Jooze, gefeliciteerd! Queen San jammer hoor. Happy Luna heb je al getest? Hier wordt op het moment volop geklust... Pim
Hier ben ik weer. Wat een gedoe zeg, verhuizen.! pffff.... Overal is nog troep. gelukkig slaapt de kleine meid heel goed hier. Ze vindt haar nieuwe kamer prachtig. Wat een hoop zwangeren.. GEFELICITEERD..! Ik denk dat ik deze maand oversla. We hebben wel geklust, maar daar wordt je niet zwanger van. haha......
Hi Dames, Hier weer rood nieuws, ga er maar vanuit dat het doorzet en dat de testen die ik heb gedaan gewoon niet goed zijn geweest op wat voor manier dan ook... Verloskundige ging er ook vanuit dat ik zwanger was dus het is niet van mijn vorige miskraam.. Ben de komende tijd even weg, wil het even laten rusten dat zwanger worden... Jooze ps Happy Luna hoop voor jou op beter nieuws!
Oww Jooze, wat jammer. Ik snap dat je ff niet hier komt nu hoor. Logisch. Hier een positieve ovutest, dus flink aan de klus. Hopelijk is het nu raak.
Jooze, heel veel sterkte gewenst. Ik denk dat iedereen die dit ooit heeft meegemaakt weet hoe je je voelt. Pim
he jooze dat is wel een echt tegenvaller. ik had nog wel zo gehoopt voor je. kan mij voorstellen dat je afstand wilt, hopelijk heb je wel voldoende mensen in je omgeving met wie je er goed over kunt praten, want dat is wel belangrijk denk ik. sterkte en dikke knuffel!
Nou mensen toch een snelle reactie het heeft zich nog niet doorgezet dus wie weet toch nog positief.. Maar ik durf het even niet te hopen... Jooze jullie horen het wel van me, en als het mis is kom ik inderdaad voorlopig niet, heb gelukkig genoeg steun!
Sorry meiden even een korte reactie (computer kapot, dus nu even vanaf mijn werk) Jooze; wat ontzettend rot voor je zeg Ik hoop zó voor je dat het niet doorzet, en dat je gewoon zwanger blijft... Een collega van mij had ook bloedverlies, maar dat ging ook goed verder, dus er is inderdaad nog hoop! Ik blijf voor je duimen, heel veel sterkte! (Ik heb nog niet getest, wonder boven wonder, dus morgenochtend ga ik een testje wagen).
Happy Luna, ook spannend zeg. Ik hoop dat je een positieve test morgen in handen hebt. Jooze, ik hoop dat het toch goed is. Je hoort het wel vaker idd.
Jooze, wat ontzettend rot voor je meid! Hopelijk zet het niet door en is het gewoon goed. Ik heb bij Milan ook een bloeding gehad, dus het hoeft niet altijd te betekenen dat het mis is. Happyluna, succes morgen met testen! Ik duim voor een mooie positieve test! Hier weer op het wachtbankje......vorige maand voelde ik helemaal niks, nog geen steekje of krampje. Deze keer heb ik sinds gisteren af en toe wat krampen. Maar dat heb ik wel vaker gehad en toen werd ik ook gewoon ongesteld. Snap dr niks meer van, nou ja volgende week dinsdag weten we meer. Aanstaande zondag verjaardag van Milan, ons mannetje al weer 2. hij krijgt een heleboel leuke cadeau's, ben erg benieuwd naar zn reactie!
Jooze, weet zo goed hoe je je voelt! Maar er is nog een klein beetje hoop... hoor het wel vaker. Sterkte! Maryloes, alvast gefeliciteerd met Milan! Dylan is 10 febr. 2 geworden. Wat een heerlijke leeftijd! Veel plezier. Dylan is nu al ruim 2 dg met oma mee naar CenterParkts en ondanks dat ik weet dat hij het geweldig naar zijn zin heeft en wij overal alle tijd voor hebben (zit ook nog precies in m'n vruchtbare periode...) mis ik 'm wel hoor! Vandaar dat ik op m'n vrije dag al om 07.30 uur achter de computer zit (tja uitslapen ben ik verleerd). Ga nu ff lekker een vakantie boeken voor eind mei: Egypte! x
Happyluna: gefelicteerd. Jooze: Hoop dat het goed blijft gaan. Hier ook weer aan de klus. Vandaag dag 10, nog geen positieve ovutest, maar dat zal niet lang meer duren. Vind het wel jammer dat het zo'n verplichting wordt om te klussen. Zal blij zijn als ik zwanger ben, dat we tenminste weer spontaan kunnen "klussen". Want na 1 week, praktisch iedere dag klussen, heb ik er eerlijk gezegd nog maar weinig zin in de rest van de maand. Vind ik ook niet eerlijk tegenover mijn vriend.
Hi Meiden, Met mij is goed, Geen bloedverlies meer gehad dus waarschijnlijk i shet gewoon goed! Kan het echt bijna niet geloven na 2 miskramen.. @Happy Luna, GEFELICITEERD, hebben we ons beide aan de afspraak gehouden Wie wet zijn we ook op dezelfde dag uitgerekend, moet alleen zelf wachten op de ecjo wanneer ik echt uitgerekend ben... @ Nynke, Succes met klussen enne ben jij de enige die een kindje wil? Ik bedoel waarom schuldig voelen naar je vriend als je wer zwanger bent wordt klussen vanzelf weer meer voor de lol... @ Funny, Vakantie plannen klinkt altijd goed.. Enne probeer ook te genieten he een paar dagen zonder de kleine... *knuf* Jooze
Jooze, ik ben blij voor je dat het bloeden gestopt is. Ik duim voor je dat het goed gaat..! Happyluna gefeliciteerd.! Het gaat nu wel erg snel. Ik wil ook.!
Happyluna gefeliciteerd! Weer een met goed nieuws! Jooze, fijn dat het bloeden gestopt is, een goed teken.
Happy luna, proficiat. Gaaf hoor. Nynke, ik herken het wel. Zeker tot een positieve ovutest is het belangrijk om van te voren ook vaak te klussen. En als hij positief is ook een dag of 4 elke dag. Het spontane is er dan wel af he. Maar ja.. het is voor een goed doel.
hoi, ik ben nieuw hier. wij zijn ook bezig voor de tweede en vorige maand was ik zwanger...alleen mochten we er maar kort van genieten...het is een vroege miskraam geworden. nu heb ik 6 maart mijn NOD dus het is weer erg spannend. dit is nu ronde 4 voor ons. succes allemaal en voor de meiden die al zwanger zijn....geniet er van! gefeliciteerd! mejon
Hey meiden, Onze computer is weer gemaakt, eindelijk! Dus nu even een langer berichtje. Allereerst bedankt voor de felicitaties, hartstikke lief! - Mejon; welkom! Wat erg van je miskraam. Ik hoop dat je snel weer zwanger bent. Je NOD duurt niet lang meer, dus dat wordt spannend voor je! - Joki, hoe gaat het met je? Flink aan de klus? Inderdaad veel positieve berichten hier de laatste tijd. Ik hoop dat jij ook snel volgt! - Jooze; superfijn dat het bloeden is gestopt! Whahaha, we lopen echt gelijk volgens mij! Volgens mijn eigen berekeningen ben ik 5 november uitgerekend. Ben benieuwd hoe het bij jou zit straks. Heb je al een datum voor de echo? - Nynke31; tja dat klussen op verplichte dagen is lastig om mee om te gaan hè? Mijn vriend vond het ook vreemd dat hij op bepaalde dagen achter elkaar 'moest' presteren, en als de dagen weer voorbij zijn, dan is de spanning er weer vanaf. Maar dan zit je weer met andere dingen in je hoofd, en dan wil je eigenlijk niet meer zo... - Funny; nog gefeliciteerd met Dylan! Lekker hoor naar Egypte op vakantie, wanneer ga je? - Maryloes; sterkte met de laatste wachtdagen. En alvast gefeliciteerd met Milan! Leuk hoor, 2 jaar! Wat gaan jullie hem geven voor kado? Groetjes!
Hi Happy Luna, Ff snel een reactie, moet eigenlijk weg. Ik kan 12 maart voor een echo, maare zullen we een nieuw topic openen bij zwanger voor mama worden van een 2e ofzo? Enne dan wil ik de rest daar ook heel snel zien verschijenen Jooze