Veel plezier wenneke. Wij gaan morgen lekker naar de intocht van sinterklaas en daarna op verjaardag en manlief moet savonds nog op verjaardag pfff en zondag hebben we lekker helemaal niks (denk ik) Zo en nu mijn kleine man in bed gooien de was ophangen en dan lekker wii-en
Ik geloof dat we ooit de afspraak hadden dat iedereen zwanger zou zijn voordat we de 500 pagina's zouden bereiken..... Tja dat gaat zo nog eeeeeeeeuwen duren natuurlijk @Wenneke: Ik had geen hondenbrokken nodig hoor.... @Veertje: Zondag niets gepland nee? Hmmmmmmm dacht dat jij aan de klus moest @Patje: Ondanks ik je niet meer zo goed ken toch veel plezier hoor hihi! @Lilly: Ja, waarom test je niet gewoon? Nou voor het eerst mijn kereltje op een christelijke tijd in bed gelegd.... denk zzzoooooooo heerlijk een echt avondje voor mezelf, nou mooi niet dus.... hij ligt nu nog steeds in bed te huilen pfff.
zo kom ook nog maar eens binnewandelen want zo krijgen we natuurlijk nooit de 500 pagina's vol! heb natuurlijk weer niet alles gelezen moet na vandaag weer 5 dgn werken duszzz maar gelukkig wel zondag maandag en dinsdag vroege dan heb ik nog wat aan de middag he.... lilly testuhhhhhh en wbt het weekend zaterdag john smorgens een paar uurtjes werken ik late van 14 tot 22 zondag ikke 7-15 werken john van 17 tot 22 ? lekker weekendje he! leuk werken! bleh!
@Patje, ik zal je wel missen hoor! Veel plezier! En wat betreft naar die buren toe gaan. Dat zal weinig nut hebben, want ze negeren me volledig en praten is er dus niet bij. kennelijk hechten ze meer waarde aan de woorden van die andere buurman. @All, het is hier al behoorlijk wit...Alleen op straat blijft het nog niet liggen...
Goedemorgen dames, Ja, het is hier ook wit op alle daken, auto's en gras, alleen op de straat ligt niets. Ziet er wel leuk uit. Vandaag een druk dagje, hond inschrijven voor nieuwe hondencursus, hond naar logeeradres brengen (ruim een half uur rijden), boodschappen doen, huis schoonmaken en dan hebben we een etentje. Ben nu dus het huis oppas-schoonmoederproof aan het maken, alles wat met zwanger zijn opbergen of verbergen etc.
Goedenmorgen dames Hier niet veel te melden, we houden ons heel erg goed aan ons klus weekend heb mijn mannetje maar alvast verteld dat we er een klus week van maken aangezien ik nog niet precies weet wanneer mijn ei is en ik hem natuurlijk niet wil missen Wij gaan nu naar de intocht van de sint, ben benieuwd wat stijn er van vind van vorige week was hij nog doodsbang voor zwarte piet maar nu weet hij dat hij pepernoten van piet krijgt dus wie weet
Goedemmorgen, moet nog lezen hoor dus nog geen reactie. Gisteren heel vroeg gaan slapen want ik was OP. Je hebt dan even een opleving, doet een boodschap, koop t wat spulletjes.....en dan....pffffffffff Heb bijna klokje rond geslapen en dat was heerlijk. Alleen nog spierpijn in mijn benen, toen ik vanmorgen nog halfslapend opstond omdat ruben huilde kreeg in kramp in allebij mijn benen. Das een naar gevoel Heerlijke droom gehad van een posi test. eerst een test gedaan die mislukte, in mijn droom dus. En toen deed ik er nog een en die was VET posi Wou wel blijven slapen hoor Vanmorgen in real life een test gedaan.............en die was gewoon 100 % negatief Dus helaas...........ik denk op naar de volgende ronde. Maar als ik dinsdag niet ongi word dan test ik woensdag weer Nou ga kijken of ik er aan toe kom wat terug te lezen maar ik beloof niks want zoonlief is erg eh......ondernemend zullen we maar zeggen
Even een vraagje.......hoeveel cadeautjes geven jullie met sinterklaas? Ik vind het zo lastig..... Alles is zo duur........Maar ik vind het wel leuk om lekker veel pakjes te hebben zeg maar Maar ja, 10 euro is niks meer tegenwoordig We hebben nu een loopvliegtuig van winny en een soort speelrol (die was 7 euro). En ik neem van een vriendin alle duplo over en misschien dat ik daar nog iets van wil inpakken maar omdat dat natuurlijk niet meer in een doos zit vind ik dat toch minder leuk. En aangezien er hier geen opa's en oma's meedoen Is dat het dan dus. 2 pakjes en klaar.... Ik had vroeger heel veel pakjes en dat was juist zo leuk. Meestal was het dan 1 duur ding, zoals een barbie en eventueel een spel of zo. En voor de rest bijv barbie kleertjes (maakte mijn moeder ook zelf) een nieuwe sjaal, snoep, een kleurboek........naja dat soort dingetjes. MAar hij is ook nog klein dus het heeft ook geen zin om het te overladen met spullen natuurlijk. Maar 2 dingen vind ik weer zo kaal Of stel ik me nu aan?
@lilly; ja voor die kleintjes zijn dure dingen vaak onzin. ze zijn vaak net zo blij met dingetjes van de Actie of vergelijkbare winkels. Ja wij doen er hier niet echt aan omdat er verder geen nederlanders zijn en Karlijn het toch nog niet echt snapt (wel jammer hoor). Ik heb van de week een grote vrachtwagen voor haar gekocht (2 euro, china prijzen en china kwaliteit...) en die vindt ze helemaal geweldig. En een blaadje met stickertjes ook. Bij de Zeeman hebben ze vaak ook kleine dingetjes. Mijn ouders deden ook nooit dure dingen en het was altijd groot feest. Al vond ik het toch wel een beetje raar dat Sinterklaas de buurkindjes van die dure grote cadeau's gaf....
ik test echt nooooooooooooooooooooooooit meer voor NOD. NOOIT meer Ik had gewoon tot woensdag nog hoop kunnen hebben en nu is het gewoon al weg en is he tstomweg wachten op die stomme . Sorry zo voelt het nu gewoon even Gelukkig gaan we zo shoppen
@Lilly Ik heb voor Keano, tot nu toe dan... 2 cadeautjes, 1 ik verklap het nog niet, hihi en nog een.... Zwarte piet heeft 1 keer een koekiemonster in zijn laarsje gestopt. En een mandarijn, een banaan en vanochtend 3 puzzeltjes (vanaf 3 jaar, maar dat weet hij niet dus dat maakt niet uit, het gaat toch meer om het uitpakken) en een liga Balen van je test.
@Veertje, veel klusplezier hoor! @Lilly, balen, maar joh, wie weet test je over een paar dagen wel positief. Ik heb juist het probleem dat iedereen haar cadeautjes wil geven en nog aardige dure cadeaus ook. Dat vind ik weer niet nodig. Zal wel een zeikerd zijn, nu ziet ze de waarde van een hoop dingen toch nog niet in, maar over een een paar jaar wil ik niet dat ze dure cadeaus vanzelfsprekend gaat vinden. We geven zelf een hobbelezel (van de airmilespunten gespaard) en een houten rups. Mooi zat. Ik ben zo moe, maar ik moet nog wat schoonmaken en mijn schoonmoeder komt zo. Ook niet slim dat ik nu ga internetten, maar ik kon het niet laten. Ga mijn computer afsluiten. Fijne avond!
@Lilly: Ik snap helemaal wat je bedoelt hoor, maar je weet het geen bloed geeft moed! Komop het was zo wie zo voor je nod dus alles is nog mogelijk! En wat betreft de cadeautjes voor sinterklaas, hier ook maar 1 groter cadeautje (wij vieren kerst ook nog eens dus vond het wel mooi zo) en hij heeft alles tenslotte al gekregen met zijn verjaardag Verder heb ik een hele lieve papa en mama waar het ook schoentje zetten is en dit jaar ook een verrassing van mijn broer uit! Maar dat van mijn broer is alleen dit jaar omdat hij volgend jaar hoopt zelf een kleintje te hebben. Ik vind dat verwen nu nog allemaal prima maar later wil ik daar ook geen "gewoonte" van maken want heb geen zin in een verwend r*tkind..... Heb daar zo'n hekel aan Geef mij je adres stuur ik wel een cadeautje namens de sint voor je poepe scheetje! @Jo: Schoonmaken PFFF moet je me daar nou aan helpen herinneren? Vandaag een HEERLIJK dagje met mijn kleine man alleen! Hij is heerlijk met zijn duplo aan het spelen... Hij snapt ook al precies dat de duplo stenen op elkaar kunnen en van elkaar af HEB MET VERWONDERING EN VERBAZING zitten kijken........ Net scheen de zon heerlijk denk oooh lekker ff een frisse neus halen en de eendjes (jaja weer vers ) brood geven was 10 minuten onderweg begint het me toch te hagelen niet normaal zo hard en veel! Noah vvond het allemaal wel best die zat lekker warm en droog en die hoorde de hele tijd TIK TIK TIK op zijn regen/hagelhoes. Hahaha was een hele ervaring in een hagelstorm maar zelfs dat was leuk! Zo.... nu ga ik maar poetsen.... bedankt hé Jo....
Hier voor sinterklaas ook niet zo heel erg veel. Heb in totaal voor 50 euro kado's gehaald inclusief ons zelf Stijn krijgt een krijtbord,krijtjes, een garage met autotjes, een houtentreinbaan en een sesamstraat boekje en dat was het geloof ik wel. En hij mag in totaal 3 keer zijn schoen zetten, vind ik meer dan genoeg
Ok het is me duidelijk, 2 of 3 pakjes is meer dan genoeg We hebben vandaag onszelf eens lekker verwend met de hoognodige nieuwe winterschoenen, is wel een rib uit je lijf maar dat krijg je als je het steeds uitstelt totdat echt IEDEREEN nieuwe schoenen moet hebben Verder voor zoonlief nog een muts en wanten en voor mezelf ook sjaal, muts en wanten bij h&m. Toen waren we klaar en weer gauw naar huis want het was zo'n dag dat alles lukte en dan kan ik maar beter niet meer winkels ingaan (in ieder geval niet na al zulke grote uitgaven te hebben gedaan pfffffff). @zomaar, ja tuurlijk, was ook voor nod.......dus het kan nog. Ben iig nog niet ongi en het is al dag 28 dus het kan nog alle kanten op SPANNEND!
Zo was is het hier rustig zeg! Hier lekker een rustig avondje, manlief is op verjaardag en zoonlief slaapt lekker Ben bang dat het onderzoek maandag te laat is, heb nu last van wat buikkrampen en veel slijmverlies. Heb net manlief al ff gesmst met de vraag of hij het niet te laat maakt zodat we nog even kunnen klussen
heleuhhhh ook ikke kom weer binnenwaaien lilly jammer van je test! maaruh geen bloed geeft moed he! moeilijk het ook is! wbt cadeau's sint vieren wij hier thuis zelf niet echt... ze mag wel de schoen zetten sint vieren we dit jaar nog bij mijn schoonzus, daar hebben we een peetekindje die voor het laatste jaar zal geloven want ze twijfelt nu al! hier krijgt kyana van schoonzus; een magisch tekenbord, een puzzelf van hopla, iets van klein en nog 1 ding wat ik moet verzinnen {HELLUPPPP} van ons heeft ze af en toe wel iets in de schoen maar dat zijn dan kleine dingen als een belleblaas en een goedkoop dokterssetje kerst vieren we hier wel en dan wordt ze achterlijk verwend! Ik moet in ieder geval voor 100euro voor opa en oma uitzoeken {en nee mogen geen pyama's kleding of wat dan ook zijn! zucht} en 30 voor mijn broer en dan nog wat ze van ons krijgt! stelletje gekke! ze krijgt o.a. {maar weet niet alles} van oma en opa; baby annabel, koffiezetapparaatje, de fiets voor babyborn {dat kreng heeft ze al} en? van me broer en schoonzus; een babybedje {heeft ze eigenlijk ook al maar die gooi ik weg want die is van mij geweest en gammel} en accesoires voor baby annabel. Wij hebben alleen nog een 3 in 1 poppenwagen en muziek instrumenten..... als jullie nog wat weten hoor ik het graag! zomaar leuk is dat he als ze zo aan het klooije zijn? kaatjes mam moest wel lachen hoor! van die goedkope dingen uit china met china kwaliteit! hahaha super nou ga me nest in morgen om 6 gaat de wekker weer
Het is hier zeker rustig @veer, goed zo! Geen kans onbenut laten haha @anniek, sjo doe word zeker verwend Nou maar hopen dat de volgende ook een meid word dan kunnen ze samen doen. Want als je zo'n uitgebreide meiden EN jongens collectie aan speelgoed moet herbergen Mag je over een jaar wéér verhuizen haha Dag 29, geen bloed dus hou nog moed!