o ooo ikke op de foto? das niet cool jah die buik van mij is niet lief! vind ik echt niet leuk! heb zo weinig {ff sorry voor de vieze praat} nog geen inlegkruisje waard! dus laat het nu maar eens los barsten! des te eerder ben ik ervanaf
@Patje Thanks Heb net 3 shirtjes besteld bij Rainbow babies. Hubbie keek mee en gaf de code om te betalen via ideal. Ik kijk op het papier mee en klik zonder te kijken op akkoord. Blijkt het bedrag niet te kloppen. 3=2 klopt, maar ik had nog een waardebon. Die is wel weg uit mijn account maar niet van het bedrag afgehaald. Gevolg: hubbie zegt dat ik beter op had moeten letten en nu hebben we dus ruzie Fijn shirtjes bestellen...
bel gewoon morgen even naar die firma! dan komt het vast goed hoor! meestal geld het niet me aanbiedingen zulke bonnen maja dan kunnen ze hem ook niet zomaar verwijderen he.
@Marlieke, gelukkig gaat het sinds vanmorgen weer beter met mijn mannetje! Het hele weekend hoge koorts gehad, maar vandaag weer 'gewoon' 37,2 Kan ik zo meteen toch nog onze spullen gaan pakken en gaan genieten van een midweekje vakantie! @lle andere zieken; heel veel beterschap! En voor wat betreft de sinterklaas intocht; door ons zieke mannetje zijn we niet geweest. We hebben een poging gedaan om op tv te kijken, maar dat vond ons mannetje toch niet zo interessant! Hij wilde liever Dora kijken
@cimu; lekker hoor een midweekje weg. Geniet ze! Fijn dat ie weer beter is. @anniek; al een beetje doorgezet? Ik probeer Karlijn ook een beetje Sinterklaas uit te leggen (we hebben een boek en we hebben alle liedjes die we kennen gezongen). Ze keek me echt aan of ik gek ben (wat kent ze me toch goed haha). De we-gaan-weer-naar-de-volgende-ronde-dip is weer een beetje aan het zakken en deze maand gaat het zeker lukken. Vanmorgen alweer een yoga-lesje gedaan, dus ik ga super relaxed blijven (hahaha..ik?)
Goedemorgen! @cimu, fijne vakantie! Gelukkig is je ventje weer opgeknapt! Ruben is weer eens flink snotterig maar goed, dat gaat vanzelf wel weer over Voor de rest weinig nieuws, manlief is er weer thuis dus we kunnen weer verder klussen
Ja je weet het nooit he En het moet gewoon raak zijn he * Dus we gaan gewoon door.......... 3(wat een hel )
Nou bij Ruben had ik de 1e 3 maanden totaal geen zin, was echt doodmoe en de hormonen werkten ook niet echt positief uit bij mij Na een maand of 5 werd ik een nymfomane Maar toen ik echt een flinke buik kreeg wilde drumpapa niet meer Ik raakte echt gefrustreerd
goedenmorge nog steeds diaree maar hy drikt nu wel eind van de middag op gesprek met baas vanwege die collega en omda we 5dec weekend centerparcs wille en er niemand wil werke zoals gewoonlijk en ik wel voor iedereen moet werken maar we zulle zien
Goedemorgen allemaal! Ik ga hier ook maar eens wat actiever meekletsen (als jullie niet teveel kletsen en ik het dus weer niet bij kan houden) Als het vandaag doorzet, is mijn NOD 15 december. Dus ik zal straks eens kijken of ik het lijstje bij kan werken. Nu eerst even met de kleine meid naar de winkel!
Wij hebben zaterdag avond een filmpie gekeken en zijn op tijd naar bed gegaan. Gister bij vakantie vrienden langs geweest. Vandaag weer overal alles bijlezen. Daar gaat een tijd in zitten man! Hoop zieke kindjes weer las ik. Beterschap! Hier ook 1 die al dagen niets eet. Snot loopt uit zijn neus, hoest zich een breuk en heeft ook nog eens een ontstoken oogje. Genoeg redenen voor gebroken nachten Wenneke, hopelijk krijg je gewoon een vrij weekend! Heb je al geboekt? Lilly, jij bent echt hard aan de klus! Daar kan het zeker niet aan liggen. Kaatjesmam, komt Siterklaas ook al in China? Velobab, ik zou ook even bellen hoe dit zit. Scheeld het veel geld? Anniek, vandaag al wel ongesteld? Of heb je al getest?
Aliki83 - 1ste Dinos 5jaar - nu in ronde 3 - NOD 15 dec Andi - 1ste Gabriël 20 mnd - nu in ronde 5 - NOD 14 dec Anniek -1ste Kyana 19 maanden - nu in ronde 3- NOD 15 nov? Alieke - 1ste Loïs 10 maanden - ronde 2 - NOD 22 nov? Carla - 1ste Kyra 19 maanden - zwanger in ronde 1 Cimu27 - 1ste Thiago 2jaar- zwanger in ronde 8 Djezelf -1ste Jonathan - 21 maanden- nu in ronde 9 - NOD 30 nov Funny -1ste Dylan 2.5 jaar - zwanger in ronde 10 Jo79 - 1ste dochtertje 1 jaar - zwanger in ronde 2 Justfem -1ste meisje Noa 7 jr - nu in ronde 2 - NOD 19 nov. Kaatjesmam -1ste Karlijn 21 maanden - nu in ronde 12 - NOD 13 dec Knuf -1ste Daphne 22 maanden - Nu in ronde 3 (ronde 1 na MK) - NOD 16 dec Lauraatje- 1ste Danisha 1,5 jaar - nu in ronde 3 - NOD 27 okt Layla -1ste zoon 26 mnd - begint in december Lilly -1ste Ruben, 1.5 jaar - nu in ronde 3 - NOD 26 nov Mandy1 -1e Noa 1,5 jaar - zwanger in ronde 1 Marieke81 - 1e Cas 10 mnd - nu in ronde 3 - NOD 14 of 15 dec Marlieke-1ste Marciano 16 mnd - Zwanger in ronde 12. Mystic sun -1ste Anouk 8 jaar - nu in ronde 1 - NOD 27 september. Patje- 1ste Femke 17 maand - 16-6-09 uitgerekend en zwanger in ronde 4. Runner - 1e Ruben 20 mnd -nu in ronde 3 - NOD 14 dec Veertje -1ste Stijn 21 mnd - ronde 9 - NOD onbekend Velobabe - 1ste Keano 15 mnd - nu in ronde 4 - NOD 26 nov? Verena87- 1ste Dayenne 9mnd - officieel ronde 1 - NOD onbekend Zomaar - 1ste Noah 1 jaar - ronde 4 - NOD 4 dec Positieve gedachte van deze maand NOVEMBER BABY BOOM MAAND Positieve gedachte van volgende maand DECEMBER FEEST MAAND \/ \/ Test dagen 15 nov - Anniek 19 nov - Justfem 26 nov - Lilly 30 nov - Djezelf 4 dec - Zomaar 13 dec - Kaatjesmam 14 dec - Runner 14 dec - Andi 14/15 dec - Marieke81 15 dec - Aliki83
Justfem, heb ik weet wat gemist of zo? Waar zit jij in godsnaam? JOEHOEEEEEEEEE! En idd aan ons kluspatroon zal het niet liggen Pfffff........word nu wel spannend hoor, nog 9 dagen..............
ah ik heb weer eens wat gemist, justfem was hier gisteren nog haha Eh.......wat ben ik van plan? Ik ga uiteraard tot 2 dagen NA NOD wachten met testen 8)