wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Lilly
    Buiken vergelijken, leuk.
    Kunnen we nu ook doen maar dat is toch minder ;)

@Kaatjesmam
    Ik ga denk ik 5 december testen.
    Als ik de kans krijg tenminste [-o<

@Veertje
    Veel succes en plezier vanavond!

@Zomaar
    Klinkt enthousiast zeg :)

@Jo
    Zou wel grappig zijn, zien of ze het doorheeft :confused:

2. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    Hallo dames,
    Natuurlijk lees ik elke keer nog wel wat jullie allemaal schrijven.
    En als ik dan lees dat het allemaal niet zo lekker gaat bij jullie, voel ik me een beetje bezwaard om wat te laten horen :oops:
    Maar ik wil jullie allemaal een hele dikke knuffel geven! Sterkte allemaal!

@Jo: fijn dat je een mooie echo hebt gehad! Ik heb hem effe bekeken in jouw album.

@Veertje; eindelijk zwemmende zaadjes! Hopen dat het deze rond goed komt! Succes!

Voor de rest gaat alles hier zijn gangetje... verschillende kwaaltjes. Soms baal ik ervan. Maar meestal denk ik; eindelijk heb ik ze! :D

Ik ga heel hard voor jullie allemaal duimen dat jullie allemaal het nieuwe jaar fijn mogen beginnen met allemaal kwaaltjes! duim, duim, duim....

3. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    @Veertje, wat een goed nieuws meid! Nu is het nog wachten op het mega-supergoede nieuws!

@Justfem, klussen om iets goed te maken is idd veel en veel leuker!

@Zomaar, op welke dag zit je nu met je cyclus?

@Jo, wanneer willen jullie het mooie nieuws bekend maken?

@All, ik ben best nerveus voor morgen. Het zal wel een enigszins doorwaakte nacht worden denk ik.

4. Knuf

Knuf Actief lid

28 aug 2006
    304
    0
    0
    Cimu, je bezwaard voelen hoeft niet, lijkt mij. Het is toch alleen maar fijn als het goed gaat!

Veertje, fijn dat de samenlevingstest goed was! Vanavond nog even hard klussen en dan hopen dat het resultaat oplevert!

Jo, wat fijn dat de echo goed was!

En verder voor iedereen die het nodig heeft een dikke knuffel!

Mijn cyclus leek meteen na de MK weer goed te gaan, maar na 8 dagen ongi, 2 dagen niet, lijk ik nu weer ongi te worden. Ik hoop toch van niet...
    Nou ja, afwachten maar weer. Wel balen omdat de boel toch meer van slag lijkt te zijn dan ik dacht.

5. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    @Veertje: Wat een goed nieuws! :) Nou lekker aan de bak vanavond! :)

@Knuf: Nou dat zou idd wel raar zijn, alweeeeeer ongi pff :(

@Marlieke: Ik zit nu op dag 22 van de 27 (als hij weer normaal is na mijn vmk)

@Cimu: Natuurlijk mag je hier blijven posten, en zeker zonder je bezwaard te voelen! Gewoon doen hoor (ga ik ook doen als ik zwanger ben ;) )

@Velobabe: Hardstikke enthousiast :) Waarom ga jij pas de 5de testen als je nod al veeeel eerder is? Jij hebt toch een "best" regelmatige cyclus?

@Jo: Misschien een idee om hem even te vermaken met strijk tape en daarna over een paar weken door de oma van je man?

@Justfem: Wat fijn dat het GOED bijgelegd is ;) Misschien levert het ook nog iets HEEEEEL moois op hihi.

Zoooooo Heb vandaag even de nodige baby/dreumes boodschappen gedaan, je kent het wel pampers luiers (met kortingsbon) Pampers lotiondoekjes (met kortingsbon) Tja dat maakt het leven een stuk aangenamer :p .... Aangezien mijn mannetje ONTZETTEND slecht geslapen heeft vannacht en ik dus ook maar een uurtje of 4 ben ik echt kapot! Hij wil nu ook al niet een middagdutje doen.... Duimen jullie mee met mij dat hij vannacht wel lekker slaapt? (en ikke dus ook ;) )

6. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    @Velobabe, haha, nu buiken vergelijken...volgens mij wordt dat een heel chagerijnig clubje hier, of hebben jullie allemaal mooie strakke buikjes? Ik niet en een paar weken geleden ook niet :) !
    @Zomaar, shit, heb ik net die broek weggebracht, was helemaal niet op het idee gekomen. En ik wens je een goede nachtrust!
    @Cimu, gewoon blijven kletsen hier hoor. December wordt een feestmaand, ik voel het...dan hebben we hier vast meer zwangeren en die moeten hier dan ook gewoon blijven.

Ik kladder af en toe wat neer bij de juli-mama's, maar dat is gewoon niet bij te houden, die groep is zo groot, ik weet amper wie wie is.

7. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    :) :) :) Hahahahahahahahahaha Buikjes vergelijken........ nee ik doe pas mee na mijn 2de zwangerschap als ik EN dit keer wel gelijnd heb en gesport ;) WAAR IS MIJN FIGUUR HEEN GEGAAN? Hoop dat het ooit nog goed komt... pfff

8. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Zomaar
    Ik wil niet te vroeg testen. Mijn nod zou 1 of 2 december zijn.
    Maar ik test liever later positief dan eerder negatief :rolleyes:

@Jo
    Ik begon mijn 1e zwangerschap met 65 kg.
    Nu weeg ik 55 kg dus mijn buikje mag er zijn al zeg ik het zelf.
    Zou het helemaal niet erg vinden als mijn buikje snel zou gaan groeien ;)

Zomaar's figuur waar ben je nou :(

@Cimu
    Ruilen ;)

@Marlieke
    Het is vast allemaal ok, don't worry.
    Makkelijker gezegd dan gedaan.

@Knuf
    Knuffel terug!

9. veertje

veertje Fanatiek lid

Buikje strak? hier niet hoor haha, lijk nog wel 7 maanden zwanger, ben bij stijn 25 kilo aangekomen en er is nog maar 6 vanaf :(

10. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Hier wel oude gewicht maar om nou te zeggen platte buik :rolleyes:
    Maar kan me niks schelen, met liefde heb ik straks een nog bollere, slappere, flubber buik, desnoods met striae en al als ik maar weer zwanger mag zijn :D

Hier verder geen nieuws. Morgen duk met kindjes en dan weekend. Vrijdag lekker naar de sauna en zaterdag vrienden te eten en daarna met de WII spelen.

@Velobabe, jouwe word de eerste in de rij positieve testen!

@Marlieke, veel plezier morgen! Het is vast goed allemaal!

@de rest, sorry als ik je ben vergeten. Heb een hoofd als een vergiet. Ongesteld zijn en ik gaan niet goed samen :(

11. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Pff lilly..... ik merk het.... want ik was van plan om 4 december te gaan testen.... één dag eerder als Velobabe dus, hoop toch echt dat die van mij ook posi is hoor en Velobabe dus de 2de is...

12. kaatjesmam

kaatjesmam Bekend lid

24 sep 2008
    635
    0
    0
    China
    Ho, ho, vergeet Djezelf niet. Die staat op 30 nov.
    Tja zo ben je er een paar dagen niet en je bent al compleet uit beeld....
    Maar Djezelf, ik zou wel even wachten tot 1 dec, want december wordt namelijk een topmaand. :) :) :)

En buikjes vergelijken....tja. ik kan nu tenminste zeggen dat ik een lekker buikje heb omdat ik een kind heb gehad, maar stiekem zat ie er altijd al. En mijn buik denkt ook altijd bij het allereerste zwangerschapshormoontje: jippie zwanger, maak plaats, maak plaats

13. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    :)

@Zomaar, als je je ei ook al hebt gehad dan lijkt me dat je nu wel wat minder kunt gaan klussen, toch?

14. kaatjesmam

kaatjesmam Bekend lid

24 sep 2008
    635
    0
    0
    China
    Ach laat Zomaar toch. Die wil het liefst de hele maand om de dag klussen. Ze heeft haar ei allang gehad, maar dat hoeft haar mannetje niet te weten...;)

En Marlieke, je bent er vroeg bij. Zenuwachtig? Het is vast een prachtig plaatje op de echo. Veel succes

15. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    Ik ben toch blij te lezen dat niet iedereen weer een lekker strak buikje heeft na de eerste zwangerschap!
    Mijn buikje was al niet superstrak voor de eerste zwangerschap... En 7 zwangerschapskilo's zijn bij mij ook blijven hangen. Ach ja... Vooralsnog ben ik nu niet aangekomen, omdat ik eigenlijk te misselijk ben om te eten. Ik eet omdat het moet, maar niet omdat ik er zin in heb. Ik ben allang blij dat ik niet hoef te spugen!
    Maar een foto posten van mijn buik... dat gaat toch wel een beetje ver ;)

16. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Lilly
    Wordt nu al gek van het wachten.
    Dacht testen op sinterklaasavond is wel apart.
    Het rijtje is dus Djezelf, Zomaar en dan ikke.
    Allemaal positief zou wel leuk zijn, leuk wat zeg ik SUPER LEUK!

Strakke buikjes of mooie kindjes.
    Geef ons allemaal maar mooie kindjes ;)

17. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Hoi meiden,

Ik weet echt niet zo goed meer wat wie heeft geschreven :(...

Lilly, Het moet gewoon een kerstgeschenk worden!

Kaatjesmam, de dag dat ik de MK kreeg en de dag dat ik uitgerekend zou zijn blijven denk ik altijd in je gedachten... en je voelt je vooral rot als je nog niet zwanger bent! Sterkte meid!

Jo79, gefeliciteerd! Het is zo bijzonder om een kloppend hartje te zien!

Justfem, wat een rot situatie meid! Kom op! Minder mee bezig zijn om zwanger te worden is niet zo erg maar wel blijven klussen hoor (al is het 2 x in de week)! Sterkte!

Voor de rest : succes met klussen en wachten!

Ik ga zo naar het VU, de belangrijkste echo :confused: ... begin echt een beetje zenuwachtig te worden!

18. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    @Funny: Heeeeel veel succes en we duimen voor alleen maar positief en goed nieuws!

@Kaatjesmam: NEEEEEEEE zou liever nu toch wel stoppen hoor met om de dag :oops: Misschien vanaaf nog en dan maar wanneer het uit komt ofzo :(

@Marlieke: Ik heb dus geeeeeeeen idee of ik al een ei heb gehad en zo ja wanneer.....

IK VOEL HELEMAAL NIETS..... en is nog maar 5 dagen voor nod, dus ik denk dat ik ook "gewoon" naar ronde 5 ga... :(

19. kaatjesmam

kaatjesmam Bekend lid

24 sep 2008
    635
    0
    0
    China
    poeh hier weer een mega dip. net gehoord dat een ander meisje hier zwanger is.
    we wonen hier dus met een kleine groep buitenlanders, zo'n 30-40, waarvan ongeveer 15 vrouwen. Alle vrouwen die zwanger zouden kunnen raken (rest is ouder) zijn nu zwnager, behalve ik.
    Aan ene kant ben ik super blij voor haar aangezien ze al 2 jaar bezig was en ik het ook heel erg had gevonden als ik eerder zwanger was dan zij. Maar toch heb ik weer tranen. echt stom

20. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    @Marlieke, we vertellen het denk ik met Kerst, dan zit ik in de twaalfde week. Maar wie weet verspreek ik me nog wel of gaat mijn buik enorm groeien, dan zeggen we het wel eerder.

@Kaatjesmam, dat is niet stom van je, dat is logisch. Natuurlijk ben je blij voor haar, maar je hebt zelf die wens ook al zo lang en sterk, dus begrijpelijk dat je verdrietig wordt.

Ik was trouwens tonnetjerond geworden tijdens de zwangerschap van Robin. Hoeveel ik uiteindelijk heb gewogen, weet ik niet, want ik ging gewoon niet op de weegschaal. Een paar dagen na de bevalling woog ik 88 kg. 8 kilo ging er vanzelf weer af, 10 kilo met Sonja Bakker (al at ik wel wat meer, want dat is erg karig) en na de griep nog 1,5 kilo, dus nu weeg ik 68,5 kg. Vet springt altijd als eerste op mijn bovenbenen, dus mijn buik valt mee, al zit er wel wat spek en is hij wat flubberig geworden, maar ja, dat boeit me ook niet zoveel meer.

Deel Deze Pagina