All Woman, ook voor jou een dikke felicitatie! Geweldig hoor. Nu word ik wel een beetje ongeduldig hoor met al dit blijde nieuws. Mijn tijd komt vast wel, daar heb ik wel vertrouwen in, maar ikke wil ook NU . Pim
Ik heb alleen in het begin een keertje gepost, daarna niet meer. Ben de laatste tijd weer mee aan het lezen en dacht laat ik ook eens wat posten. We zitten nu helaas al weer in ronde 11. Temperatuur al een tijdje en de vorige ronde heb ik voor het eerst ovulatietesten gebruikt. Ik wacht deze en de volgende ronde nog af en dan zijn we een jaar bezig en wil ik naar de HA. Bij de eerste was het na 3 maanden raak. Vind het van de ene kant niet erg dat het niet meteen raak was, want dan was ik nu al weer bevallen en dat zou ik nu toch wel erg druk hebben gevonden. Maar nu mag het onderhand wel eens een keertje raak zijn. Gefeliciteerd voor de zwangeren. @pim: we lopen een beetje gelijk met de cyclus, vandaag is dag 5 voor mij.
Ha Nynke. Jij bent toch een december 2006 mama? Ik ben een november 2006 mama. Ik las ook wel eens bij de decembermama's mee. We lopen idd bijna gelijk op. Weer aan het werk binnenkort dus..... ! Ik heb dat ook hoor. Aan de ene kant het enorme verlangen naar een tweede kindje, maar aan de andere kant ook wel het gevoel dat het prima is als het nog even duurt. Het is idd erg druk als je twee kids dicht op elkaar hebt. Persoonlijk lijkt zo'n 2,5 jaar verschil me perfect. Dus dan heb ik nog wel even. Maar ja aan de andere kant het gevoel van Nu NU NU he. Ik vind het niet gek hoor dat je naar de ha gaat als je een jaar bezig bent. Zeker indien je van de 1e snel zwanger was. Zo had mijn moeder een wondje op haar baarmoeder gekregen na de bevalling van mijn zus. Dit bemoeilijke het zwanger worden, naar later bleek. Toen dit was verholpen was het zo raak. Het kan aan zoveel dingen liggen en dan is het fijn om daar eens met je ha over te praten. Pim
he all woman. gefeliciteerd. super zeg. en snel de anderen ook he. @ pim: ik heb altijd het gevoel van het is wel goed als het nog even duurt, maar als ik dan maar weet dat het lukt. maar ja, dat is juist zo moeilijk.
Goeiemiddag! Hoe is het met iedereen? Hier alles prima! Voel me het zelfde als normaal. Ik denk dat ik woensdag ga testen, tenminste, als ik dan nog niet ongesteld ben geworden. Ik hoop dat ik het deze keer wel ga volhouden tot ná mijn NOD. Jooze, wanneer ga jij eventueel testen? Groetjes en een goed weekend allemaal!
Weet zo goed wat jullie bedoelen... Ben 2x binnen een mnd zwanger geraakt en nu zit ik alweer in ronde 6! De verloskundige kan niks doen moet dus eerst naar de huisarts (misschien is er iets van die miskraam blijven zitten). Maar aan de andere kant heb ik zo iets van : 'ronde 6 valt toch wel mee .... ' . Heb geen haast, zeker niet nu Dylan heel slecht slaapt! Maar wil het toch NU! hihi. He Dorito, kan ik die ovulatietesten niet van je overnemen? hihi! M'n vriendin neemt ze volgende week mee uit Amerika, tja proberen waard, toch? Hoe voel je je? Veel zwangerschapskwaaltjes! Succes iedereen (voor degene die nog druk bezig zijn) en andere Gefeliciteerd!
Hi Happy Luna, Kon niet wachten had mega last van mijn bekken en (.)(.).. Daarnaast is dit direct na mijn miskraam dus wist ik niet echt zeker wanneer mijn NOD is. Nou heb ik net een test gedaan en ZWANGER... Kan het nog niet geloven dus doe morgen ochtend weer een test.. en dan maar hopen op 3x is scheepsrecht.. Na 2 miskramen ben ik toch een beetje bang geworden. Eigenlijk al spijt van het te vroeg testen nu heb ik eigenlijk nog meer onzekerheid.. Ook voor de rest good luck! Groetjes Jooze
Oh Jooze, dat is geweldig! Wil de pret niet drukken, maar weet je zeker dat het geen hormonen van de vorige keer zijn? In ieder geval gefeliciteerd, geniet ervan!
Hallo allemaal! Ik moet nog veel terug lezen maar wil iig de gene die zwanger zijn van harte feliciteren Ons weekje weg was erg gezellig, Stijn had alleen de hele week ligte koorts maar we weten nog steeds niet waardoor dat komt, als het over een week nog zo is dan gaat de dokter verder kijken. We gaan over 6 weekjes nog een midweekje weg want we hebben een midweekje gewonnen met de bingo daar op het park Groetjes Veertje
Jooze, GEFELICITEERD! \/ \/ Ik ga echt duimen voor je dat het allemaal goed blijft gaan! Probeer er ook van te genieten hoor! Hahahahaha, te gek zeg, jij hebt je aan de afspraak gehouden, nu ik nog.....
Hi, @ Maryloes, bedankt dat je het zegt en nee ik denk het niet heb een negatieve test gedaan net voor of na mijn controle echo, ook bij de echo zag alles er goed uit en leeg uit (de baarmoeder dan). Dus tja geen oude hormonen dus (denk ik ) maar echt zeker ben ik pas als ik een kloppende garnaal op de monitor zie @ Happy luna, Ja ben mega blij, jij houd je ook aan de afspraak hé! Nog een paar daagjes! Groetjes Jooze
nou meiden deze maand ben ik niet zwanger want ik heb gistere avond een beetje bloed verlies gehad en misschien dat me ongie vandaag op gang komt gr sandra
Super Jooze, dan kan het dat gelukkig niet zijn! Inderdaad snel je banner aanpassen. Vertrouw erop dat het dit keer allemaal goed gaat! @veertje, lekker van jullie weekje weg! Jammer dat Stijn koorts had, maar hopelijk is hij snel weer opgeknapt! Leuk dat jullie een midweekje hebben gewonnen, waar gaan jullie naar toe? @queensan, jammer meid...hopelijk de volgende ronde wel goed nieuws! Wij gaan straks met Milan naar de kinderboerderij, hij is nu al helemaal hyper
Nou Dames, Ik begin het te geloven vanochtend nog een test gedaan en weer zwanger... Hoop dat het waar is, en dat het goed is.. Enne mijn Banner is goedgekeurd. Voor de rest mega veel succes! Jooze
- Queensan; hè bah, balen zeg. Sterkte, en op maar weer naar een nieuwe ronde. Nooit leuk die eerste dag van de ongesteldheid. - Maryloes; veel plezier op de kinderboerderij! - Jooze; die banner staat je goed Fijn dat de test vanmorgen nog steeds positief was. Ohw, ik begin nu al te twijfelen, want ik heb dus nog een test boven liggen....Zal ik toch niet stiekem alvast morgenochtend proberen? Eigenlijk moet ik gewoon wachten hè, tot woensdag. Ik ga het proberen....
Jooze, proficiat! Gaaf hoor. Ben je tegelijk met allwoman en dorito. Leuk. Veertje, fijn dat jullie week weg zo leuk was. En wat een luxe, over 6 weken weer. Tof. HappyLuna, moeilijk he dat geduld bewaren. Probeer het vol te houden meid. Sandra, balen van die ongesteldheid. Mary-Loes, veel plezier op de kinderboerderij. Leuk. Hoop dat jullie goed weer hebben. Hier is het grijs. Hier zit ik met smart te wachten op mijn ei. Komt hopelijk een dezer dagen. Vandaag liever niet, want vriendlief ligt ziek in bed. En dan is klussen niet echt leuk...
he jooze. super zeg. wij gaan allemaal duimen dat het deze keer wel goed mag gaan. en happyluna. het wordt voor jou ook al weer spannend. nog een paar daagjes... moeilijk he om niet te gaan testen? he jammer queensan dat het al doorgebroken is. snel op naar de volgende ronde.