spanend hoor! we duimen met je mee! @lilly: wij liepen toch gelijk op in de cyclus, als het allemaal klopt hebben we pas rond de 15e ons ei. @kaatjesmam: OOhh wat kan dat vervelend zijn he, dat testen van die kids! Jonathan is er hier ook flink mee bezig. Elke dag kiept hij expres zijn beker melk om.... Je ziet het gebeuren....dan kijkt hij me aan, kijkt naar zijn beker.... en dan hup. Ben elke keer net te laat om die beker te grijpen...Aaaarrgghhh (oke stiekum diep van binnen moet ik er hard om lachen) Nou dan gaat hij meteen de gang op, en daarna moet hij me aankijken (gaat hij expres alle kanten op kijken maar niet naar mij whihihihihi) en zeggen wat hij niet mocht doen, daarna een solly (?) (tja en dan kan ik hem alweer opvreten hoor!) @ll: jonathan kent nu al twee liedjes voor sintmaarten (op zijn manier dan he!) Ben zo benieuwd hoe hij het gaat vinden. Heb hem wel al uitgelegd dat we in het donker gaan zingen en dan dus snoep krijgen.... Dit begrijpt hij al prima (als het maar om "noepies" draait he!)
@djezelf, dat klopt hoor van die cyclus maar ik weet niks zeker. Heb nu 1x 31 dagen gehad dus dan is nod 26 nov. Maar voor hetzelfde geld is ie nu 28 dagen of 34 dagen. Heb nog geen regelmaat gehad dus............ Ik ben flink aan het puinruimen in huis........wat heeft een mens een spullen (ik tenminste) het is gewoon genant....Maar ohohoh wat ruimt het lekker op, ben helemaal in mijn nopjes 8) Zo lekker wandelen met de honden! Fijne zondag verder!
hallo ff een snel stoffig berichtje van mij! heb neiut gelezen hoor, sorry... vandaag de hele dag al aan het slopen geweest en gisterebn ook peh poeh wat een puin zooi! maar we zijn er bijna, de vloer en nog een halve wand met tegels en nog een beetj muur maar de buurvrouw kwam vragen of we konden stoppen omdat haar klein kinderen kwamen... nou uh liever niet maja is natuurlijk wel een pokke herrie nu zijn pap en john nog boven en ga ik ook zo weer een en dan hoop ik zometeen wat friet te kunnen gaan halen en dan bij mam eten en douche en dan terug en dan gaan we nog aan een nieuw muurtje beginnen waarschijnlijk. morgenvroeg eerst naar de reumatoloog... maaaarr; weet niet zo goed wat ik moet want ik wil geen medicijnen en ook even geen verdere onderzoeken omdat ik eerst nog een 2e wil! naja we zien wel wat de reumatoloog morgen te vertellen heeft. moet alleen ff genoeg suikers eten morgen vroeg want ze willen denk ik bloed hebben en na 2 buisies kiep ik om! en smiddags weer verder met de badkamer! nog 1 weekje en dan testen! en wbt kwaaltjes; heb gevoelige borsten en bekkenpijn {ook al zonder het slopen} verder niet echt veel denderen... we wat meer afscheiding...naja we zullen zien
@Patje, hier gaat het goed hoor. Alleen nog altijd die spanning he? Soms wordt ik weleens gek van mezelf. Ik weet iig wel dat ik met Marciano helemaal geen angst voor een miskraam had. En nu...pfff. Iemand een tip om van die gekmakende angst af te komen? Ik heb mezelf al moed ingesproken, afleiding gezocht...het helpt niet of maar heel even...HELP @Alle dames die denken zwanger te zijn, spannend! Ik hoop vurig met jullie mee! @All, hier een zieke Marciano...Verkouden...Vanmorgen al om 4 uur wakker...Veel huilen, slecht willen eten en veel hoesten...
@Lilly, Het is geen voorjaar hé... dat wist je? Flink aan de opruim, schildren, behangen etc etc, goed bezig hoor zou bijna zeggen dat je katrien bouwer heet ofzo... @Anniek, pas je op dat je niet stoffig word.... @Djezelf, wat schattig dat jouw ventje liedjes zingt, die van mij komt nog niet verder dan OHhh en ZOooo, papa en mama riep hij toen hij 9 maanden was maar sindsdien zitten zijn kaakjes weer op slot hihi. Ik heb niet zo'n spraakwaterval dus lat staan zingen @Marlieke, beterschap voor je ventje... En wat betreft de angst sorry denk echt dat een echo de enige ECHTE blijvende oplossing is en verder heb zo veel mogelijk vertrouwen in je lichaam. Al dat piekeren verandert niets aan een situatie, zit het niet goed dan zit het niet goed, en zowel dan wel. Probeer de angst om te zetten naar nieuwsgierigheid. Succes Ik heb een paar foto's van de verjaardag in mijn album gezet, dus voor de nieuwsgierige die hier ooit nog online zijn Mensen mensen wat is het rustig....
Hallo dames, Wat zijn die kleintjes toch zielig als ze ziek zijn, he!?! Bij mannen gaat dat nooit meer over , bij meiden trekt dat nog bij, toch? Heel veel beterschap voor Marciano! En ja, die angst... ik denk dat je moet vertrouwen op je lichaam. Zolang je niets geks voelt, is er niets aan de hand. Maar ik weet uit ervaring dat dat makkelijker is gezegd dan gedaan. Pas na 12 weken zal die onzekerheid weggaan, ben ik bang. Ik zou willen dat ik iets voor je kan doen, maar ik zou niet weten wat. Wat zijn jullie toch allemaal actief in het weekend. Klussen, schoonmaken... noem maar op! Ik ben jaloers.
@zomaar, wat een onwijs leuke foto's. Wat heb je een lekker ventje. Kan me niet voorstellen, dat Cas over 2 maanden ook alweer 1 jaar wordt @Marlieke, hier ook zo'n ontzettende snotterkont die 3 keer per nacht wakker wordt. Hopelijk zijn ze snel weer beter. Wat betreft de onzekerheid, probeer lekker te genieten ( ik weet dat het makkelijker gezegd is dan gedaan) Hopelijk heb je snel een echo waardoor je uit die onzekerheid bent @anniek, succes morgen bij de reumatoloog, hoplijk gaat het goed met prikken Weten jullie trouwens of je ook nog een innesteling kan hebben 7 dagen na je eisprong? Gister had ik nm erge steken in mijn baarmoeder op dezelfde plek, nu weer rustig. Ik had dat met Cas ook, ik voelde toen ook mijn innesteling. Alleen is het een beetje laat denk ik, weten jullie dat toevallig? Ik ga zo maar ff Peter R kijken, misschien tot later
@Djezelf, leuk Sint Maarten, deden wij vroeger ook altijd, maar in dat deel van Nederland waar ik nu woon, is het totaal onbekend, heb nog nooit een kind aan de deur gehad. Wel jammer, vond het altijd zo leuk als kind (en weet nog dat ik als vierjarige al baalde als mensen weer met zo'n gezonde mandarijn aan kwamen zetten) dat ik ook graag met mijn kindje dat zou willen doen. @Marlieke. Ik heb nu dus echt het tegenovergestelde, ik heb me vorige zwangerschap suf gepiekerd en zorgen gemaakt over alles, ik heb daar nu geen zin meer in. Natuurlijk schiet er wel eens wat door mijn hoofd als ik pijn in mijn buik heb, maar ik probeer positief te denken en dat scheelt me een hoop negatieve energie (klinkt wat zweverig). @Anniek, succes met de verbouwing en ik ben benieuwd wat de reumatoloog te vertellen heeft. @Zomaar, ik ga zo de fotootjes bekijken, mijn internetverbinding vliegt er steeds uit. Sterkte iedereen met zieke kindjes! Waarschijnlijk had ik buikgriep de afgelopen dagen, ben nu nog wel misselijk, ik loop niet meer aan alle kanten leeg. Je valt wel gelijk af, Sonja Bakker kan er niet tegenop, maar nu wil ik niet afvallen.
@zomaar leuke foto's hoor! Jah ikke Katrien Bouwer! En ik ben zo goed bezig, kast helemaal op orde, alles op zijn plek! Nu nog weggooien en dingen op mp zetten, en dan kunnen we verder op zolder! @marieke, volgens mij is 7 dagen helemaal niet laat hoor! Volgens mij is een innesteling 5 tot 8 dagen na je ei....maar heel precies weet ik het niet, moet je ff googlen of zo. @anniek, succes met badkamer, ff doorbijten en straks een paleisje! Nog 2 dagen en dan de 1e tester........SPANNEND! Ik ga naar bed, morgen weer verder ruimen
Goeiemorgen Wat een activiteit dit weekend bij jullie; ramen (laten) lappen, huis verbouwen, voor zieke man gezorgd, liedjes zingen. Hier niet hoor. Lekker lui geweest. Nu moet ik ook eerlijk toegeven dat onze nanny ook schoonmaakt enzo.....Wat een leven he. Karlijn is nog steeds een boefje maar wel weer heel schattig. Gisteren had ze mooi de witte muur van onze vrienden beklad met (gelukkig wasbare) waskrijt. Ze was zo trots....En vanmorgen was het steeds; baobao mama (mama knuffelen). Ze spreekt steeds meer chinees @Wenneke; ik hoop dat je man weer is opgeknapt @djezelf; echt leuk sint maarten (keuvelen noemen ze het in Schagen toch?) Echt goede herinneringen aan. En wat schattig dat hij al liedjes kan zingen. @anniek; ben benieuwd hoe het bij de reumatoloog gaat. @marlieke; kun je niet vragen aan je verloskundige of je eerder een echo kunt krijgen? Als je eenmaal een kloppend hartje hebt gezien dan is het risico op een miskraam veel kleiner (maar wel aanwezig, dus de terleurstelling misschien nog groter). Ik heb met Karlijn in week 8 een echo gedaan (omdat ik daarvoor ook een miskraam had gehad met 11 weken en niet zolang in onzekerheid wilde zitten). Het mocht zelfs nog eerder. Hier in Hong Kong doen ze gewoon standaard een echo als je op controle komt dus dat is wel lekker. @zomaar; leuke foto's
En m'n borsten doen nu echt superpijn en ik was ook een beetje misselijk vanmorgen. Ik weet dat het echt helemaal niks zegt en dat ik ook nu nog geen verschijnselen kan hebben. Nog 5 lange dagen wachten........zucht