Wenneke: ik zou er ook niet voor kiezen om een klein mannetje zo lang op te houden zou niet SLIM zijn als je dan de hele nacht met een huilend kindje zit... enne jij aan de diarree dus ZIEK dus lekker thuis blijven....!
nou er is weer flink gekletst hier! oh nee het is de spam van zomaar. @anniek: getver dat is flink schrikken zeg. Is volgens mij het ergste wat er is, je kindje zo'n pijn zien lijden, en er niets tegen kunnen doen. Geef d'r maar een dikke knuffel! @lilly; ben blij dat we nu weer weten hoe jouw dag gegaan is! (ennuh jij bent geen slechte moeder hoor! die indruk krijg ik in ieder geval niet van je!) Oh over slechte moeders gesproken..... Morgen heb ik het gesprek met de overbuurvrouw, kan ik haar gaan vertellen dat ik die AMK melding heb gedaan.. Pfoeh vind het wel spannend hoor. Oh en nog geen sint-ei hier.
@djezelf, waarom zou je dat moeten zeggen? Hoeft zij toch niet te weten? Ok, ik ga jullie ff spammen!
Als jij hier zou zijn Als jij nu hier zou zijn Dan was het nooit meer koud De zon zou altijd schijnen En in haar warme stralen Zouden al mijn zorgen verdwijnen Als jij nu hier zou zijn Dan zou ik naar je kijken De dag zou overgaan in nacht Maar ik zou het niet eens merken Want jij bent waar ik op heb gewacht Als jij nu hier zou zijn Dan zou ik voor je zingen Liedjes die echt niemand kent Over hoe je de wereld hebt veranderd Gewoon door te zijn wie je bent Als jij nu hier zou zijn Dan was mijn leven zo compleet En ik een dolgelukkige vrouw Want dan pas zou ik je kunnen zeggen Lief kindje, ik hou zoveel van jou Kus mama
@Lilly: Oooooh heel apart MOOOOOOOI Moooooooi Mooooooi! Heb er eigenlijk maar één woord voor en dat is eeeeuuuuuh mooi!
@justfem, zijn die 10 minuten nou nog niet om? @djezlef, bedankt nog voor die lieve opmerking. @veertje, heel veel succes morgen. Ik hoop dat jullie gelijk antwoorden krijgen! Er wordt hier iig druk voor je geduimd.