@marieke81: hier heb ik ook zo'n man die positief meedenkt... not!, Hij vind dat ik veel te ongeduldig ben... aach ja mannen zullen dat wel nooit aan voelen zoals wij vrouwen, ik zal ook voor je duimen dat je gevoel ernaast zit
Cimu: 2 pagina's in 24 uur is MEGA rustig sosm schrijven we er op een avondje al rustig een stuk of 6..... Dat ligt er een beetje aan wie er online zijn en wat voor een bui we hebben @Veertje: OOOOOh GEWELDIG! Wat super fijn voor je dat hij mee kan! @Kaatjes mama, pffff bij 50 cent zou ik elke dag vanaf de eisprong testen @Marieke: Zeg niks, alleen mannen PFFFFFFFFFFFFF @Velobabe: Klinkt inderdaad als dat het erg gezellie was! Leuk hoor! Enne had je niet aan derek kunnen vragen of er een zieltje IN je buik zit @Justfem: Euhmmmm wat was de slogan ook alweer.... Je moet je laten nemen en zaad moet je dan geven? Zoiets toch van het is geven en nemen... (alleen dan nemen en geven natuurlijk ) @Anniekje: enne enne enne? Hoe voel jij je vandaag.... nog even spannend! @LILLY: Komop waar ben je er zitten mensen te "klagen" over 2 pagina's in 24 uur... dat kunnen wij beter toch? hihi Ik,... ikke ben me alweer mentaal aan het voorbereiden om mijn vent te bespringen vanavond en eventueel vast te binden en te blindoeken en een appel in zijn mond te duwen als hij weigert... (denkt er namelijk nu al aan dat manlief vannacht pas om 2 uur naar bed kwam en er om7 weer uit moest.... dus ja zal wel moe zijn.... MAAR ik had hem gewaarschuwd )
@Marieke & Justfem, Ik heb het er "gewoon" niet over met mijn vent hihi kan hij ook niets doms zeggen Ik praat alleen nog maar met hem als ik een posi test heb
goedemiddag kleine man naar kinderdagverblijf en ik aan het werk in plaats van morge dan kunne we lekker dominoday kijken mannetje is verplicht morge te werken en eet niet eens fatsoenlijk maar ja meiden allemaal veel geluk met testen
@cimu: die 2 pagina's in 24-uur is juist een diepte punt voor ons topic @zomaar: ik zal op mijn werk een tegel laten drukken met de slogan en dan stuur ik er naar iedereen 1 op die nog zwanger moet raken, verplicht boven het bed hangen dan hihihi @djezelf: dus jij krijgt een ei van sinterklaas, ik dacht altijd dat de Paashaas alleen eieren uitdeelde Succes met klussen @lilly: wat ben je stil? Dat ben ik niet gewend van jou zelfs zomaar mist je
hallo dames gistere is mijn dochter op de badrand {bij me ouders} gevallen en heeft nu 3 tanden kapot, gisteren om 22uur nog naar de tandarts geweest maar ze doen er niks aan... even afwachten! arm ding kan haar tutje niet eens pakken! vreselijk {willen jukllie het hele verhaal moeten jullie ff bij de maartmama's kijken} hier is het verder nog steeds spannenddd werd net opeens super misselijk en nu vanuit het niks diarree... wil misschien morgenvroeg al testen maja dat is waarschijnlijk vragen om een nega test! zomaar ben blij dat je weer binnewipt!
@Anniek, Enne is het een lekker ding? Dan is ie van mij hahahaha Ohhhh ik denk echt dat je zwanger ben hoor anniek! Wat een zielig schaapje ohhhhh bah kreeg kippevel toen ik het las! Hoop dat ze er snel geen last meer van heeft! @Djezelf, ik denk dat hij dan misschien meer zijn best gaat doen tegeltjes! tegeltjes! tegeltjes! Maar hoop toch dat we ze allemaal niet meer nodig hebben! LILLY? Waar ben U?
pff heb het zweet op me kop staan... ging erachteraan joh! dat was me een lekker ding! wowie! die kon er wat van ennnuh ik hoop dat je gelijk hebt! .......... heb nog een lekker bericht... weet niet of ik dat alverteld had eigenlijk maar ben bij de reumatoloog geweest en zij verdenkt me van fybromyalgie. nou nu wil ik geen nega berichten meer! ik ga gewoon positief testen! goed plan he?
@Anniek, GROOT is ie hé!? Enne zover ik weet had je dat inderdaad al laten weten, of ik moet hele goede ingevingen over jou krijgen Wanneer weet je het eigenlijk definitief? LILLY VERDORIE WAAR BEN JE WAAR ZIT JE EN WAT DOE JE? Maak me zo'n zorgen lilly joehoe lilly JOEHOE!
@Zomaar, oh ja je hebt gelijk... ga het later misschien nog een keer proberen hey ik heb even veel berichten als mijn geboortejaar!
Vanavond ben ik niet van de partij, moet nu ff snel de stad in en daarna aan de klus voor het onderzoek voor morgen. Jullie horen morgen hoe het is gegaan
@zomaar: spammer oh nog gefeliciteerd met je aantal berichten hahahaa @lilly: je bent er echt niet he, stil hoor, of nog aan het bijklussen zeker? @veertje: klusse! en succes morgen in het ZH @anniek: als je al zulk nieuws gehad heb verdien je zeker een positieve test deze week.
He meiden, hier zijn de gekomen. Helaas manlief had gelijk Maar ja, op naar de volgende ronde. Positief blijven he. Voor alle meiden die nog gaan testen, ik ga voor jullie duimen. @justfem, doe mij aub zo'n tegel! Ik heb manlief net gebeld dat de er waren. Gelukkig reageerde hij wel lief, en zei dat het volgende ronde gewoon raak is. Met Cas was het ook in de derde ronde, dus we gaan er gewoon voor. Even voor de lijst, ik hou maar een cyclus aan van 31 dagen dus dan wordt mijn NOD 14 of 15 december. Meissie, ik ga voor jou in ieder geval ontzettend duimen. @zomaar, ik sluit me volledig bij je aan. Manlief gaat deze maand goed zijn best doen (wanneer ik dat wil ) en dan hoort hij vanzelf wel hoe of wat. Ik ga duimen dat het voor ons beide volgende maand raak is @veertje,succes morgen in het ZH