wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kaatjesmam

kaatjesmam Bekend lid

24 sep 2008
    635
    0
    0
    China
    spannend lilly! Ik hoop het voor je!

en die van mij heeft niet echt meiden-speelgoed hoor. Ze vindt auto's helemaal geweldig en ja, haar pop ook. Mijn volgende mag dus best een jongen worden. Maar dan moet ie wel een beetje snel komen! Hij moet natuurlijk niet supergedateerd speelgoed hebben :)

oh, karlijn heeft weer naast het potje geplast...ik mag weer boenen

2. veertje

veertje Fanatiek lid

@lilly, maar hopen dat het bloed ook weg blijft :D

Net ff lekker een rondje in het bos gelopen, beetje jammer dat het halverwege begon te sneeuwen/regenen, we zijn dus tot ons onderbroek nat, stijn had de ochtend van zijn leven want hij zag sneeuw en zat lekker droog :D
    Eerste wat hij riep toen het stopte met sneeuwen was, snee ben je :D

3. kaatjesmam

kaatjesmam Bekend lid

24 sep 2008
    635
    0
    0
    China
    haha schattig veertje.

ik heb net op youtube filmpjes zitten kijken van Sinterklaas om Karlijn toch een beetje te laten zien wat dat is. Nu roept ze de hele tijd: kaas, kaas.
    Net schoentje gezet. Ze vindt het maar spannend.

4. veertje

veertje Fanatiek lid

haha kaas, geweldig :D

Stijn mocht gisterenavond zijn schoen zetten en vanmorgen zag hij het kadootje en riep heel erg hard dankewel warte piet :D nu wil hij al de hele tijd naar zwarte piet toe haha, volgens mij wil hij nog meer kadoos hebben :D

5. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    lilly
    ach wat, de hele sere is speelkamer
    en kyana heeft ook jeeps enzo hihi

gaap ben moe... hard gewerkt met 4 bewoners die ziek waren!

straks kyana naar opa en oma brengen daar blijft ze vanacht slapen
    maar mama vind er niks aan :oops:

6. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    WHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA WIJ HEBBEN EEN VAKANTIE GEBOEKT!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) :) :) :) :)

7. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    wawieeeee
    waarheennnnn wanneerrrrrrr?

8. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Naar Beekbergen van 24 tot 29 december!

JOEHOEEEEEEEEEEEEEE!
    Vorig jaar zo'n kutkerst gehad, dat gaan we dit jaar dubbel en dwars goed maken :)

9. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    jessica
    zal drumpapa helemaal niet erg vinden... een KUTkerst!
    maaruh lekkurrrrrr zou ik ook wel willen maja hier die eeuwige verplichte nummers en kan nooit zo lang weg want moet werken

10. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Is voor ons ook voor het eerst hoor ;)

Nu gaan we op woensdag heen en pas maandag weer terug :D

JOEHEEEEEEEEE!

Met Ruben EN de hondjes!

11. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Wat ook nog leuk is is dat als het deze ronde NIET raak is en ik heb weer een cyclus van 31 dagen dat ik dan op vakantie weer moet testen in de volgende ronde.....Op 2e kerstdag :D

Dan word het echt de mooiste kerst ooit hoor als ik dan posi test :D

Maar woensdag posi testen mag natuurlijk ook he, dan word het gewoon de mooiste SInt EN mooiste Kerst ooit :) :rolleyes:

12. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    @Lilly, oh, lekker, ik zou ook wel weg willen met de kerstdagen (van mijn part heel december)! Zou wel heel leuk zijn als je met Kerst positief test, erg bijzonder!

Hier gaat het allemaal zijn gangetje, Robin doet nu vanalles na, erg grappig. Zit ze heel eigenwijs met de telefoon aan haar oor wat te kletsen, doet de neusspray tegen haar neus aan en gaat daarna snuiven, de poppen en knuffels krijgen allemaal hapjes eten en slokjes drinken en ze blaast over haar bordje met eten (ziet ze papa altijd doen).
    Tot nu toe heb ik mijn mond nog kunnen houden tegen iedereen. Mijn ouders zijn nu op vakantie, dat scheelt ook ;) . Dinsdag de eerste echo, leuk, maar toch een beetje eng natuurlijk, al heb ik er wel een goed gevoel over.
    Tot nu toe voel ik me wel beter dan toen ik zwanger was van Robin. Ben wel misselijk, maar meer 's ochtends in lichte vlagen, vaak is het nog wel met een Rennie te verlichten. Ik heb ook niet zo'n buikpijn gehad en ik ben wel moe, maar ach, dat ben ik nu al sinds de geboorte van Robin en dat went denk ik. Hopelijk blijft dit een makkelijke en goede zwangerschap.

Wat is het stil hier de laatste dagen. Vandaar wat extra geklets van mij om het op te vullen. Of zijn jullie allemaal druk met klussen :) ?

13. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Jo, hier wordt iig niet geklust...:)

Lilly, lekker hoor, ff ertussenuit! Alvast veel plezier!

All, hier gisteravond behoorlijke pijn rechtsonder in mijn rug. Leken wel rugweeen... Maar na een half uurtje was het over en ook niet weer gehad. Dus zal wel niets zijn geweest...

14. veertje

veertje Fanatiek lid

Heey meiden!

Tis echt rustig hier,
    Wij zijn net ff lekker uit eten geweest en moeten straks aan de klus nou daar hebben we geen problemen mee hoor :D

Jullie horen me morgen aan het begin van de middag want dan hoop ik weer terug te zijn van het ziekenhuis.

Groetjes

15. kaatjesmam

kaatjesmam Bekend lid

24 sep 2008
    635
    0
    0
    China
    nou gezellig hoor. ik ga er helemaal voor zitten om bij te lezen en ik ben ik 2 minuten klaar.....
    allemaal een beetje angstig dat die 500 pagina's toch wel erg dichtbij komen?

@lilly, balen hoor dat je op vakantie gaat terwijl je dan net zo misselijk bent ;)

@veertje; spannend weer vandaag. Succes.

@Marlieke; vervelend die pijn in je rug. gelukkig dat het weer weg is. het blijft toch spannend he zo'n zwangerschap.

Karlijn had vanmorgen een cadeautje in haar schoen. Een dvd (van opa en oma). Ze was helemaal blij en ze sloeg haar armpjes eromheen en zei "baobao" (=knuffelen in het chinees).
    Gisteren heb ik haar haar geknipt, Ze heeft een enorme bos krullen en dat werd echt onhandelbaar. Nu vind ik het toch wel een beetje kort. Nou ja groeit wel weer bij...

16. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Idd het is rustig hier! (ben er zelf ook niet geweest maar goed :oops: )
    Gisteren heerlijk in de vrieskou naar sinterklaas wezen kijken :p Daarna de hele middag bij mijn ouders geweest, heerlijk gegeten en gedronken, 's avonds samen met mijn ventje heerlijk de hele avond films gekeken :D Dus was een lekker dagje! Vandaag maar begonnen aan de grote schoonmaak, kan mijn man zich een beetje bekommeren om Noah terwijl ik het huis onder handen neem. (hij is vrij op zondag en maandag)
    Over 8 dagen is mijn echte "normale" NOD.... Ben er nog ZO rustig onder :confused: HEEEEEEEEEL raar, ben ook nog steeds door aan het klussen heb vanochtend pas berekend dat dus eigenlijk 2 dec al mijn nod is, had er echt helemaal niet op gelet en ga gewoon door met klussen en wil pas op 4 dec mijn eerste test doen als het lukt!

@Lilly: OOOOOOOOOOOOOOOOOOOH HEEEEEEEERLIJK lekker ff weg met kerst! Ikke jaloers hoor! Enne hebben ze daar wel internet? Anders hoop ik dat je een annuleringsverzekering hebt want je kunt het niet maken om ons zo lang in de steek te laten! :)

@Veertje: Ben benieuwd naar de uitslag, SUCCES!

Zoooo ga snel weer verder met mijn schoonmaak :(

17. kaatjesmam

kaatjesmam Bekend lid

24 sep 2008
    635
    0
    0
    China
    ha eindelijk een berichtje van iemand. ik dacht al dat jullie stiekem met z'n allen een ander topic waren gestart zonder het mij te vertellen...
    ik vind jullie wel zielig hoor met die kou. hier is het nu zooooo lekker. Net lekker in t-shirt in de speeltuin geweest. (goh waarom zouden jullie dat topic zonder mij dan begonnen zijn?)

Heeft iemand van jullie ervaring met acupunctuur? Ik zit hier natuurlijk op DE plek om dat uit te proberen. En op het internet staat er best veel over dat acupunctuur kan helpen om zwanger te worden. Alleen weet ik niet zo goed waar ik moet zijn hier, en echt communiceren is ook lastig.
    Ik ga wel eens naar een soort masseur (Master Qi heet ie, hihi). Heel pijnlijk maar wel goed. Misschien kan hij de boel ook wel in balans brengen. Maar ik vind het zo gek om daar over te beginnen.
    Nou kortom; heeft iemand ervaring?

18. veertje

veertje Fanatiek lid

Nou net terug van het ziekenhuis.

Ik kreeg eerst de samenlevingstest en het slijm wat ze weghaalde was redelijk goed alleen zaten er maar 2 spermacellen in, 1 dode en 1 bewegende maar niet zwemmende.
    Ik schrok natuurlijk behoorlijk maar ze zei dat het misschien nog te vroeg was en dat ik dat zo bij de echo te zien kreeg of niet.
    Dus naar de echo kamer voor de echo en ze hebben eindelijk mijn eitjes gevonden :D aan de rechterkant groeide niks en aan de linker kant zat een eitje van 16 mm dus ik mag woensdag nog een keer voor de samenlevingstest.

Heb in totaal 3 artsen gezien en die zaten allemaal diep te zuchten toen ze zagen hoe lang mijn cycles was en hadden een beetje medelijden met me, 1tje zei zelf jeetje wat een lange zit voor je zeg en vroeg of ik het niet vervelend vond dus heb gelijk gezegd van wel natuurlijk.
    Ik hoop dat ze daar de volgende keer wel wat mee gaan doen.

Ga nu mijn kleine man op bed leggen want die is bekaf, heeft de hele ochtend met opa gestoeid, ik kwam thuis en het hele huis lag vol speelgoed :D

19. kaatjesmam

kaatjesmam Bekend lid

24 sep 2008
    635
    0
    0
    China
    Veertje; wat wil dat nu precies zeggen dat er maar een paar spermacellen te zien waren? Klopt dat omdat je eisprong nog moet komen?
    In ieder geval fijn dat ze je ei gevonden hebben, maar wel vervelend dat je weer heen moet.

20. veertje

veertje Fanatiek lid

Ja eisprong moet nog komen, hoogstwaarschijnlijk woensdag of donderdag ( ik hoop het iig want anders kan ik nog een keer naar het ziekenhuis)

Die paar spermacellen zeggen nu helaas helemaal niks, er kunnen er meer gezeten hebben maar ze geven snel op omdat ze niet door het slijm heen komen omdat dat nog te dik is, ze kunnen er echt pas wat over zeggen als ik echt bij de eisprong zit.

Deel Deze Pagina