Nou, ik kom net terug van huisarts. Ze vertrouwen het niet en ik moet om 18.30 in het ziekenhuis zijn. Ik hoop dat het allemaal meevalt, maar ik sta echt te shaken op me benen.
Still thinkin' pink @marieke81: ale: Oh jee, nou ik hoop dat het allemaal goed afloopt en dat in het ZH blijkt dat het allemaal wel meevalt, heel veel sterkte, zal aan jullie denken [-o<
8-[ Hoi............ ikke nu niet aan de klus hoor...... maar vanaaf wel weer als het goed is Vandaag druk geweest met boodschappen, schoentjes kopen voor de kleine man... O ja heb ook lekker eens uitgeslapen ben vanmorgen nog lekker even terug in bed gekropen samen met Noah! @Justfem, ik euhhhhm zie alles ROZE bij jou hoop dat het ook echt mag helpen! Hoop dat over 2 dagen jouw naam in het roze staat op de lijst! @Marieke: Poeh hoop echt dat het niets is, laat je ons weten? @Knuf, leuk dat je ook weer van de partij bent! @lilly, help dat ene cremétje tegen eelt? Zoooo ga even as the world turns kijken
@ll nou ik zet de trend voort hier zijn de gearriveerd op naar de 3x is scheepsrecht ronde , eerlijk gezegd was mijn voorgevoel al zo en ik ben blij dat ik niet eerst negatief heb getest en kaatjesmam ik volg jou positieve instelling.
Marieke, en? Wat zeiden ze in het ZH? Wat een hoop ! Jammer meiden, op naar December kado maand! Dat zou wel een heel leuk kerstkado zijn! Hier terug van een paar dg Disney, was super. Dylan was echt zo aan het genieten. Zal van de week ff een foto in m'n album zetten. Dylan vandaag thuis gebleven, ziek. Paps heeft een dag vrij genomen. Ik ben ook nog steeds grieperig maar verder voel ik me prima! Voel m'n kleine jongetje niet zo heel veel schoppen (minder als met Dylan) maar m'n placenta blijkt aan de voorkant te liggen. Veertje, wanneer moeten jullie nu weer naar het ziekenhuis en wat houdt het in dat het niet het juiste moment was? Nog geen ei? Lilly, wij zouden Sinterklaas vieren met m'n schoonmoeder en schoonzus en fam maar hebben vorig weekend ook ruzie gehad. En wel zo erg dat de hele band met schoonzus en man verbroken is. Zat er wel aan te komen.... Heel eerlijk gezegd kunnen ze van mij barsten. Te veel gebeurt en te veel gekwetst. Wij vieren Sinterklaas lekker met z'n drieen en misschien komt m'n moeder en schoonmoeder nog langs.
Wel leuk, als we nu met z'n allen zwanger zijn zijn we in augustus uitgerekend. Lekker de zomer met onze buik pronken. Funny, ik ben benieuwd naar de foto's! Jammer dat het zo moest lopen met je zwager en schoonzus... Leuk is anders. Justfem, klote meid! Dikke knuf en succes in je laatste ronde.
@Funny, ja, zo rond de feestdagen lijkt het vaak alleen maar eerder mis te gaan dan goed. Ik vind alles prima, maar het moet geen verplichting worden. Bij ons thuis was dat vroeger nooit zo, ook verjaardagen niet, kom gewoon wanneer je zin hebt en heb je geen zin, nou, dan kom je toch niet, niemand die zich er druk om maakt. Mijn schoonfamilie wel, daar kun je alle verjaardagen en feestdag aflopen. Sinds ik mijn man ken, ben ik eerst uit beleefdheid naar al die verjaardagen en feestjes gegaan, maar het werd echt een verplichting. Vorig jaar heb ik ze verteld dat ik daarmee stop. Ik ga alleen nog naar verjaardagen als ik zin heb en hetzelfde geldt voor mijn verjaardag, als je zin hebt, kun je komen, anders, doe jezelf een lol en blijf thuis. Niets persoonlijks. Ze vinden het wel raar van me, maar ik ben toch al een vreemde eend in de bijt daar, dus pech. Weer een zorg minder.
@Cim Fijne vakantie. @Anniek Heb gebeld, maar ben nog niet terug gebeld/gemaild... @Runner Nu moest ik 2 shirtjes betalen en anders 1. Scheelt 18 euro. @Justfem Ikke wil ook PINK! @Marlieke Beterschap! Hopelijk zijn jullie gewoon weer lekker thuis. @Funny en Lilly Zullen wij met z'n allen sinterklaas vieren? @Jo79 Same here.
@funny, het klopt dat mijn ei er nog niet is Moet morgenochtend weer bloedprikken en dan hoor ik als het goed is morgenmiddag meer.
Aliki83 - 1ste Dinos 5jaar - nu in ronde 3 - NOD 15 dec Andi - 1ste Gabriël 20 mnd - nu in ronde 5 - NOD 14 dec Anniek -1ste Kyana 19 maanden - nu in ronde 4- NOD 15 dec Alieke - 1ste Loïs 10 maanden - ronde 2 - NOD 22 nov? Carla - 1ste Kyra 19 maanden - zwanger in ronde 1 Cimu27 - 1ste Thiago 2jaar- zwanger in ronde 8 Djezelf -1ste Jonathan - 21 maanden- nu in ronde 9 - NOD 30 nov Funny -1ste Dylan 2.5 jaar - zwanger in ronde 10 Jo79 - 1ste dochtertje 1 jaar - zwanger in ronde 2 Justfem -1ste meisje Noa 7 jr - nu in ronde 3 - NOD 17 dec. Kaatjesmam -1ste Karlijn 21 maanden - nu in ronde 12 - NOD 13 dec Knuf -1ste Daphne 22 maanden - Nu in ronde 3 (ronde 1 na MK) - NOD 16 dec Lauraatje- 1ste Danisha 1,5 jaar - nu in ronde 3 - NOD 27 okt Layla -1ste zoon 26 mnd - begint in december Lilly -1ste Ruben, 1.5 jaar - nu in ronde 3 - NOD 26 nov Mandy1 -1e Noa 1,5 jaar - zwanger in ronde 1 Marieke81 - 1e Cas 10 mnd - nu in ronde 3 - NOD 14 of 15 dec Marlieke-1ste Marciano 16 mnd - Zwanger in ronde 12. Mystic sun -1ste Anouk 8 jaar - nu in ronde 1 - NOD 27 september. Patje- 1ste Femke 17 maand - 16-6-09 uitgerekend en zwanger in ronde 4. Runner - 1e Ruben 20 mnd -nu in ronde 3 - NOD 14 dec Veertje -1ste Stijn 21 mnd - ronde 9 - NOD onbekend Velobabe - 1ste Keano 15 mnd - nu in ronde 4 - NOD 26 nov? Verena87- 1ste Dayenne 9mnd - officieel ronde 1 - NOD onbekend Zomaar - 1ste Noah 1 jaar - ronde 4 - NOD 4 dec Positieve gedachte van deze maand NOVEMBER BABY BOOM MAAND Volgens mij is deze stelling al helemaal fout, want dan hadden we in november moeten bevallen, hoop ik niet dat ie uitkomt volgend jaar pas Positieve gedachte van volgende maand DECEMBER DE POSITIEVE FEEST MAAND \/ \/ Test dagen 26 nov - Lilly 26 nov - Velobabe 30 nov - Djezelf 4 dec - Zomaar 13 dec - Kaatjesmam 14 dec - Runner 14 dec - Andi 14/15 dec - Marieke81 15 dec - Aliki83 15 dec - Anniek 16 dec - Knuf 17 dec - Justfem
Gossiemijne, potverjandridubbeltjesnogaantoe zeg! Heb je een practig verhaal getikt, een waanzinnig stukje proza met daarin ruimte voor iedereen, loopt je laptop vast Pats boem, alles weg :x Ok daar gaat ie weer! @marieke, wat een schrik! Je zal nu wel in het zh zijn, maar laat je gauw weten hoe het nu is? @Justfem, ik zat nog jouw berichtjes in he troze te lezen, zie ik ineens je banner Wat balen zeg @Jo, goed gedaan! @Funny, ja op een gegeven moment is de koek op he. Voor ons is het ook een opeen stapeling van dingen, en dan vooral van mijn man. Voor mij is het bijna een opluchting inmiddels, hoe jammer ik het ook vind. Had graag een geweldige, innige familie om me heen gehad maar dat zit er niet in en dit gedoe daar heb ik al helemaal geen zin in, dus dan maar niet hoor. @zomaar, het zalfje werkt prima Wil je het merk weten? @cim, fijne vakantie! @velobabe, lijkt me gezelig! @veer, ik wil ook piespillen Hoe laat moet je morgen prikken? En hoor je dan gelijk meer of duurt dat een paar dagen? Verder niks nieuws hier. Af en toe een beetje pijn in mijn borsten maar dat kan van alles betekenen Dus tja........ik blij hopen, en hopen, en hopen........
@velobabe: jij moet maar het goede voorbeeld geven Ik ga volgende maand op pink hopelijk als hekkensluiter @veertje: wel vervelend dat ze je ei nog niet hebben gevonden, ik hoop ie snel stopt met verstoppertje spelen, zodat je nog voor december zwanger bent. @ll nou ik ga eerst ff douchen en dan ff pendelen en dan een wijntje drinken, mijn vriend begreep niet dat ik nu pas weer een wijntje durfde te drinken...
@justfem, dat je nog de puf hebt om voor anderen te pendelen! Knap hoor! En geniet lekker van je wijntje. Ik ben ook zo met drank hoor. Vanaf mijn mogelijke ei drink ik niet meer.
@jo: herkenbaar dat van die feessies! Zo ben ik precies zo (mijn fam. trouwens ook). Alleen komen als je zin hebt, geen verplichting, ook cadeau's zijn niet nodig, als je komt is het al leuk zat! @veertje: hé als je jou ei vind, kijk dan ff of je daar ook mijn ei ziet....Je weet maar nooit. Misschien hebben onze eieren wel een soort hanggroepje georganiseerd ofzo @ll: Nou het kwartje is gevallen bij mijn overburen. Heb een mailtje van ze gehad met een iet wat dreigende ondertoon. Pffff wat een gezeik, ben die domme mensen wel een beetje zat hoor, Op m'n werk een stel idioten (clienten dan he) en nu tegen over me ook! echt soms vraag ik me af waarom zulke mensen niet gewoon gesteriliseerd worden.. Ik meot ik weet niet hoelang wachten op een kindje en dat volk jongt maar aan! AAAARRGGHHH *einde klaagzang*
@djezelf, pfffffffffff wat een gezeik ja. Het is idd erg oneerlijk verdeeld in de wereld wb het krijgen van kindjes. Zomaar, zit je nou nog ATWT te kijken? Hebben ze een 3 dubbele aflevering of zo?