wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    @ll: tijdje niet geweest wel meegelezen maar niet echt gereageerd, ik zat thuis op de computer waar ik wel kan lezen maar niet kan reageren, laptop is er nog niet had gehoopt dat ie wat sneller geleverd zou worden :(

@marlieke: schrikken zeg een brand zo dichtbij en wat een stoer mannetje heb jij!

@veertje: vervelend dat je alleen moet gaan, hoop dat je goed nieuws krijgt in het ZH en dat je snel zwanger bent. Hier in de omgeving van Rotterdam doen we niet aan Sint Maarten, jammer genoeg, wel hebben we een paar weken terug met de wijk aan Halloween gedaan, dat was wel heel geslaagd, met alle kleine en grote mensen die verkleed waren, we doen het volgend jaar weer.

@anniek: spannend ik hoop voor je dat het raak is ondanks de buikpijntjes.

@cimu27: wat spannend, knap hoor dat je het zo lan uit houd om niet te testen. RESPECT! ;)

@lilly lijkt me gezellig bij je thuis met die 3 kleine boeven om je heen.

@kaatjesmam: Ik denk dat we allemaal je gevoel herkennen, ongeacht in welke ronde we zitten. Ik zal voor je duimen dat de :evil: niet verschijnen bij je deze maand.

@patje: dat is altijd zo'n mooi moment zo'n echo kan niet wachten tot het voor mij ook zo ver is :) (eerst maar eens zwanger raken!)

@jo: hoe is het met je misselijkheid gaat het al wat beter?

@aliki: balen, veel succes in de volgende ronde en hopelijk komt mijn pendel uit ;)

En last but definitely not least een speciaal berichtje voor zomaar:
    Neem je tijd om het een plekje te geven, en praat erover als je daar behoefte aan hebt, want ook al zijn we hier allemaal om zwanger te worden/te zijn, ook de vervelende kanten horen daarbij. Iedereen hier kan zich er een heel goede voorstelling van maken hoe het is of hoe het zou zijn om in jou schoenen te staan. Hopelijk voel je je snel weer beter en kom je het forum weer opvrolijken met je aanwezigheid... ;)

Hier verder weinig bijzonders, ondanks nu en dan wat buikpijn verder geen klachten, dus ik verwacht er deze maand niet veel van en zit zelfs al te bedenken hoe ik de volgende maand ga aanpakken om mijn mannetje zo ver te krijgen om op tijd te klussen. Zie wel op tegen weer een maand lang afwachten en tegen de ongi want die heb ik in de tijd van mijn spiraaltje geen moment gemist. :oops: :(

2. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Hoi, ik weet niet of jullie je nog kunnen herinneren dat ik vorige week iets poste over Sinterklaas en mijn schoonouders die niet willen komen?

Voor wie het niet weet ff kort:
    Mijn man en zijn broer hebben al 5 jaar ruzie, waarvan ze elkaar de 1e 4 jaar helemaal niet hebben gezien. Sinds 1,5 jaar zien we elkaar op de verjaardagen van mijn schoonouders, verder niks.

Nu heb ik mijn schoonouders gevraagd Ruben zijn 1e Sint bij ons te komen vieren. Verder is er niemand die er bij aanwezig zal zijn dus wel zo leuk voor mijn kleine ventje dacht ik zo. Als enig kind van een alleenstaande moeder weet ik hoe kaal dit soort feesten kunnen zijn als je altijd alleen met je ouders bent :cry:

Nu willen ze dus niet komen omdat ze vinden dat het een familiefeest is waar ALLE kleinkinderen bij moeten kunnen zijn (zijn broer heeft 3 kinderen). Oftewel, zolang het niet is bijgelegd geen Sint.

Ik baal hier zo van. Ik zou ook dolgraag willen dat het anders was. Ben gek op kinderen, en zou het heerlijk vinden al dat grut hier maar dat kan nu eenmaal niet. Moet het dan allemaal maar ophouden voor Ruben?

Ben er zo verdrietig van, en het laat me maar niet los. We hadden ook bedacht dat als ik zwanger zou zijn deze maand dat we dan een cadeaute in de zak zouden doen voor ze..........Nou ben ik misschien niet zwanger maar zo wel dan gaat dat dus ook niet door :cry:

Sorry voor het lange verhaal maar ik blijf er maar over piekeren........

3. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @lilly: ik had je idd al eerder over gehoord. Erg vervelende situatie, ook om tot een oplossing te komen. Rare vraag misschien maar is de ruzie echt niet op te lossen? (weet natuurlijk niet waar het over gaat)
    Misschien kan er weer eens iets uitgepraat worden, aangezien het uiteindelijk voor alle kinderen veel gezelliger is als alle familie op 1 feest kan zijn, je hoeft dan natuurlijk niet meteen weer goede vrienden te zijn.
    Vind het heel vervelend voor je, want kan me voorstellen dat de hele situatie een schaduw over de feestdagen voor je legt.

weet overigens dat het voor mannen een enorme opgave is om iets bij te leggen of te vergeven, ik heb er ook 1 thuis die die woorden niet kent...

4. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Ik weet niet of het ooit goed kan komen.

Ik zelf heb zoiets van, voor de kinderen wil ik alles wel opzij zetten. En dan neem ik zijn broer er wel bij met al zijn rariteiten, zal alleen nooit meer close met hem worden zoals dat vroeger wel was (dacht ik).

Voor mijn man ligt het anders. De mensen die het dichtste bij je staan (het is zijn eeneiige tweelingbroer) kunnen je het diepste raken. In die ruzie heeft zijn broer er alles aan gedaan om hem te kleineren en de grond in te trappen. Zijn vrouw was toen zwanger van de 1e en toen heeft hij gezegd dat hij blij was dat zijn kind hem (mijn man dus) nooit zou leren kennen.

Hiermee heeft hij mijn man echt op zijn ziel en zijn hart getrapt. Mijn man laat de kinderen van zijn broer daardoor nog steeds niet toe in zijn hart want de 1e jaren heeft hij al gemist en het kan hem zo weer afgenomen worden.

Daarnaast spelen er ook nog allerlei dingen waardoor mijn man zoiets heeft van dat het dit keer niet weer zijn beurt moet zijn om het goed te maken. Nu is het de beurt aan zijn broer.

Maar ik heb zo'n vermoeden dat zijn broer dat in dit leven voorlopig nog niet gaat doen. Hij heeft nogal een groot ego om het zo maar te zeggen...

Ik baal er gewoon zo van. Ruben zijn 1e kerst was al niks doordat ik er niet van kon genieten. Was de 1e kerst zonder mijn vader en een paar dagen ervoor hadden we een kleine relatie crisses.
    Heb er niet eens foto's van.........kon alleen maar wachten tot het voorbij was en dan nu dit.

Bah, bah, bah....... :cry:

5. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Nou ik hou erover op hoor, het giet hier tenslotte om zwanger worden/zijn haha :)

wou dat we eens aan het aftellen konden beginnen pff

6. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @lilly: anders komen wij allemaal bij jou sint vieren, heb je gelijk een huis vol ;)
    En ja ik wordt ook ongeduldig, heb je je ei al gevonden denk je?

7. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    nou we zijn al door de buren uitgenodigd! DAar hebben we ook leuk contact mee en die hebben drie kids waar Ruben gek op is dus..............

Tja, heb ik mijn ei gevonden. Als ik een cyclus vvan 31 dagen heb moet ie een dezer dagn springen dus we gaan de komende dagen aan de klus en dan zullen we het wel zien..........

8. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Nou zie je helemaal niks om je zorgen over te maken ;)

En klusse dan maar! ;) op een vruchtbare maand :oops: :)

9. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    @justfem, thanx voor het luisteren eh oog :) :)
    Soms moet je iets ff kwijt zodat je het weer kunt relativeren.

10. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Oh en ik heb echt zin het klussen deze week!

Heb er een goed gevoel over! :) :)

11. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @liily: ja dat wil wel eens helpen als iemand anders wat over een situatie zegt ;), vind ik zelf ook altijd verhelderend.

Pfff... ging het net weer zo goed, helemaal geen zwangerschapskwaaltjes of iets wat daar aan te linken valt (dus ik dacht ik ga me niks inbeelden deze maand dan kan het alleen maar meevallen), krijg ik nu toch zere borsten :confused: :oops: , echt zo erg heb ik nog nooit gehad, zit ik dan op mijn werk :( en het voelt alsof mijn beha alles afkneld, en gelijk gaan mijn hersenen weer HCG registreren, zou het aan dit forum liggen :confused:

12. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Och jee.........die (.)(.) ook altijd.........
    Ik had het de laatste 2 rondes ook, met van die zere plekken erin en met mijn spiraal had ik dat nooit dus vroeg me ook steeds af of het iets was :rolleyes:

Maar denk dat het bij mij dus iets te maken heeft met de tijd NA mijn ei of zo........ zit nu dus weer met smart op die pijnlijke plekken te wachten als teken dat mijn ei dus geweest is :) :)

Maar verder ben ik erook helemaal niet mee bezig :oops:

13. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Het stomme is dat ik aan de ene kant denk oh maar dat heb ik vast altijd al hahaha maar ik krijg dan spontaan geheugenverlies en denk vorige maand had ik dat niet, toch?! :) :) :) :) Volgens mij leidden we allemaal aan de zwanger wordt gekte en is het nog besmettelijk ook :confused: :p

14. veertje

veertje Fanatiek lid

Zo net ff met stijn wezen sintmaarten lopen en hij vond het echt helemaal geweldig.
    Hij ligt in bed nu en ik hoorde hem net zeggen dat hij nog buiten wil lopen :D
    We zijn ff met hem naar de buren geweest en naar de opa's en oma's, helaas had hij onderweg in de auto in zijn broek geplast van de indrukken denk ik aangezien hij al 2 weken helemaal droog is, volgende keer bij zulke dingen ff een luierbroekje om doen :D
    Staan overigens foto's op zijn site.

Mijn mannetje gaat toch proberen om vrijdag mee te kunnen naar het ziekenhuis, zal wel fijn zijn :D

15. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Pfff.. loopt erg hard hier, kan niet iedereen bijhouden!

Hier nog geen :evil: dus dat gaat de goeie kant op! Heb net besloten dat we vrijdagochtend willen gaan testen! \:D/

16. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.064
    3.859
    113
    @Justfem, ik hoop dat lichaam je inderdaad wilt vertellen dat je zwanger bent en er binnenkort een vette streep op je test staat!
    @Lilly, mooi dat je er een goed gevoel over hebt. Toen ik zwanger werd van Robin dacht ik ook precies die keer, deze maand gaat het lukken, niet eens een opgelegde gedachte, maar zo voelde het helemaal en dat had ik daarvoor niet gehad (5e ronde).
    @Veertje, wat een leuke foto's! Als kind vond ik het ook altijd zo leuk, maar hier in de regio doet niemand eraan. Wel jammer.

Mijn misselijkheid is de laatste 2 dagen weer weg, ga ik me gelijk weer afvragen of dat wel een goed teken is :( , maar ja, zo is er natuurlijk altijd wat.

17. veertje

veertje Fanatiek lid

Spannend andi

18. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    @veertje, hopen dat het lukt! Hier ook ff sintmaarten gelopen.......tenminste...ik liep met de lampion en Ruben rende als een speer de straat door! Waarschijnlijk gewoon intens gelukkig dat ie eindelijk naar buiten mocht :) :) Hele dag binnen gezeten met dit rotweer :(

Dus weinig snoep maar wel erg gelachen :) :)

@justfem, je weet het gewoon nooit met die klachten. Het kan zowel op een zwangerschap als op :evil: :evil: duiden dus het is altijd maar afwachten op die NOD......

@andi........spannend! Echt dan pas? :rolleyes: :rolleyes:

@jo, idd en zo is er altijd wat. Ik kan me het nog herinneren van Ruben. Eerst zit je te wachten op die NOD, dan de dag dat je gaat testen......dan wacht je op die 1e echo......dan tot de 12 weken voorbij zijn! Nu mag je eindelijk juichen :D Toen naar de 20 weken echo toeleven.....toen naar de pretecho en toen naar de 37 weken, dan mag je thuisbevallen, hoera! En dan wachten op die bevalling.........pffffffff wat doen we onszelf aan? Maar ja, dat is nou eenmaal zo met de mooie dingen in het leven he :D

Nou ik ga mijn laatste wijntje drinken want na vanavond word ik zwanger! Hoera! :) :)

19. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Lilly, ja, echt dan pas! Dan ben ik 1 dag overtijd, vind ik wel mooi! ;)

20. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Lilly, veel plezier vanavond. :p
    Wat een k*t reden van je schoonloeder.
    Van mij had het al helemaal niet meet gehoeven...
    Dat ze daar de kleine mee heeft maakt haar dus niets uit.
    Jammer hoor maar dan niet.
    Bij de buren zal het vast veel gezelliger zijn. :)

Marlieke, mooie foto. :D

Hier ook nog 4 nachtjes slapen...
    Spannend!
    Ik ga alvast naar boven, des te eerder gaan de dagen voorbij. ;)

Deel Deze Pagina