Met een linkje op deze pagina moet de verkoop van die kalenders toch echt wel ski high worden denken jullie ook niet? Kan ik stoppen met oppaskindjes Alhoewel ik ze dan ook wel zal missen Vandaag weer een dagje dichterbij NOD! Nog 11 dagen te gaan pffffff.....Ik ben zo benieuwd of ik de komende dagen iets ga voelen....zodat ik het idee heb dat het raak is. Zit vooral te wachten op die pijnlijke plek in mijn rechter (.) die ik de afgelopen 2 rondes had. Dacht dat dat misschien een teken was dat mij ei is geweest Wat een gedoe niet. Wij analyseren ons suf in de hoop op het juiste moment te schieten en zwanger te raken en kaatjesmam zit in China in een overvol weeshuis.De wereld zit maar raar in elkaar. @zomaar, ja das een goeie achterkant, dankjewel
@kaatjesmam, het gaat idd nog niet echt geweldig met de 15e testers. Ik ga in iedergeval voor jou duimen dat je positief test. Spannend, nog 1 dagje he. Hou je het een beetje vol? @veertje, hoe was het in het ziekenhuis? @all; doe mij ook maar zo'n kalender. Het duurt allemaal al lang genoeg, kunnen we het wachten lekker combineren met wat aangenaams.......
Tuurlijk kom ik het vertellen Kreeg eerst die samenlevingstest en daar waren geen levende spermacellen in te vinden maar dat komt omdat ik nog niet op mijn eisprong zit en de spermacellen het waarschijnlijk opgegeven hebben omdat ze er niet door kwamen Dus moest daarna een echo om te kijken hoe ver ik in mijn cycles zat maar helaas was daar niks op te zien dus moest ik bloedprikken en moet vanmiddag bellen wanneer ik weer moet komen of wanneer ik weer moet bloedprikken. Ze hopen dat iig meer op de echo te kunnen zien maar ik ben bang dat ze niks zien want de vorige echo was rond mijn eisprong want dat konden ze achteraf zien aan het bloed en ik werd precies 14 dagen later ongesteld maar ze konden toen ook mijn eierstokken en eileiders niet vinden. Iig om een lang verhaal kort te maken, mijn slijm was nog te troebel voor een eisprong dus moet waarschijnlijk volgende week nog een keer een samenlevingstest doen. Het onderzoek zelf viel me ontzettend mee, de vorige keer toen ze met de eendenbek naar binnen gingen deed het echt ontzettend veel pijn (ze was ook ontzettend aan het vroeten toen) en nu voelde ik er bijna helemaal niks van
Nou we hebben net het gesprek achter de rug. Ging bovenverwachting goed! Heb er vooral op gehamerd dat ik die melding niet gedaan heb om ze een hak te zetten, maar omdat we ons zorgen om hen maken. Dat we willen dat het goed met ze gaat en dat we hopen dat ze goede hulp krijgen om te zorgen dat het ook goed blijft gaan. Daarna nog over koetjes en kalfjes gehad, wat gelachen en uiteindelijk gingen ze met een goed gevoel weg denk ik. Oh en waarom ik het ze wel verteld heb; ik ben altijd van het principe, dat ik mensen wil behandelen zoals ik zelf ook behandeld zou willen worden. Dus wilde ik ze eerlijk in hun gezicht zeggen waarom ik die melding had gemaakt. @veertje; ik ben ook benieuwd hoe het was! Laat je het nog ff horen? @kaatjesmam; en en en ...... nog geen tweede test gedaan? @ll: Jep teken mij ook maar in voor die kalender! doe voor mij ook maar veel frituurbende achter de vakjes! (hoef niet zo veel chocolade, behalve van die ferero rocher witte balletjes, die lust ik errug graag ) @cimu: volgens mij ben ik helemaal vergeten om jou ontzettend hard te feliciteren! Dus bij deze als nog; gefeliciteerd meid! Hoe voel je je?
oeps, langs elkaar heen. goh moet je nu dus nog langer wachten op uitslag. En hoe kon het dat ze je stokken niet vonden?
Ik heb geen idee hoe dat kon, ik zal daar de volgende keer eens naar vragen want maak me er toch wel zorgen om.
veertje balen dus eigenlijk en dan nu weer wachten! pff dat wachten ook altijd! uhm wat is een MAK melding?
@Veertje; balen zeg, weer wachten en onduidelijkheid @djezelf; goed hoor dat je het gesprek bent aangegaan. Heel dapper. @ll; nee nog geen 2de test gedaan. heb de hoop een beetje opgegeven na de test. Denk nu bij elk krampje dat ik ongesteld ben. Borsten doen ook minder pijn. Ik heb al eerder positief getest met een chinese 50ct test al was het wel een ander merk. Ik was er niet echt vrolijk door vandaag. En dan nog die arme kindjes in het weeshuis. We gingen met ze naar buiten (ja hier is het wel superlekker weer!) maar ze hadden niet genoeg schoenen voor alle kindjes dus een paar kindjes mochten gewoon niet mee.
@djezelf; dank. Ik voel me prima eigenlijk. Pijnlijke borsten, misselijk (maar niet spugen) en als ik pittig eet; wat ik graag doe, word ik gestraft door maagzuur. Maar dat is alles! Gelukkig maar. Wat ontzettend goed van jou dat je open kaart gespeeld hebt! Respect! @Kaatjesmam; ik zit heel hard te duimen voor een pos test morgen! Succes. @Veertje; wat een verhaal zeg. Hopenlijk dat het bloed meer duidelijkheid geeft zodat je weet waar je aan toe bent. STERKTE!
AMK is algemeen meldpunt kindermishandeling. @Zomaar: Geloof dat ik ook een deel van het verhaal heb gemist, maar ik heb wel respect voor je dat dit ook bij je buurvrouw kenbaar hebt gemaakt. @Kaatjesmam, wat zielig dat er niet genoeg schoenen waren voor de kinderen om allemaal mee naar buiten te kunnen. @Veertje, gelukkig viel het onderzoek zelf mee, anders blijf je er ook zo tegenaan hikken als je weer moet. Was dit ook een andere arts die je onderzocht? Hopelijk ziet het er volgende week zonniger uit. Vanmorgen was ik weer aardig misselijk, maar goed, daar ben ik dan ook weer blij mee, voel ik me echt zwanger. Die kalender wordt echt een succes!
Het hele verhaal heb ik weken (misschien wel al een paar maanden) geleden hier geschreven, Maar in het kort: ik en een aantal buren hebben meerdere keren gezien dat de kinderen in gevaarlijke situaties terecht kwamen door onoplettendheid van beide ouders. Moeder is lichtverstandelijke gehandicapt en hij is ook niet helemaal capabel om voor de kinderen te zorgen, darnaast zijn ze boer en hebben ook een groot bedrijf te runnen. Dit zorgt dus voor gevaarlijke situaties, ook voor de buurtbewoners. De druppel was dat er hulp overleden is omdat hij door een stier gegrepen is. Dit had net zo goed een van de kinderen kunnen zijn. Vandaar de melding (en ik zit zelf in de jeugdhulpverlening) ik voelde me als mens/ moeder / buurvrouw verplicht om iets te doen. Zou het mezelf nooit vergeven als er iets met een vanm die kids zou gebeuren en ik heb niets gedaan. (nummer drie is overigens onder weg )
Oh, waren dat diezelfde mensen van die stier. Ja, dat is wachten op ongelukken. Voorkomen is beter dan genezen.
djezelf o joh dat met die stier kan ik me nog wel herinneren jah! maar dat ze er zelf dan zo nuchter onder waren joh! goed dat je melding gemaakt hebt hoor! hoop dat er hulp komt!
@djezelf: het is altijd goed om het te bespreken anders komt er zo'n lading achter te liggen en zien je buren eerder als een bemoeial als iemand die hulp biedt. Heel knap van je dat je ze het eerlijk vertelt heb @veertje: nog niet heel veel wijzer zo, maar goed, misschien volgende week een beter bericht, en fijn dat het onderzoek mee viel dat geeft goede moed voor de toekomst. @kaatjesmam: het zou niks voor mij zijn om naar zo'n weeshuis te gaan, ik zou ze allemaal mee willen nemen Wat zielig dat ze dan niet naar buiten kunnen, alleen omdat er niet genoeg schoenen zijn. En anders wacht je toch met nog een keer testen tot je een paar dagen overtijd bent Hier zitten noa en ik aan de appelflap hahaha we waren bij de bakker en ze zei zullen we wat lekkers meenemen voor bij de thee... ook wel lekker voor in mijn kalender
Weet geloof ik niet zo goed waar het over gaat : @Veertje, Fijn dat het dit keer minder pijnlijk was! Dat moet een hele opluchting zijn geweest, wel jammer dat je nu nog even niets weet. We gaan hopen op de volgende keer! @Anniek: Heb je stiekem al gestest? @Djezelf, goed van je zeg! @Lilly, oooh 11 dagen nog maar Ik heb vandaag de foto's van belle photo opgehaald.... pffff uiteraard maar de hele set genomen incl de foto's op cd, die krijg ik over 3 weken ongeveer thuis gestuurd. Ik vind de foto's echt SUPER Heb er van 1 foto een foto gemaakt en in mijn album gezet Als ik de cd heb dan zal ik ze er gewoon op zetten. Man wat een geld denk ook dat ik fotograaf ga worden
@zomaar: wat een schatje die knul van je! Had precies hetzelfde met de photo-shoots van noa, dacht ik ook altijd nou ik ga er maar 1 nemen, en dan toch ach ik neem ze allemaal hihihi, ben nu wel blij want het zijn en blijven geweldige foto's, zeker nu ze al weer zo groot is... bij de 2de ga ik het allemaal weer zo doen. En hoera ik heb mijn vriend zover dat we een nieuwe babykamer kopen (FF t achterliggende verhaal: ik heb 3 jaar lang geroepen dat de babykamer van noa niet weg mocht, om div redenen: was een hele dure kamer en ik kreeg er niet voor wat ik wilde, toen weer makkelijk om her te gebruiken, verzin het maar en mijn vriend vond mijn redenen allemaal onzin en vond gewoon verkopen), maar sinds een paar dagen heb ik zitten bladeren in allerlei babyspullen-catalogussen vanwege een cadeautje voor mijn zwager en zn vriendin en heb ik natuurlijk ook hele mooie kamertjes gezien. Nu moest ik natuurlijk door mijn knieen dat ik toch wel een nieuwe wil eigenlijk hahaha.... ik de net toch maar ff een beetje gepeild hoe ie er over denkt, ik zei alleen maar ja misschien is deze babykamer voor onze geplande babykamer een beetje te groot, zegt hij: je wil zeker de babykamer verkopen en dan een nieuwe? Ik: uuuhhh nou ja zou wel leuk zijn hahaha Zegt ie: 'Zei ik toch, maar je vergeet het belangrijkste' Ik Hij: eerst maar zwanger raken he! Ik: ja ik doe mn best, nou jij nog!
Nou heb vanmiddag gebeld en moet dinsdagochtend weer bloedprikken en dinsdagmiddag bellen en dan hoor ik wat er dan gaat gebeuren. Vanavond ben ik er niet want we gaan een avondje uit, lekker naar de lama's Heb stijn net lekker bij opa en oma gebracht en die halen we morgen pas weer op.
justfem prachtig! ennuh het is allemaal ook duur joh! kyana krijgt hier een nieuwe kamer en de toekomstige baby krijgt de kamer van kyana... ik zou ook liever ee nieuwe willen maja dat gaat me financieel nét te ver. zomaar nope, goed he! ben best trots op mezelf! wil eigenlijk morgen wel testen maar weet niet of ik dat ga doen! ben zooo bang voor teleurstelling!