Happy Luna gefeliciteerd! En Jooze wat fijn dat het bloeden is gestopt. Succes met wachten tot de echo want die onzekerheid is niet fijn. Pim
[ zullen we een nieuw topic openen bij zwanger voor mama worden van een 2e ofzo? Enne dan wil ik de rest daar ook heel snel zien verschijenen Jooze[/quote] Dat hopen wij ook allemaal!
Goed idee Jooze! Ik heb een topic geopend, dus ik hoop jullie daar allemaal snel te spreken! (Ondertussen houd ik jullie wel in de gaten hoor ) Tot snel!
Verwacht er deze maand niet veel van, vandaag bruinverlies begonnen. Altijd een eerste teken van ongesteld worden. Wel waar eerder dan normaal, maar het zal wel doorzetten. @happyluna, bedankt. Milan krijgt van ons een glijbaan, maar die is eigenlijk nog van vorig jaar en straks in het nieuwe huis krijgt hij een nieuwe kamer.
Hmmm niet echt leuk nieuws Maryloes. Kan het geen innesteling zijn misschien? Je zult nu wel druk zijn met jullie nieuwe huis of niet? Ik ben toevallig van het weekend door je nieuwe buurt gereden. Ziet er mooi uit hoor! Veel plezier dit weekend met de verjaardag van Milan. Pff kreeg deze week het nieuws dat vrienden van ons met een kindje van 6 maanden serieuze relatieproblemen hebben. Pff dan is alles weer relatief hoor. Pim
Heej Maryloes, sh*t zeg die ongi. Bleh.... Pim, wat vervelend voor jullie vrienden. Hoop dat ze er aan willen werken samen. Dat gun je die kleine wel.
Zo ben even niet geweest en er zijn al heel veel zwangere onder ons, echt helemaal geweldig! Allemaal van harte gefeliciteerd. Voor de niet zwangere onze tijd komt zeker nog wel. Mijn zusje is vandaag 11 weken zwanger en heb haar verteld dat wij ook bezig zijn, heb dus nu iemand in mijn omgeving waarmee ik erover kan praten, ze snapt gelukkig heel erg goed dat het mij wel een beetje zeer doet dat zij momenteel zwanger is. Hoe is het met jullie allemaal?
Jeetje pim, wat vervelend zeg. Ik hoop dat het goed komt. Is toch sneu voor zo'n kleintje. Soms denk ik wel eens dat ik toch echt van geluk mag spreken met een geweldige partner en een gezonde dochter.! Ben echt gelukkig.! Het zou toch wel leuk zijn als er een broertje of zusje komt. Deze maand slaan we ff over denk ik. Totaal niet met de cyclus bezig geweest. Maryloes, veel plezier met de verjaardag van Milan. Ik hoop dat het bloeden niet heeft doorgezet. Iedereen een fijn weekend. Nog plannen.? Wij hebben een weekendje alleen. Lang leve opa en oma. Ff lekker uit eten enzo. Groetjes
alle zwangeren onder ons van harte gefeliciteerd en meiden die nu moeten testen een dikke duim voor ons gr sandra
Heej Veertje, kan me voorstellen dat het voor jou slikken is dat je zus zwanger is. Ook al vind je het natuurlijk super voor haar. Ik typ zelf nog op een ander forum en ben daar als een van de eersten weer begonnen voor een tweede en de rest is allemaal zwanger.... pffff. Joki, wat heerlijk ff een weekend alleen. even geen rekening houden met die kleine, maar je eigen ritme aanhouden. Heerlijk. Veel plezier. Hier gaan we dit weekend niet veel doen. Misschien morgen naar een binnenspeeltuin, maar dat is nog niet zeker.
Ja het was zeker wel even slikken maar ben echt heel erg blij voor haar, ik hoop dat het snel september is en mijn nieuwe neefje/nichtje kan bewonderen. Onze tijd die komt nog wel, dan mogen wij ook genieten. Ik heb besloten om te gaan temperaturen om nog een beter inzicht in mijn cycles te krijgen, ik hoop maar dat het wat helpt.
Ik doe ook temperaturen en daarnaast ovutesten. Dat geeft mij rust, want hierdoor weet ik dat ik een eisprong heb en wanneer die is. Van te voren twijfelde ik daar namelijk over omdat ik hele lange cyclussen had. Inmiddels zit ik netjes op 31 dagen. Ik kan het je dus zeker aanraden.
Ik ga nog niet aan ovulatie testen beginnen, ik hou het eerst alleen bij temperaturen en daarna zie ik wel weer.
Ga volgende maand ook (denk ik) beginnen aan de ovulatietesten. We zitten alweer in ronde 6 na m'n miskraam terwijl ik 2x in ronde 1 zwanger ben geraakt... Heel gek maar toch zit ik lekker in m'n vel (behalve als ik weer ongesteld ben geworden..) en heb het gevoel dat we geen haast hebben. En ja, het steekt toch wel als je weer iemand in je omgeving hoort die zwanger is. Maar onze tijd komt ook! Toch? Afgelopen wk is Dylan een weekje met oma meegeweest op vakantie. Vooral voor onze relatie is het ff heerlijk geweest maar wat is het dan heerlijk om je kleine mannetje weer vast te houden (en hij heel hard NEE roepen....). Voorlopig blijft hij weer even lekker bij mama... Fijn weekend allemaal en hopen dat we allemaal snel naar het 'nieuwe' forum kunnen! x
Helaas heeft het vanmorgen doorgezet en ben ik dus ongesteld geworden. Gelukkig heb ik er dit keer weinig last van. Vorige maand had ik echt even een dip met een flinke huilbui, maar nu dus gelukkig niet. Ok, het is jammer, maar verder heb ik gelukkig andere dingen aan mn hoofd op het moment. Onze tijd komt nog wel! Milan was vanochtend al om 7.00 wakker! Zullen de zenuwen wel zijn haha. Dus vanochtend om 7.10 al aan het zingen en een cadeautje gegeven. Vanmiddag vanaf 14.00 komt de visite, ben erg benieuwd hoe hij de cadeau's vindt! En dan aanstaande donderdag de oplevering! @Pim, vervelend van jullie vrienden! Zoiets is natuurlijk nooit leuk, maar met kindjes is het altijd extra verdrietig vindt ik. Hopelijk komen ze er uit! @Veertje, kan me het dubbele gevoel goed voorstellen. Aan de ene kant ben je natuurlijk hartstikke blij, maar zelf wil je ook zo graag. Het zou leuk zijn als jullie samen kunnen zwangeren! @Funny, lekker zon weekje even alleen met manlief! Maar wel weer lekker om je mannetje dan weer te zien!
@ maryloes: jammer dat het heeft door gezet. Gefeliciteerd met de verjaardag van Milan. Ik had gisteren mijn laaste ovutest gebruikt en gelukkig was hij vet positief. Had nieuwe besteld donderdag en zijn ook verstuurd, maar helaas had ik ze gisteren nog steeds niet ontvangen. Was al bang dat ik er te weinig zou hebben. Gelukkig is het goed gekomen. Over een paar dagen kunnnen we ook weer gaan wachten. Die 2 weken duren dan zoooo lang
Ach die 2 weken duren zeker ontzettend lang, als ik van mijn langste cycles uitga dan zit in nu in de vruchtbare periode dus ik ga zo ook de wachtbank weer op.
Ik zit ook weer op de wachtbank, al klussen we nog maar even door. Ik moet zeggen dat we deze ronde lekker relaxed hebben geklust. Wel veel maar niet omdat het moest zeg maar . Veertje, kan me voorstellen dat het een beetje een dubbel gevoel is. Het is natuurlijk geweldig voor je zus, maar jij wil natuurlijk ook. Hopelijk zijn jullie nog samen zwanger! Maryloes, jammer . Wel fijn dat je er geen dipje over hebt. Je hebt natuurlijk ook genoeg aan je hoofd nu met jullie nieuwe huis. Leuk de oplevering, maar pfff wat een werk heb je dan nog te verzetten he. Als je nog iemand voor de tuin zoekt (grondwerk en bestrating) heb ik wel een goeie voor je. Niet te duur (wel wit) en erg goed werk geleverd. Hij komt uit Haalderen volgens mij. Was de verjaardag leuk? Funny, heerlijk om je mannetje dan weer te zien. Fijn dat je hebt genoten. Nynke, fijn dat je je eisprong hebt gevonden. Ik houd altijd mijn baarmoederslijm in de gaten. Dat klopt eigenlijk altijd wel. Succes voor jou deze ronde! Heb net de laatste aflevering van Boer zoekt vrouw gekeken. Ik vind die Agnes en Jurre zo schattig samen! Pim
@ Pim, leuk zijn die he, Agnes en Jurre. Verder was er niet veel uitgekomen. Wel jammer voor al die boeren. Fijn dat jullie klussen lekker liep en ongedwongen. Dat is vaak zo moeilijk. Fijn Nynke dat de test positief was. Nu aan de bak en daarna wachten. Duurt idd erg lang. Bleh.... Ik mag nog 1 week wachten en mag dan testen hoop ik. Dat doe ik pas echt na mijn NOD. Al heb ik vaak de neiging om het ervoor al te doen, maar meestal weet ik me te beheersen... Lukt het jullie om te wachten?
Mij lukt het nooit zo goed om te wachten, heb niet zoveel geduld Nou ja wie weet lukt het me deze keer wel. Ik heb volgens mijn banner mijn eisprong vandaag maar voor mijn gevoel ook dus ik denk dat hij dit keer klopt alleen kom ik dan op een cycles uit van 33 dagen als ik er vanuit ga dat het 14 dagen duurd voordat ik ongesteld word na mijn eisprong. Ik wil gewoon weer netjes op de 30 dagen zitten maar ja dat zal er helaas niet in zitten.