bah bah bah het heeft doorgezet! nou ik blijf komende maand wel meekletsen maar hier geen klussen om zwanger te worden deze maand! wordt hier behoorlijk gek! mijn vriend meent echt dat hij de zieligste is! bah bah bah hij is ook ziek en dat laat ie merken ook! en ik wordt er behoorlijk kriebelig van want voor mij draait ook de wereld door! gisteren was ik er ook de hele dag voor kyana! altijd hetzelfde met die mannen! ik kan wel janken! het is me gewoon ff allemaal teveel deze week! bah bah bah! zou het liefste even vluchten... ff rust... ff niks of niemand om over na te denken maarjah helaas gaat dat niet! heb al boodschappen gedaan en ben met de was bezig! kyana is al aangekleed heb al wat opgeruimd enzovoort.... kyana ligt in bed te schreeuwen en me vent ligt zielig te zijn op de bank! ik voel me zo slap dat zelfs type eigenlijk teveel is! maja ik moet het toch tegen iemand kwijt... bah moet zo nog naar de winkel een flesje voor de cavia's halen en nog moscovich want moet in de tweede week van december 2 taarten maken en dan moet de biscuit al in de diepvries zitten! pppffff bah bah bah geloof dat het nu stil is boven...
Balen Anniek. Vooral ook met alle andere ellende. Sterkte Wel sportief van je dat je niet als enige van de 15 nov-testers wel zwanger bent.... Hier nog goed aan het balen. Manlief snapt dat allemaal niet zo goed (ja het komt wanneer het komt....lekkere dooddoener). Ik kan ook zo lekker lopen malen over stomme dingen; als ik geen miskraam had gehad dan was ik nu uitgerekend, als het niet snel lukt dan zit er zoveel leeftijdsverschil tussen de kinderen (onzin), ik wil zo graag hier in China een 2de kindje krijgen (zoveel makkelijker zonder baan en met hulp), straks lukt het helemaal niet, als als als......compleet nutteloos, maar toch doe ik het. Zo zonde van tijd en energie... Morgen gaat het vast weer beter. Welterusten (alvast) by the way; ik ben wel lekker wijntjes aan het drinken!
@anniek, sterkte meid @kaatjesmam, thanx, geloof dat het eindelijk gelukt is (was echt zielig) Geniet lekker van je wijntje @all, allemaal een hele fijne avond. Ik heb zo een rondleiding in de gevangenis van Haarlem. Mijn broertje werkt daar en mag voor een keer 2 mensen meenemen, ben wel benieuwd. Daarna ga ik lekker naar een feestje, en ga ik ook ff genieten van een wijntje( hopleijk voor de laatste keer ) Nogmaals een hele fijne avond
@Anniek, sterkte, ja moeders kunnen helaas niet ziek zijn. @Kaatjesmam, kan me voorstellen dat je het af en toe helemaal zat bent en je afvraagt of het ooit nog goed komt, ik hoop echt dat het binnenkort raak is. Tot die tijd 1 klein pluspuntje, geniet van je wijntje ! @Marieke, lactulose werkt op korte termijn. Heeft hij hier vaker last van, dan zou ik VSM Kindicoldruppels gaan gebruiken. Alleen duurt het een paar dagen voor die goed gaan werken. Hier was het het enige wat hielp.
gelukkiig niet aan de wijn hoor! dan had ik nog een kotsteitltje nodig! jakkussss kaatjesmam dat ken ik dat malen! ook zo'n fijne eigenschap van mij. marieke hoelang heeft ie al niet gepoept? je kunt eventueel een zeepclysma zetten maar zou ik niet te vlug doen anders veel laxerend spul geven en vooral niks wat stopt! ennuh die rondleiding! das echt gaaf! ik zou graag in een gevangenis werken. lijkt me echt super najah ga maar aan de kook
JE kan ook roosvicee laxo geven, pruimensap, en soms wil het ook wel werken om met de beentjes te fietsen. Een lekker bad ontspant ook vaan... Kwam ff kijkenhiero, zag dat er nog niet veel zwangeren bij zijn gekomen Ik blijf voor jullie duimen meiden! En wie weet dat jullie allemaal zwanger zijn als ik me weer opnieuw kom aanmelden. Hier alles nog wel ok... M. heet buikgriep, Dayenne krijgt gtand 5 EN 6 door! EN de hond is ook neit al te best.... Morgen ffies naar huis, kijken naar sinterklaassie... gtrz
meiden wat is het hier rustig de llatste dagen! @anniek en kaatjes mam: alweer niks deze maand! Dikke knuf van mij! Leef met jullie mee! OKe nog even over den haag of utrecht..... kies toch maar voor schagen! overigens nog geen ei hier....&^#@#!^&
Anniek en Kaatjesmam, kl*te zeg dat jullie de duivels ook hebben gezien. Er moet toch iemand zijn die weer even laat zien hoe het moet? Dikke knuffel voor jullie. Zomaar, leuke foto van je kleine! Ik weet niet zo goed meer wat iedereen heeft gezegt... Iig stem ik voor Den-Haag! (wie wilde dit weten?)
Zit ik net met Robin in bad, zie ik allemaal rode vlekken in haar nek en op haar rug...wat dat nou weer is? De huisarts gebeld, de assistente wist het ook niet zo snel, dus de weekendarts belt mij straks terug. De 6e ziekte heeft ze gehad, die vlekken zagen er anders uit. Ze heeft geen koort. Wazig hoor. Maar ja, ik wil niet dat ik iets krijg wat gevaarlijk kan zijn voor de zwangerschap. Weet je wat ook zo geweldig geregeld hier is in de regio, de weekendpost zit een half uur rijden hier vandaan . Nou ja, wat wel weer leuk is, we hebben haar schoentje gezet en gezongen. Grote wortel en wat hooi er in en wie weet wat Sint er in doet.
Nou ik heb die keer dat ik in Den Haag was dan zeker alles gemist want ik vond het de meest saaie, suffe, duffe stad ooit Een paar te dure winkels, maar dat is persoonlijk natuurlijk Utrecht is zo gezellig, levendig, allerlei winkels en dan die restaurantjes aan de grachten dat je zo de bootjes voorbij zit varen, Maar zo te horen ligt het aan mij.........druipt zielig af.........
Wat voor een rode vlekken dan als ik vragen mag? Bultjes? Jeukt het? Haar hele rug? Verder nergens? Hopelijk is het niets! Laat het even weten. Sterkte ermee!
Nou hier een heerlijk daggie gehad. GEruimd en schoongemaakt en toen met een vriendin naar de stad. Weinig gekocht, eigenlijk alleen wat op de markt en bij de hema, meer praktische dingen maar wel heerlijk geluncht bij de Hema. Ruben was super lief aan het spelen dus we konden voor de verandering eens lekker bijkletsen zonder al te veel onderbrekingen. Daarna lekker gestoeid, samen gegeten en de hondjes uit gelaten. Drumpapa zit het hele weekend in Groningen dus heb een weekend alleen met mijn mannetje. Nou als hij dit zonnige humeur volhoudt dan word het genieten voor mama @anniek, klinkt me bekend in de oren. DAt had ik een maand of twee geleden. Alles zat tegen, kind ziek, man ziek, ikzelf ziek........Dan trek je het gewoon even niet. Mijn lief is nu ook al een week of 6 thuis en ik heb niet te klagen hoor, heb een top vent maar ben nu toch wel een heel ietsje pietsje blij dat ik even 2 dagen het huis voor mij alleen heb en ik geen rekening met hem hoef te houden @kaatjesmam, natuurlijk komt het als het komt maar waarom komt het dan verdomme niet nu! Ik denk dat hij jou (en zichzelf?) gewoon probeert gerust te stellen, maar het komt niet helemaal over. Jij wil gewoon je verdriet delen. WAnt het is gewoon KLOTE als het zo lang duurt! Sterkte...... @jo, heb je al iets gehoord? @djezelf, ben je met ovu testen bezig? Ik kijk ik hou van holland en Linda ligt blauw.........tis leuk haha! Nou ik zal wel de enige zijn hier vanaaf.........
MALEN.............de afgelopen twee dagen heb ik me ook suf gemaald.......over andere dingen dan maar kan me goed voorstellen dat als die dingen bij jou de revue passeren kaatjesmam.........