wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    Jullie zouden niet de eerste zijn die er even niet mee bezig zijn en dan toch spontaan zwanger raken, dus misschien verstandig om er even niet mee bezig te zijn. En als de kleine jarig is daar lekker van genieten ;)

2. veertje

veertje Fanatiek lid

We zullen zeker niet de eerste zijn :D bij stijn is het ook gebeurd in een maand waar we het ontzettend druk hadden met andere dingen :D
    Ik zou ontzettend blij zijn als het zo weer zou gaan :D alles beter als via het ziekenhuis

3. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Nou Veer, ik ga voor je duimen dat het zo gaat hoor! Tsjonge het zit niet echt mee met die onderzoeken en dingen!

Hier heb ik een beetje een kl*te dagje achter de rug, Noah was jengelig en wil de hele dag aandacht maar dan ook weer niet dan weer wel dan weer niet... Niets was goed dus, hij heeft ook lichte verhoging dus ik denk dat hij last heeft van zijn hoektandjes, 1tje is nu net door gebroken. Ik hoop dat hij nu even gaat slapen [-o<

Verder voel ik me precies zoals een 3 weken geleden, heb al 2 dagen diarree en ga 3/4 keer op een dag. Om 3 uur werd ik ook weer aardig misselijk en nu is het weer gezakt, heb geen honger/trek... Voel me dus echt precies hetzelfde.......................... ALLEEN kan het helemaal niets zijn :( pffffff :confused: heb met een beetje geluk nu ongeveer mijn ei maar dat hoeft ook nog niets eens ivm de mk. Nou ja het zal wel....

@lilly, ik vind het toch wel een bijzonder goede aanpak hoor van jou, "gewoon" klussen en dan testen! Simpel eenvoudig en effectief lijkt me! :)

Ik ga nu maar even van de rust genieten hihi. (voel me nu bijna schuldig omdat ik het nu even lekker vind dat hij slaapt!)

4. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    Hier even een berichtje vanuit mijn vakantie-adresje :)
    Ik heb niet alles bij kunnen lezen, maar ik heb wel een paar pagina's terug gelezen.

@Kaatjesmam; ik wil even bevestigen dat ik het, net zoals vele anderen, erg leuk vind om jouw berichtjes uit China te lezen.
    Alcohol vrij bier was ook mijn ding tijdens de vorige zwangerschap. Toen was ik midden in de zomer uitgerekend, en vond ik het heerlijk om lekker buiten in de zon met een alcohol vrij biertje een tijdschrift te lezen!

@Marieke; heel veel sterkte met Cas! Altijd weer schrikken als er wat met die kleine mannetjes aan de hand is, he! Zeker als je doorgestuurd wordt naar het ziekenhuis. Heel veel sterkte & beterschap!
    @lle zieke kindjes; heel veel beterschap!

@Veertje; ik hoop echt dat je vrijdag meer duidelijkheid krijgt! Ik zal voor je duimen!

@lle zieke mama's; is het besmettelijk via het forum ofzo? Nu ben ik zelf ook ziek... Gelukkig kan ik me 'gewoon' ziekmelden tijdens mijn vakantie. Dan kan ik nog een andere keer van mijn vrije dagen genieten, maar toch... Ik had mijn midweekje toch iets anders voorgesteld.
    Maar het leuke is dan wel weer dat ik gezellig met mijn mannetje een middagdutje kan doen ;) Ik doe gewoon net alsof het heel mooi weer is en we in Spanje zitten; SIESTA! Hahaha, je moet toch wat he.

5. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hallokiedokies
    hier wer paar daagies vrij dusben ik weer van de partij!

wbt de ongi. jep die is doorgezet én hoe!

wbt zwanger bij de kerstboom...
    nope dat gaat me niet lukken {weet me nod niet eens}
    deze maand is stop maand en daar heb ik dit keer een goed gevoel over.
    dus deze maand niet gericht klussen, tja goed als ik zin heb en het is toevallig in die dagen dan zal ik het er niet om laten denk ik maar ik ga er deze maand niet bewust voor, volgende ronde wel weer maar hoop dan ook weer wat rust te hebben op alle vlakken.

kaatjesmam
    als je ze in je koffer stopt zal niemand die dingen vinden denk ik

jessica
    sexbeest hahahaha

zo ik ga maar eens ff wat doen denk ik

6. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Heb tijdens m'n zwangerschap van Dylan in de laatste maand 2 wijntjes op... en daar voelde ik me al schuldig over! Heb tijdens m'n bv wel af en toe een bruinbiertje gedrongen.. goed voor de bv ;).

Nu nog geen alcohol op... misschien de laatste maand maar het hoeft niet perse! de eerste 16 wk heb ik zelfs geen koffie of cola gedronken zo bang was ik op weer een mk te krijgen!

We gaan januari op wintersport en dan zal ik de snaps wel missen, maar je hebt vast ook alcoholvrije!

zomaar, niet schuldig voelen hoor! Ik heb het ook af en toe. Vooral 's avonds, dan doe ik Dylan iets eerder naar bed en geniet dan zo van m'n rustige avondje :oops:

Veertje, wij hebben tijdens de vakantie nergens op gelet en ik heb vooral lekker met een biertje in het zonnetje gezeten! Daarna was ik zwanger en van Dylan zwanger geraakt op onze huwelijksreis!
    Toch denk ik dat ze jou eens hormonen moeten geven om een eisprong te bevorderen!

7. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    @zomaar, niet schuldig voelen hoor! Ik vind het heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk om Ruben 's avonds in bed te leggen :D Dan is het grote mensen tijd, even niks, koffie, laptopje, tv of wat dan ook......En je weet ik hou zielsveel van mijn ventje ;)

@veer, balen dat je ei nog niet onderweg is. Hopelijk vrijdag wel! Sterkte ermee.

@funny, jaaaaa bruin biertje tijdens de BV, heeeeerlijk!

@anniek, seksbeest :(: :rolleyes: ikke? :rolleyes: 8) Jij nog wat gehoord van Carla?

@cimu,dat noem ik nou een forummer in hart en nieren :thumup: Gewoon blijven posten tijdens je vakantie ;)

Nou vandaag vloog voorbij en ook morgen veel plannen! En de donderdag ia hier altijd aanpoten met al die kids voor je het weet is het vrijdag. Morgen is het 1 week voor NOD, ben ik al op de helft van de 2 slopende weken :) :)

8. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ja jij jah! :)
    hier niet hoor
    ben ruzie aan het maken met john!

wbt carla
    die heeft het druk en laat heel af en toe wat weten vanuit school!
    maar alles gaat tot nu toe goed
    heeft laatst wel een kleine bloeding ofzoiets gehadmaar er daarna niet echt meer iets van gehoord....
    en nu erg druk geweest dus ook niet alles kunnen bijbenen

9. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    @anniek, ok! Oh jee geen ruzie maken hoor!

10. kaatjesmam

kaatjesmam Bekend lid

24 sep 2008
    635
    0
    0
    China
    Nou dat valt mee dat jullie het nog niet gehad hebben met mijn China verhalen. Daar ga ik dan weer even hoor:

****waarschuwing: start klaagzang/psychologisch zelfonderzoek****

Hebben jullie nog goede tips om relaxed te blijven, er niet teveel mee bezig te zijn. Het gaat me niet zo heel goed af.
    Ik probeer:
    - veel andere dingen te doen (maar ja thuis studeren is een goede gelegenheid om te malen)
    - positieve dingen te denken:
    * ik heb echt de leukste dochter die er is (sorry) en ze heeft ook een super papa
    * ik heb een super relaxed leventje nu; geen werk, lekker weer, groot huis, veel reizen
    * het is niet erg als er 3 jaar tussen zit. m'n broertje en ik schelen ook bijna 3 jaar en hij is 1 van m'n beste vrienden
    * ik word heus wel zwanger. Al 3x eerder gelukt dus het is gewoon afwachten
    * als het niet in China lukt, hoef ik in ieder geval niet te stressen over een bevalling in Hong Kong

Maar stiekem gaan m'n gedachten alle kanten op en kom ik steeds weer terug bij vragen zoals: waarom lukt het nou niet? Doe ik iets verkeerd? Straks zit er zoveel verschil in leeftijd tussen de kindjes. WAAAAAHHHHH

Zo, ik denk dat het even opschrijven wel helpt (zeker de positieve punten). Bedankt voor het luisteren.

****einde klaagzang/psychologisch zelfonderzoek****

Veertje; wat een spanning zeg. Ik hoop dat vrijdag je ei gevonden is.

En alle zieken en zieke kindjes; beterschap

11. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    hoi meiden ik lees wel mee soms maar heb 7hechtingen in me voorhoofd en moet 3dagen werken maar kan niet bukke hierdoor
    ze hebben 2 soort wratte weggesneden by de plastisch chiriurg

doei doei

12. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Kaatjesmam, kom maar op met klagen! Dylan zou ook ruim 2 jr zijn als er een broertje of zusje zou komen en dan ging ook mis. Heeft daarna ook 10 mnd geduurd! Ja en logisch proberen te denken is moeilijk want je wilt het gewoon NU! Dylan scheelt straks iets meer als een jaar met z'n broertje en dat heeft ook absoluut z'n voordelen! Elke leeftijd is leuk maar daar gaat het niet om,he? Hoe lang is je MK terug? Ik ben 2 x binnen een mnd zwanger geraakt en na m'n mk duurde het ook 10 mnd. Soms snap je echt niks van je lichaam (eigelijk elke mnd...)

Lilly, wat gaat dat alweer hard! Voor jou zal het weer een lange week worden maar voor mij vliegt de tijd voorbij.

Wenneke, sterkte meid! kan je je niet ziekmelden?

13. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    nee helaas niet

14. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    @kaatjesmam, we kunnen hem hebben hoor!
    Ik probeer ook steeds van die geweldige gedachten te hebben zoals;
    - hij of zij zal op het goede moment wel komen
    - ook al duurt het nu te lang als het straks zover is dan zal alles wel op zijn plek vallen, dat ik denk; het is maar goed dat hij/zij niet eerder was :(
    - idd wat maakt 3 jaar verschil nou uit :rolleyes:
    - ik heb de allerleukste zoon (sorry ;) ) en echt de allerleukste man :)
    - hoogzwanger zijn in de zomer is vast toch niet zo leuk als dat ik nu denk (toch?)

En dan zit ik nog maar in de 3e ronde en heb nooit een mk gehad :oops: :( :rolleyes:

@wenneke, sterkte.

15. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Pfffffffffffffff...............doodse stilte hier...........kwam ff stoom afblazen eigenlijk maar als toch niemand het leest :rolleyes:

16. veertje

veertje Fanatiek lid

Heey meiden.

Ik heb 2 boekjes gekregen van pampers (1 voor mezelf en 1 voor de vorige bewoner)
    En laten er nou bonnen bij zitten voor pamper, je krijgt dan 10 euro terug gestort op je rekening maar ten eerste is mijn kind zo goed uit de pamper dus wat moet ik met zoveel pampers en je mag maar 3 kortingsbonnen per adres/bankrekening gebruiken
    Dus kan ik misschien 1 van jullie er blij mee maken?
    Het zijn 2 bonnen voor 10 euro korting (krijg je terug gestord als je het bonnetje op stuurd) en 1 bon voor 5 euro korting op babydoekjes.
    Ze zijn alleen niet in combinatie met andere aanbiedingen te gebruiken
    Ze zijn geldig tot het eind van het jaar.

17. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @lilly: Blaas maar stoom af ;) ik ben er, had alleen zelf weinig te melden vandaag, behalve dat ik vandaag ook werk :(

18. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Ok er is iemand om mijn gezuer aan te horen! :)

Ben het gewoon ff zo zat :(

Drumpapa zit nog steeds thuid ivm die whiplash en het ging even wat beter. Echt goede dagen dagen gehad dat hij ook helemaal niet ging liggen tussen de middag en zo.

Vorige week naar Manueel therapeut geweest en die haald ehet een en ander uit en toen was het dus 2 dagen heeeeeeel erg (de MT stopt er ook mee omdat drumpapa nog te heftig op de behandeling reageerd).

Nou dus 2 optredens gehad en hij heeft echt 2 dagen alleen maar in bed gelegen, hij ligt nu weer en als hij er is loopt hij alleen te zuchten en te steunen :cry: EN IK SNAP HET WEL HOOR! Dat jullie niet denken dat ik een of ander onmeevoelend monster ben of zo. Ik vind het echt niet leuk voor hem hoor, absoluut niet!

Maar vandaag vind ik het ook even niet leuk voor mezelf :oops:
    Bah, bah, bah!

En morgen moet hij weer oefenen met de band, sorry maar dan denk ik dus van JA DAAAAAHAAAAG! En dan vrijdag zeker weer helemaal total loss zijn, op mijn vrije dag als we eens was kunnen doen.

Hij word er ook kribbig van en dat snap ik ook, hij is moe, heeft pijn etc. Maar als ik hem dan alleen maar hoor mopperen dan ebn ik het ook wel eens beu.

Sorry......had ik ff nodig :oops:

19. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    @veertje, ja die bonnen heb ik ookgekregen idd! Dus ik ben voorzien ;)

20. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @veertje: die van mij gebruikt al een tijd geen luiers meer, maar bedankt voor het aanbod ;)

@lilly: Kan me helemaal invoelen, dat je er door zit, soms kan het heel veel druk leggen op je relatie, als 1 van de 2 in de lappenmand zit, vooral als het weer ff wat slechter gaat en er weinig aan te doen is.. en ik begrijp ook dat je wel van hem houd, maar soms moet je ff klagen, knuffel vanaf hier ;)

Deel Deze Pagina