wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    monoloog

2. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    ik ben er ook nog... of ben ik er nou niet?

3. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Oke zomaar en lilly zijn de enigen online hiero........dat kan nooit veel goeds betekenen :)

4. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    ach weer eens wat anders ;)

5. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Nou het is hier echt uitgestorven..........

6. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    echo

7. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    Ik ben er ook weer ff... mannetje was vandaag vrij (heeft zo de nacht) dus jullie kunnen wel raden wie er niet acht de laptop kon :(

@anniek en kaatjesmam: balen, ik had gehoopt dat 1 van jullie me het goede voorbeeld had kunnen geven! :(

@zomaar en lilly: ik ben er nu ook :) :)

@anniek: beterschap! En soms moet je er gewoon ff tussenuit al is het maar een uurtje! ook moeders hebben weleens rust nodig.

@kaatjesmam: Malen over dat dingen niet altijd lopen zoals ze lopen is idd tijdsverspilling, maar ik weet precies hoe het voelt, loop al jaren met het gevoel het had zo moeten gaan, helaas loopt niet alles zoals we zouden willen. Ik zal extra voor je duimen dat het de volgende ronde roze is!

@jo79: heeft de kleine niet een allergische reactie op iets? Nieuw wasmiddel, nieuwe zeep, iets nieuws gegeten. Noa krijgt zulke vlekken van een aantal wasmiddelen en bad en douche spul.

Voor de rest moet ik ff teruglezen ik heb al weer 3 pagina's moeten doorworstelen sinds gisteren ;)

8. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.067
    3.861
    113
    Ik ben er ook nog even. We hebben geen ander wasmiddel ofzo gebruikt, daar zat ik ook nog aan te denken. De weekendarts heeft terug gebeld, misschien worden het waterpokken. Het klonk niet echt als de 5e ziekte, omdat ze niets op haar gezicht heeft. Dat laatste kan wel gevaarlijk zijn, dus ze raadde me aan maandag toch even voor de zekerheid naar mijn eigen huisarts te gaan om het even na te laten kijken.
    Het arme kind is ook zo verkouden, ze ligt nu maar te blaffen in haar bedje. Nou, ik hoop niets ernstigs of besmettelijks voor de zwangerschap, maandag weten we waarschijnlijk meer. Waarom gebeuren dit soort dingen altijd in het weekend?
    Die plekken jeuken geloof ik niet, maar ze zitten op haar rug en in haar nek, krabt ook niet zo makkelijk. Het zijn rode plekjes van 1 tot 3 mm. Op de verkoudheid na, toont ze verder niet ziek. We hadden wel foto's gemaakt, maar die zijn niet erg scherp en nu ligt ze in bed.

Nou, ik ga ook naar bed, weltrusten allemaal! Morgen lees ik alles wat beter door, val nu om van de slaap.

9. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    @jo79: zou roodvonk kunnen zijn, dat is gekoppeld aan keelontsteking, maar dan zou ze ook koorts moeten hebben. Hoop voor je dat het snel beter met haar gaat en het allemaal wel meevalt ;)

10. kaatjesmam

kaatjesmam Bekend lid

24 sep 2008
    635
    0
    0
    China
    @jo, ik hoop dat je al meer duidelijkheid hebt.

En Djezelf; natuurlijk Schagen! (maar tussen Den Haag en Utrecht, denk ik toch Utrecht al ken in Den Haag veel beter). Op dit moment is elke stad in NL goed, met een Hema, een AH....en dat je dan niet overal wordt aangestaard en dat ze niet allemaal een foto van Karlijn willen nemen (dat kind heeft echt een scheef wereldbeeld) nog een paar weekjes en dan gaan we weer eens kijken bij jullie.

11. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Goedemorgen!

@jo, hoe is het nu?

@kaatjesmam, oh ja ik zou echt niet zo lang zonder HEMA kunnen hoor! Een daggie shoppen is voor mij met een hema al helemaal geslaagd :) :)

Nou was ik van plan lekker met mijn mannetje te gaan zwemmen vanmorgen en nu issie snotverkouden ineens :rolleyes:

Zal ik het dan wel doen?

12. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    lilly
    joepie dan kom je hier maar eens bij ons schoppen! ligt ook een hema! is je bezoekje bij mij ook geslaagd! :)

pffff ik heb nog steeds flink diarree vanacht van 3 tot 5 vergeten te slapen en vanmorgen om half 9 maakte kyana me wakker en moest ik weer rennen! en dat nu we geen wc boven hebben!
    en de badkamer zal deze week wel niet afkomen dat we hier iets kunnen want john heeft de hele week avonddienst dus kunnen alles smorgens iets! naja komt goed... voel me wel weer iets positiever als ik maar niet verder ga denken!

vanmiddag INTOCHTTT
    he dayenne! tot vanmiddag! hahahaha

13. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.067
    3.861
    113
    @Kaatjesmam, ik heb ook een tijdje in het buitenland gezeten en inderdaad, ik kreeg zo'n behoefte om gewoon even naar Albert Heijn te gaan, niet normaal. Dat miste ik echt. En normale kaas en goed brood :) .

De vlekken zijn gewoon weg bij Robin! Nou ja, gelukkig maar!

14. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Justfem
    Was zeker leuk om hem te ontmoeten.
    Hij vond Keano een cheeky boy, hoe komt 'íe daar nou bij :)

@Zomaar
    Daar heb ik aan gedacht, om het te vragen bedoel ik.
    Maar ik weet dat hij er niet van houdt als je te specifiek dingen vraagt.
    Hij gaf aan dat ik me niet te veel zorgen moest maken in het algemeen (of in het bijzonder?)

@Anniek
    O, wat erg. Hopelijk kunnen ze het gauw beter maken dan het is.
    Heb de maart mama's nog niet gevonden dus daar nog niet gelezen.
    Balen dat je ongi geworden bent, grr. Enne, beterschap!

@Wenneke
    Ik zou de kleine niet uit bed halen.

@Lilly
    Lekker dagje geweest :(

@Veertje
    Dus je weet nog niks...
    Raar dat ze niks kunnen vinden...

@djezelf
    Goed gedaan die melding! Hoef jij je niet schuldig te voelen.

@Kaatjesmam
    Knuf voor jou!

Beterschap voor wie ik vergeten ben.

Fijne dag vandaag allemaal en niet kletsen tot vanavond ok :)

15. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Oke ik mag niet te veel kletsen van Velobabe dus ik hou het kort :)

Vanmiddag gaan we lekker op visite bij opa en oma en verder een lekker rustig dagje voor de boeg! Noah heeft zijn schoentje gezet gisteren en vanochtend zat er allemaal lekkers in :p

@Jo, Wat fijn dat het weg is! Misschien was het toch een allergiesche reactie op iets.

@Anniek, veel plezier bij de intocht!

@Lilly, Ik zou gewoon gaan en dan ook nu ;) :)

@Kaatjesmam, hahaha de paparazzi!

Nou meiden fijne dag en misschien tot vanavond

16. Knuf

Knuf Actief lid

28 aug 2006
    304
    0
    0
    Hai ladies!
    Even een teken van leven, maar geen tijd om bij te lezen of bij te kletsen.
    MK is inmiddels vier weken geleden en ik heb nog geen idee of en hoe mijn cyclus op gang komt. We zijn wel gewoon door gaan klussen, dus dan is het helemaal lastig.
    Ik wacht gewoon nog een maandje voordat ik ook maar aan een test of wat dan ook zal denken...

17. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    @knuf, leuk dat je even langswipt! En hopelijk is het weer snel raak!

@jo, nou wat gek maar toch ook fijn dat he tnu weer weg is :rolleyes:

@zomaar, veel succes bij je ouders met iedereen erbij ;)

@aniek, ik vind limburg hartstikke mooi! Het enige nadeel is dat ze daar in veel natuurgebieden vrij streng met het loslaten van honden en zo......Daarom gaan wij eerder naar de veluwe en zo....Maar als we eens die kant op gaan laat ik het je zeker weten!

@velobabe, ok we zullen niet veel kletsen :^o

Nou ik ben lekker wezen zwemmen met mijn kereltje en het was geweldig. Ik was al een tijd niet meer hier in het zwembad geweest en ze hebben daar een soort tussenbad. Het is geen pierenbad, maar het is wel alleen voor kinderen die nog niet in het diepe kunnen, dus nog geen diploma hebben. Ook het babyzwemmen word daar gedaan. Het is vrij groot maar Ruben kon er nu dus staan :) Hij stond nog tot aan zijn schouders in het water maar wat vond ie het prachtig. Hij crosste het hele bad door, lachend en spetterend en is wel 15 keer van de glijbaan gegaan volgens mij :) Terug op de fiets viel hij als een blok in slaap en issie ook niet meer wakker geworden, hij was echt compleet total loss :)

18. kaatjesmam

kaatjesmam Bekend lid

24 sep 2008
    635
    0
    0
    China
    @knuf; ja lastig is dat, dat je niet weet hoe je cyclus precies loopt. Bij mij was m'n cyclus wel direct weer op gang (of in ieder geval mijn menstruatie gelijk weer 4 weken na de miskraam/curretage) dus het kan wel gewoon (dus niet iedere avond helemaal doorzakken in de kroeg....)

@ll; hier verder niet zoveel bijzonders. Vanmorgen de geldinzamelingsactie gehad (soort sponsorloop/wandeling) en dat ging best goed. Ook erg lekker wandelweer (27 graden, zon). Net bbq-tje gedaan bij ons met een paar vrienden. Hele huis stinkt onwijs, maar was wel leuk.

19. kaatjesmam

kaatjesmam Bekend lid

24 sep 2008
    635
    0
    0
    China
    @lilly; dat klinkt erg gezellig! Karlijn vindt het zwembad ook super. Ze blijft net zolang doorlopen naar het diepe dat haar kinnetje de lucht in moet en ze bijna water gaat happen.

20. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Heerlijk he als je ze zo ziet genieten......

Op een gegeven moment was Ruben heel geconcentreerd met een emmer water aan het scheppen en ik keek naar hem en was gewoon zo verliefd........toen kon ik het echt niet laten om mijn hand ff op mijn buik te leggen en heeeeeeeel hard te hopen dat het raak mag zijn deze maand :oops: :oops: Ik weet, ben beetje sentimentele muts......kan het niet laten :D

Deel Deze Pagina