wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. veertje

veertje Fanatiek lid

Die van mij gebruikt ze ook bijna niet meer en heb nog 3 bonnen van dat boekje en nog 2 van lekker in het leven dus denk dat ik maar in ga slaan voor de volgende ofzo :D

2. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Goed idee VEER!

3. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    @veer oh dan wil ik ze toch wel , voor de volgende helemaal vergeten dat ik er volgend jaar auugustus ook weer 1 bij heb! :oops: :)

4. veertje

veertje Fanatiek lid

Sorry krijg net van mijn zusje te horen dat ze ze met alle liefde wil hebben :D de rest geef ik zelf uit, 3 voor stijn snachts en 3 voor de volgende beeb.

5. veertje

veertje Fanatiek lid

Mijn zusje is er helemaal blij mee, ze heeft 3 kids nog in de pampers zitten :D
    Ja ik weet het is best veel maar in de tijd dat mijn man en ik 1 kind mochten krijgen hebben zij er 2 gekregen en sinds wij voor een 2de gaan hebben hun de derde gekregen :D

6. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Die pampers bonnen heb ik ook dubbel gehad. :)
    Justfem haar theorie ben ik het helemaal mee eens! :p

Wenneke, Auw!
    Hopelijk geneest het zelf.
    ZIjn de hechtingen oplosbaar?

Veertje, die zus van jou zit ook niet stil. :)

Lilly, klinkt niet echt gezellig bij jullie thuis. :oops:
    Zeg maar tegen drumpapa dat nu zijn gezinnetje maar eens voor gaat. ;)
    Hoelang zit hij nu al thuis dan?

Kaatjesmam, ook mij verveel je niet met jou China verhalen.
    En wat betreft die testen, volgens mij heeft niemand in de gaten dat jij geen kleding bij je hebt maar dat je koffer vol is gestouwd met testen.
    Gewoon meenemen dus. :)

Iedereen gefeliciteerd met mijn verjaardag. :p
    Komen jullie een stukje taart eten?

7. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @veertje, ik hoop dat je vrijdag meer duidelijkheid krijgt! Vreselijk, dat stomme wachten.

Hier ook weinig te melden, ben druk met van alles en nog wat, we gaan aankomend weekend een weekendje weg en ik moet nog van alles doen voor die tijd.
    Ik heb net mijn dochter weggebracht en nu kom ik net terug....heeft de hond al mijn zelfgebakte speculaas opgegeten, nou die zal wel buikpijn krijgen.....gggrrrr en ik kan weer opnieuw bakken.

8. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @runner gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!

@veertje: wij hebben vrienden die hebben vorig jaar april een tweeling gekregen j/m en nu is de derde opkomst ze is uitgerekend 1 dag na de 1ste verjaardag van de andere 2.... lijkt wel productiewerk! :)

@patje: die hond dacht vast 'ik test het wel even voor mijn baas' :)

9. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Nooit geweten dat als je zo'n jonge 2ling hebt je nog tijd hebt om te klussen. :)

Patje, door de hond zijn je koekjes dus wel goedgekeurd?! Whahaha!

Dank je wel Justfem. :)

10. veertje

veertje Fanatiek lid

@justfem, dat is ook pittig zeg, mijn zusje was eerst ook zwanger van een tweeling maar is helaas een mk geworden, anders had ze er nu 4 gehad.

11. Knuf

Knuf Actief lid

28 aug 2006
    304
    0
    0
    Dat lijkt inderdaad wel productiewerk.

Bonnen hoef ik niet, aangezien ik Pampers vrijwel altijd in de aanbieding koop.

Bah, sinds juli niet meer ongi geweest en nu dus weer. En ik heb flinke buikpijn. Het laatste van de MK zal er nog wel uit moeten...
    En mijn kleine meid heeft oorontsteking, dus het is hier weer een ziekenboeg.

Ze ligt nu lekker te slapen, dus moet ik maar weer hard aan het werk. Ik heb nog genoeg te doen. Doei!

12. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @runner: ja ik dacht ook waar halen ze de tijd vandaan om nog te klussen :confused: :)

Eerst waren ze ook nog bang dat deze zwangerschap ook een tweeling zou worden, omdat het bij haar in de familie zit en ze een verhoogde kans hebben, toen dacht ik dat zou ik niet trekken, zoveel kleine kids in 1 keer tegelijk.

@veertje: vervelend voor je zus dat het een MK werd.. wilde ze altijd al 3 kids zo kort op elkaar? Of is het zo gelopen?

13. veertje

veertje Fanatiek lid

De eerste 2 zijn gepland zo snel op elkaar de eerste keer dat ze zwanger was van de derde was min of meer een ongelukje maar wel heel erg welkom en toen dat een mk werd zijn ze bewust voor een derde gegaan en gelijk weer raak en nu is mijn nichtje in augustus geboren :D
    Mijn zwager gaat er nu wel een knoop in laten leggen want ze raken heel erg snel zwanger ( alle 3 in 1 maand tijd)

14. veertje

veertje Fanatiek lid

Zo het huis is weer aan kant pfff
    Nu ga ik ff lekker mijn zwarte pieten schilderij afmaken :D

15. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Veertje, plaats je wel een foto als ie af is?

Ruben ligt weer onder veel protest in bed..
    Vannacht erg weinig geslapen.
    Ben van 01.27 tot 03.55 met hem bezig geweest. :x
    Nu staat er thee op.
    Witte chocolade letter lag in de brievenbus.
    Heerlijke combi. ;)

16. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Jeetje.... jullie hebben al lekker geklept vandaag...... Het meest over de bonnetje, die ik hier ook heb gekregen en ook nog die van lekker leven! Dus ik kan weer een hoop pampers met korting halen, enne wisten jullie dat je bij de etos bij 3 pakken pampers nu ook little people krijgt :p Nog meer reden om lekker te shoppen :)

@Runner: HAPPY BIRTHDAY!

@Lilly: :( Pfffff oh meis ik kan het me HELEMAAL voorstellen! Je gaat na zoveel tijd elkaar toch wel eens op de lippen zitten en heb je weinig momentjes echt voor jezelf! Enne mannen zijn altijd "extra" zielig als ze iets hebben! :) Is dat van drumpapa zeker niet niets maar wel naar de band en niet met vrouwtje en kindje op stap [-X nee dat kan niet.... keuzes maken! (gelukkig heeft hij het wel volgehouden om te klussen :thumup: )

@Veertje: Hier ook iemand die zo goed als het hele huis aan de kant heeft!

Poeslief heeft een wondje aan zijn oor heeft daar heerlijk aan liggen krabben en dan met bloed aan zijn oor zijn hoofdje het hele huis door lopen schudden :rolleyes: Pfffff overal bloedspetters.... Heb mijn CSI koffer tevoorschijn gehaald en zo kunnen achterhalen dat de spetters van de poes zijn oor kwamen ;) Toen de koffer maar ingeruild voor een dweil en schoonmaakdoekjes.......... Maar ik weet zeker dat als je er een uv lamp op zet je nog steeds de spetters zou kunenn vinden 8-[ CREEPY! (ietsje teveel CSI gekeken)

@Knuf, kan me voorstellen dat het weer even rottig is na al die maanden zonder :evil:

@Patje: Mijn hondje zegt dat zij er ook wel en paar wil :D

Hier weinig bijzonders te melden, voel me in ieder geval stukken beter dan gisteren, geen diarree :oops: meer en ook nog niet misselijk geweest. Het humeur van mijn kleine man is weer helemaal in orde en dus die van zijn mama ook :p

17. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    @Patje, is de hond al misselijk? En heb je al nieuwe gebakken?

@Zomaar, fijn dat je je weer wta beter voelt.

@Lilly, tuurlijk is het zielig voor je hubbie, maar mannen...@#%#@! Het is maar goed dat die nooit hoeven te bevallen...

18. veertje

veertje Fanatiek lid

@Runner, als ik het aan durf dan plaats ik wel een foto :D
    Heb op stijn zijn site gisteren wel foto's gezet van onze knutselwerkjes die we gisteren gemaakt hebben en moet zeggen dat ze toch wel aardig gelukt zijn :D

19. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Veertje, heb weer even stiekem op je site gekeken. ;)
    Gezellig hoor zo'n pieten huis. :)
    Waar haal jij die ideeen vandaan?

20. veertje

veertje Fanatiek lid

@runner, nou het idee kwam eigenlijk door dat ik niet goed gelezen had in de winkel.
    Ik dacht namelijk dat ik een knutselpakket had gekocht om een hele piet en sint te maken maar het waren alleen de mutsen dus moest ik er zelf nog een heel gezicht onder gaan zitten maken.
    Ik dacht dus in de winkel ik koop zo een pakket is lekker makkelijk want ben niet zo creatief maar ja moest creatief worden.
    En dat schilderijtje dat leek me gewoon leuk, heb voor stijn in zijn kamertje ook 1 van bert en ernie gemaakt en 1 van elmo :D

Deel Deze Pagina