wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    Da's vast een gat in de markt zo'n ding hahaha en aan het begin van je cyclus krijg je dan chocola tegen je dip en tegen de tijd dat je eisprong zou moeten zijn ovutesten, dan allerlei lekkers en dan een zwangerschapstest hahaha BESTE IDEE VAN NL! :)

2. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Dat moeten we uitwerken!

3. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Hahaha misschien ff zo'n fabrikant van de adventskalender bellen of nee eerst patent aanvragen! :confused: :confused: :)

4. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @lilly: is zomaar al naar bed of heeft ze vandaag al genoeg gespamed. Oh nee ze is natuurlijk bovenop dr mannetje gesprongen, volgens mij zag ik hem net voorbij rennen :)

5. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Lijkt me best leuk zo'n ding.

Te bestellen in varierende cycluslengtes....... en herbruikbaar, zodat je hem net zolang kunt gebruiken als nodig. Moet je hem gewoon weer zelf opvullen
    :)

6. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    @justfem, ja zomaar is druk met springen idd ;)

7. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Precies, kan je er zelf alles indoen wat je lekker vind ;) en zelf je merk van testen kiezen :idea:

8. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    WAt een grandioos idee..........En daarna dan ook een voor tijdens de zwangerschap? Elke dag een sjokolaatje? :) :) 280, 279, 278, 277..................................nog 3 dagen!

En in mijn geval +1, +2, +3.........+13 :)

9. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    :) :) :) :) :) bij mij +10 hahahahaha

10. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Hoop alleen dat de eerste 3 maanden niet zo zijn als bij Noa, hahaha dan kan ik er alleen maar mariakaakjes in doen :confused: :) :) :)

11. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
  12. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Ga er zo een eind aan breien. Ben moe van deze toch wel hectische dag.

13. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    Meiden, slaap lekker

14. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Truste en tot morgen maar weer :)

15. kaatjesmam

kaatjesmam Bekend lid

24 sep 2008
    635
    0
    0
    China
    Zo dat was een hoop nuttige informatie ;)

@Anniek, ik hoop dat het goedkomt met je kindje

@Marieke; balen zeg. de 15 nov-testers zijn niet erg succesvol tot nu toe

@Wenneke, ben benieuwd of je je zoontje nog mee hebt genomen. Ik heb karlijn wel eens meegenomen, maar dan vroeger zodat ze op haar normale bedtijd in haar reisbedje kon gaan slapen. Als we dan naar huis gingen moesten we haar wel even wakker maken, maar meestal sliep ze dan direct verder in de auto. Ik probeer het wel zoveel mogelijk te voorkomen.
    Wij hebben trouwens zo'n klein reistentje (nog geen 2kg, kan gewoon in de rugtas/koffer). Echt ideaal.

Ik weet verder iet meer precies wat iederen had geschreven.

Die kalender zie ik wel helemaal zitten en dan op de laatste dagen briefjes erin met aanmoedigingen om niet te testen.
    had ik natuurlijk ook niet moeten doen. Vandaag getest en sneeuwitje is er niks bij. Zucht....ik heb zo geen zin in ronde 12.
    Enige voordeel is wel dat ik dan niet 8 weken zwanger alleen hoef te vliegen naar NL met Karlijn. Beetje trauma van mijn vorige vlucht (miskraam in vliegtuig).

Even snel douchen, ik ga zo naar het weeshuis. Ongelovelijk dat wij zoveel moeite doen voor een kindje en dat er hier zoveel te vondeling worden gelegd.

16. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Goedemorgen dames, lekker geslapen?

Zo, ik ben weer bijgelezen. Die adventkalender vind ik een goed idee, ik wil hem in die uitvoering met nog zoveel dagen tot de echo. Kan ik hem bij jou bestellen Lilly?
    Ik heb al wel een gewone adventkalender gekocht, vind ik altijd zo gezellig.
    @Kaatjesmam, goed hoor, wat jij allemaal doet. Ja, het is toch ook treurig hè en ongelijk verdeeld.

Grrrr...gisteren stond er opeens een dixi voor ons huis onder een boom hier aan de overkant en nu is daar net zo'n bouwkeet bij geplaatst. Heel fijn, wij hebben ons huis te koop staan en dit toont niet echt leuk. Wat ze komen doen is een raadsel, al denk ik dat ze die appartementen tegenover ons gaan schilderen ofzo, want er staat vastgoedonderhoud op de keet. Ach ja, we wachten af. Niet echt boeiend, maar zo vul ik de pagina weer.

Denk dat ik zo nog even ga proberen te slapen. Wat een chagerijnig shitweer is het vandaag.
    Oh ja, Robin kent weer twee nieuwe woordjes, haartjes en tandje oftewel aatjes en tatje. Zo schattig.

17. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Ik denk dat ik de achterkant van de adventkalender heb gevonden! :) Mag ik nu ook delen in de winst?

@Justfem, euhhhm als je hem hebt zien rennen zat ik op zijn rug ;) heb hem niet los gelaten :)

@Kaatjesmam, Heb je wel eerdere ervaringen met die 50 cent testen?

18. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    @Lilly; mooi gedicht zeg!

@Anniek; ik heb effe jouw verhaal over Kyana gelezen in Maart moeders... Kippevel... Thiago is in juni op vakantie op straat gevallen en mist ook een stukje van één van zijn voortanden. Daar heb ik al buikpijn van gehad! Hij was helemaal overstuur en had een tand door de lip. Toen vertelde mijn tandarts ook dat ze niets doen aan melktandjes. Maar goed, dit verhaal is niets in vergelijking met het jouwe. Hopen dat in ieder geval de pijn snel overgaat! Voor de rest kun je er helaas niets aan doen :cry:

De zwangerschaps-kalender lijkt mij een goed idee! Maar ze moeten ze gewoon net zo goedkoop maken als de advent-kalenders, dan kun je elke ronde een nieuwe kopen. Misschien kan Kaatjesmam voor de tests zorgen (50 ct) hahaha.
    @Zomaar; achterkant lijkt mij uitstekend! geniaal :)

Gisterenavond heb ik een etentje gehad van het werk. We zijn naar de Japanner geweest. Ik heb maar een vis-menu genomen, om niet elke keer uit te hoeven leggen waarom het vlees doorbakken moet zijn ;) Gelukkig had niemand iets in de gaten. En het was supergezellig!

19. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    @Anniek, hoe is het nu met je meisje?

@Lilly, mooi gedicht.

@Veertje, hoe gaat ie nu?

@Marieke, balen meid! Dikke knuf!

@All, ik wil ook zo'n zwangerschapskalender. Achter de vakjes om en om een minifrikandelletje, een chocolaatje en een dropje. Kan dat? :)

20. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @ll Goedemorgen!

@anniek: gaat het al wat beter met de kleine meid?

@zomaar: oh was jij dat die achter op zijn rug zat ;) :)

@lilly: volgens mij wordt ons idee een succes, wel een grote afzetmarkt denk ik ;)

@kaatjesmam: balen van die test, maar je bent gewoon nog te vroeg met testen ;), kan me wel voorstellen dat je na die ervaring in het vliegtuig, angst heb om weer hetzelfde mee te moeten maken :(

Hier kan het ook nog steeds alle kanten op, toch heb ik heel de tijd het gevoel dat ze gaan komen... maar ja blijft afwachten :rolleyes: als ze komen dan hoop ik al 1 deze dagen, dan is mijn cyclus wat korter dan vorige maand.

Deel Deze Pagina