wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Hallo meiden!

Had afgelopen week toch echt zwangerschapsverschijnselen, dacht ik... Maar dat heb ik de afgelopen 5 mnd elke x gedacht! Ben dus gisteren ongesteld geworden, jakkie!

Ff flink balen maar we gaan er gewoon weer tegen aan ....

Ga denk ik wel ff de verloskundige bellen morgen want ik ben 2 x binnen 1 mnd zwanger geraakt en na m'n miskraam ben ik niet meer zwanger geraakt. Toch even vragen of er niets is blijven zitten...? Heeft iemand hier ooit iets over gehoord?

Volgende wk gaat Dylan een midweek met Oma mee naar Landal.. Zal hem wel heel erg missen maar ik weet dat hij het geweldig vindt en paps en mams kunnen wat vaker oefenen voor een broertje of zusje, hihi.

xxx Vanes

2. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi Funny,

Er bestaat ook een onderwerp, na miskraam gaan we er weer voor. Ik denk dat je deze vraag het beste daar kan stellen. Er wordt heel veel gereageerd dus als je een vraag stelt onthouw even op welke blz hij stond!

Zelf heb ik een curette gehad dara is alles gewoon verwijderd. Bij mijn miskraam daarna (gewone miskraam) ben ik later voor een echo geweest dan zien ze of het "leeg is"maar ik heb ook begrepen dat een arts het kan doen (Kijken of het leeg is)..

Maar wie weet krijg je nog andere antwoorden.
    Succes Jooze

3. dorito

dorito Bekend lid

10 nov 2005
    868
    0
    0
    he happieluna, wat aardig dat je vroeg of ik al getest had. nou nee dus en ook nog niet ongesteld. ik weet het niet precies. wist zeker dat ik niet zwanger ben tot vanochtend. maar ben nog niet humeurig zoals in mijn cylcussen na mijn zwangerschap als ik ongesteld moet worden.

maar aan de andere kant ben ik ziek geweest rond de eisprong en had ik het idee obv de steekjes dat de eisprong wat later was, meer donderdag ipv dinsdag. dus wellicht morgen ongi.

en heb nog niet getest. wilde dat wel doen gisteren, maar baal zo van steeds naar 1 streepje kijken, dus met steun van manlief toch maar even niet gedaan. als er nog niets komt ga ik vrijdag testen, maar vrees dat ik dan al wel ongesteld ben. heb namelijk verder geen verschijnselen en met onze kleine man die zwangerschap toen meteen opgezette borsten na de innesteling. duimen jullie mee?

4. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Spannend Dorito. Ik kan me voorstellen dat je nog even wacht met testen. Ik duim voor je!

Hier niet veel bijzonders. Ik heb het idee dat mijn menstruatie nu voor het eerst na het verwijderen van de Mirena echt weer normaal is. De vorige keren verloor ik nl. veel meer bloed dan normaal. Nu gelukkig weer normaal dus.

Pim

5. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Hi Jooze,

Denk zelf dat ik gewoon geduld moet hebben.... Vandaag geen tijd gehad om even de verloskundige te bellen dus doe ik morgen. Laat het je weten...

THX!

Vanes

6. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Weer veel gepost, bijna niet bij te houden!

@Dorito, spannend hoor! Hopelijk ben je vrijdag nog niet ongesteld en heb je een mooie test met 2 streepjes.

Hier verder weinig te melden. Over 2 weken eindelijke de oplevering van ons nieuwbouwhuis, dus daar de laatste tijd druk mee geweest. De planning is rond, dus laat het maar beginnen!

Doordat ik nu zo druk ben met het huis, ben ik helemaal niet bezig met zwanger worden. Dus dat scheelt een hoop gedoe in mn hoofd haha.

7. HappyLuna

HappyLuna Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.069
    0
    0
    Noord-Holland
    - Dorito; wat goed van je dat je nog niet hebt getest!
    Ik hoop dat je het inderdaad nog 2 nachtjes kunt afwachten,
    en dan ......... vrijdag toch een testje! Spannend hoor.
    Wie weet ben je nu zwanger van een meisje, en zijn de symtomen
    anders dan bij je eerste zwangerschap! ;)
    Ik ben aan het duimen voor je.

- Maryloes; succes met alle voorbereidingen voor je nieuwe huis!
    Aan de ene kant vast veel geregel, maar het is ook fijn dat je
    dan in je hoofd niet met zwanger worden bezig bent.

- Pim; vreemd dat je blij kan zijn met een 'normale' cyclus hè?
    Dat had ik ook toen ik na mijn zwangerschap uiteindelijk weer
    op een regelmatige cyclus zat uiteindelijk. Prettig dat alles nu
    weer als vanouds is voor je.

- Jooze; hoe gaat het met je? Alles goed?

Hier weinig nieuws te melden. Mijn mannetje vroeg vanavond
    wanneer ik ongesteld moet worden, dus hij is ook best nieuwsgierig
    of het misschien gelukt is deze ronde! Vond ik wel lief van hem.
    En ons dochtertje kan klappen in haar handjes! Zo lief! Ben helemaal
    trots op mijn kleine grote meid.

Dag meiden, succes met alles!

8. dorito

dorito Bekend lid

10 nov 2005
    868
    0
    0
    @ pim, maryloes en happyluna en alle anderen: ik durf het haast niet te vertellen, maar ik heb getest. manlief gaat morgen op wintersprort, dus in die kleine kans dat ik zwanger ben toch even kijken. was namelijk nog steeds erg blij en nog niet sjachie voor de ongi. en werd 's ochtends weer erg vroeg wakker net als in eerste zwangerschap en veel last van aftes in mijn mond.

en wat denken jullie. net strookje in urine gehouden (leuk he die details), leg ik het even weg. kijk er na een paar seconden even naar van er staat zeker nog niets, en wat denken jullie: twee vette strepen!

net nog even de clear blue gedaan en een 'zwanger' op het scherm. ik was helemaal blij, werd toen wel een beetje zenuwachtig van oh hoe gaat dat dan een tweede kindje, maar het is zo onvoorstelbaar.

en ik dacht nog wel als je er zo mee bezig bent dan wordt het niets, maar dus voor jullie allemaal: er is hoop!

9. Sylvia79

Sylvia79 Fanatiek lid

12 sep 2005
    1.245
    0
    0
    onthaalmama (gastouder)
    denderleeuw
    wouw :confused: een dikke proficiat hoor!

10. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Super, van harte gefeliciteerd! Weer een zwanger, hopelijk volgen er snel meer!

11. HappyLuna

HappyLuna Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.069
    0
    0
    Noord-Holland
    DORITO: GEFELICITEERD!

SUPER ZEG!

:whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

12. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi Dorito GEFELICITEERD! Je moet je banner alleen nog aanpassen!

En Happy Luna, met mij redelijk best wel veel pijn aan mijn bekken dus ik hoop dat dat een goede reden heeft (zwanger zijn bv) Maar nog een paar daagjes dan weten we meer!

Jooze

13. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Hi Dorito Gefeliciteerd!
    Geniet er maar lekker van!

Wij zijn druk bezig met een nieuwe kamer voor Dylan. Wordt een echte Jungle (book) kamer! We hebben geen haast aangezien hij nog geen ruimte moet maken.. hihi. Maar het is leuk om er mee bezig te zijn!

x

14. dorito

dorito Bekend lid

10 nov 2005
    868
    0
    0
    @ jooze. ik heb ook wel klachten aan mijn bekken, dus hopelijk...

en funny. leuk zo'n jungle book kamer. lekker wat afleiding.

15. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Dorito, wat een geweldig nieuws! Heerlijk voor je!
    Je bent nu volgens mij sneller zwanger geworden dan van de eerste of niet?

Geweldig hoor, al 2 zwangeren deze maand. Dat geeft de burger moed!

Pim

16. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Hier weer even een berichtje van mij.

Dorito gefeliciteerd.! SUPER..!

Ik heb alles gelezen, maar ben nu alweer de helft vergeten.
    Sorry.!
    Ik ben ook erg druk met ons nieuwe huis.
    Zondag gaan we over en er moet nog een hoop gebeuren.!
    Overal troep. Ik haat troep...
    Zo ben ik gelukkig niet bezig met zwanger worden.
    Het is wel besmettelijk hè, verhuizen.
    Er zijn er meer hier.!

Succes allemaal en alvast een fijn weekend.
    Zal weer ff duren denk ik voor ik weer hier zal zijn.!

Groetjes

17. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    hallo allemaal,ben nog niet zo veel geweest hier maar kon het eerlijk gezegt ook niet echt meer bijhouden ;)
    Ik ben zwanger! weet het sinds 3 dagen (2 dagen voor NOD getest) we konden het niet geloven want het was dus gelijk al raak.

Hopelijk morgen jullie ook heeel snel volgen,ik zal mijn best doen het hier een beetje bij te houden ;)

18. queensan

queensan Actief lid

3 jan 2008
    154
    0
    0
    huismoeder en schoonmaakster
    groningen
    van harte gefeliciteerd met je zwangerschap dorito

:p :p :p

19. dorito

dorito Bekend lid

10 nov 2005
    868
    0
    0
    dank jullie wel allemaal voor de felicitaties. dat helpt wel een beetje om het echt te gaan geloven. had net 15 ovulatietesten gekocht. lekker handig.....

@ pim. het is inderdaad sneller gegaan dan bij de eerste. het is wel ronde 6 en toen 8, maar nu wij echt ons best gingen doen en een beetje op de eisprong datum gingen letten ging het heel snel. de eerste 3 rondes nu was het allemaal nog niet normaal. maar ik begreep dat je ongi nu ook pas weer een beetje normaal begint te worden. hopelijk voor jou ook snel raak.

en ook voor alle anderen!

20. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Dorito en Allwoman, proficiat. Gaaf hoor.

Deel Deze Pagina