wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Uiteraard!

Hoeveel testen heb jij nog liggen?

2. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
  3. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    justfem is thinkin' pink, nou maar hopen dat dat helpt :)

@lilly: hier ben ik weer, tja moet ook iets nuttigs doen met mijn tijd zonder laptop :) o.a. niet denken aan m'n aankomende NOD :), ik zie je neus groeien, als je met dit klus ritme niet zwanger raakt! ;)

Jeetje moet al weer veel teruglezen ff kijken of het me lukt alles te beantwoorden :confused:

@ll de zieke kindertjes: snel weer beter worden! :)

@wenneke20: gewoon eisen die vrije dag, vooral als jij ook altijd invalt voor collega's.

@anniek: misschien toch nog een testje er aan wagen?

@knuf: gezellig dat je weer mee komt kletsen, en klusse aankomende maand. December kleurt roze! :)

@kaatjesmam: that's the spirit, nieuwe ronde nieuwe kansen :)

@cimu: fijne midweek geniet er van! ;)

@zomaar: zeker nog steeds aan het klussen, dat je zo weinig te melden heb vandaag? ;)

@runner: je moet elke dag minimaal 24 uur online zijn om het hier bij te houden :) :) :)

4. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Ha daar isse het verloren schapie :)

Nog geen test drang? Of een bepaald gevoel erbij?

5. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Ik zou bij een cyclus van 31 dagen nu rond de innesteling moeten zitten...........hoop het, hoop het, hoop het, hoop het........ [-o< [-o< [-o<

6. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Still thinkin' pink

hahaha testdrang wel, maar ik wacht toch maar tot woensdag, moet ma en di altijd werken en dan heb ik het 's ochtends al druk genoeg, en heb ook niet zo'n zin om met een nega gevoel op mijn werk te zitten.

Gevoel: tja ene moment denk ik nu zullen ze er wel zijn, maar niks, wel (even ogen dicht voor degene met een zwakke maag) wat afscheiding, rare is dat het geelachtig is, vorige week heb ik drie dagen geel/bruinige afscheiding gehad :oops: sorry voor de details, ruikt niet raar ofzo, en nu was het weer weg, ook de normale ongi-krampen zijn er nog niet, wel druk in mijn buik, maar niet als gewoonlijk, tepelhof lijkt wel donkerder en groter en ik heb een zere plek in mijn borst al een week, rare is dat ze verder niet gespannen zijn dat heb ik normaal wel, maar al deze klachten kunnen ook met ongi te maken hebben. Afwachten maar :( ZZucht heeft je drumpapa die pillen al in productie, waardoor je een andere kleur plast als je zwanger bent???? :)

7. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    haha, lekker praatje weer justfem, je word bedankt [-X

Dat van die pillen was volgens mij een idee van de man van runner of djezelf, of jo..... :rolleyes: :rolleyes:

Hoop dat het bruinverlies een innesteling was meis!

Pffffffffff gelukkig heb ik het vanmiddag en de rest van de week lekker druk, ik haaaaaat die laatste 2 weken voor nod, eerlijk waar :(

8. kaatjesmam

kaatjesmam Bekend lid

24 sep 2008
    635
    0
    0
    China
  9. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Hahahaa dan moet ik maar even informeren wiens man het was die dat bedacht had ;) ik wil ze wel bestellen :)

Ja die 2 weken wachten is echt afzien... vrouwen worden gewoon in niks ontzien, we moeten elke maand gemiddeld 6 dagen bloeden, daarna ons ei zien te ontdekken, dat maar een paar uur houdbaar is en dan we moeten 2 weken wachten en mocht je positief testen dan moeten we het 9 maanden dragen en dan ook nog baren en er voor zorgen.... die laatste 3 dingen die heb ik er wel voor over ;), maar die 2 weken die vindt ik overdreven had best 1 dag kunnen zijn :x

Oh nee bijna vergeten dat: I still was thinkin' pink!
    :)

10. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Sorry, ik mag nog helemaal niet klagen natuurlijk :oops:

11. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Dat was niet mijn man, die komt heel sporadisch met goede ideeen.... ;)

Die 2 weken duren idd veelste lang!
    Net als overtijd lopen...
    Vind maar dat ze dat allebei moeten afchaffen! :p

12. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Overtijd lopen ja wat een hell!

Mijn buuf was 1 dag eerder uitgerekent dan ik. Op die dag was ze ook niet thuis dus ik dacht al dat ze bezig was. De dag dat ikzelf uitgerekend was doe ik de gordijnen open staat de buurman een enorme ooievaar in de grond te zetten :cry: :cry: Natuurlijk was ik blij voor d'r maar het hoorde MIJN dag te zijn...........bijna elke dag zag ik haar met dat kleine ventje en voor mij vertreken de dagen maar.............. :x

13. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Thinkin' Pink

Ja, kan ik over mee praten overtijd lopen *zucht* was 1 dag eerder uitgerekend dan mijn neef z'n vrouw, uiteindelijk beviel zij 10 dagen voor haar uitgerekende datum en ik 10 dagen na mijn uitgerekende datum *zucht*

14. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Thinkin' pink

Ok ik had wel een veel snellere bevalling, ik deed er 4 uurtjes over thuis, en zij 33 uur in het ziekenhuis, ik mag niet klagen :oops:

15. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Ja uiteindelijk kan het natuurlijk altijd erger. EN, ik was gelijk zwanger toen, EN mijn kindje was/is gezond en ben er zelf ook behoorlijk goed vanaf gekomen ;)

En ik ben deze ronde natuurlijk ook nog eens zwanger........

Nou ik moet zo weer aan de bak, dus tot vanavond allemaal!

16. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Weinig nieuws te lezen hier... :)

Heeft iemand nog iets van Carla vernomen? Ik heb volgens mij al een tijdje niets van haar gelezen...

17. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    he allemaal,

Ik wilde ff wat van me laten horen. Cas is echt onwijs ziek (ik denk zelf bronchitus) en hij krijgt et echt met het uur benouwder. Hij kan alleen maar tegen me aan hangen, dan is het goed. Heb net al die stomme huisarts gebeld, en ik zit nu te wachten tot ze een keer terug belt. Ik hoop echt dat ze dat snel doet want ik ben ondertussen in alle staten aan het raken.
    Als ze niet binnen een uur belt, rij ik zelf wel naar het ZH ofzo.
    Nou hopelijk spreek ik jullie later nog ff

18. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Still thinkin' pink

@marieke81: Ik zou gewoon nog een keer bellen naar de HA, als het zo erg is, je niet laten afschepen daar is een HA altijd erg goed in. Sterkte en hoop dat de kleine zich snel beter voelt. ;)

19. veertje

veertje Fanatiek lid

@justfem, het was mijn man maar helaas heeft hij ze nog niet in de maak :D
    Word trouwens wel tijd dat hij dat eens gaat doen :D

20. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Still thinkin' pink

@veertje: jammer dan heb ik ze niet voor woensdag in huis, zet hem snel aan het werk ;) als het deze ronde niet raak is wil ik ze in de volgende ronde gebruiken :)

Deel Deze Pagina