maar den haag heeft ook zijn voordelen! Dus ik vind het lastig kiezen.... stel dat het zou betekenen dat ik hier op de site niet meer voor vol zou worden aan gezien, tja dan zou ik toch voor Den haag kiezen.... (zo beter zomaar? sorry sorry sorry)
Meisje jij solliciteert naar de roe, denk erom hoor Nou truste allemaal! utrecht, utrecht, utrecht, utrecht, utrecht, ALTIJD 10x meer Utrecht dan den haag!!! =P~
OVERLOPER!! JIj dacht zeker dat ik dat niet zou zien!! nou dan heb jet het mooi mis! [-X [-X [-X [-X [-X [-X [-X [-X [-X
Zie djezelf wist wel dat je toch ergens je verstand zou vinden Enne marieke heb er verder geen woorden voor chapeau! hihi Slaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap lekker lilly
Aliki83 - 1ste Dinos 5jaar - nu in ronde 3 - NOD 15 dec Andi - 1ste Gabriël 20 mnd - nu in ronde 5 - NOD 14 dec Anniek -1ste Kyana 19 maanden - nu in ronde 3- NOD 15 nov? Alieke - 1ste Loïs 10 maanden - ronde 2 - NOD 22 nov? Carla - 1ste Kyra 19 maanden - zwanger in ronde 1 Cimu27 - 1ste Thiago 2jaar- zwanger in ronde 8 Djezelf -1ste Jonathan - 21 maanden- nu in ronde 9 - NOD 30 nov Funny -1ste Dylan 2.5 jaar - zwanger in ronde 10 Jo79 - 1ste dochtertje 1 jaar - zwanger in ronde 2 Justfem -1ste meisje Noa 7 jr - nu in ronde 2 - NOD 19 nov. Kaatjesmam -1ste Karlijn 21 maanden - nu in ronde 12 - NOD 13 dec Knuf -1ste Daphne 20 maanden - Nu in ronde ? - NOD ? Lauraatje- 1ste Danisha 1,5 jaar - nu in ronde 3 - NOD 27 okt Layla -1ste zoon 26 mnd - begint in december Lilly -1ste Ruben, 1.5 jaar - nu in ronde 3 - NOD 26 nov Mandy1 -1e Noa 1,5 jaar - zwanger in ronde 1 Marieke81 - 1e Cas 10 mnd - nu in ronde 3 - NOD 14 of 15 dec Marlieke-1ste Marciano 16 mnd - Zwanger in ronde 12. Mystic sun -1ste Anouk 8 jaar - nu in ronde 1 - NOD 27 september. Patje- 1ste Femke 17 maand - 16-6-09 uitgerekend en zwanger in ronde 4. Runner - 1e Ruben 20 mnd -nu in ronde 3 - NOD 14 dec Veertje -1ste Stijn 21 mnd - ronde 9 - NOD onbekend Velobabe - 1ste Keano 15 mnd - nu in ronde 4 - NOD 26 nov? Verena87- 1ste Dayenne 9mnd - officieel ronde 1 - NOD onbekend Zomaar - 1ste Noah 1 jaar - ronde 4 - NOD 4 dec Positieve gedachte van deze maand NOVEMBER BABY BOOM MAAND Positieve gedachte van volgende maand DECEMBER FEEST MAAND \/ \/ Test dagen 15 nov - Anniek 19 nov - Justfem 26 nov - Lilly 30 nov - Djezelf 4 dec - Zomaar 13 dec - Kaatjesmam 14 dec - Runner 14 dec - Andi 14/15 dec - Marieke81 15 dec - Aliki83
utrecht hahahaha goedenmorge hier een chaggie iemand sorry maar sommige collega s heb baas uit bed gebeld dat ik zijn rommel niet meer opruim en as me baas t er niet mee eens is ik naar huis ga nu gaan ze met de hogere baas hem op matje roepen. verder die pille van etos mee begonne wat een joekels zeg pfff fijne dag meiden en die ongi worde een dikke knuffel
@Anniek, hopelijk is het niet meer geworden en test je vandaag toch nog positief! DUIM DUIM DUIM @Kaatjesmam, he bah! DIkke knuffel! @Cimu, ik ken dat: lekker genieten van pittig eten en dan afgestraft worden... en verder: DEN HAAG!
@Kaatjesmam; wat balen zeg! Het enige voordeel is dan inderdaad de vlucht naar NL; maar ja... Heeeeeel veel succes in de volgende ronde! @Anniek; ik ben heel benieuwd hoe het ervoor staat voor jou vandaag! Kan het geen innestelingsbloeding zijn? Verder mag klagen zeker, lekker zo'n luisterend oog, toch? Tsja... Den Haag versus Utrecht; ik ben heel benieuwd wat het geworden is! (of durf je dat hier niet meer te vertellen ) Thiago is sinds gisterenmiddag ook ziek. Voor zijn middagslaapje had hij al 38,9. De hele nacht heeft hij op de 39,5 gezeten. Ik heb hem 2 x paracetamol gegeven. Vanmorgen nog steeds 39. Verder voelt hij zich gelukkig niet ziek; hij eet alleen niet (en in tegenstelling tot veel peuters eet die van ons altijd heel goed). Morgen ga ik een weekje op vakantie naar mijn zus en haar zoontje van 9 weken, maar dan moet hij wel beter zijn! Ik hoop het!
@Cimu, sterkte met Thiago! Ik kreeg gisterenavond ook koort, heb maar een paracetamolletje genomen, weet niet of het kwaad kan, maar ik denk dat koorts slechter is dan een paracetamol. Komt waarschijnlijk door de keelonsteking. Utrecht versus Den Haag...ik heb een jaar in Utrecht op school gezeten en woon er in de buurt, dus ken het aardig en kom er regelmatig. In Den Haag heb ik 5 jaar gewoond. Ik vind het twee totaal verschillende steden. Utrecht is wat kleiner en compacter om te winkelen. In Den Haag ligt alles wat verder verspreid (vooral als je niet alleen die hoofdstraat op en neer wilt hobbelen). Moeilijk, maar ik ga toch voor Den Haag. Ik ga zo zelf trouwens weer naar Utrecht, maar dat is gewoon omdat dat dichter bij is !
@Lilly, do i need to say more? Ze heeft me weer aan het lachen gemaakt! @Jo & Marlieke , ook met jullie valt te praten zie ik al @Cimu, beterschap voor je ventje. (die bijna hetzlefde heet als mijn ex ) @Kaatjesmam, pfffff ronde 12 alweer, vind het echt kl*te voor je! Hoop dat jij het meest fantastische cadeau krijgt in deceber!
weet nog niet echt wat... was net beetje bruin in ieder geval.... nog steeds afwachten maar ga van niks goeds uit....
Anniek dat kan ik me voorstellen......ik zou nu ook geen hoop meer hebben....heb je vaker dat je ongi zo begint? Ikzelf heb dat nooit namelijk. Bij mij is het er gewoon ineens En altijd gelijk rood en veel, 2 dagen heftig, 1 dag minder en dan is het ook zo weer weg.
Pfff Anniek! Hoop dat je snel ECHTE duidelijkheid hebt! Ik las me net een grappige vraag van iemand op de site.... Zij schreef: Kan iemand mijn vertellen waar ik die etos pillen kan kopen?
Volgens mij bij het Kruidvat! Tjongejonge, wij moesten even een accu terug brengen en een behangrol halen. Nou, we zijn uren onderweg geweest, weggetjes afgesloten, omleidingen die pas op het laatst stonden aangegeven, waardoor we de hele rondweg terug konden nemen etc. Uiteindelijk gingen we binnendoor terug en oversteken met het pontje...waren we vergeten dat Sinterklaas vandaag komt, dus kwamen we midden in de intocht te zitten! Hihi, Robin vond het wel interessant al die Pieten en een fanfare om de auto. Moet nog steeds boodschappen doen.