wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    ben aan werk belt me tante net had jullie wel verwacht maar ze nodigt nooit iemand uit dus niet aan gedacht ik zeg ja kan rond half tien komen ja zegt ze maar dan s je moeder en john er ik zeg ja maakt niet uit omda ruzie ermee heb

2. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    meiden probleem kleine gaat om 8uur naar bed tot s morgens nu wil ik m straks meenemen en dan gewoon elf uur bed doen me vriend vind da niet moeten doen om m mee te nemen maar ik zoiets van hy moet t toch leren wat zouden jullie doen

3. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    @wenneke, ik begrijp je verhaal niet helemaal, denk dat je erg snel hebt getiept :) Maar begrijp ik nou goed dat je vind dat je kindje moet leren om om elf uur 's avonds naar bed te gaan?

Het zou mijn keuze niet zijn. Maar he, iedereen is anders he. Hier gaat kindje in uiterlijke gevallen om 20.30 naar bed.

4. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    ja had snel getypt hahaha

nou kijk hy gaat nu naar bed en dan willen we m om half 9 effe een uur meenemen aangezien we m niet altijd by opa en oma kunne dumpen en hy moet toch leren dat ie wel vaker een keer wat later mee moet aangezien opa en oma niet altijd kunne

5. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Dat is ieder zijn eigen keuze ;)

Hier gaat Ruben of gewoon op bed bij iemand, of er is oppas OF we gaan niet. Ik persoonlijk zou nooit mijn kindje uit zijn bed trekken om een uurtje op de koffie te gaan bij iemand.

Maar nogmaals, het is JOUW kind en jouw leven, ik zeg het alleen omdat je er naar vraagt ;)

6. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    @marieke81: balen voor je, maar goed vol goede moet naar de volgende ronde, en ik denk dat ik idd die tegels maar maak en dan sturu ik er gewoon naar iedereen 1. Ik zal de lijst wel even aanpassen ;)

@wenneke: ik heb noa altijd meegenomen vroeger, desnoods bedje mee om daar te slapen, en dan gewoon laten slapen als ze moe was en anders bleef ze wakker en viel ze onderweg naar huis in slaap, legde haar in haar bedje en liet haar iets langer doorslapen. Ik ben er voorstander van dat het af en toe moet kunnen, niet te vaak, maar het is nou eenmaal zo dat ze als ze ouder worden ook weleens mee zullen moeten. Noa is altijd makkelijk als we nog eens laat weg moeten, mensen zeggen ook altijd dat ze haar zo'n makkelijk kind vinden ze kan overal slapen, ook al is er een feestje aan de gang. En het is toch gezellig dat ze mee kunnen, die kleintjes vinden dat zelf ook vaak geweldig ;) en als het echt niet gaat dan ga je toch weer wat vroeger weg?

7. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    ja maar we hebbe alleen me schoonouders die in huis komen en die zitte er nu al

kan wel ze campingbed meenemen maar ja we zien wel meschien da opa en oma wel uur langer wille blijven maar da moet me vriend zelf vragen

8. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    ja we hebbe m nog nooit meegehad dus we weten niet hoe ie reageert hy slaapt wel makkelijk in de auto en ik heb zoeits van we zulle het toch een keer moeten proberen

vriende van ons die kindere zyn 5 en byna 2 en die gaan overal mee heen van baby af aan haaha tot tien uur zelfs

9. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @lilly: hey daar ben je ! Zomaar was naar je op zoek geloof ik :)

@wenneke: ligt natuurlijk ook een beetje aan hoe ie reageert op een keer een ander ritme, maar dat ondervind je pas als je het een keer uitprobeert.

10. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    daarom dat gaan we nu uitproberen haha ben morge vry dus een slape loze nacht is dan niet erg

11. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Hallo allemaal,

kreeg hier net de politie aan de deur :confused:
    Ik schijn gezocht te worden :(: Ik ben zoek?

Nou ik ben gewoon hier hoor :) :)

Ok, voor wie echt willen weten waarom ik er niet was hier even een verslag van mijn dag, voor wie het niet interesseert, onderstaande overslaan ;)

8.00 uur: oppaskindje JAN word gedropt.
    9.00 uur: Ruben en JAN zitten elkaar in de weg. Ik moet kastje leeghalen en naar beneden zeulen want word om 11.00 uur opgehaald :(
    10.00 uur ik ga met kids naar buiten, rondje lopen voetballen :) Snel weer terug, moet om 11.00 thuis zijn ivm kastje.
    11.10: mevrouw belt, kan het niet vinden. Kids maken elkaar ondertussen af.

11.30, ikke naar boven met kids die moeten slapen.

12.15, mevrouw van kstje is er eindelijk, oppasbeebie PIET word gebracht en de hond wordt opgehaald. Dit alles gebeurt tegelijk en met dusdanig veel kabaal dat Ruben wakker is :confused:

12.45, rust is wedergekeerd maar Ruben kan niet meer slapen dus er maar uit. Ruben is vervelend tegen Piet. Duwt hem en pakt speelgoed af. Ik word weer boos en geef hem zelfs een tik, en dan voel ik me zo klote dat ik bijna ga janken :cry: :cry:

13.30, vriendinnen stellen mij gerust, ikke geen slechte moeder, gebeurt iedereen wel eens etc.

14.00, oppaskindje JAN word opgehaald. Lekker met moeder gebabbeld.

14.40 ik maak spullen klaar om zo met PIET en Ruben 2 kids van school te halen.

14.45, ik check nog even mijn mail :cry: Situatie met drumpapa en zijn ouders is compleet uit de hand gelopen. Komt er op neer dat ze hem de schuld geven van alles. Malief is er klaar mee en laat ze dit duidelijk weten.

15.00, we lopen eindelijk de deur uit.

15.20 op het nippertje haal ik kids op tijd op.
    We gaan nog ff naar de supermarkt.

16.15, Piet word onverwacht al opgehaald en moeder vraagt zich af of beebie soms gevallen is dinsdag want hij heeft buil op hoofd. Nou toen hier was nog niet, ik ga me afvragen of ik soms iets fout heb gedaan? Typisch vrouwen he..........

16.30, ik moet al gaan koken want we moeten op tijd eten.

18.00, Drumpapa gaat weg, laatste kids worden opgehaald, Ruben onder de douche en ff 1 op 1 aandacht van mama, die nog steeds wat goed te maken heeft :cry:

19.00, Ruben slaapt, ik moet de honden nog uitlaten.

19.30, ik zit eindelijk op de bank. Lees de mail van mijn schoonouders en begrijp mijn lief helemaal. En ik snap gewoon niet waarom ze hem zo willen kwetsen :( Ik heb zo'n lieve, aardige en eerlijke man......

19.45, ik tik een veel te lang berichtje op zwangerschapspagine waar niemand op zit te wachten :) :) :)

12. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    hahah meis kop op dat gebeurt iedereen wel is je hebt drukke dag achter de rug

meiden arrrrggghhhh ben aan diaree aan raken wort ik nu ziek :( hoop het niet
    erg lastig met klante helpen en wc renne

13. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Nou, ben er een middaggie niet kletsen jullie er op los.

Ik ben er weer en het is hier stil...........

mmmm....ga me toch afvragen of dat toeval is....... :rolleyes:

14. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    @anniek, wat sneu voor je meissie joh! Mijn oppaskindje is ook zijn 2 voortandjes kwijt. Kan ze nog wel slapen en eten en drinken?

@zomaar, poeh poeh!

@marieke, balen meis :cry: :cry:

15. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    hahah nee hoor het s al sinds avond zo rustig

16. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @lilly, ik ben er nog hoor ;), nou is zomaar er weer niet :confused: , hahahaha, wat een drukke dag heb je gehad, weet precies hoe je je voelt hoor na die tik, ik gaf noa de net een tik omdat ze boos werd en met dr handen in dr bord zat te graaien, was geen harde tik, maar dacht ook ff was dit nou nodig?! Vervelend dat je schoonouders zo lullig doen, is het nou opeens weer allemaal de schuld van hem, kennen ze het principe niet dat er waar er 2 vechten 2 schuld hebben?

@zomaar: hey moeten we nou ook op jou de politie afsturen :) :p

17. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Ja heb de politie gelijk maar doorgestuurd!

ZOMAAR WAAR ZIT JE?

18. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Oh nee mijn dochter wil ff een spelletje doen op de laptop, is mijn mannetje er niet, is zij het wel die de laptop wil :eek: Nou ja ze mag even 10 minuten en dan is het dr bedtijd, en is de laptop weer helemaal van mij :)

19. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.067
    3.861
    113
    Zoooo, dagenlang is het hier stil en opeens is iedereen weer aan het kletsen.
    @Anniek, zielig voor je kleine meid!
    @Lilly, wat handig zo'n verslag, we zijn weer helemaal bij.

Ik heb weinig boeiends meegemaakt vandaag.

20. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    BOE

Deel Deze Pagina