Zoooooo, heb heerlijk genoten vandaag, lekker gewandeld en de eendjes brood gegeven, meegedaan met de kleurwedstrijd van super de boer... Noah heeft zijn huisje van sinterklaas prachtig gekleurd 8) (allemaal mooie strepen en krassen uiteraard ) lekker gespeeld en ook nog uitgebreid in bad geweest, dus was een heerlijk verwen dagje. @Velobabe, maar het is niet kaatjesmam's 4de ronde.... zij is helaas al "wat" langer bezig... EN IK WIL NIET IN MIJN EENTJE ROND DE 4DE TESTEN! :x Mocht dat uberhaubt nodig zijn uiteraard! (mijn nod ligt dus ver van iedereen vandaan... ) @Lilly: Beterschap! enne... nog 2 dagen! @Veertje: Ohhhh... dus jij MOET vanaaf weer aan de klus Of is het dit keer geen samenlevingstest? Maar spot je ei? @Justfem: Ik vergeef je hoor, als de pendel klopt (van mij dan) praten we nergens meer over JIJ deze maand ook... TOON GEEN GENADE TEGEN DE MANNEN Mijn ventje zegt ook altijd dat je geen "rekening" met dat soort dingen moet houden want de natuur BLA BLA BLA maar toen ik hem vertelde dat je misschien mar 12 kansen hebt in een jaar en hij er elke keer één bij voorbaat zou vern*uken dan tja..... Toen ging er in iedergeval eventjes een lampje branden (zeg niet dat hij aan blijft maar toch...) @Kaatjesmam: Mijn man weet wel dat ik op deze forum zit maar hij vind het niet interessant dus vraagt er ook zelden naar
hoi allemaal, heb het ff heel druk gehad met die kleine jongen, maar ik ben er weer . Heb ff lekker bijgelezen. Met Cas gaat het al iets beter, alleen vandaag heeft hij toch alsnog een ab kuur gekrgen,dus ik hoop dat die snel aanslaat. @runner, sorry meis maaralsnog gefeliciteerd met je verjaardag, hoop dat je een leuke dag hebt gehad en dat je lekker verwend bent @lilly, hoe is het nou?voel je je alweer wat beter? en je kleine ventje? hou je het nog een beetje vol de spanning voor jou komt het er al snel aan @zomaar, jij bent lekker aan de klus zelfs je vent dwingen gelijk heb je @funny, klagen mag altijd dan ben je het maar kwijt, gaat het alweer wat beter met jullie? @djezelf, zou het geen innestelingsbloeding kunnen zijn? @justfem, meis wat heb jij het druk, succes ik hoop dat het snel weer wat rustiger is voor je @veertje, succes morgen met bloedprikken, zouden ze nou eindelijk eens je ei vinden @jo79, gelukkig gaat het bij jullie ziekenboeg alweer wat beter @all, ik ben gelukkig van mijn ongi af, dus vanaf vanavond weer druk aan de klus morgen kan ik bellen voor mijn bloeduitslag, want ik ben echt al maanden zo oververmoeid dus ze wilden toch ff mijn bloed prikken. Anders moet ik gaan lijnen van de ha. Ik ben nm 27 kilo aangekomen met mijn zwangerschap, en daar ben ik er pas 18 van kwijt Ik ben niet echt veel te zwaar, maar als ik er nog 8 kwijt raak dan zit ik weer op een gezond gewicht. Ha zegt dat je je dan ook weer minder moe voelt, dus ja....Aan de andere kant heb ik ook zoiets van, misschien ben ik volgende maand wl zwanger, kan ik moeilijk gaan lijnen. Nou sorry voor mijn geklaag!
Hahaha ik dwing niet echt hoor... maar als hij van de meeste maanden precies juist op DIE dagen geen zin heeft nou dan krijgt hij toch wel ff de wind van voren..... kan moeilijk een kindje in mijn ééntje maken, hij moet gewoon luisteren Enne ik heb ok nog een "restje" van 7 kilo van mijn zwangerschap eraan zitten....
@zomaar, we hoeven niet aan de klus, als ze morgen aan mijn bloed zien dat mijn ei er aankomt dan zullen we denk ik maandag weer een samenlevingstest krijgen maar zeker weten doe ik het niet haha Maar ja alleen een bloedtest morgen houd natuurlijk niet in dat we niet aan de klus hoeven
Veertje, dat is de spirit! Succes morgen! Het gaat iets beter. Dylan is zou ondeugend geweest vandaag, storm op komst? Heb ook vanmorgen allemaal zwangerschapskleding gekocht. Beetje mezelf verwennen is niks mis mee toch? Bij de VK was ik zou weer weg. Ze leek een beetje haast te hebben. Ach, alles was goed dus op naar volgende week, 20 wk echo! Lilly, beterschap meid! Zomaar, we hebben gewoon alle ogen op jou gericht de 4de en geven je lekker veel aandacht! Kaatjesmam, Jij raakt echt snel wel zwanger hoor maar die MK heeft soms meer impact op je lichaam dat je daadwerkelijk voelt (heb ik makkelijk zeggen... terwijl ik me 10 mnd lang bijna gek gemaakt heb! ) Justfem, zomaar, bij ons gaat het klussen ook niet heel erg spontaan maar dan meer andersom. M'n man wil graag maar alleen als ik echt zin heb. Maar zin heb ik de laatste tijd niet echt en vind dat ik af en toe gewoon zin moet maken. Merkt ie niks van hoor! Alieke, gefeliciteerd! Marieke, jij mag ook lekker klagen hoor ! Mijn man weet (ongeveer) wat ik aan het doen ben maar hij geeft er niet zo veel om en is volgens mij allang al blij dat ik af en toe m'n hart kan luchten, hihi 8)
Goedenavond! Ik heb bijna de hele dag geslapen en dat lijkt te hebben geholpen Net een broodje gegeten en dat ging zowaar goed 8) Met Ruben gaat het heel veel beter! Blijkbaar moest het er allemaal uit, hij was alleen nog wel wat pips maar voor de rest in een tophumeurtje vandaag volgens drumpapa. @djezelf, waarom moet je nog een keer naar die buren? Ik vind het al heel wat dat je zelf bent gaan vertellen en uitleggen dat je die melding gedaan hebt. Laat je er niet in meeslepen hoor! En kan het idd geen innestelingsbloeding zijn? @marliek, de spanning valt nu wel mee. Voelde me zoooooo beroerd vandaag Heb er helemaal niet aan gedacht........ @veertje, duimen voor je ei morgen! @all, sorry als ik je ben vergeten maar ben niet zo helder op dit moment
@Zomaar Ik weet dat Kaatjesmam al langer bezig is, maar ze had het over jouw en de 4e ronde dus kon ik het niet laten om ook maar weer eens te zeggen dat ik ook in de 4e ronde zit
Aha op die fiets.... jij wou ook een eetje TLC! Misschien moet je dan gewoon gezellie wachten en ook pas de 4de testen kunnen we de aandacht samen delen....
Ja Velobabe we zullen jou ook een beetje aandacht geven goed? De 26ste moet jij testen toch? Ik zet het in de agenda O Net wat winterkleren (vooral voor volgende maand in NL) voor Karlijn gekocht. Wat een drama hier. Ik mis de Hema en de H&M. De broekjes zijn of joggingbroekjes of skibroeken (de meeste mensen hebben hier geen verwarming dus ze lopen dan in superdikke kleren). En het is meestal superlelijk. En de verkoopsters blijven op 1 cm afstand naast je lopen en trekken het ene na het andere lelijke ding uit de rekken (en maar blijven lullen in het chinees). Nou ja, ze heeft in ieder geval een winterjas (wel een beetje een jongensjas, maar best leuk) en een paar truitjes. De rest maar in NL kopen. Ze vond de jas natuurlijk stom en wilde 'm niet eens proberen. Is ook een beetje raar natuurlijk om met 20 graden een dikke winterjas aan te doen.....
potverdorie, dag 7 alweer zie ik in mijn banner. ik had bij de lingerie moeten kijken, want ik moet bijna alweer aan de bak....(mag natuurlijk, mag....)
Velobabe, Disney was super. Vooral Dylan heeft z'n ogen uitgekeken! Was zo schattig om te zien! djezel, vind eigenlijk ook dat je het hun een x hebt uitgelegd. Ik vind het juist heel goed dat je het aangegeven hebt! Daar denken de buren waarschijnlijk anders over, jammer dan! Succes!
Kaatjesmam, wanneer kom je naar NL en hoe lang blijf je? In China hebben ze volgens mij geen pabo nodig
@kaatjesmam, wat zal ik zeggen........bij Ruben heeft het wel geholpen en als ik deze ronde zwanger ben dan dit keer ook..........dus ik zeg aantrekken die handel Nou hier is het feest compleet hoor Manlief sliep gisteren met de emmer naast zich en die heeft hij ook nodig gehad ook ale: Ik dacht gisteravond wel even wat te kunnen eten en ben vreselijk aan de rees Ruben drinkt wel maar wil ook nog niet eten. Kan he tme voorstellen als hij net zo'n pijn in zijn buik heeft als ik...........pffffffff
ik kom van 12 dec t/m 3 jan naar Nederland en nee; de spullen die hier in de winkel hangen doen net echt onder voor de pabo en sterkte lilly. klinkt erg gezellig bij jullie thuis.
Volgens mij leveren ze niet binnen 7 dg in China! Mocht je over een week je ei krijgen! Andere opties? Verleidingtrucs? M'n vader gaat zondag naar Shanghai, moet ik wat meegeven? Lilly, dacht dat het bij mij erg was! Maar als ik naar jou 'kijk' dan heb ik een makkie hoor. Ga zo even zwemmen al lijkt me dat niet heel verstandig maar we zijn niet ziek genoeg om in bed te blijven en Dylan wil graag zwemmen!
Ja joh, Shanghai is maar 3 uur vliegen hiervandaan haha Ik denk dat hij het gewoon van de pure mij moet hebben....euuhhh...paar glaasjes alcohol dan maar. Karlijn is op Guinness verwerkt dus het kan (tja die eventuele hersenschade nemen we maar op de koop toe)
Heey meiden! Ga zo bloedprikken en ben erg benieuwd naar de uitslag vanmiddag. Ben alleen niet zo blij met het weer, het waait heel erg hard, regent en hagelt en ik moet met een verkouden stijn op de fiets. Nou ja pak hem maar goed in. Sinterklaas heeft vannacht weer wat in stijn zijn schoen gedaan en hij is zo blij dat hij zelfs dank je wel zei tegen zwarte piet, hij heeft een nep fotocamera gekregen en loopt nu door het huis en roept mama lacheeeeeeee en maakt een foto Alleen jammer dat dat ding zoveel geluidjes heeft Jullie horen vanmiddag de uitslag al ik teminste niet weggewaaid ben