wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    @Zomaar: waar kan ik jouw online album vinden?

@Marieke81: ik heb effe voor je gegoogled en heb gevonden dat de innesteling 3 dagen tot 1 week na de eisprong kan zijn. Het zou dus maar zo kunnen.

@Anniek: ik ben heel benieuwd hoe het gegaan is bij de Reumatoloog! Succes.

@Lilly: wat ben je eigenlijk van plan met de zolder?

@Marlieke: na mijn eerste miskraam, gaf de verloskundige hier ook meteen aan dat ze bij de volgende zwangerschap zo vroeg mogelijk een echo zouden doen. Dus de zwangerschap die volgde, stond een echo gepland voor week 7. Helaas ging het weer mis de dag voor de echo, maar goed. Het feit blijft dat ze wel een vroege echo wilden doen ter geruststelling. Ik zou er gewoon om vragen als ik jou was. Nee heb je, ja kun je krijgen ;) Sterkte!

2. veertje

veertje Fanatiek lid

@kaatjesmam, het gaat eigenlijk wel redelijk, zie alleen erg tegen vrijdag op omdat ik dat helemaal alleen naar het ziekenhuis moet voor de samenlevingstest, manlief en mijn moeder kunnen geen vrij krijgen en mijn vader die past al op stijn. Aangezien niemand anders het weet word het een beetje moeilijk.(mijn zusje weet het maar die woont aan de andere kant van het land dus dat word ook niks) Ik hoop iig dat ik rond mijn eisprong zit vrijdag want anders moet ik nog meerdere keren naar het ziekenhuis, het is dan dat het moet maar dat ik er met plezier heen ga dat niet :D het is voor een goed doel daar moet ik maar aan blijven denken.

3. kaatjesmam

kaatjesmam Bekend lid

24 sep 2008
    635
    0
    0
    China
    @veertje; dat is wel balen zeg dat je alleen moet. Ik hoop inderdaad voor je dat je alleen deze keer hoeft voor die samenlevingstest en dat het allemaal meevalt. Sterkte in ieder geval.

4. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    hoi meiden bene r nu weinig want heb 4zieken hahaha

de kleine man wil vanaf zaterdag al bijna niet eten soms 1hapje sinds vanmorge loopt ie leeg dus straks naar dokter
    vriendlief kan niet eten zo zeer doet het dus ook naar dokter
    en me schoonouders allbei op bed dus gaat goed hahaha

ik ben ongi aan het worden

en de testers spannend ik wil ook gaauw volgen hahaha :D

5. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hallo dames
    dan zal ik jullie ven niet langer in spanning laten zitten....

uhm tja hoe het gegaan is bij de reumatoloog;
    Ik heb nog geen definitieve diagnose natuurlijk maar zij dacht aan fibromyalgie...hier heb ik zelf ook al over gelezen en dit kwam mij heel "bekend" voor. Ook de bi waar ik al meer dan 2 jaar mee rond loop kon hier goed iets mee te maken hebben. verder was ik net nog aan het lezen en ook de stemmingswisselingen, vermoeidheid, geen zin, continue pijn, darmklachten, hoofdpijn, ochtendstijfheid e.d. komen mij ernstig bekend voor!
    Tuurlijk ben ik niet blij met zulke diagnose maar ik moet wel zeggen dat áls het zo als is dat ik dan wel blij ben met de duidelijkheid! eindelijk vallen een hoop dingen op zijn plaats!

en de badkamerrrr
    nou buurvrouw kwam gisterenvragen of het nog lang duurde want haar klein kinderen kwamen en waren bang, we zijn toen gestopt en hebben wat opgeruimd. en nu gaan we zo weer verder! druk druk druk
    maar vanavond zal ik een poging doen om wat pictures te plaatsen!

de testers spannenddddd

wenneke
    jonge jonge dat is vervelend al die zieke...
    ennuh zolang de kleine man nog plasluiers heeft, is het oke he!

veertje
    suc6 vrijdag! kan me voorstellen dat het spannend is!

sorry verder niet terug gelezen ik moet aan de slag

6. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    @anniek, wanneer hoor definitief of je het hebt? Niet fijn om te horen dat je een aandoening hebt maar het schept wel duidelijkheid! Sterkte met de badkamer, iriitant als je moet stoppen he, maar ja ook wel zielig voor die kids. Ruben is ook als de dood als de buren hard gaan boren :(

@wenneke, sterkte met de ziekenboeg!

@veertje, fijn even van je te horen. Inderdaad balen dat je alleen heen moet.....Maar sterkte ermee en hopelijk weet je snel meer.

@cimu, onderaan elke post van iemand zie je buttons staan. Album, PB, etc. Als je bij een bericht van zomaar kijkt en dan op ALBUM klikt kun je de foto's bekijken.

De zolder......nou ten eerste zou het al fijn zijn als je er kon lopen zonder je nek te breken :) :) Maar er moet dus veel worden opgeruimd en een kast naartoe.

Wat vervelend trouwens dat je 2 miskramen gehad hebt. Hoop voor je dat het snel raak is.

@kaatjesmam, ik hoop voor je dat het toch echt stiekum klachten zijn!
    Probeer zoveel mogelijk afleiding te zoeken, ik kan je zeggen het werkt hier prima ;) (en het ruimt ook nog eens lekker op :) )

Nou ik zit hier in een opruim impasse.......Er moet namelijk eerst een hoop zooi weg voor ik verder kan. Dus ga nu dingen op mp zetten, kijken of ik nog wat centjes kan verdienen en dan vanmiddag weer oppaskindjes halen.

Fijne dag allemaal!

7. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Ik ben erg druk dus weinig tijd om hier mee te kletesen, maar ik wilde julklie even laten weten dat ik net bij de intakebij de vk een echo heb gehad en het hartje klopt, dus nu kan het echt genieten beginnen!

Ik lees vanavond weer bij....doei doei.

8. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    @anniek: even afwachten dus nog tot je weet of je het echt hebt, Was dit het enige waar ze aan dacht?
    Of had ze nog meer opties?

@wenneke: probeer niet zelf ook nog ziek te worden! Sterkte

@Veertje: he dat is echt niet leuk als je alleen moet!
    Maar wat is een samenlevingstest eigenlijk?
    Hoe kun je dat nu in je eentje testen (of begrijp ik het helemaal verkeerd nu? :D )

@kaatjesmam; Jep keuvelen idd. Omdat ik aan de westfriesedijk woon en de huizen hier honderden meters uit elkaar liggen loop ik maar 3/4 huizen hoor!
    (gaat hem toch meer om de lichtjes!)
    Hoop voor je dat je klachten ..voorbodes zijn!
    oh ennuh.....kan die hulp van jou niet ook bij mij ff aan de slag...
    als ze eens tijd heeft hoor ;)

@Lilly: heb je nog leuke spullen voor ons?
    Ik ben nog opzoek naar een mooie koloniaalse boekenkast....
    :)

@zomaar; wat een skatje, dat ventje van jou!
    Wat kijkt hij blij op de 1e foto!

@marlieke: tja denk ook dat het enige dat helpt; een echo aanvragen is!
    Je kan het altijd proberen.
    Teveel stress is ook slecht voor het beebje he (goede reden om tegen de vk te zeggen!)

9. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Patje, gefeliciteerd met je mooie echo!

Zomaar, vond ie z'n kado's niet mooi?
    Staat er zo beteuterd bij. ;)

Anniek, is daar dan nog iets aan te doen?
    Ennuh, als je steeds van de buuf moet stoppen duurd het idd wel 3 keer zo lang....

Lilly, jij hebt er zin in zeg, hoelang ben je nu al met de zolder bezig?

Veertje, jammer dat je alleen naar de gyn moet.
    Het is dat ik zelf ookmoet werken. ;)

Ik ben bang dat het hier weer de verkeerde kant op gaat.
    Heb weer allerlei kwaaltjes die bij een aankomende ongi hoeren...
    Nog een paar daagjes afwachten...

Vandaag bij de makro geweest.
    Luiers en duplo gekocht. :)

10. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    "t Is weer heerlijk spannend hier!

Hier vanmiddag een CB test gedaan, maar het was echt een ongelofelijk vage plus die heel moeilijk te zien was(niet verwonderlijk met 3 dagen voor tijd). Dag 28 vandaag en ik voel me nog steeds zwanger.. Dus het blijft spannend! :D

11. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    over 2.5 week heb ik weer een afspraak want heb ook bloedgeprikt.
    dan hoor ik waarschijnlijk ook verder meer.
    wat eraan te doen is weet ik niet, medicijnen neem ik aan en die moeten tgen gaan dat het verder gaat enzo
    wat nog meer de opties zijn weet ik niet eerlijk gezegd...
    we wachten af...

12. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    anniek veel sterkte

13. veertje

veertje Fanatiek lid

@djezelf, een samenlevingstest is dat je de avond voordat je naar het ziekenhuis moet sex hebt met elkaar en dan halen ze in het ziekenhuis want slijm van mijn baarmoedermond af en gaan ze kijken of daar nog levendezaadcellen inzitten.
    Het is om te kijken of het zuurgraad in mijn slijm goed is en niet alles meteen dood.

14. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    @djezelf, helaas onze koloniale boekekast hebben we een 2 jaar terug al verkocht (echt waar!).

@runner, hoe lang ben ik met de zolder bezig :rolleyes:
    Nou we wonen hier nu 5 jaar en in die tijd (met name toen Ruben on te way was en er dus een kamer vrij gemaakt moest worden) hebben we erg ons best gedaan hem vol te proppen ;) Nu ben ik sinds een paar weken de rommel helemaal zat en ben dus aan het opruimen.

@Andi, FOTO! Ik zeg een streep is een streep, en zeker met cb! MEn wat spannend, volgens mij ben jij hartstikke zwanger hoor!

@patje, gefeliciteerd! Wat heerlijk joh ;)

15. veertje

veertje Fanatiek lid

@andi, spannend hoor, ik duim voor je.

16. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    @ Lilly: Heb al geprobeerd het op een foto te krijgen, maar ik krijg het niet voor elkaar! Ik ga nu weer of donderdag of volgende week maandag testen, maar dat bekijk ik nog wel ff!

17. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    DONDERDAG OF VOLGENDE WEEK?

En dan moet ik al die tijd wachten :evil: :evil: :evil:

Ben je bedonderd?
    Woensdag op zijn laatst hoor pfffffffff ;) ;)

ROZE, ROZE, ROZE, ROZE! JAHOE!

18. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Woehahahaha, ja hoor.. :D

CB is blauw trouwens... ;) Ghehehe

Ik ga het nog ff met manlief overleggen wanneer hij het liefste wil dat ik ga testen! Hihi.. Vorige cyclus was namelijk 31 dagen, zit nu op dag 28.. :rolleyes: Ik wil hem namelijk echt veel vetter hebben, want ik zat me nu echt scheel te kijken!

19. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Nou ik heb afgelopen ronde ook een cb gedaan en hoe scheel ik ook keek je zag er echt geen plus op hoor :rolleyes:

20. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Dat geeft de burger moed!
    Ik ben benieuwd!

Deel Deze Pagina