wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kaatjesmam

kaatjesmam Bekend lid

24 sep 2008
    635
    0
    0
    China
    sorry wel alles gelezen, maar niet veel onthouden.

Alieke; gefeliciteerd!

Zomaar; ja dat hebben we expres zo gedaan, zodat we je alle aandacht kunnen geven!
    En tja die mannen, af en toe: [​IMG]

Funny; wat goed om jou verhaal te horen. Helemaal niet leuk voor jou natuurlijk, maar geeft mij wel moed (bij mij is de miskraam nu 8 maanden geleden).

Lilly; voel je je al wat beter?

Ik net tegen Karlijn; een, twee, drie. Zegt ze gewoon yi, er, san (1, 2, 3 in het Chinees) terug. Bijdehandje.

2. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Alieke, gefeliciteerd!

Funny, sterkte met je schoonmoeder.
    En succes weer vanmiddag. :)

Zomaar, wat heeft jou man het slecht zeg. :p
    Gedwongen sex hebben... :)

Meiden bedankt voor jullie felicitaties. :D

Gister nog met Ruben bij de HA gezeten.
    Hebben nu een AB kuurtje voor 1 week meegekregen.
    Alles zit vol en loopt uit gaten waar het niet hoort.
    Keelamandelen en rechteroor zijn goed geeriteerd. :(
    Hopelijk gaat het nu snel over.
    Vanacht wel weer sinds tijden doorgeslapen! :)
    Yoehoe! ;)

3. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    He meiden,

Ben ik weer.

@alieke: gefeliciteerd! leuk dat je het even komt melden hier.

@runner: alsnog gefeliciteerd he....stuur je de taart anders ff op?

@kaatjesmama: ik vind jouw verhalen over China ook erg leuk hoor, dus kom maar op!

@zomaar: wat herkenbaar! :x Ik gister ook tegen mijn kerel...uhm...we moeten nog wel ff klussen he... zegt hij: Waarom?
    Nou ik kon hem wel wat aan doen, hij luistert niet naar de dingen die ik zeg, weet niet waneer ik mijn NOD heb (ongeveer) en lijkt dus ook een weinig geintresseerd in hoe het voor mij is...*ikel!

Heb ik vanochtend ook nog een bloeding gekregen ?!?!?!
    Begrijp geen bal meer van mijn lichaam, zit nu op dag 20....
    en het lijkt er dus gewoon op dat ik nu ongesteld ga worden.

Moet morgen weer naar die overburen. Ze zijn heel boos op mij.
    Heb ze via een uitgebreide mail wel al uitgelegd hoe het werkt met jeugdzorg en dat hun kids echt niet zomaar uithuis gehaalt worden.
    (en ik begrjip eigenlijk ook wel dat ze boos zijn natuurlijk! zou ik ook zijn!)
    Maar heb er geen zin in......:D ;)

4. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    @alieke: gefeliciteerd!!!!! :whistle: :whistle: :whistle:

En ik gefeliciteerd met mijn goede pendel :oops: :D

@zomaar: ik had net over je PB heen gelezen, ik zal jou vanavond met voorrang behandelen ;), goed van je dat je je mannetje ff hebt aangepakt ;)

@de rest heb het erg druk, dus niet alles terug kunnen lezen, zag geloof staan dat er weer zieke waren, beterschap voor de kleintjes en voor de grote ;)

Ik kan wel 2 extra handen gebruiken deze week, heb het super druk op mijn werk, werk 5 dagen ipv van 3, daarnaast mijn huishouden op orde houden, kind naar school brengen, extra opvang regelen, sinterklaas spelen (iets in d'r schoen doen), een mannetje met een dip opvrolijken, leegbloeden :oops: :) en nog diverse sociale activiteiten, oh en niet te vergeten proberen 5 uur slaap per dag in de 24 uur te krijgen naast alle activiteiten :( :confused: Nou ik blijf positief zal volgende week wel weer wat rustiger zijn (ik kijk nu bewust niet naar het planbord hier :))

5. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @djezelf: echt een vervelende situatie met de buren, ik zou er na dat gesprek niet meer te veel tijd en aandacht aan besteden, ik zou ze erop wijzen dat het niet alleen uit jou voort komt, dat er meer mensen zijn en dat jullie slechts het beste met ze voor hebben en hoopt dat ze hulp krijgen, als dat nodig blijkt.

Jou mannetje ook al zo geïnteresseerd, ik zie nu al weer op tegen de dagen rondom mijn eisprong, interesseert mijn mannetje niks, volgens hem doet de natuur zijn werk zelf wel en hoef ik daar echt niet mee bezig te zijn *zucht* volgens hem moet ik ook niet op dit forum zitten, want dat ik daar behoefte aan heb begrijpt ie al helemaal niet :(

6. kaatjesmam

kaatjesmam Bekend lid

24 sep 2008
    635
    0
    0
    China
    justfem; ik heb het niet eens tegen mijn man verteld dat ik op het forum zit. dat zou hij echt niet begrijpen. ik zal er niet over liegen hoor, maar heb het gewoon niet verteld. hij doet gelukkig wel hard z'n best tijdens de klusrondes, al gaat het niet altijd van harte van beide kanten.

7. veertje

veertje Fanatiek lid

@funny, ik moet morgenochtend en dan krijg ik smiddags weer de uitslag, ben erg benieuwd.

@alieke, van harte gefeliciteerd :D

Hier gaat alles zijn gangetje, stijn is gisteren schreeuwend wakker geworden om 11 uur en heeft dat 2 uur volgehouden toen hebben we hem een zetpil gegeven en is hij weer lekker gaan slapen.
    Hij werd vanmorgen pas om 9 uur wakker :D en heeft geen verhoging meer en lijkt zich goed te voelen :D

8. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    goedenmorge meiden

alieke gefeliciteerd

alle zieken dikke knuffel
    ook hier is niels ze longe uit ze lijf aan hoesten
    hy lag vanmorge in bedje te brallen en ineens zegt ie weer mama hahahah echt super

ik ben bij dokter geweest die ene wond komt allemaal vocht uit nog steeds nu zijn pleisters eraf en moet straks werke lekker voor lul maar goed.

fijne dag meiden

9. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Alieke, gefeliciteerd!

@all, sorry geen puf om goed te lezen en reageren :oops:

Wat een nacht....ik had het zooooo koud, alles doet me zeer bah bah bah!

En arme ruben bleef maar spugen en nu is dat over gegaan in diarree. Ik kon dus vanmorgen 3 ouders en in totaal 5 kindjes afbellen :( Voel ik me dan echt schuldig over maar het was echt niet gegaan hoor.... :cry:

10. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @wenneke: vervelend die wonden, hoop dat 't snel geneest.

@lilly: beterschap, hopelijk voelen jullie je daar allemaal snel wat beter.

11. veertje

veertje Fanatiek lid

@lilly, beterschap, ik hoop dat jullie je snel weer beter voelen.

12. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Funny
    Hoe was het in Euro Disney?

@Lilly
    Volgens mij woon je alleen niet in de buurt.

@Justfem
    Ik hoop dat ik het goede voorbeeld mag geven deze maand, dan mag jij volgende maand.

@djezelf
    Goede buren? Ver te zoeken...

@Marieke
    In ieder geval thuis!

@Anniek
    Leuke foto!

@Marlieke
    Je shreeft typefoutje...Wat bedoel je?

@Aliki
    Hoi hoi welkom terug.

@Runner
    Nog gefeliciteerd!

@All
    Gisteren naar st. Willebrord gereden voor een Quinny Zapp Aqua.
    Was 'ie groen ipv blauw. Was niet te zien op de foto...
    Dus voor niks erheen gereden. Was er een kantoorhandel die ermee stopte... Een dymo labelmanager gekocht voor 35 euro ipv 145 dus was het toch niet helemaal voor niks.

Enne ik drink geen alcohol dus ik mis niks, hihi.

>446

13. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @alieke, gefeliciteerd meid!

@ all, Taz heeft nog niet echt last gehad van haar lekkere maaltijd, maar haar buikje rommelt wel als je met je hoofd bij haar buik ligt. Hahah, de stofzuiger ruikt nu ook helemaal naar speculaas.....

Ik moet weer aan het werk, maar kwam ff loeren of er nieuws was, en ja hoor...weer ééntje zwanger.

@knuf, wel fijn dat je weer ongi bent, nu weet je weer wanneer je aan de klus mag.

14. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.067
    3.861
    113
    @Alieke, super, gefeliciteerd hoor :whistle:!

@Djezelf, tja, dat wordt een beetje de omgekeerde wereld hè, ze kunnen wel boos zijn op jou, maar ze hebben dit zelf veroorzaakt. Ga je alleen naar die mensen? Ik zou wel iemand meenemen en er niet teveel op in gaan, voor vragen kunnen ze wel bij instanties terecht.

@Alle zieken en zieke kindertjes: beterschap!

Bij mij gaat het juist sinds nu weer beter, mijn keelontsteking is eindelijk af aan het nemen en ook bij mijn man en Robin. We lagen elke avond allemaal in bed te blaffen.

Net de hond een flinke borstelbeurt gegeven en daarna gestofzuigd. Robin ligt lekker te slapen, dus kan ik eindelijk even computeren.

15. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    @Velo, dit bedoelde ik daar mee. Je bedoelde hier Marieke, toch?
    In ieder geval was er bij ons niemand zo ziek dat we naar de ha of het zh moesten...
    @Lilly, beterschap meid! Laat ook even weten hoe het afgelopen is met het gesprek met je buren...

Over buren gesproken. Een buurvrouw van ons (1 waar we best goed mee overweg konden) was zo ineens boos op mij...:confused:
    Ik zal even het verhaal proberen te vertellen.
    Wellicht heeft 1 van jullie wel gehoord dat Balkenende onlangs op hyves is bedreigd? Dat was dus door haar zoontje... Wij wisten dat eerst niet en dachten dat het om een jochie uit Enschede ging. De avond nadat het op het jeugdjournaal was sprak ik op straat 1 van de andere buren. Natuurlijk hadden we het ook over die bedreiging. Hij wist wel dat het om ons buurjongetje ging maar zei dat niet tegen mij. Ik zei tegen hem dat het toch erg was zoiets...En dat dat toch vaak gedaan werd door zogenaamde sleutelkinderen. Dus kinderen die geen opvang hebben thuis of buitenshuis bij familie of waar dan ook na schooltijd.
    Nu komt ie: is hij, die buurman dus, naar onze buurvrouw gestapt en heeft ie doodleuk aan haar verkondigd dat ik tegen hem had gezegd: Goh, wat erg van hiernaast. Dat ligt aan de opvoeding van de ouders! :confused: 2 dagen later kreeg ik buiten de wind van voren van de buurvrouw. Helaas wilde ze mij mijn verhaal niet laten vertellen. Nu ben ik al een poosje geregeld even op straat in de hoop die bewuste buurman bij zijn kladden te pakken en hem te zeggen dat ie naar mijn buurvrouw moet om haar de waarheid te vertellen. Maar op 1 of andere manier komt ie ineens niet meer naar buiten als ik buiten ben... :x

16. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Veertje
    Ik dacht al leuk! Bonnen!
    En ze dan zelf houden :)

@Patje
    Koekiedoggy

@Wenneke
    Dat moet wat geweest zijn zeg die waratjes, zoveel hechtingen dan waren ze vast niet klein.

@Marlieke
    Hoe komen jullie erbij dat jullie zoontjes de liefste zijn?
    De mijne is de aller aller aller allerliefste :D ;) :D

@Alieke
    Gefeliciteerd!

@Zomaar en Kaatjesmam
    Ikke zit ook in ronde 4 hoor, wil ook graag wat medeleven...

@Marlieke
    Post/pre zwangerschapsdementie :)
    Hoe dan ook, het was goedbedoeld,hihi.
    Als de mannen moesten bevallen kwamen er nooit broertjes/zusjes :(

Beterschap voor wie het nodig heeft!

17. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    eentje was er erg groot ja en de andere viel wel mee

18. Knuf

Knuf Actief lid

28 aug 2006
    304
    0
    0
    Bijgelezen, maar eigenlijk niks te melden.

Beterschap in elk geval voor de zieken!

19. veertje

veertje Fanatiek lid

@velobabe, sorry mijn zusje gaat voor :D

20. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @marlieke, jee zeg, ik was zelf maar even naar ze toe gegaan om het verhaal eens even te vertellen hoe het wel gegaan was.

Deel Deze Pagina