Andi, jij ook al... Dat was niet de bedoeling! Ik schaam me diep maar als mijn cyclus weer het zelfde blijft word toch de 14e mijn NOD. Nu ga ik mezelf niet meer verbeteren hoor! Lilly, jammer hoor van je schoonouders. Hoop dat jullie toch een leuke sint viering krijgen met de buren. Laat je schoonouders lekker de bout hachelen. (zou mijn vriend zeggen ) Jo, dat zou helemaal top zijn! Jij veel plezier op de bank met je frummeltje.
@Cimu: Gefeliciteerd! @Runner: Balen zeg bah! Succes in de volgende ronde Wel super van je cyclus, dat houd in dat je meer kansen hebt in 1 jaar @Andi: Ook en balen, maar liever zo dan eerst 26 nega testen! Succes in de volgende ronde @Marlieke: Ik ken dat waterige witte afscheiding ook van mijn zwangerschappen, hoorde er bij mij (helaas) echt bij. @Lilly: Pfffff :x schoonloeders bah bah bah......! Maar geniet van je avondje (enne hun weten echt niet wat ze missen!) doe maar roze met bubbels op 5dec en een jip en janneke champagne @All, heb niet alles preciesjes terug gelezen dus SORRY als ik je vergeten ben Ik ben weer in de klus fase gekomen en ik heb de belissing genomen dat het deze maand echt moet..... Dus zien jullie buiten een histirische naakte vent rennen die heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard gilt dan is dat waarschijnlijk die van mij..... (of die van justfem ) Justfem heeft mij deze maand weer zwanger gependeld hihi Voor alle binnekort testers toi toi toi!
Hallo dames, Ik val ook weer even binnen..ben een paar dagen niet geweest. Heb het ontzettend druk gehad in het weekend en op m'n werk. Ik heb het een en ander geprobeerd terug te lezen, maar er is niet veel blijven hangen ben ik b ang... Cimu gefeliciteerd! Lilly he bah wat een gedoe met je schoonouders... Zomaar, snap goed dat het moeilijk is om alle verhalen hier te lezen, sterkte met alles. enne klus ze!
O ja Justfem wil jij de lijst aanpassen voor mij, Ronde 4, Noah 1 jaar en NOD pfffff laten we in eerste instantie uitgaan van 4 december (zeg niet dat ik dan test omdat het allemaal zo onzeker is) maar dan ben ik uitgegaan van een cyclus van 29 dagen..... alhoewel volgen jou mijn nod pas op 13 december zal zijn...... ben benieuwd of je weer gelijk gaat krijgen!
@Justfem, als je dan toch bezig bent, zou je achter mijn naam bij rond een e kunnen zetten, er staat nu rond i.p.v. ronde...lekker zeikerig. Rond word ik hopelijk vanzelf de komende maanden. Ben mijn stem kwijt, af en toe komen er eens wat rare klanken of delen van woorden uit. Wat irritant, maar goed, wel lekker rustig voor mijn man en Robin . @Alle klussers, succes!
@alle klussers: Heel veel succes! @all die ongi zijn geworden: Dikke knuf. Ik kom hier niet zo heel veel, maar dat komt omdat ik er druk ben en erg lui/moe, heb nergens zin in.....komt wel weer, maar voel me nu gewoon ff niet mezelf. Ik probeer alees een beetje mee te lezen hier, maar neem niks in me op. Alles gaat verder goed hier. Sorry voor het geklaag maar over een paar weken ben ik wel weer wat actiever.
@Andi, dikke knuffel meid! @Jo, goed idee, laten we van december een knal-feest-maand maken! @Zomaar, klus ze! @Patje, doe maar lekker rustig aan meid!
Goedemorgen allemaal! Hier zijn we in de 'we wachten maar klussen nog wel voor de zekerheid" fase terecht gekomen. Ben zooo benieuwd of ik weer een cyclus van 31 dagen zal hebben of............ @zomaar, heel goed! Deze maand gaat het lukken en die vent van jou gaat maar goed zijn best doen! Een rondje naakt buiten rennen is alleen maar goed voor de weerstand en conditie! @runner, de bout hachelen Nou ik ga het grut hier maar eens vermaken......misschien ff rondje lopen of zo ff luchtten
Aliki83 - 1ste Dinos 5jaar - nu in ronde 3 - NOD 15 dec Andi - 1ste Gabriël 20 mnd - nu in ronde 5 - NOD 14 dec Anniek -1ste Kyana 19 maanden - nu in ronde 3- NOD 15 nov? Alieke - 1ste Loïs 10 maanden - ronde 2 - NOD 22 nov? Carla - 1ste Kyra 19 maanden - zwanger in ronde 1 Cimu27 - 1ste Thiago 2jaar- zwanger in ronde 8 Djezelf -1ste Jonathan - 21 maanden- nu in ronde 9 - NOD 30 nov Funny -1ste Dylan 2.5 jaar - zwanger in ronde 10 Jo79 - 1ste dochtertje 1 jaar - zwanger in ronde 2 Justfem -1ste meisje Noa 7 jr - nu in ronde 2 - NOD 19 nov. Kaatjesmam -1ste Karlijn 20 maanden - nu in ronde 11 - NOD 15 nov Knuf -1ste Daphne 20 maanden - Nu in ronde ? - NOD ? Lauraatje- 1ste Danisha 1,5 jaar - nu in ronde 3 - NOD 27 okt Layla -1ste zoon 26 mnd - begint in december Lilly -1ste Ruben, 1.5 jaar - nu in ronde 3 - NOD 26 nov Mandy1 -1e Noa 1,5 jaar - zwanger in ronde 1 Marieke81 - 1e Cas 10 mnd - nu in ronde 1 - NOD 14/11? Marlieke-1ste Marciano 16 mnd - Zwanger in ronde 12. Mystic sun -1ste Anouk 8 jaar - nu in ronde 1 - NOD 27 september. Patje- 1ste Femke 17 maand - 16-6-09 uitgerekend en zwanger in ronde 4. Runner - 1e Ruben 20 mnd -nu in ronde 3 - NOD 14 dec Veertje -1ste Stijn 21 mnd - ronde 9 - NOD onbekend Velobabe - 1ste Keano 15 mnd - nu in ronde 4 - NOD 26 nov? Verena87- 1ste Dayenne 9mnd - officieel ronde 1 - NOD onbekend Zomaar - 1ste Noah 1 jaar - ronde 4 - NOD 4 dec Positieve gedachte van deze maand NOVEMBER BABY BOOM MAAND Test dagen: 15 nov - Anniek 15 nov - Kaatjesmam 19 nov - Justfem 26 nov - Lilly 30 nov - Djezelf 4 dec - Zomaar 14 dec - Runner 14 dec - Andi 15 dec - Aliki83
Hier begint het spannend te worden. Nog niet ongesteld en het ene moment weet ik zeker dat ik zwanger ben en het andere moment weer zeker van niet. Schiet echt niet op. Misschien dat ik er morgen een Chinese 50 cent test tegenaan gooi. Geen idee hoe gevoelig die dingen zijn.... ik zag trouwens gisteren in de winkel ook een test die nog goedkoper was maar alleen van die papiertjes. Die moet je dan dopen in een bakje. tja meer heb je eigenlijk niet nodig. Toch maar de "luxe" variant gekocht.
Heey meiden. Ff snel een kort berichtje van mij. Mijn mannetje heeft gisteren aan zijn leidinggevende uitgelegd dat we bezig zijn voor een 2de en dat we nu voor onderzoeken in het ziekenhuis lopen en hij toonde heel erg veel begrip. Mijn vriend is zelf teamleider dus kan niet zomaar weg maar hij heeft wel de vrijheid om weg te gaan als het kan zonder uitleg te geven dus hij heeft wat functiegesprekken van morgenochtend verplaatst en dus kan hij mee naar het ziekenhuis
Hey daar ben ik ook weer even... Zou nog vertellen van de JGB was leuk! Derek Ogilvie ontmoet, leuke dingen gekocht, lekker gegeten bij de La PLace gezellig! @Zomaar Heel veel geluk deze ronde! @Cimu Gefeliciteerd @Patje Zwanger zijn kost een hoop energie @Lilly Familie Verder weet ik het nu al niet meer O, ja @Runner Balen zeg. Volgende keer raak! Wij zijn deze maand in topvorm. Als het nu niet lukt, grr. Oei, Keano zit in de gilfase, is toch een fase, hihi.
@ll ik heb de lijst weer aangepast, check zelf even of je gegevens nu kloppen, misschien dat ik over iets heen gelezen heb. @lilly: dat met je schoonouders moeten jullie gewoon ff laten rusten, daar waar jij er een rot gevoel aan over houdt, zullen zij dat ook hebben. Je hebt een super leuk alternatief en ws is het daar ook veel gezelliger dan dat jullie allemaal met een rot gevoel zitten als de hele familie bij elkaar is En met al dat geklus deze maand, ga jij straks helemaal voor roze! @zomaar: klusse maar , en geen kwestie van mogen deze maand voor die 'kloon' maar moeten he @andi: vervelend meid, volgende ronde op roze en lekker chocolade taart eten nu en nog een paar laatste wijntjes voor het niet meer kan volgende maand @runner: weet je het nu zeker je NOD Ik blijf niet verander he @patje: doe lekker rustig aan @jo: wat ben jij een zeikerd zeg die ene letter , heb het aangepast hoor, en hopelijk heb je je stem gauw weer gevonden @marieke81: spannend! Ik zal voor je duimen [-o< Hier is de PMS weer verdwenen, zie alles weer wat rooskleuriger , 't maakt me momenteel ook niet meer zoveel uit of de ongi komt of niet (zeg ik vandaag misschien denk ik er morgen weer anders over).
@veertje: fijn dat je mannetje tocch mee kan, is toch veel fijner om zulke dingen samen te kunnen doen @velobabe: Ik heb Derek ook eens ontmoet ik vond het echt een leuke en aparte man, wat heb je zoal gekocht? Als jullie in topvorm zijn dat is het vast roze voor je op de lijst!
@veertje; wat fijn zeg dat hij meekan. Heel slim om het te vertellen. @justfem; je hebt het maar druk met ons. pendelen, lijsten aanpassen....dat wordt nog wat als je straks zwanger bent (over een paar dagen toch?)
@kaatjesmam: spannend voor jou zeg! Ik duim voor je... 't is gewoon raak natuurlijk, ook voor mij voor mij duurt nog 6 dagen of ongi komt eerder dat kan natuurlijk ook. En wat betreft bij jou lastig altijd of je al moet testen, maar ja aan de andere kant als ie nu nega is heb je gewoon te vroeg getest
@kaatjesman, spannend!nog maar twee daagjes. @justfem, meis ik hoop het zo voor je Hier nog geen maar wel het gevoel dat ze gaan komen. Vanmorgen toch stiekem getest maar harstikke negatief Ik moet eigenlijk niet zeuren want dit is weer mijn eeste keer na mk dus moet al blij zijn als mijn cyclus normaal verloopt(lees,ik baal natiuurlijk als een stekker) Mijn mannetje is ook zo lekker positief, nee hoor schat denk echt niet dat je zwnger bent. Ik: waar baseer je dat dan op? Hij: nou gewoon dat denk ik. Kortom fijn zo'n vent die lekker dat soort dingen gaat zeggen, kan ik nu helemaal niet tegen. Ik blijf positief, met Cas heb ik ook pas een week na nod positief getest, en anders volgende keer beter Sorry voor mijn gezeur
Nou, effe 24 uur niet gekeken en meteen weer 2 pagina's bij te lezen. Ik moet toch echt vaker kijken! Voor alle ongi-dames; balen zeg! Hopen dat jullie leuk sinterklaar of kerstcadeau mogen ontvangen en het nieuwe jaar ook nog positief kunnen beginnen! Voor de aankomende testers; spannend! Ik ga voor jullie duimen! Kaatjesmam... ik vind het zo spannend... 50 ct voor een test... tsja, wat zal ik ervan zeggen? Is alles bij jullie zoveel goedkoper? Ik moet toch maar eens wat vaker een kijkje nemen.
he meiden, was weer een paar dagenm niet, maar moest weer werken, vandaar! 11 november was geweldig! Jonathan bleek het nog beter door te hebben dan ik dacht. Bij alle buren zong hij heel prachtig: elfe emmer isse dag dagge lichje Nou helemaal prachtig toch! (hoezo trots!) @kaatjesmam; lijkt me wel lastig om in het chinees duidelik te moeten maken hoe je de opvoeding van je kind wil hebben. Is het al wat gelukt? @marieke: Balen van die nega test! Maar zoals je zegt er is nog hoop! En zo'n vent helpt niet idd, herkan het van die van mij. Het zou leuker zijn als ze zeggen; "wat zie je er anders uit, je lijkt wel zwanger" (en dan moet je dus ook zwanger zijn he! ) Veel meiden die al bijna kunnen testen zie ik, Justfem, kaatjesmama, marieke81...wie mis ik nou nog? Maar toch ook een paar die weer ongi zijn! Getver...baal met jullie mee hoor! Hier ben ik weer met ovulatietesten begonnen om mijn ei op te sporen. Vermoed dat hij zo rond de 15e zal zijn. Intocht van de sint en van mijn ei dan toch! Jonathan blijft die avond mooi bij oma logeren, dus gaan wij hier maar een miljoen keer klussen.... @veertje: wat fijn dat je ventje mee kan! Voeolt toch een stuk prettiger als je met zijn tweeen kan gaan! Succes hoop op goed nieuws voor je! nou dat was het weer ff, Ben er vanavond weer, nu eerst ff schoonmaken (pfff wat kunnen een hond en twee katten en een kind en een kerel toch veel vuiligheid in je huis verzamelen!~)