Weer wachten Veertje. Zo blijf je wel bezig. Heb zelf het idee dat ik geen eisprong heb gezien mijn temp. We zullen zien
hai. Bij voorbaat sorry aan veertje, en kaatjesmam die al zo lang bezig zijn....... Ik voel echt mijn ongi al aankomen. Heb vanmorgen nog een test gedaan gewoon omdat ik hoopte dat die me zou verassen Maar nee. Heb het er deze ronde heel moeilijk mee. Ik probeer maar aan mijn vakantie te denken en morgen zal het wel weer gaan. Maar vnadaag, bah bah bah. Het zit ook ff allemaal niet mee met dingen vandaag en ik heb volgens mij zwaar last van PMS want ben niet te genieten Nou ik ga zo mijn vrolijke pet op zetten en kindjes van school halen. Zorry voor het gezuer. Ben er weer als ik ook iets leuk kan zeggen.
@Veertje, meid wat een gedoe allemaa zeg. Even een dikke knuffel voor jou! @Lilly, ik begrijp best dat je even wilt klagen en dat mag ook vind ik. Het is tenslotte elke ronde weer een teleurstelling, of je nu lang bezig bent of niet...we willen allemaal zo graag...Zelf was ik voor Marciano ruim 1,5 jaar bezig en dit keer heeft het een jaar geduurd...En het enige verschil is dat, wanneer je al wat langer bezig bent, de teleurstelling ook iets langer duurt... @Kaatjesmam, hebben ze nu eigenlijk ook daadwerkelijk mooier vuurwerk in China?
@lilly, ja je mag best klagen hoor. Echt balen iedere keer. Vooral die eerste ongi dag is zo rot. Denk maar aan je kerstcadeau! @marlieke; jij bent ook lang bezig geweest! Geeft wel moed dat het dan toch lukt. En ik heb nog geen vuurwerk gezien in China. Ze vieren hier chinees nieuwjaar (dit jaar op 26 jan). 1 januari doen ze weinig aan. Vorig jaar waren we in maleisie met chinees nieuwjaar. Nou ik ga slapen doeg
@lilly, wat vervelend voor je zeg! ik snap heel erg goed dat je je ontzettend klote voelt, je hoeft daar echt geen sorry voor te zeggen. Ik hoop echt dat je een ontzettend mooi kerstkado krijgt.
@Lilly: Ik vind het zo zo zo zo kl*te voor je, je hebt ook zoveel moeite gedaan deze maand! Hoop toch dat je er naast zit hoor en je hebt nog steeds geen rood toch? Voor wat het waard is blijf ik hopen dat je toch een mooie posi zwangerschapstest krijgt! *knuf knuf* @Veertje, eitje komt eran dus.... zo blijf je bezig hé! Hoop dat dit de laatste ronde mag zijn voor jou! @Velobabe: Oh echt geen ei denk je? Temp je vaker? Ik ben helemaal stuk van het schoonmaken, wassen, strijken, boodchappen doen etc etc.... Pfff mijn rug zegt mij ook weer dat ik niet slim bezig ben geweest Vanaaf lekker vroeg mijn bedje in denk ik!
goedenavond hier drukke dag gehad pff peotsen met die stomme auto weer naar garage en ben zo boos geworde zeg tegen die vent voor mij part steek je m in de fik was echt helemaal zat gister verjaardag gehad in limburg 2uur over gedaan om thuis te komen vriendje gaat morge tot donderdag of vrydag weg heb morge me ei as goed is vind niet meer leuk dan maar morge acohtend om 5uur hahaha oh nee dat s vandaag hahaha
@Zomaar Ik heb nu 3 rondjes getempt. Vorige 2 keer zat er wel een lijn in, zelfs toen ik ziek was, maar nu Je hebt het huishouden weer voor elkaar, maar als ik het zo lees heb je een week nodig om bij te komen
Jeetje wat is het rustig hier zeg @zomaar, je bent lekker aan de schoonmaak zo te lezen. Goed dat je gewoon door blijft klussen,zo kan je je ei echt niet missen . Na mijn vmk was mijn ei een week later dan normaal. Ik hoop echt zo dat je positief test. @lilly, lekker hoor een weekendje weg. Heerlijk Meis geef de moed nog niet op, hopelijk test je gewoon positief over een paar dagen. Anders dan heb je wel een heel mooi kerstcadeau. @veertje, gelukkig dat ze nu wel je ei hebben gezien. Hopelijk is woensdag je laatste samenlevingstest, en heb je volgende maand een positieve test in handen @all, heb vandaag de uitslag van mijn bloedonderzoek gehad. Het blijkt nu dat ik dus pfeiffer heb gehad. Ik heb het nu niet meer, maar ze kunnen aan mijn bloed zien dat ik het wel heb gehad Ik ben blij dat ik een verklaring heb waarom ik me de afgelopen maanden zo rot heb gevoeld, alleen kan ik er nu weinig mee Ben nog steeds wel moe, maar gelukkig niet meer als voorheen. Allemaal een fijne avond, ik ga me ff installeren om zo lekker Grey's anatomy te kijken
Hier ben ik weer, heb net ff pendels weggewerkt en moet nu nog even mijn dochter op bed brengen, ze komt net terug van opa en oma... en dan heb ik eindelijk weer de laptop voor mezelf joepie, ik wordt wel een beetje geirriteerd dat mijn laptop nog wat langer op zich laat wachten, hij was niet meer leverbaar dus nu krijg ik een betere maar dat duurt 3 weken langer... Nou ik ga zo even teruglezen... en dan klets ik weer mee want anders halen we die 500 pagina's niet
@Lilly, sterkte! @Marieke, wat een nieuws, al kun je er nu weinig mee, in ieder geval verklaart het wel dat je je zo voelde in die tijd. Ik ga zo weer naar die krabvissers kijken op Discovery, ik vind dat zo'n leuk programma, ben altijd blij dat ik veilig op mijn bank onder een warme deken zit en niet op die boot met huizenhoge golven in de vrieskou. Morgenochtend de echo, spannend!
@jo: oh ja, jeee wat spannend. Ik moet morgen pas om 13.00 werken, dus ik hou het ff in de gaten. Spannend. Veel plezier
Nou eens even kijken of ik alles nog weet... @lilly: ff een dipje mag altijd , geen excuses maken, het duurt voor iedereen lang, het maakt niet uit in de hoeveelste ronde je zit, teleurstellingen zijn nooit leuk... jij test a.s. woensdag gewoon positief, van de week was er iemand op het pendel forum zij was er van overtuigd dat ze ongi zou worden test een dag voor NOD super NEGATIEF en volgende dag een klein roze streepje en een paar dagen later super positief... dus nog even moed houden, na je ongi kan je altijd nog even in een hormonendipje raken Een knuffel vanaf hier en een heleboel positieve energie... @zomaar: je had zeker nogal een achterstand in het huishouden door al dat geklus @marieke: fijn dat je nu in ieder geval weet waarom je zo vermoeid was, hopelijk heb je er verder niet te veel last meer van @jo: spannend morgen! @wenneke: klusse vanavond @veertje: jippie je ei is gevonden, nou jij gaat ook op roze in december Hier verder alles z'n gangetje, nog steeds druk, gelukkig iets minder dan vorige week gelukkig, zit nu te wachten tot mijn mannetje thuis komt uit z'n avond dienst en zo nog even sinterklaas spelen ... en dan eens kijken of mn mannetje zich nog steeds aan t klusschema van deze maand houd
Nou nog steeds zo rustig hier. Velobabe, heb je je temp al ingevuld bij fertility friend? kijken of die een eisprong ziet. Vandaag zou ik uitgerekend zijn, dus beetje een baaldag. M'n man vindt dat echt super onzin (hij heeft natuurlijk gelijk, dat als...als... als..denken heeft echt geen zin, maar ja...)
@Kaatjesmam, een heel dikke knuffel voor jou! Heel begrijpelijk dat je een baaldag hebt. @Marieke, wel fijn dat je weet wat je hebt gehad... Een nichtje van mij heeft het ook eens gehad. Zij moest toen heel veel fruit eten. Dat hielp tegen de vermoeidheid.
i310.photobucket.com/albums/kk415/justfem/BabyShower.gif Aliki83 - 1ste Dinos 5jaar - nu in ronde 3 - NOD 15 dec Andi - 1ste Gabriël 20 mnd - nu in ronde 5 - NOD 14 dec Anniek -1ste Kyana 19 maanden - nu in ronde 4- NOD 15 dec Alieke - 1ste Loïs bijna 1jaar - zwanger in ronde 2 Carla - 1ste Kyra 19 maanden - zwanger in ronde 1 Cimu27 - 1ste Thiago 2jaar- zwanger in ronde 8 Djezelf -1ste Jonathan - 21 maanden- nu in ronde 9 - NOD 30 nov Funny -1ste Dylan 2.5 jaar - zwanger in ronde 10 Jo79 - 1ste dochtertje 1 jaar - zwanger in ronde 2 Justfem -1ste meisje Noa 7 jr - nu in ronde 3 - NOD 17 dec. Kaatjesmam -1ste Karlijn 21 maanden - nu in ronde 12 - NOD 13 dec Knuf -1ste Daphne 22 maanden - Nu in ronde 3 (ronde 1 na MK) - NOD 16 dec Lauraatje- 1ste Danisha 1,5 jaar - nu in ronde 3 - NOD 27 okt Layla -1ste zoon 26 mnd - begint in december Lilly -1ste Ruben, 1.5 jaar - nu in ronde 4 - NOD 1e KERSTDAG! Mandy1 -1e Noa 1,5 jaar - zwanger in ronde 1 Marieke81 - 1e Cas 10 mnd - nu in ronde 3 - NOD 14 of 15 dec Marlieke-1ste Marciano 16 mnd - Zwanger in ronde 12. Mystic sun -1ste Anouk 8 jaar - nu in ronde 1 - NOD 27 september. Patje- 1ste Femke 17 maand - 16-6-09 uitgerekend en zwanger in ronde 4. Runner - 1e Ruben 20 mnd -nu in ronde 3 - NOD 14 dec Veertje -1ste Stijn 21 mnd - ronde 9 - NOD onbekend Velobabe - 1ste Keano 15 mnd - nu in ronde 4 - NOD 26 nov? Verena87- 1ste Dayenne 9mnd - officieel ronde 1 - NOD onbekend Zomaar - 1ste Noah 1 jaar - ronde 4 - NOD 4 dec Positieve gedachte van deze maand NOVEMBER BABY BOOM MAAND Volgens mij is deze stelling al helemaal fout, want dan hadden we in november moeten bevallen, hoop ik niet dat ie uitkomt volgend jaar pas Positieve gedachte van volgende maand DECEMBER DE POSITIEVE FEEST MAAND \/ \/ Test dagen 26 nov - Velobabe 30 nov - Djezelf 4 dec - Zomaar 13 dec - Kaatjesmam 14 dec - Runner 14 dec - Andi 14/15 dec - Marieke81 15 dec - Aliki83 15 dec - Anniek 16 dec - Knuf 17 dec - Justfem 26 dec - Lilly [/quote]
Bedankt voor de lieve woorden allemaal. De ergste dip is alweer voorbij, kan er toch niks aan veranderen. Mijn gevoel klopte dus wel heel goed, helaas Maar ik weet iig dat ik daar dus van op aan kan. Sorry Justfem, maar weet niet hoe ik dat plaatje bovenaan de lijst moet krijgen