wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam

Aliki83 - 1ste Dinos 5jaar - nu in ronde 3 - NOD 15 dec
    Andi - 1ste Gabriël 20 mnd - nu in ronde 5 - NOD 14 dec
    Anniek -1ste Kyana 19 maanden - nu in ronde 4- NOD 15 dec
    Alieke - 1ste Loïs bijna 1jaar - zwanger in ronde 2
    Carla - 1ste Kyra 19 maanden - zwanger in ronde 1
    Cimu27 - 1ste Thiago 2jaar- zwanger in ronde 8
    Djezelf -1ste Jonathan - 21 maanden- nu in ronde 9 - NOD 30 nov
    Funny -1ste Dylan 2.5 jaar - zwanger in ronde 10
    Jo79 - 1ste dochtertje 1 jaar - zwanger in ronde 2
    Justfem -1ste meisje Noa 7 jr - nu in ronde 3 - NOD 17 dec.
    Kaatjesmam -1ste Karlijn 21 maanden - nu in ronde 12 - NOD 13 dec
    Knuf -1ste Daphne 22 maanden - Nu in ronde 3 (ronde 1 na MK) - NOD 16 dec
    Lauraatje- 1ste Danisha 1,5 jaar - nu in ronde 3 - NOD 27 okt
    Layla -1ste zoon 26 mnd - begint in december
    Lilly -1ste Ruben, 1.5 jaar - nu in ronde 4 - NOD 1e KERSTDAG!
    Mandy1 -1e Noa 1,5 jaar - zwanger in ronde 1
    Marieke81 - 1e Cas 10 mnd - nu in ronde 3 - NOD 14 of 15 dec
    Marlieke-1ste Marciano 16 mnd - Zwanger in ronde 12.
    Mystic sun -1ste Anouk 8 jaar - nu in ronde 1 - NOD 27 september.
    Patje- 1ste Femke 17 maand - 16-6-09 uitgerekend en zwanger in ronde 4.
    Runner - 1e Ruben 20 mnd -nu in ronde 3 - NOD 14 dec
    Veertje -1ste Stijn 21 mnd - ronde 9 - NOD onbekend
    Velobabe - 1ste Keano 15 mnd - nu in ronde 4 - NOD 26 nov?
    Verena87- 1ste Dayenne 9mnd - officieel ronde 1 - NOD onbekend
    Zomaar - 1ste Noah 1 jaar - ronde 4 - NOD 4 dec

Positieve gedachte van deze maand ;)
    NOVEMBER BABY BOOM MAAND :) :) :) Volgens mij is deze stelling al helemaal fout, want dan hadden we in november moeten bevallen, hoop ik niet dat ie uitkomt volgend jaar pas
    Positieve gedachte van volgende maand ;)
    DECEMBER DE POSITIEVE FEEST MAAND \:D/ :whistle: :whistle: \:D/

Test dagen

26 nov - Velobabe
    30 nov - Djezelf
    4 dec - Zomaar
    13 dec - Kaatjesmam
    14 dec - Runner
    14 dec - Andi
    14/15 dec - Marieke81
    15 dec - Aliki83
    15 dec - Anniek
    16 dec - Knuf
    17 dec - Justfem
    26 dec - Lilly

2. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @lilly: zo plaatje staat er weer bij, jammer voor je dat mijn pendel er naast zat :(, veel succes in de volgende ronde. ;)

@ll ben ff een paar dagen offline, heb net een rot telefoongesprek met mijn mannetje achter de rug en wederom een vervelende school IB-er die mijn dochter als persoonlijk project heeft aangenomen op mijn dak en ik zit daar nu ff niet op te wachten en dan ook nog het probleem dat mijn mannetje dan ook nog eens lekker vol begrip is not, zwanger worden staat ff niet zo hoog op mijn lijstje.

3. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    @justfem, dat klinkt niet leuk :( Sterkte met alles.

4. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Pffff.... wat een treurig nieuws allemaal!.....

@Lilly, pff weet niet eens meer wat ik tegen je moet zeggen, behalve dat ik het je ZOOOOOO gegund had... Op naar een HELE mooie kerst, en op vakantie en een mooi testje :)

@Justfem: Oh oh oh dat klinkt erg kl*te inderdaad! Heel veel sterkte en je mag bij ons altijd even gal komen spugen moht het nodig zijn he?!

@Kaatjesmam: Snap dat het erg dubbel moet voelen deze dag.... zeker omdat je anders nu een kind in je armen had gehad en er nu zelfs geen 1tje in je buik zit :( Knuffel!

Iedereen heeeeeel veel warme knuffels vandaag!

5. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    @Justfem, sterkte!
    @Lilly, wat ontzettend balen, helaas klopte je gevoel.

Nou, hier tenminste een leuk bericht, ik heb mijn echo gehad en het ziet er goed uit. De tijd komt overeen met wat het zou moeten zijn en het hartje klopte. Ik krijg wat extra echo's in de laatste helft van de zwangerschap, omdat bij Robin mijn placenta verkalkt bleek te zijn. Het was nog een hele toer om er te komen, i.v.m. de gladheid was het een chaos op de weg. Nou ja, iedereen was de veel te laat daardoor. Vervolgens werkte internet niet en nu is de scanner aan het pruttelen. Zodra hij weer goed werkt, scan ik frummel in. Ben helemaal blij vandaag.

6. veertje

veertje Fanatiek lid

Goed om te horen dat alles goed is met de kleine frummel, geniet er lekker van.

7. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Dat doen we zeker, ik heb de foto in mijn album nu staan.

8. veertje

veertje Fanatiek lid

Stoer zeg!

Ik kreeg vanmorgen van vrienden van ons een echo van 7w 4d op de mail.
    Zo mooi om te zien.

Nog even en dan mogen we allemaal onze echo foto's hier plaatsen :D

9. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    hey meiden

hechtingen zij eruit joeppie

mannetje is weg en we hebbe niet geklust aangezien zo n buikpijn had maar komt wel goed

fijnedag

ga me was wegwerken

10. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    @lilly, balen meis. Hopelijk de volgende ronde beter. Je hebt in ieder geval wel een mooie nod dag, zou echt geweldig zijn als je met kerst en op vakantie positief test.

@justfem, jeetje meis dat klinkt allemaal niet zo leuk. Rustig aan en veel sterkte

@jo; wat een mooie foto. Je zal wel supertrots zijn. Geniet ervan, en wat lekker dat alles goed is.

@ll: ik ga zo lekker werken. Ik heb oproepdienst voor de ok, dus alle spoedoperaties moet ik vandaag doen. Ik zal wel tot laat bezig zijn, dus ik denk dat ik er morgen weer ben

11. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Veertje
    Fijn dat alles goed is.

@Kaatjesmam
    Sterkte vandaag.

Houd inderdaad mijn temp bij op FF.
    En zie geen mooie lijn helaas.

@Justfem'
    Wat een narigheid, bah.

@Lilly
    Je bent vast niet de enige die doorgaat naar de volgende ronde.
    Knuf voor jou!

12. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    @velobabe, ik hoop het wel! Jullie allemaal zwanger, ikke straks ff helemaal remy hier :) :) Maar dat duurt ook niet lang en dan gaan we met z'n allen buiken vergelijken ;)

@marieke, werkze.....

@jo, oh wat heerlijk dat alles goed is!

@Kaatjesmam, had jou baalbericht even helemaal gemist :oops: Kan het met goed voorstellen hoor, knuf voor jou!

13. kaatjesmam

kaatjesmam Bekend lid

24 sep 2008
    635
    0
    0
    China
    @justfem; wat balen allemaal zeg. ik hoop dat het snel weer rustiger wordt en dat zwanger worden het enige is waar je je druk over hoeft te maken (of zelfs dat ook niet meer)

@Jo; gaaf hoor. lekker dat het goed gaat

@Lilly; augustus is een veeeel mooiere maand om te bevallen dan juli.......toch? December gaat 'm worden hoor!

@Velobabe; ga je nog wel testen ondanks je rare temp? Mijn temp gaat ook alle kanten op, maar ja ik moet nog een hele tijd tot NOD

@veertje; jij weer naar het ziekenhuis vandaag toch? Spannend!

@ll; gisteren viel uiteindelijk wel mee. ik ben gaan shoppen met een andere expat-vrouw (ja dat is wat wij doen he, shoppen en sherry drinken...) dus groot deel van de dag op pad. Ik heb het nu wel tegen haar verteld, want ze maakt altijd van die grapjes over wanneer de 2de nu komt (niet vervelend hoor, alleen gister kon ik het niet echt hebben). Wel fijn om het er even uit te gooien.
    's Avonds nog even een dip omdat ik m'n ovu testen niet kon vinden (echt hele huis op z'n kop gehad, ik denk dat Karlijn ze weggegooid heeft ofzo), maar dat had ik anders waarschijnlijk ook gehad.
    Dus nu maar zonder ovu-testen en gewoon klussen tot we er bij neervallen.....
    Nieuwe studieboeken zijn binnen, dus ik kan weer aan de bak.

14. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    @Jo, mooi hoor! En wat fijn dat alles goed is! Nu ik nog he? Morgenochtend om 8.30 uur al.

@Justfem, doe maar lekker rustig aan meid! De beste basis voor een fijne en goede zwangerschap is nog altijd een goede relatie!

15. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    @Jo: Wauw super! Nu kun je echt gaan genieten van de nieuwe kleine spruit in je buik :D Schattig bij jou zie je ook nog het dooierzakje hé op de echo?!

@Marlieke: Jij alvast succes en veel plezier morgen! Hoop dat het net zo'n mooi plaatje is als bij Jo!

@Kaatjesmam: Soms help dat enorm lekker er over kunnen praten met iemand en lekker shoppen ;) Enne heb je dan ook eeltcréme gekocht? :)

@Djezelf: Waaaaar ben je?

Pffff wanneer kan ik eigenlijk ophouden met om de dag klussen... Heb het wel een "beetje" gehad :oops: Kost ook elke keer een "beetje" moeite om mannetje te overtuigen ;)

16. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @ll bedankt voor de steun, met mannetje is alles toch weer goed gekomen, de problemen gaan ook niet zozeer over onze relatie, maar er staat meer druk op door de problemen met mijn dochter (kan ik helaas niet verder op in gaan). Waar wij alles doen om haar te helpen hebben we een IB-ster die vind dat we niet genoeg doen, instellingen die allemaal hun eigen hachje veilig willen stellen en verantwoordingen afschuiven, lang leve het zorgsysteem [-(

Nou ja 1 voordeel we konden weer goedmaak klussen en da's toch beter dan het standaard klussen van om de dag :oops: :)

@zomaar: nog even vol houden en je mannetje ook, nog een kleine week en je kan 't 9 maanden rustig aan doen ;)

@jo: wat geweldig om te horen dat alles goed is en ik blijf zo'n eerste echo zo bijzonder vinden... het maakt het ECHT!

@kaatjesmam: gelukkig heb je er toch nog een goede dag van kunnen maken en vergeten doe je het nooit, ik denk nog vaak dat ik nu ook nog een kindje van 3,5 had kunnen hebben. Niet elke dag, maar elk jaar steek ik nog een kaarsje aan op de dag dat het eigenlijk de geboorte dag zou zijn geweest.

@veertje: moest je nou eind van de week weer naar ZH?

@lilly: december wordt de maand voor ons allemaal! Jij gaat deze kerst nooit meer vergeten ;)

Nou ga zo maar ff schoonmaken en vanmiddag ff shoppen met Noa voor kleren, heb onwijs veel opslag gekregen deze maand (was het wachten waard) :) dus kan er wel weer eens iets nieuws aangeschaft worden.

Oh nog een vraagje ik twijfel over wanneer ik mijn ei heb en wil van die OVU-testen doen deze maand welke gebruiken jullie en moet je ervoor gestudeerd hebben om ze te kunnen gebruiken :confused: :)

17. kaatjesmam

kaatjesmam Bekend lid

24 sep 2008
    635
    0
    0
    China
    @zomaar; sorry wist het woord voor eeltcreme niet in het chinees, dus het wordt weer ouderwets bikkelen .....

@justfem; ja ik gebruik dus ovu tests van hier en kan de gebruiksaanwijzing niet lezen, maar ga ervan uit dat ze allemaal zo'n beetje hetzelfde werken. het is heel makkelijk. Net zoals zwangerschapstest (en ja daar hebben we allemaal al een hoop mee geoefend ;)). Ik begin een paar dagen voor de verwachte eisprong. Zodra het 2de streepje even donker of donkerder is dan het controlestreepje heb je binnen 24-36 uur je eisprong. Tot nu toe komt dat netjes overeen met mijn temp.
    Deze maand geen ovu testen omdat ik ze niet kan vinden.....zo stom.

18. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @kaatjesmam: thnx voor de info, en wat betreft jou ovu-testen, dan moet je maar op je gevoel af gaan ;) volgens mij werkt dat nog het beste. Mijn vriend zegt tenminste dat hij aan mij kan merken wanneer ik het vruchtbaarst ben :oops: :) Maar ga toch maar eens die OVU-testen proberen. :)

19. veertje

veertje Fanatiek lid

Ik moest vanmorgen naar het ziekenhuis en de samenlevingstest is POSITIEF :D
    We zagen allemaal zaadcellen zwemmen, waren er echt ontzettend veel en ze gingen allemaal de goede kant op :D er zaten ook wat misvormde tussen maar dat was niet erg.
    We kregen nog de tip om vanavond te klussen :D
    Volgende week moet ik bloedprikken om te kijken of ik een goede eisprong gehad heb en moet 9 jan weer naar de gyn (tut had eerder geen plek)

20. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Wat een gedoe, mijn computer doet sinds gisteren heel raar, dus ik ga op die van mijn man werken, maar die heeft zo'n trackball i.p.v. muis, waar ik niet handig mee ben en net stopte het toestenbord er ook al mee.
    Maar goed...het werkt weer!

@Veertje, dat is goed nieuws!
    @Justfem, fijn dat het weer beter gaat!
    @Zomaar, ja, schattig hè, de VK zei al dat hij zijn knapzakje met eten nog bij zich had, vond mijn man zo leuk, die heeft het nu dus steeds over de baby met zijn knapzakje.
    @Marlieke, oh, spannend morgen! Ik mag 30 december weer, dan ben ik 13 weken, maar eerder konden ze niet i.v.m. de feestdagen.
    @Kaatjesmam, succes met de Chinese testen. Wie weet staat er wel allerlei bijzondere informatie in de gebruiksaanwijzing, speciale dansjes die je moet doen om extra vruchtbaar te worden...nou ja, waarschijnlijk niet, zal wel net zo werken als hier.

Gisteren mijn eerste positiebroek gekocht na de echo, was niet duur, maar de pijpen zijn iets te lang, dus ik laat hem even vermaken. Normaal kan de oma van mijn man toveren met de naaimachine, maar een positiebroek valt wel erg op hè, als je nog niets verteld hebt.

Deel Deze Pagina