De hele dag heb ik geprobeerd een berichtje te posten, maar ik was een beetje (lees ONTZETTEND) druk op mijn werk. Voordeel is dat de tijd vliegt. Vanavond ook lekker op cursus geweest en zo meteen ga ik slapen... Hopen dat ik vannacht niet ongi word, zodat ik morgenvroeg kan testen; jaja, ik hou het nog steeds vol! @Marlieke; ik woon in Giesbeek... iets minder oostelijk en een snelweg zuidelijker (A12 ipv A1) Wat een verhaal die brand; is het allemaal goed afgelopen? Wat een schatje die Marciano! (Leuke naam, past wel bij Thiago) Hahaha @Lilly; het klinkt alsof je schoonouders ook willen dat het weer goed komt. Kunnen zij niet bemiddelen? Alhoewel de buren natuurlijk ook erg gezellig kunnen zijn! En je weet wat ze zeggen; beter een goede buur dan een verre vriend! Goed die positieve instelling van het laatste wijntje! Geniet ervan! @ll; ik hoop dat het zwanger zijn besmettelijk is! Morgen kan ik in ieder geval wat mijzelf betreft uitsluitsel geven. Slaap lekker allemaal. Tot morgen.
Spannend Cimu en Andi, ik hoop het echt voor jullie! En voor de rest natuurlijk ook. @Lilly, wat een gedoe zeg met die familie. Echt balen. Maar erg fijn dat jullie leuke buren hebben. Zo wordt het vast veel gezelliger. Hier redelijk rustig. Hoofdpijn weer wat gezakt en nog niet ongesteld. Temp ook nog mooi hoog en zere borsten. Maar ja het is pas woensdag. Nog even geduld dus...... Hier verder rustig. Karlijn zit nog steeds in haar lastige fase (fase toch....? Dit duurt toch maar even?) Best lastig om met de Chinese nanny te overleggen hoe we dat aanpakken (of hoe ik wil dat ze dat aanpak). Ik moet wachten op nieuwe studieboeken uit NL en heb het dus even wat rustiger. Vrijdag wel naar het weeshuis hier (kindjes aandacht geven, best heftig vind ik altijd) en zondag een evenement dat ik organiseer om geld in te zamelen voor de lokale liefdadigheid. Ondertussen de winterkleren maar eens aan het uitpakken want het is hier nu in 1 keer best fris (18-20 graden) maar wel heerlijk, zonnetje erbij! Wat doe ik binnen! Oja m'n dochter ligt te slapen. Nog even deze: Karlijn is de grootste fan.
Goedemorgen dames, Ik dacht ik zal jullie niet te lang in spanning houden en de testresultaten maar meteen delen; Voor de ClearBlue kenners; Dikke PLUS! Yes, yes, yes! Op naar de volgende positieve tester!
Van harte, super meid. Wat een fantastisch nieuws zo op de vroege ochtend. Nou dat was het wachten waard.
Cimu, fantastisch meid! Enne idd een leuke 2e naam voor bij Marciano. Maar we hebben al 2 namen paraat, 1 voor ene jongen en 1 voor een meisje.
Aan de zwangeren onder ons: beetje vies, maar hebben jullie ook last van behoorlijk veel afscheiding? Echt dat je het soms voelt lopen zeg maar?
@Cimu, dat is geweldig, gefeliciteerd ! Ik moet zo naar de orthodontist, het draad en de elastiekjes weer laten vervangen. Kan ik er weer een maandje tegenaan.
Aliki83 - 1ste Dinos 5jaar - nu in ronde 2 - NOD 13nov Andi - 1ste Gabriël 20 mnd - nu in ronde 4 - NOD 14 nov Anniek -1ste Kyana 19 maanden - nu in ronde 3- NOD 15 nov? Alieke - 1ste Loïs 10 maanden - ronde 2 - NOD 22 nov? Carla - 1ste Kyra 19 maanden - zwanger in ronde 1 Cimu27 - 1ste Thiago 2jaar- zwanger in ronde 8 Djezelf -1ste Jonathan - 21 maanden- nu in ronde 9 - NOD 30-11 Funny -1ste Dylan 2.5 jaar - zwanger in ronde 10 Jo79 - 1ste dochtertje 1 jaar - zwanger in rond 2 Justfem -1ste meisje Noa 7 jr - nu in ronde 2 - NOD 19 nov. Kaatjesmam -1ste Karlijn 20 maanden - nu in ronde 11 - NOD 15 nov Knuf -1ste Daphne 20 maanden - Nu in ronde ? - NOD ? Lauraatje- 1ste Danisha 1,5 jaar - nu in ronde 3 - NOD 27 okt Layla -1ste zoon 26 mnd - begint in december Lilly -1ste Ruben, 1.5 jaar - nu in ronde 3 - NOD 26 nov Mandy1 -1e Noa 1,5 jaar - zwanger in ronde 1 Marieke81 - 1e Cas 10 mnd - nu in ronde 1 - NOD 14/11? Marlieke-1ste Marciano 16 mnd - Zwanger in ronde 12. Mystic sun -1ste Anouk 8 jaar - nu in ronde 1 - NOD 27 september. Patje- 1ste Femke 17 maand - 16-6-09 uitgerekend en zwanger in ronde 4. Runner - 1e Ruben 20 mnd -nu in ronde 2 - NOD 14 nov Veertje -1ste Stijn 21 mnd - ronde 9 - NOD geen idee Velobabe - 1ste Keano 15 mnd - nu in ronde 4 - NOD 26 nov? Verena87- 1ste Dayenne 9mnd - officieel ronde 1 - NOD onbekend Zomaar - 1ste Noah 11 mnd - ronde 4 - NOD onbekend Positieve gedachte van deze maand NOVEMBER BABY BOOM MAAND Test dagen: 12 nov- Cimu 27 15 nov-Aliki83 15 nov - Anniek 15 nov - Kaatjesmam 15 nov- Runner 19 nov - Justfem 21 nov - Andi 26 nov - Lilly 30 nov - Djezelf
Ok ik baal dus als een stekker...... Ik dacht ik check nog ff die calculator. Heb ik het dus verkeerd opgeschreven. En we hebben dus 1 dag niet geklust, afgelopen maandag en volgens de calc was dat nou net de meest vruchtbare dag. Gisteren eisprong Ik dacht vandaag eisprong GVD. Straks hebben we hem toch nog gemist Gatverdamme. Hoop dat ik deze maand een iets kortere of iets langere cylcus heb.
@lilly: dat had ik afgelopen maand, ik voel met je mee, soms kan je idd beter niet die calculator checken... maar ik heb gelezen dat je als je 3 dagen voor je eisprong hebt geklust je ook nog kans hebt, zal voor je duimen dat het toch positief uitpakt
Thanx justfem......nou we hebben zondag nog geklust dus hebben zowiezo wel kans maar goed.......we hebben ZO VEEL geklust en dan net die ene dag niet grrrrrrrrr En zekerhied over mijn cyclus heb ik ook niet natuurlijk, deze berekening is gebasseerd op 31 dagen maar voor hetzelfde geld issie deze maand 29 of 32 dagen en dan zitten we hoe dan ook goed Gaat gewoon goed komen hoor. Deze maand is het raak!
ben ik ook weer ff CIMU wawie gefeliciteerdddd joepie marlieke ik weet nog niet of ik zwanger ben maar ik had dat afgelopen paar dagen en dat was nogal irritant lilly echt rottig dat gebeuren met sinterklaas! maar gelukkig nu door de buren uitgenodigd... wbt het klussen... nou dt zit toch wel goed. zeker als je om te dag klust! je weet namelijk nooit wanneer je ei springt en dat goddelijk spul hahahaha van drumpapa blijft lang goed hoor! 8) nog ff wachtdn...... maar wil steeds een test doennnnn
Dat kan ik me voorstellen Anniek! Ik duim voor je hoor, nog 3 daagjes geduld! Schiet de badkamer al op?